Partyflock
 
Profiel · 250347
Deze gebruiker is al geruime tijd niet meer langsgeweest en staat derhalve op non-actief.
Naamjorg
WoonplaatsDrunen (Noord-Brabant)
LandNederland 🇳🇱
Beroeplocomotiefkachellenfoontjes onbewoonbaar verklaarder door teveel schadelijke en ongediertelijke insecten die bereid zijn om de grote menselijke eenheid streng en drastisch te veranderen aan gedrag en uiterlijk
Geboortedatum15 september
Geslachtman
Geaardheidhetero
Relatieja, met
Favoriete genresdarkcore, hardcore, industrial hardcore, speedcore, tekno, terror
hard techno, hardcore
Favoriete sites
Lid sinds15 augustus 2005 17:38
Statusinactief
Laatst hier17 maart 2013
Laatste aanpassingzondag 22 februari 2009 om 11:55

Agenda

Laatst bezochte feest was op zondag 27 mei 2012: Fashion Club, Unnaplein, Waalwijk

Statistieken

± 83527·pagina's bekeken
1·foto
26Partyflockvrienden
33·favorieten
47·evenementen bezocht
20×geciteerd
243·opmerkingen
10·waarderingen
2·forumberichten (onderwerpenlijst)
5·flockberichten (onderwerpenlijst)
765·privéberichten verzonden
692·privéberichten ontvangen

161 opmerkingen

 
Waarschuw beheerder
[img width=421 height=208 cacheid=0000c50b0001eeca2a39bbb11000f5d198]http://www.gerrysplace.nl/kerstplaatjes/kerstpl%20(7).gif[/img]
fijne dagen gewenst...
 
Waarschuw beheerder
Heeej :D
Jhaa hier is alles goed hoor rustig aan!!
Jhaa klopt al ff gelede da we je gesproke hebbe :O
Nog dank je wel :D:D

Je krijg de groete trug van hem

(K)(K)
 
Waarschuw beheerder
Ik hou van jou(L)
Waarschuw beheerder
jorg is geweldig
 
Waarschuw beheerder
hello have a nice day
 
Waarschuw beheerder
hello
 
Waarschuw beheerder
[img width=300 height=300 cacheid=0006921a00116290d157873510010c080c]http://www.animaatjes.nl/plaatjes/o/oud_en_nieuw/38.gif[/img]
veel plezier vanavond. happy newyear!!
Waarschuw beheerder
heey jonge

hier voor jou dan ook he
eerste berichtje van het jaar

laterr,,
 
Waarschuw beheerder
hey jonge leipo
hoe ist nou jonge?
zullen we volgende week donderdag na tilburg gaan als je kan...?
ik hoor het wel later
Waarschuw beheerder
donateur
Mijneloeris was ook hier :cheer:
 
Waarschuw beheerder
[img width=196 height=267 cacheid=0003274000013c16c5427ab510011a7223]http://www.annasanimaties.com/baby017.gif[/img]

have a nice saturday
Waarschuw beheerder
Ja die berichtjes schieten nie op nee. Maaruuh bedankt voor de jouwe. Alles goed verder met je? Hier alles prima hoor. Nog gefeest ofzo..??

Hoor het wel weer

MZZLLLLLLLL
 
Waarschuw beheerder
(L)you
Waarschuw beheerder
whahahha lekker jonge:D
ja met mij lekker hea
en met jou dan?
en wanneer gaan we eke nou eens flink verkrachte
 
Waarschuw beheerder
C-A-R-N-A-V-A-L !!!!!!!
have fun !!
Waarschuw beheerder
Wij doen...bijna...alles saampjes,hahaha. Dion zegt en Laila tikt!!!
Waarschuw beheerder
Ahw thank you!!! (K)
Waarschuw beheerder
heey drunese koekwous haha alles goednou hier nogsteeds maare ja da was het ik zie je maandag op die kk school wel mzzls
 
Waarschuw beheerder
hou van jou(L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 februari 2008 om 12:59:
hou van jou


hou van jou
Waarschuw beheerder
heey jonge .
ja ik zit vortaan op donderdag . en me trugkomedag is op vrijdag gezet :S ik weet ook nie waarom want ze hebbe nog nie eens lerare voor ons op vrijdga want zou 2 wke gelede eink al trug kom dag hebbe alleen geen ghad omdat ze geen lerare hadde stelletje kneuze daar .
spreek je nog wel groete..
Waarschuw beheerder
Nogal ik word der een bietje simpel van daar.
mjaa is wel chill want we doen hele dag geen fuck daaro haha :P
Waarschuw beheerder
hey maat alles goed dan
van het weekeind zeker bier gaan drinken:D

hoor het wel he
Waarschuw beheerder
jazeker kerel
 
Waarschuw beheerder
hey jogne mafkees hoe ist nou jogne?
ik weet ammelniet wat dat is met mijn slang joh ik heb vanalles al geprobeerd zelfs zoon tepelmuis die eet ie ook al niet
volgens mij is der iets ni goed joh ma hij is wel van die bloedluis af als ie nou over 2 wke ofzo nog ni eet laat ik hem ff nakijken
ik spreek je nog....hallee!