Partyflock
 
Profiel · 133916
Deze gebruiker is al geruime tijd niet meer langsgeweest en staat derhalve op non-actief.
NaamSuzanne
WoonplaatsWemeldinge (Zeeland)
LandNederland 🇳🇱
BeroepStudent / werk
Geboortedatum
Leeftijd37
Geslachtvrouw
Geaardheidhetero
Relatienee
Favoriete genresbreakbeat, darkcore, drum & bass, dubstep, frenchcore, hardcore, house, industrial hardcore, schranz, techno, terror
drum & bass, dubstep, hard techno, hardcore, house, techno
Lid sinds19 oktober 2004 17:20
Statusinactief
Laatst hier24 december 2015 16:11
Laatste aanpassingwoensdag 19 december 2012 om 13:13

Agenda

Laatst bezochte feest was op zaterdag 19 juli 2014: Dominator, Landgoed Duynenwater, Eersel

Statistieken

213271·pagina's bekeken
8·foto's
29Partyflockvrienden
53·favorieten
152·evenementen bezocht
3·oude interessante evenementen
34·winactie deelnemingen
2·flocks
10×geciteerd
540·opmerkingen
31·waarderingen
20·forumberichten (onderwerpenlijst)
7·flockberichten (onderwerpenlijst)
1293·privéberichten verzonden
1212·privéberichten ontvangen

356 opmerkingen

Is wel leuk ide om met een groep te gaan carnavallen.!
Maar ik ga alleen vieren in Tilburg, weet niet welke dag jullie dan gaan.. Maar let me know!

xxx
Eindhoven..? Wat moet je daar doen :P

Of ik dacht we kunnen ook met een klein groepje in tilburg gaan carnavallen.. Maar weet niet of iedereen dat wel leuk ide lijkt..

Weet nog niet of k naar goes ga vrijdag..
ben echt super verkouden.. Maar klaat het je nog wel weten okeyy

xxxx(F)
 
Heeey lievert... Ja goed... met U..?

Ja ben weer vrijgezel... Ga je naar Masters?... Ik ga lekker na masters met bas.. :D

(K)(K)
Suus :D.!!

Ja Tilburg was gaaf :)
Ben je nog naar Belgie geweest ofniet?

Wanneer gaan we nou naar Barbarella ;)

xx(l)
Juist :D.! Lijkt me echt super grappig
Kga wel mee naar Goes, heb toch niks te doen :P

xxx
dankuuu :D (K)(K)(L)
 
thanx!:d

(K)
En wat heb je gekregen van Bas voor valentijn?

xxx
Suuuuuuuuuusje :D


Hoe is het meisss?


(K)(K)
Ja met mij ook goed hoor :)
Ja wel leuke foto he ;) met carnaval.

Heb je nog steeds met bas?


(K)(K)
Wast nog gezellig met Kev gisteravond :P


xxx
Jah we gaan snel weer borrelen :bier:

-(k)-
Suus,
ga je vrijdag ook naar Toro?
Als je zin hebt kan je mee rijden.

Let me know

xxx
Hee suus!

Nee denk het niet want moet zaterdag al om half 9 werken :no:
Ga je voor de rest nog wat leuks doen van 't weekend?

Misschien kom ik heel ffies kijken ;)

Liefs (K)
:sweethug: Suusie :sweethug:

Het was erg gezellig :D
Ben benieuwt of Zinzy dr date Hot/ Not is.!!

Seee yahhh (K)(L)(K)
 
Bedankt ! (K)
thnQ :D

Dood he gastenboek
 
Gefeliciteerd (F)
& Fijne verjaardag (K)
 
gefeliciteerd meis!

(K)
Gefeliciteerd (K)(L)
nieuwe ronde is gestart vandaag heeft nikita de finale niet gehaald wil je please op haar stemmen zodat ze miss morgen er wel bij zit als je je aanmeld (gratis) kan je 10 keer per ronde stemmen dit is tot 29 mei iedere dagtot 1700 is 1 ronde http://www.babyvanhetjaar.nl/baby/11253
 
Gefeliciteerd met je verjaardag.
heej gefeliciteerd groetjes xxx peertje
 
Artiest Bust
Hey Suusje,
alles goes? Nog van harte gefelicifreakt!!!

Groetjes Bust
 
Gefeliciteerd! x
 
Gefeliciteerd (K)