Partyflock
 
Profiel · 1014813
Deze gebruiker is al geruime tijd niet meer langsgeweest en staat derhalve op non-actief.
Geboortedatum
Leeftijd29
Relatienee
Lid sinds12 januari 2009 15:17
Statusinactief
Laatst hier4 oktober 2009 15:01
Laatste aanpassingmaandag 4 mei 2009 om 17:21

Agenda

Statistieken

5576·pagina's bekeken
1Partyflockvriend
1·poll
10×geciteerd
225·opmerkingen
57·privéberichten verzonden
45·privéberichten ontvangen

75 opmerkingen

Schatyeeee!
Jij hebt nu ook partyflock!
Ik ben zo dom om al mijn (62) foto's
te wissen, klikte op het verkeerde knopje. :$
Maarja, ik ga ze er niet allemaal weer eens opzetten,
nu ben ik die foot's van het convent kwijt.
Alleen ik heb er wel 2 foto's van het gala opstaan.
Moet je ze maar even pikken.
Hee pop, als er wat is moet je het gewoon even zeggen.

xKusss. houzoveelvanje.
laatste aanpassing
heeeey..
ik 2de in je gb:P
maare alles goed??
dit begint wat doeloos te worde spreek je wel weer op msn:P

xxx ly(K)
ja gaat met mij ook goed:P
ja ik verveelde me ook want ikhad gewoon vrij:P
Sheryll(L)
Alles goewdd... :D
met my gaat het wel heb de hele tijd kuchelaanvallen xD
maar k zit nu op school O:) Jullie hadden net les van houtsma
was ''leuke'' bio les zij hester :P niet dus
maar ik ga weer DOeii(K)

(K) Ly
Schatyeee!
Waarom heb jij die kutfoto van mij?
Jammer dat je morgen niet kan komen.
Maarja, ik zie je maandag wel weer.
Jij gaat zeker fietsen?
Ik moet tot 14 februari met de bus,
moeders van tegenwoordig.
Verfuckte maandkaart! :$

Kusjee.
laatste aanpassing
Maar waaarom staat er bij mijn foto: kijk. ?
bij iedereen staat de naam & bij hester love.
en dan krijg ik de hippe titel: Kijk.
xD

Kusjee.
 
nou dan doe ik het ook maar jwz ;)

ghehe:$

dooeeeeii(K)(K)
Uitspraak van Sheryl <3 op donderdag 22 januari 2009 om 15:22:
Jo Jurgen
Hoesie?
ik kom nog wel es op de manege met je 'werken'..
JWZElllluff.

x


jaa goed. was afgelopen zaterdag en zondag ziek. maar aan komend weekeind ga k weer gewn aan ut werk, dus zie maar ff ;)
greetz :bye:
laatste aanpassing
 
SHERYYYYLLL!
Hee:D
Ja , weetje hoe sneu:S, kunnen ze anders niet aan hunn geld komen ,
sckooiersxD.
xx(K)
SHERYL. :K

all i want to say is.

KOECHWIP

oké, nu ben ik klaar.
loveyoux.
Ja;):D
xx(K)

ps: had jij nog boete gekregen dan:O>
heej mattie(H)
ik dacht shrijf maar wat
in je gasteboek want ik verveel me
dood maarja ik ga maar weer want
geen flauw idee wat ik er neer moet
zette laterz(K)koechwip:P
koechwip
Hoi:)
heee(L)
ik geen spierpijn alleen wat last van me rug.
ja alles weer goed!:D

doei(L)
sheryl..

uhu was wel leuk alleen toen postma kwam ofzo niet meer..

xx
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei! Sheryl:D












xx.!
 
geweldig.


Tamponsmaak.
laatste aanpassing
Uitspraak van Sheryl <3 op dinsdag 24 februari 2009 om 06:54:
JURGEEEEEEEEN.
Ik zag jou .. Met je mooie witte t-shirt
In de winter??

kus.


haha. okéj. waar zag je me dan?? :P
oke :P wat deed ik dan ? zeker onozel (H)
 
Heey sheryl..

mijn Msn is Harm_kuipers@hotmail.com

Froukje daar heb ik wel eens van gehoord en ik weet wie het is maar nog nooit mee gepraat, maar wist niet dat ze nog een zusje had ;)

ik weet het niet waneer ik op het Marne kom was der maandag ook
en volgende week vast ook wel ;)
zaterdag ook apres-ski?

Xx mij


hoe koel is die . :k
 
Workum, maarjah laat ook maar ;)
ah jaah juh dat wit ik ek nog wol! :O
haha dom.-
wist trouwens dat cor wurd skorst?:p
hij het now te folle ferkeard dien. :roflol:
omygod, ik kin echt foar gjin flikker frysk skrieuwe.
'maarja later lekkerdingos.

xxxxxxxx.
 
uhuuh.. dat weet ik niet!!

;)
 
stuur jouw MSN anders ff? ;)

Xx mij ;)
 
Heee?

Jij bent..? :$

x
SHERYL :K
hoe koeeeeeeechwip ben jij!
erg koechwip! (H)
dat was het
boeiend hea!
xx'
 
& Bedankt!! :p
boebieba
Heeejj,
hij kan wel leuk op een foto staan
of vilmar altijd zulke geweldige foto's heeft. :roflol:
ja morgen fietsen. ^^
en morgen krijg je alles te horen. :$

kus, I always love you. ; <333 (lllllllllllllllllllllll'
laatste aanpassing
 
was gister al weer op het Marne ;)

Xx
Hoi?
Weet Jorn dat niet:O>?
Waarom is hij iiri op de fiets??:D
xx.
hallo hart van nederland
mijn bier is op
groeten, henk.

droogdroogdrooog.:D
--
ik heb een armband van jeroen gekregen.:$
how sweeeet!
laat em maandag ofzo wel zien. ;)
wat ga je dit weekend doen? O:)
kusjesx.
laatste aanpassing
uuuuhm, jaaa dat klopt .. :$
maaaaaar
haat jou niet! :D
volgend jaar zit ik op 2GT &
dan zie ik je al helemaal nooit meer ;)
maaar in de pauze's wel toch? (ll')
houvanjouzusje! ~~

(L)
laatste aanpassing

~~~
dat ben jij :D

kusjesx.
eigenlijk zou ik niet eens iets trug moeten sturen
maaaar doe ik wel,
want eigenlijk ben jij best wel skraaaal :roflol:
oh god, ik blij dat we uit zijn om 12 uur! :D
en jij probeert mee te lezen,
en nu heb ik het beeldscherm omgedrukt 8)
zodat je niks leeeeest 8)
ghehehe, hoe slim ben ik :k
doeidoeilaterx. (lll')

kusjesx.
(L)
laatste aanpassing
hoihoihoihoihoihoihoihoi
hoihoihoihoihoihoihoihoi
hoihoihoihoihoihoihoihoi
hoihoihoihoihoihoihoihoi
hoihoihoihoihoihoihoihoi
hoihoihoihoihoihoihoihoi
hoihoihoihoihoihoihoihoi

en nu
ben je blij.
8)
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee schatye.
ik hou echt vet veel van jou pop.
jij bent mijn allerliefste. :$
samen met hester enzo dan he?
en Jorn. :$:P
er komt nooit meer iemand tussen
ons, nouja dat isj ik hopin. XD
HACKIN TACKIN BOEMIN
iloveyoupopje.
lekkerdingin. o:)
omg, dat filmpje van gisteren
ga ik echt bewaren. :roflol:

iloveyouthemost. :$
xx bffl.
laatste aanpassing
hoooiiii lieverd(k)
ik breek niet in hoor:$
jij bent hackin,tackin,boemin(A) hahahaha.
(L)
laatste aanpassing
hoi zusdingfiguurtjeschathoofd! (lll')
allesgoed met uhm, jou?:D
want , dat interesseerd mij.
dus als je niks terug stuuuuuurd.
vermoord ik je! :O
met
een banaan.

(L)
Ghehe, jaaaaa dan snel wat trug sturen he :K
je bent best wel dom, :$
want, verotte bananen zijn niet hard.
die zijn smurrieachtigzacht. :nosmile:
viesviesviesgooooor.
Maaar jij bent me er ook een, :$
altijd zeuren dat ik teveel lawaai maak
'' Hannaa stilllll ik wil slapen! ''
blablabla. :$
& nu ben ik eens opgerot
en dan is mevrouwtje nog niet blij
want dan is het te stil :nosmile:
nou dan bel ik je voortaan wel 's nachts :D
en dan neem je op, :$
en dan zeg ik;
'yo dude, pick up the phone!
What's uuuuuuuuuuuuuuuup?!'
niet dat jij nu merkt,
dat ik gister
scarie movie heb gezien. :$
nice. :k

laterzushoooooofdje. (L)
neeeeeu, valtwelmee.:$
ahum. okee niet :roflol:
maar was wel vet koel,
'' i know what you did last halloween..'' :roflol:
te grappig,:$
echt geweldige film :respect:
maaaarja later, :bye:
houd ook wel van jou hoor,:D
soms. O:)
Maar we zal meestal wel op tijd,
wanneer zou ik jou broek moeten hebben gezien?
laatste aanpassing
 
hoooooooooooooi sheryl:D
natuurlijk stuur ijk what trug
wel wat trug stuuren anders...
maak ik je dood met een...............................APPEL:roflol:
vien wiekent sewiel (ook willem taal):bye:
Uhm , nou nee niet gezien:P.
xx.
 
gudenacht :nosmile: :P
k gaa vanacht om 04:20 ong weg op de scania V8:K :$
met m''n burmaan :$
maar todag niet veel
maar mien suskje moat nu:bye:
xx(L)
laatste aanpassing
jep!:D
goed toch O:)
ik ging gister met myrthe scarymovie kijken 8)
dat was echt suuuuuuperleuk :$
alleen daarnaa,
na het eten :roflol:,
toen werd mem boos :p
:roflol:
doeeeeeeeei meisje sheryl genaamd.
(L)
lieverd(k)
weet jee,ik haat die rot gele kaart.
moet hem nog laten zien:$ doe ik straks wel:D
als mijn moeder lief voor me is.
(A)

i love you(k)
sherylsherylsherylsherylllll.
hooooj meisje waar ik totaal niet jaloers op ben :X
okay bullshit!
DAMN SHERYL. :$
waarom ga jij naaar lekkerdingheid?
ik wil ook naar lekkerdingheid:$
Luigiaaaaaaano :$
Jaaaaaaaaamal. :$
damn ik ik ik ben jaloers op jou jou jou.
Wel handtekening voor mij vragen he?:$
vraag op hij mijn naam erop zet.
dat is best leip. :$
& gaaaa foto's maken :$
samen met luigiano op de foto 8)
en dan die op je partyflock zetten :$
en dan knip ik jou weg
zet mezelf erneer
en dan ga ik net doen alsof ik daar was :roflol:
oke bullshit dat ga ik niet doen :$
maaar veel plezier zusje!
x lovejousomuch.

(K)
heeeeeea whatthefuckjes? 8)
wat voor domme griep nou weer dan? :nosmile:
het was gister bij mij vet leuk :$
we gingen bij lubette barbequen & toen gingen annelieke ik & bianca weg naar 't strand enzo
en toen kwamen we 10 uur weer trug hebben we daar op de trampoline + binnen gezeten nog met bert joey enzo tot 12uur ofzo. :roflol:
veatleuk. :k
& alice en heit weten dat ik rook :$
maar dat vertel ik je nog wel doeeeej sheryl.
(K)
heee(l)

Je kent me niett:K
laatste aanpassing
 
heoy sewiel:D
waar gaat jij niks over vragen???
(L)
whahahaha jij studeert nu=D,
En wij zijn nu iets nuttig aan het doen.
jaaahaa (k)
hee ik verveel me ..
uhm alles goed met jou ?
zijn wij eigenlijks al vrienden op pf even kijken heur....
oja anders zou dr ook niet staan verbreek vriendschap hha .
dit is best wel doeloos .
najah x
halleu lekkerding allesgoed met jou ?
Uitspraak van rickcuperus op maandag 18 mei 2009 om 21:36:
ik verveel me ..


snifsnif, jammer genoeg herken ik het :$
maarja ik verveel jou :gaap:

later sherylvrucht. (ll')
Uitspraak van ^hanna op vrijdag 5 juni 2009 om 19:58:
Uitspraak van $Rickk. op maandag 18 mei 2009 om 21:36:
ik verveel me ..


en ik herken het ook. :gaap:
Gefeliciteerd (F)
houdvanjou
 
Gefeliciteeeerdd!(F)
'xx
Gefeliciteerd(f)
xx
 
Gefeliciteerd :)
schaaaatje, (L)
poppyy,
aaah wat sneu, je krygt volgens jezelf nooit een berichtje.
nou wat sneu pop.
die prik was echt kut, myn arm is nu helemaal styf!
aaaah ik haat dat wyf !
straks ook nog volleyballen, nou dat word leuk dus.
waarom is het geen weekend.
en dan volgende week dat kut frans !
facking 1 repetitie en 1 so in dezelfde week,
wil die man het boek binnen een maand uit hebben ofzo ?
echt ik haat die vent !
met zn harrypotter bril.
die gast van ecenomie is echt vaag. :S
echt ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuw.
net zo'n de vries typetje.
die jongen dan die in de bosjes heletyd zat te fluiten. XD
gaan we mn serieus ook nog zoeken.
ik stop maar weer want heb vandaag ècht niets nuttigs te vertellen.
schaaatje ben er 24/7 voor jou, hou zoveel van jou poppy.
BESTFRIENDS' xx


(L)
laatste aanpassing
[albumelement=74381766]{element is niet toegankelijk}