Partyflock
 
Profiel · 158106
Profielafbeelding · [PPT] Arjen de :banana:
UNITED WE STAND!!!
donateur
Deze gebruiker is al geruime tijd niet meer langsgeweest en staat derhalve op non-actief.
WoonplaatsEys (Limburg)
LandNederland 🇳🇱
Geboortedatum
Leeftijd41
Geslachtman
Geaardheidhetero
Relatienee
Favoriete genresbreakcore, classics, darkcore, early hardcore, hardcore, house, industrial hardcore, oldschool, tekno, terror
drum & bass, hard techno, hardcore, house
Lid sinds1 januari 2005 05:25
Statusinactief
Laatst hier6 december 2015 02:53
Laatste aanpassingzondag 6 december 2015 om 01:06

Agenda

Laatst bezochte feest was op zaterdag 12 september 2009: Q-BASE, Airport Weeze, Weeze

Statistieken

203014·pagina's bekeken
15Partyflockvrienden
8·favorieten
95·evenementen bezocht
10·winactie deelnemingen
3890×geciteerd
45·opmerkingen
16·waarderingen
26·forumonderwerpen
20207·forumberichten (onderwerpenlijst)
15·flockberichten (onderwerpenlijst)
12×positieve karma
12·positievelingen
6×negatieve karma
6·negatievelingen
2327·privéberichten verzonden
2696·privéberichten ontvangen
Waarschuw beheerder
[img width=300 height=250 cacheid=0009c224001bf89ef7853f331e0002699a]http://www.stickergiant.com/Merchant2/imgs/250/rps6124c.gif[/img]

...go to my show, analyse how the sound flow, on the downflow, fuck around lay around ho...

[img width=66 height=36 cacheid=0000070300096b271a1476f21e0002699a]http://www.nearlygood.com/smilies/bananamac.gif[/img][img width=66 height=36 cacheid=0000070300096b271a1476f21e0002699a]http://www.nearlygood.com/smilies/bananamac.gif[/img][img width=66 height=36 cacheid=0000070300096b271a1476f21e0002699a]http://www.nearlygood.com/smilies/bananamac.gif[/img][img width=66 height=36 cacheid=0000070300096b271a1476f21e0002699a]http://www.nearlygood.com/smilies/bananamac.gif[/img][img width=66 height=36 cacheid=0000070300096b271a1476f21e0002699a]http://www.nearlygood.com/smilies/bananamac.gif[/img][img width=66 height=36 cacheid=0000070300096b271a1476f21e0002699a]http://www.nearlygood.com/smilies/bananamac.gif[/img][img width=66 height=36 cacheid=0000070300096b271a1476f21e0002699a]http://www.nearlygood.com/smilies/bananamac.gif[/img][img width=66 height=36 cacheid=0000070300096b271a1476f21e0002699a]http://www.nearlygood.com/smilies/bananamac.gif[/img][img width=66 height=36 cacheid=0000070300096b271a1476f21e0002699a]http://www.nearlygood.com/smilies/bananamac.gif[/img][img width=66 height=36 cacheid=0000070300096b271a1476f21e0002699a]http://www.nearlygood.com/smilies/bananamac.gif[/img][img width=66 height=36 cacheid=0000070300096b271a1476f21e0002699a]http://www.nearlygood.com/smilies/bananamac.gif[/img]

[img width=412 height=213 cacheid=0004aedb000bcc7ab0989f0a1e0002699a]http://pic2.picturetrail.com/VOL1013/3662104/7544062/99879787.jpg[/img]
(en Bananen uiteraard)

over vaag gesproken...:
http://www.larrycarlson.com/

[img cacheid=0000a1e8000803e92c4e59d51e0002699a]http://img53.exs.cx/img53/6593/Leipo.gif[/img][img cacheid=0000a1e8000803e92c4e59d51e0002699a]http://img53.exs.cx/img53/6593/Leipo.gif[/img][img cacheid=0000a1e8000803e92c4e59d51e0002699a]http://img53.exs.cx/img53/6593/Leipo.gif[/img][img cacheid=0000a1e8000803e92c4e59d51e0002699a]http://img53.exs.cx/img53/6593/Leipo.gif[/img][img cacheid=0000a1e8000803e92c4e59d51e0002699a]http://img53.exs.cx/img53/6593/Leipo.gif[/img][img width=100 height=85 cacheid=0000a1e8000803e92c4e59d51e0002699a]http://img53.exs.cx/img53/6593/Leipo.gif[/img]
[img cacheid=0000003800014ff64fd327ab1e0002699a]http://www.tienertrutjes.nl/vaag.gif[/img]

Slapen is een gebrek aan inspiratie!


[img width=160 height=120 cacheid=00000c87000019fcdbce63ee1e0002699a]http://img.photobucket.com/albums/v620/theweaselking/0004bcws.gif[/img]
Duifterreur ten top! :D

[img]http://home.kabelfoon.nl/~thanoz/angel/Nee-Ja%20Drugs%20Alcohol.jpg[/img]

drugs gebruikt? ff naar het kruisje in de midden blijven kijken :vaag:
[img width=467 height=467 cacheid=0000a2ad00015e27a7d7b63e1e0002699a]http://www.lachvandedag.com/2005/juni/verdwijnende-stippen_lachvandedag-nl.gif[/img]

[img width=500 height=375 cacheid=0013a20a00014d53b79bdbeb1e0002699a]http://www.mijnalbum.nl/Foto=4U8EJTMB[/img]

[img width=868 height=633 cacheid=0003f6f80009ccb6d9a517831e0002699a]http://i10.tinypic.com/2d8p4rm.jpg[/img]

[img width=37 height=23 cacheid=000016c8001bf8a3fe81a92d1e0002699a]http://img73.imageshack.us/img73/1002/breakdance9dv.gif[/img][img width=37 height=23 cacheid=000016c8001bf8a3fe81a92d1e0002699a]http://img73.imageshack.us/img73/1002/breakdance9dv.gif[/img][img width=37 height=23 cacheid=000016c8001bf8a3fe81a92d1e0002699a]http://img73.imageshack.us/img73/1002/breakdance9dv.gif[/img][img width=37 height=23 cacheid=000016c8001bf8a3fe81a92d1e0002699a]http://img73.imageshack.us/img73/1002/breakdance9dv.gif[/img][img width=37 height=23 cacheid=000016c8001bf8a3fe81a92d1e0002699a]http://img73.imageshack.us/img73/1002/breakdance9dv.gif[/img][img width=37 height=23 cacheid=000016c8001bf8a3fe81a92d1e0002699a]http://img73.imageshack.us/img73/1002/breakdance9dv.gif[/img][img width=37 height=23 cacheid=000016c8001bf8a3fe81a92d1e0002699a]http://img73.imageshack.us/img73/1002/breakdance9dv.gif[/img][img width=37 height=23 cacheid=000016c8001bf8a3fe81a92d1e0002699a]http://img73.imageshack.us/img73/1002/breakdance9dv.gif[/img][img width=37 height=23 cacheid=000016c8001bf8a3fe81a92d1e0002699a]http://img73.imageshack.us/img73/1002/breakdance9dv.gif[/img]
"People think it's all about misery and desperation and death and all that
shit which is not to be ignored, but what they forget is the pleasure of
it. Otherwise we wouldn't do it. After all, we're not fucking stupid."

[img cacheid=0000003800014ff64fd327ab1e0002699a]http://www.tienertrutjes.nl/vaag.gif[/img]

[img width=198 height=198 cacheid=001289bc00031dc696d9551f1e0002699a]http://i8.photobucket.com/albums/a26/Tjebbe/psychodelisch_vaag/hypnspin6iv.gif[/img][img width=198 height=198 cacheid=001289bc00031dc696d9551f1e0002699a]http://i8.photobucket.com/albums/a26/Tjebbe/psychodelisch_vaag/hypnspin6iv.gif[/img][img width=198 height=198 cacheid=001289bc00031dc696d9551f1e0002699a]http://i8.photobucket.com/albums/a26/Tjebbe/psychodelisch_vaag/hypnspin6iv.gif[/img][img width=198 height=198 cacheid=001289bc00031dc696d9551f1e0002699a]http://i8.photobucket.com/albums/a26/Tjebbe/psychodelisch_vaag/hypnspin6iv.gif[/img]

gratis bellen!!!!:
http://www.jongerenplaneet.be/gratisbellen/


[img]http://www.partyanimals.nl/uploads/20051009232233.jpg[/img]

[img]http://www.geocities.com/bslegt/gifs/Pille.gif[/img]
[img cacheid=0000003800014ff64fd327ab1e0002699a]http://www.tienertrutjes.nl/vaag.gif[/img]
[img width=234 height=331 cacheid=0002029d0004b0f5e0aa2d741e0002699a]http://tinypic.com/29uafd[/img]

[img cacheid=000ba4190001473af01c4c9a1e0002699a]http://www.moose.nl/moosers/downloads/voorgif/vaag.gif[/img][img cacheid=000ba4190001473af01c4c9a1e0002699a]http://www.moose.nl/moosers/downloads/voorgif/vaag.gif[/img][img cacheid=000ba4190001473af01c4c9a1e0002699a]http://www.moose.nl/moosers/downloads/voorgif/vaag.gif[/img][img cacheid=000ba4190001473af01c4c9a1e0002699a]http://www.moose.nl/moosers/downloads/voorgif/vaag.gif[/img]

spelletje voor als je energie teveel hebt:
NEW! -> http://www.weebls-stuff.com/games/Prismatic/ <- NEW!

"Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan drugs":yes:

[img width=500 height=375 cacheid=00000045001bf8a96be4afc31e0002699a]http://www.mijnalbum.nl/Foto=ICKHSU3F[/img]
mooiste dorp van Nederland :respect:
altijd wel iemand wakker (Y)
[img width=350 height=277 cacheid=0000add100014ff5aecefb311e0002699a]http://members.lycos.nl/troeteleendje/Fotoboek_4/met_graaf_tel_strand.jpg[/img]
vriend van me op op vakantie in lloret
[img width=300 height=174 cacheid=0000b561000165e7b7c118db1e0002699a]http://img181.exs.cx/img181/3461/squid7at.gif[/img]
Octograaf
(neef van NEO_GRAAF)

[img cacheid=0000003800014ff64fd327ab1e0002699a]http://www.tienertrutjes.nl/vaag.gif[/img]
WAAROM ZIJN DE BANANEN KROM ©

Ik reisde door heel verre streken, steeds m'n ogen uitgekeken
Naar al wat ik zag
Om erg veel wijsheid te vergaren studeerde ik twintig jaren
Achttien uur per dag

Ik dacht dat ik van alles alles wist
Maar hoe verschrikkelijk had ik mij vergist
Want op een keer vroeg mij een heer 'nou, excuseer dat ik geneer'
Maar ik had graag een antwoord op mijn vraag

Waarom zijn de banaantjes krom
Waarom, zeg mij waarom
Is dit feit nu uit te leggen omdat vele mensen zeggen
Dat in vruchtjes zonder pit gewoonlijk er geen beentje zit

Waarom zijn de banaantjes krom
Waarom, zeg mij waarom
Ach, het zou ten alle tijde alle mensen wis verblijden
Als men zeggen kon waarom

En sinds die dag ben ik gaan zoeken in de verst gelegen hoeken
Die ik vinden kon
Of er toch niemand was in leven die mij het antwoordje kon geven

Hier onder de zon

Ik ging van Brussel tot Amerika
Van Amsterdam tot in Noord-Afrika
En keer op keer vroeg ik toen weer 'nou, excuseer dat ik geneer'
Maar ik had graag een antwoord op mijn vraag

In Holland, waarom zijn de banaantjes krom
Waarom, zeg mij waarom
Is dit feit te expliceren omdat mensen pretenderen
Dat in vruchtjes zonder pit habitude er geen beentje zit


Waarom zijn de banaantjes krom
Waarom, zeg mij waarom
Ach, het zou mij raviseren moest u het mij detailleren
Als men zeggen kon waarom

In Spanje, quid sas, quid sas sos form del bananas

Quid sas, quid sas, quid sas
Yo te querro mio madre una querto mio padre
Mio se hable el tore anda anda café olé

Quid sas, quid sas sos form del bananas
Quid sas, donna Fabiolas
Yo se hariba Espagna, Franco est una paragna
Quid sas, quid sas, quid sas

In Frankrijk, pourquoi les petites bananes vont-elles comme ça
Pourquoi, dite-moi pourqoui
Ah, je voudrais que tu m'expliques cette forme excentrique
Peut-être parce qu'il n' y a pas de ...... dans ce petit machin là

Pourquoi les petites bananes vont-elles comme ça
Pourquoi, dite-moi pourqoui
Je le demande sans rire si personne ne peut me dire
Pourquoi, pourquoi, pourqoui

In Engeland, why why are little bananas so dry
Why why, please tell me why
Oh, you hardly could beleave me but this thing is gonna greave me
Mister Churchill say it's true that bananas are good for you

Why why are little bananas so dry
Why why, please tell me why
Do you know a better thing as bananas with creampudding
Why why why why why why

In Duitsland, waarum zind di bananen krum
Waarum zacht mir waarum
Unze Fuhrer mochte fragen waarum niemand das kan zagen
Fur die Rijchkanselarei is das ein grose schweinerei

Waarum zind di bananen krum
Waarum ach potverdum
Um den kriege zu vergessen mussen wir bananen fressen
Waarum daarum atsjoem

Waarom zijn de banaantjes krom
Waarom, zeg mij waarom
Is dit feit nu uit te leggen omdat vele mensen zeggen
Dat in vruchtjes zonder pit gewoonlijk er geen beentje zit

Waarom zijn de banaantjes krom
Waarom, zeg mij waarom
Ach, het zou ten alle tijde alle mensen wis verblijden
Als men zeggen kon waarom





VRAGEN? GEEN VRAGEN??..... MOOI...........GAAN WE DÓÓR!!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
[img cacheid=0000003800014ff64fd327ab1e0002699a]http://www.tienertrutjes.nl/vaag.gif[/img]


\\____________________________________________________________________________________________//
Racisme is zo dom

"Eerst even een heugelijke mededeling. Wij zijn geen racisten, sterker nog er zijn helemaal geen racisten want er bestaan geen rassen. Er is alleen het menselijk ras en daaronder zijn er soorten, want subrassen bestaan ook niet. “Nou meneerde rechter, daar heeft u niet van terug”. Ach was het maar zo makkelijk. Dat er geen rassen zouden bestaan, maar slechts één menselijk ras maakt voor de bestraffing van nationalisten niet uit, wij (dat wil zeggen de slimmeren onder ons) betogen al langer bijvoorbeeld dat ze niet voor racisme kunnen worden veroordeeld wanneer ze ‘joden zouden beledigen’, tenslotte zijn de joden die ze beledigen volledig geassimileerd (biologisch vermengd) met Europeanen en dus onderdeel van het blanke ras. Goed, nu ik toch alle ‘übermenschen’ op de kast heb kan ik beter meteen doorgaan. De titel is niet van één of andere antifa of gesubsidieerde multicul-folder, nee ik ben hier zelf bij mijn volle verstand (voor zover aanwezig) verantwoordelijk voor. Jarenlang erger ik me al kapot aan al die zielige suprematisten met hun stompzinnige minderwaardigheidskompleksen. Negers zijn dom en lui, Marokkanen messentrekkers, Japanners en Chinezen geheimzinnig en vooral blanken zijn beter en slimmer. Je hoeft maar om je heen te kijken bij een gemiddelde NVU-demo, of op een gemiddelde ‘nationalistisch’ forum om het tegendeel te zien. Ik weet nog goed dat ik een monsterlijk gedrocht ‘Sieg Heil-brullend’ uit de trein zag stappen in Diksmuide met zijn “Masterrace’ trui. In zijn geliefde ‘Deutsches Reich’ was hij wel uit een andere trein geknuppeld. En dan zijn er nog de infantielen die zelfs binnen Europa nog minderwaardige blanken zien of blond haar en blauwe ogen als iets superieur zien. Wel eens goed naar de leiders van nazi-Duitsland gekeken? Bah, ik moet weer voor advokaat van de duivel spelen om mijn punt te maken..."

"...Wanneer wij pleiten voor behoud van onze identiteit roepen wij niet op tot de vernietiging van een andere, nog zeggen wij dat onze kultuur, zeden en gebruiken beter zijn. En wat is hier trouwens ‘ons’? De identiteit van de christelijke SGP-fundamentalisten, van de multikul van McDonalds, MTV en Coca Cola, van allerhande subkulturen ie zich meer vereenzelvigen met hun merkkleding dan hun geschiedenis of die van de hedonistiese festivaljeugd die zichzelf wel heel erg alternatief vindt, maar zich ondertussen in slaap laat sussen door muziek en genotsmiddelen? Juist, wij nationaal-revolutionairen zijn een minderheid, een hele kleine minderheid van nadenkende mensen die een identiteit willen behouden die door de verlichtingsdenkbeelden al meer dan 200 jaar uitgehold word. Een identiteit die grotendeels hetzelfde is als die van volkeren en stammen over de hele wereld voordat zij gedwongen werden vreemde monotheïstiese geloven en diktatoriale ideologieën aan te nemen of te gehoorzamen. Wanneer wij dus ‘Eigen Volk Eerst’ roepen komen wij dus op voor onze identiteit en hopen dat iedereen, elk volk dat ook doet. Diversiteit is is geen racisme, diversiteit is een waarborg voor overleving."

[img width=300 height=250 cacheid=0009c226001bf8ab1d9efa461e0002699a]http://www.stickergiant.com/Merchant2/imgs/g169.gif[/img]

[img width=300 height=289 cacheid=0004afaa000bcee653dc05f51e0002699a]http://www.nrc.nl/W2/Lab/Profiel/Drugs/amfetamine.gif[/img][img width=300 height=289 cacheid=0004afaa000bcee653dc05f51e0002699a]http://www.nrc.nl/W2/Lab/Profiel/Drugs/amfetamine.gif[/img][img width=300 height=289 cacheid=0004afaa000bcee653dc05f51e0002699a]http://www.nrc.nl/W2/Lab/Profiel/Drugs/amfetamine.gif[/img]
****************************************************************************************************************************************************************
To wanna be as any kind of people
to act like they do
to be one of them
You choose the hardest job
'cause

you must learn to think like them
to feel like them
to believe like them

So no thoughts of your own
no feelings for yourself
no believe in yourself

You win
something safe
something you know
To cover up all your fears

You pay
With your own life.
[img cacheid=0004c13400040f32bcdf192d1e0002699a]http://www.planet.nl/upload_mm/d/e/2/1976930477_1999998145_koekie.jpg[/img]
****************************************************************************************************************************************************************
Choose a job. Choose a career. Choose a family. Choose a fucking big television. Choose washing machines, cars, compact disc players and electrical tin openers...choose DIY and wondering who the fuck you are on a Sunday morning. Choose sitting on that couch watching mind- numbing, spirit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth. Choose rotting away at the end of it all, pishing your last in a miserable home, nothing more than an embarrassment to the selfish, fucked up brats you spawned to replace yourself. Choose a future. Choose life...But why would I want to do a thing like that?"

****************************************************************************************************************************************************************
"So why did I do it? I could offer a million answers, all false. The truth is that I'm a bad person, but that's going to change, I'm going to change. This is the last of this sort of thing. I'm cleaning up and I'm moving on, going straight and choosing life. I'm looking forward to it already. I'm going to be just like you; the job, the family, the fucking big television, the washing machine, the car, the compact disc and electrical tin opener, good health, low cholesterol, dental insurance, mortage, starter home, leisurewear, luggage, three piece suite, DIY, game shows, junk food, children, walks in the park, nineto-five, good at golf, washing the car, choice of sweaters, family Christmas, indexed pension, tax exemption, clearing the gutters, getting by, looking ahead, the day you die."

****************************************************************************************************************************************************************

Pep is. Pep leeft. Gebeurt. Beweegt. Pep neemt. Pep geeft. Pep weet. Pep spreekt. Pep doet. Pep laat. Pep komt. Pep gaat. Uniek. Muziek. Van vlees en bloed. Pep waagt. Pep wint. Breekt baan. Pep bonkt. Pep staat. Pep valt. Is overal. Ontroert. Verwarmt. Grijpt bij de keel. Pep knettert. Knalt. Ontketent. Heerst. Pep heelt. Pep zuivert. Lichaam. Geest. Pep swingt. Pep vecht. Is waar. Is echt. Geen loze kreet. Geen leeg gebaar. Pep werkt. Versterkt. Ontwapent. Toont. Pep laaft. Pep loont. Is water. Brood. Pep lacht. Pep huilt. Pep in. Pep uit. Legt bloot. Daagt uit. Pep kookt. Pep bruist. Pep troost. Pep bijt. Pep bloedt. Heeft schijt. Is zwart. Is wit. Is rood. Niet grijs. Pep vloekt. Pep moet. Verbroedert. Zoekt. Pep vindt. Pep wijst. Pep schokt. Pep eist. Pep hoog. Pep laag. Pep voor. Pep na. Pep rookt. Pep jaagt. Is eigen baas. Vereent. Verzoent. Begeestert. Woedt. Bevrijdt. Bewijst. Begrijpt. Vervoert. Pep spreidt. Pep sluit. Bezielt. Verrijkt. Geeft hoop. Verblijdt. Pep schittert. Glanst. Pep flitst. Pep danst. Verhit. Zweept op. Bemint. Verleidt. Pep roept. Pep voelt. Pep groeit. Pep bloeit. Pep blaakt. Pep blijkt. Betovert. Geilt. Pep ademt. Zweet. Pep fluistert. Schreeuwt. Ontmaskert. Snijdt. Pep glijdt. Pep sluipt. Pep slijpt. Pep spuit. Pep klinkt. Pep dwingt. Pep lonkt. Pep blinkt. Pep vraagt. Pep raakt. Verlost. Verbaast. Viert feest. Verklaart. Is bitter. Zoet. Is hot. Is cool. Pep ijlt. Vooruit. Voorbij. Ver weg. Dichtbij. Paraat. Bereid. Op weg. Altijd©

[img width=444 height=198 cacheid=0003171000074e69b8a1f6161e0002699a]http://www.xs4all.nl/~pbraut/smokemon.jpg[/img]

[img width=500 height=375 cacheid=0013a20a0017289826552b351e0002699a]http://www.mijnalbum.nl/Foto=MSERY7NF[/img]
:respect:

Uitspraak van Nanda op maandag 3 oktober 2005 om 19:35:
Pep is de bodybuilder die die vol in je bek mept ,
coke is de huigelaar die je sneaky in je rug steekt . .


:yes: :yes:
________________________________//

[img]http://www.tienertrutjes.nl/vaag.gif[/img]

een van de betere feestjes (zeg maar de beste) :
[img width=680 height=452]https://photo.partyflock.nl/images/34523/main/165387.jpg[/img]
[img width=825 height=372]https://photo.partyflock.nl/images/34523/main/165385.jpg[/img]
Nightmare Outdoor 28/5/05 - het wordt alweer licht :vaag: :bounce: :respect:

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0ZACuF!IcO6RG!pYnMi3eH3GaxhYRwU9lKIxz1*hEt9TeiAPKV4b8qe3ediPxg0Ns8llxdf1Wwbb5qik5u!o1LiQvUu9jaPHeCd2RGqN!Gt46A48EWmJyGXyJLAm4sRg4lw2HIwB4d4uHoaKGKFkdLg/PPT%20waarde%20bon%201x.GIF[/img]
met dank aan een van de [PPT] leden (geen idee meer wie :bloos: ) ©

[img width=500 height=375]http://www.mijnalbum.nl/Foto=H3LAEDTV[/img]
Partyflock over een paar jaar :)

[img]http://img.photobucket.com/albums/v466/beau4ever/vaagiej2.jpg[/img]

[img width=416 height=238]http://pic2.picturetrail.com/VOL1021/3665932/7552406/126984985.jpg[/img]

[img]http://www.thunderdome.com/portal/flyers/181097/ANTWERPEN97.JPG[/img]

I speak to you of the silence of mythology
I speak of maverick deviation
The psychotronic love commando's
We shall be drunk on stars
We shall fear nothing
Demand the impossible
Dream your destiny
Define the logic of alphabets
I slave the king of the worlds

NOTHING IS IMPOSSIBLE!!!

[img width=640 height=480]https://photo.partyflock.nl/images/35979/main/149626.jpg[/img]
:respect: THE one and only turntable master: DJ VINCE :respect:

[img]http://www.traxtreme.org/3sa/images/3%20steps%20hardcore%20overdrive.jpg[/img]
[img width=640 height=480]http://www.scantraxx.com/PPP/GrafsteenPPP.jpg[/img]
:respect:
"JULLIE houden de scene in leven, JULLIE zijn de toekomst..."


[img width=489 height=162]http://img91.exs.cx/img91/3807/nlhakkuhpoesterhardcoreismoret.gif[/img]
HET LEVEN IS VEEL TE KORT OM NAAR TRAGE MUZIEK TE LUISTEREN!!!

[img width=309 height=813]http://home.concepts.nl/~pc112896/Theo.jpg[/img]
UNITED WE STAND!!!

[img width=499 height=229]http://members.home.nl/sceptic/Partyflock/Guldens.gif[/img]

[img width=186 height=250]http://www.lambiek.net/aanvang/artefacts/1960_pep/pep_weekblad1.jpg[/img] [img width=181 height=250]http://www.lambiek.net/aanvang/artefacts/1960_pep/pep_cover8.jpg[/img] [img width=182 height=250]http://www.lambiek.net/aanvang/artefacts/1960_pep/pep_cover1.jpg[/img]
vroeger was alles beter :yes:

[img width=500 height=375]http://www.mijnalbum.nl/Foto=RBTZO4WK[/img]
(Y)

[img width=500 height=375]http://www.mijnalbum.nl/Foto=Q7ZJJRVM[/img]
:kwijl::kwijl::kwijl::kwijl:

[img width=500 height=393]http://tinypic.com/5uh7c3[/img]
:o
[img width=485 height=749]http://img131.exs.cx/img131/6485/freddyjasoncn51069cx.jpg[/img]
collega van het zandmannetje

[img width=300 height=201]https://partyflock.nl/images/user/258623_large.jpg[/img]
:D:D:D

[img width=423 height=181]http://i7.photobucket.com/albums/y295/ankie_c/aadec3f2.jpg[/img]

sponsored by:
[img width=150 height=94]http://www.pepimpact.com/logo/coaching_anim_sm.gif[/img][img width=150 height=94]http://www.pepimpact.com/logo/coaching_anim_sm.gif[/img][img width=150 height=94]http://www.pepimpact.com/logo/coaching_anim_sm.gif[/img][img width=150 height=94]http://www.pepimpact.com/logo/coaching_anim_sm.gif[/img][img width=150 height=94]http://www.pepimpact.com/logo/coaching_anim_sm.gif[/img]

[img width=172 height=15]http://img68.imageshack.us/img68/8009/snuivert4xb.gif[/img][img width=172 height=15]http://img68.imageshack.us/img68/8009/snuivert4xb.gif[/img][img width=172 height=15]http://img68.imageshack.us/img68/8009/snuivert4xb.gif[/img][img width=172 height=15]http://img68.imageshack.us/img68/8009/snuivert4xb.gif[/img]


[img]http://www.cis.unisa.edu.au/~cissgi/pennywise.jpg[/img]
BOE!