858x bekeken
wrm zou je het nie vertrouwen? dan zit er zowieso nie iets goed in je relatie
uit eigen ervaring 5 mndn stelt absoluuuuuut nix voor ik ben blij dak die keuze heb gemaakt.. ookal wilde me toenmalige vriend dat nie..
das een kans voor de ander en als je v elkaar houd gun je elkaar die kansen
Wat is een half jaar op de rest van je leven?
uit eigen ervaring 5 mndn stelt absoluuuuuut nix voor ik ben blij dak die keuze heb gemaakt.. ookal wilde me toenmalige vriend dat nie..
das een kans voor de ander en als je v elkaar houd gun je elkaar die kansen
Misschien doet het je relatie wel goed, elkaar een beetje missen.
dat kan ja.. mijn vriend moest op uitzending, heb hem ook bijna 5 maanden moeten missen dat was echt niet leuk.. maar we zijn samen sterker dan tevoren er uit gekomen
voor andere relaties geldt dat misschien niet, zo ver weg en maanden van elkaar gescheiden
Laat jij je vriend/vriendin daar naartoe gaan (je gunt het) of zou je hem/haar daarvoor dumpen? (je vertrouwt het niet)
ik zou mn vriend en in dit geval JOU vriendin... MEENEMEN
alleen heb je van die mensen die daar niet eens aan denken
relatie = samen, en samen = 1
laatste aanpassing
Ik zou hem laten gaan
Waarom zou ik iemand zijn dromen beperken? Ik wil straks ook naar het buitenland en ik wil niet tegengehouden worden door mijn vriend. Daarom zou ik het ook niet bij hem doen. Ik wil geen dromen afnemen. Je moet juist genieten van het leven.
Gaat het toch mis? Dan moet je blij zijn dat je het buitenland wel ondernemen hebt. Gaat het goed? Dan is het alleen maar dubbel zo mooi
Gaat het toch mis? Dan moet je blij zijn dat je het buitenland wel ondernemen hebt. Gaat het goed? Dan is het alleen maar dubbel zo mooi