Partyflock
 
Profiel · 377111
Profielafbeelding · JAMARK
Deze gebruiker is al geruime tijd niet meer langsgeweest en staat derhalve op non-actief.
NaamMark
WoonplaatsSint Annaparochie (Friesland)
LandNederland 🇳🇱
Beroepniks
Geboortedatum
Leeftijd36
Geslachtman
Geaardheidhetero
Relatieja, met
Favoriete genreschranz
hard techno
Lid sinds9 mei 2006 23:46
Statusinactief
Laatst hier22 augustus 2010 21:14
Laatste aanpassingzondag 24 januari 2010 om 21:29

Agenda

Laatst bezochte feest was op zaterdag 12 juni 2010: Defqon.1 Festival, Almeerderstrand, Almere

Statistieken

61470·pagina's bekeken
12Partyflockvrienden
54·favorieten
28·evenementen bezocht
1·flock
20×geciteerd
201·opmerkingen
1·waardering
5·flockonderwerpen
115·flockberichten (onderwerpenlijst)
1×positieve karma
1·positieveling
267·privéberichten verzonden
316·privéberichten ontvangen

79 opmerkingen

 
GEFILICITEEEERRRDD!!!!!!! :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
 
HOI mark
Gefeliciteerd Mark!:)
DOEI mark
 
Gefeliciteerd Mark! :)
 
hOI Mark
 
WEest het is best wel saai,
dou bist er nooit meer met dien streken bij bijv. sytse de gay xD
Ik stuur jou een DIKKE VETTE LIJN SPEED
DIE LIJN wens ik mij.
Betekent onze PEP iets voor je, stuur me dan jouw PEP terug.
Stuur DEZE LIJN naar tenminste 8 andere vrienden verder.
Krijg je minstens 5 LIJNEN terug, dan zal je hartenwens in vervulling gaan. DAN BEN JE ZO VAAG ALS EEN GARNAAL
En vergeet niet:
Als je het aan 8 mensen stuurt,dan zal er vanavond om 23:43 uur
iets goeds gebeuren.
In 4 dagen zul je ervaren wie JE NOG MEER PEP ZAL GEVEN
Onderbreek je de LIJN, dan zal je eeuwig pech hebben.
Stuur dit mailtje naar minstens 8 VAGE mensen
 
[img width=707 height=435]https://album.partyflock.nl/27221857.jpg?2318175[/img]{non-image link}

Fijne kerst xxx Whezleuu
 


Prettige Kerstdagen & een Gelukkig Nieuwjaar!

Liefss Yvonne.
 
heey stikkie bonk :P
.
beetje laat niet:p
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 augustus 2008 om 13:12:
Gefeliciteeerd!


 
Gefeliciteerd !:)
 
GEFELICITEERD met je 20 ste verjaardag!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :p:p

Dikke (k)
stoere jongens