Partyflock
 
­ Nederland
Degene die hier bi zijn, is dat alleen voor de sex of hebben jullie ook serieuze relaties met meisjes?
Als je alleen sex ermee hebt, noem je jezelf dan ook bi?
Maar het is ook HomoSexueel...
Eh heb geen sex met meisjes en ook geen serieuze relaties.. dus kan je niet verder helpen..
Vind wel dat iemand die het ALLEEN voor de sex doet en verder geen gevoelens heeft voor mensen van hetzelfde gslacht geen BI is.
 
Artiest Elcol
BI ER?
 
Sommige meiden hier weten nie eens wat bi zijn is joh...Stelletje kuddedieren zijn ut..die denken dat as ze bi zijn dat ze dan meer gozers achter hun aankrijgen en meer aandacht krijgen...pathetic :vaag:

Heb zeer zeker respect voor mensen die bi,homo,lesbisch of hetero zijn..maar nie voor van die zielige meeloop sletjes die je hier ook hebt....daar heb ik maar 1 woord voor : TRIEST!!! :d
Heb zeer zeker respect voor mensen die bi,homo,lesbisch of hetero zijn..
Hihi, dus je hebt respect voor iedereen :P
 
Ennuh..je bent pas echt bi..als je je aangetrokken voelt tot vrouwen en er een relatie mee kan hebben..dus dat gezoen watje hier zit is gewoon wat ge experimenteer..dat wil nog nie zeggen datje bi bent..Asje echt verliefd op een vrouw kan zijn dan ben je echt bi :)
 
2 zhorz: Heb alleen geen respect voor van die meiden die alsof doen datze bi zijn en er mee te koop lopen..die meiden geven echte bi meiden een slechte naam door hun ordinaire gedrag..dat zijn gewoon simpel gezegd slettuh ;)
 
Je hebt helemaal gelijk, maar uiteindelijk moet ieder het voor zichzelf uitmaken hoe ze erover denken.
Inderdaad, ik moet teknobitch gelijk geven. Je bent pas echt bi als je ECHT verliefd kan worden op een meisje en ECHT verliefd kan worden op een jongen. Dat gezoen wat je hier vaak ziet (ik beschuldig niet iedereen, maar er zijn zeker mensen bij) is vaak geexperimenteer. Dat noem ik geen biseksualiteit.
Beetje trieste reactie Teknobitch.. Ze vraagt hier gewoon iets en jij gaat gelijk kritiek geven op sommige PF dames.. En ik heb vriendinnen die het gewoon lekker vinden om met een meid te zoenen als ze %-).. Zijn ze dan gelijk bi.. nee ik denk het niet echt.. Maar verder zijn ze jouw toch niet tot last..
 
2 ILT: Ik heb toch ook een uitleg gegeven over wat wel bi zijn is en wat niet?
Want sommige mensen krijgen verkeerde ideeen over bi zijn door sommige zgn bi meiden hier op PF..dus vandaar dattik dat er ff bij zeg ;)
 
Ik vind toch wel dat je gewoon moet doen wat je lekker vind. Maar vind wel dat je dan tegenover de ander geen verwachtingen moet scheppen die niet wederzijds zijn.
 
Het is inderdaad wel zo; een beetje zoenen met een meisje als je :vaag: bent, maakt je zeker nog geen bi!

Met iemand van hetzelfde geslacht een echte relatie hebben en samenwonen e.d. is toch iets heel anders...
 
Wat maakt het nou uit of je "echt" bi bent of alleen met meisjes zoent en jezelf bi noemt je moet je niet zo druk maken over andere mensen.
en als je nou nuchter bent en sext hebt met hetzelfde geslacht, niet om 'erbij te horen', maar omdat je het lekker vindt?
 
Ik kwam er op mijn 15e mede door te experimenteren achter dat ik wel degelijk ook gevoelens voor vrouwen heb en dat dat er eigenlijk altijd al in heeft gezeten

Heb 1 serieuze relatie met een vrouw gehad tot nu toe.

Ik val op het 1 niet meer dan het ander ik val op mensen in het algemeen.
Ja echt vaag, het lijk wel alsof ze allemaal maar bi zijn (voornamelijk meisjes dus) omdat dat aantrekkelijk zou zijn.. Vind het meeloop gedrag, maar dat is mijn mening, en iedereen moet t zelf weten.. :D
ik sluit me aan bij Teknobitch......

Angelgirl >> ik denk dat als je even nadenkt je het zelf stiekem best weet.....

ik heb ook wel eens sex gehad met een meisje, (experimenteren) vond dat ook fijn maar ik weet dat ik niet bi ben omdat ik er (zoals Tekno zei) geen relatie mee zou kunnen hebben in de zin van serieuze relatie....
ALS ik uberhaubt een relatie wil is dat met een man, dus geen bi......
 
Beetje Bi Bied mogelijkheden :-)
 
Denken jullie er ook weleens over na dat het voor een "echte" bi-seksuele af en toe frustrerend kan zijn niet meer serieus te worden genomen doordat er zoveel wannabi's rondlopen tegenwoordig??

Ik vind de reply van Debby81 aardig kloppen.
Dus als ik het goed begrijp kan ik bi zijn.
En geen relatie of sex met iemand anders te hbb.
ik denk dat ik niets meer hoef te zeggen.


thanx ® TeKnObItCh ©
Ik word binnenkort BI (= Bedrijfskundige Informaticus). Dat telt zeker niet? ;-)

Whahahaha, J-man, wat bennuh we toch weer flauw. (zeg het zelf maar ff, scheelt jullie replies.)
Ik vind dat er nogal verwarring is hier over BI en Lesbisch zijn hier.
Men gaat er vanuit dat als je BI bent het alleen met je eigen geslacht doet.
Das toch homo of lesbisch??? :vaag:

Ik zie hier de BI vrouwtjes alleen achter de vrouwtjes aangaan, dus hmzzzzzzz...zijn het toch geen Bi's

Genoeg Bi's voor now, ik ga naar de koelkast nu en ga een lekker BI-fi worstje eten.
Owwww damn..does that make me BI or gay for sucking on a Bi-fi?? :)
Tecknobitch heeft helemaal gelijk, ik merk het ook,
als je naar de foto`s van sommige kijkt denk je echt, tering die heeft er ook wer 50 vrienden bij en veel aandacht.
maarja alle respect voor bi en homo en hetero,

veder vind ik het ook niet onze zaak om der mee te bemoeien wat zij doen.
 
Goh :D Kwas dus nie de enige die zo dacht ;p
Sommige mensen lopen dan wel op me te zeiken dattik een zeikerd ben..maar geef gewoon me mening..Ik respecteer echt wel andere mensen..maar dan mogen ze mij ook welleens respecteren dattik zeg wat ik denk ;)
En als ik iemand loop af te zeiken dan heeft dat echt wel een reden,omdat diegene dat eerst bij mij flikt...mensen die niet tegen kritiek kunnen bijvoorbeeld..
Lekker belangrijk.


Maar voor alle nieuwelingen/ types die er nog niks van begrepen hebben ga ik ff opzoek naar een oude reply van mij in soort gelijk topic.



*zoekt* :-D
Nogmaals een poging het een en ander te verduidelijken:

Zoals ik al eerder zei: Je bent bi als je je bi voelt

Maar wil je dan toch een definitie, dan denk ik dat je wel al bi bent als je je alleen seksueel aangetrokken voelt tot beide geslachten. De term is immers bi-SEKSUEEL, daar staat dus verder niks ik over liefde, relatie, samenwonen etc., puur en alleen SEKSUEEL.
Hoe zou het anders zijn met hetero's die uberhaupt geen relatie willen/ leven met iemand kunnen delen. Zouden zij dan non-seksueel zijn? Nee. Op seksueel gebied voelen zij zich aangetrokken tot het andere geslacht. Het feit dat ze geen relatie willen/ kunnen aangaan daarmee maakt ze ook niet nep-hetero ofzo.
En een pedo-seksueel voelt zich seksueel aangetrokken tot kinderen, zal niet snel een relatie met een kind aan gaan. Toch is het wel een echte pedo-seksueel.

Maar zeg nou zelf, de seksuele geaardheid van iemand doet er toch eigenlijk heel weinig toe? Dat moet toch niet een criterium zijn waarop je iemand beoordeelt


Dit is dus een hele oude reply in ander topic
Artiest {SHOWLIST artist 61069, 10100, 62386}
het is wat gasteh :P
Waar maak je je druk om???? Wat maakt jou t in godsnaam uit op wi ik verliefd word of alleen maar geil??? Maar voor jou informatie:
Ik word verliefd op meisjes en op jongens, heb 4 maanden een relatie gehad met een heel lief meisje maar heb nu een vriend. Ik val niet op een geslacht, maar op een persoon, en of dat een jongen of een meisje is maakt me niks uit, heb ook geen voorkeur ofzow.
verder ben ik t volledig met Sneeuwwitje eens...
 
lieve TB je bent wel een tikkeltje door die meiden geobserdeerd vind ik, het valt me nu steeds meer op dat jij je der wel errug druk over maakt!!! maar ja moet je ook lekker zelf weten, en ja tuurlijk mag jij overal je mening op geven, dus doe ik dat lekker ook!!! (k)
 
Maby is TB wel stiekum in haar onderbewuste BI..:)
Daar heb je wel een beetje gelijk in ja Housepauzinnetje... En ik denk dat dat voor wel meer mensen geld hier...

En dan nog iets, ik zag het al eerder staan.. het is heel irritant dat door al deze discussies en die bij fotoos, mensen helemaal niet meer serieus genomen worden. Ik weet niet of je je er iets bij voor kan stellen, maar tis best lastig om ten eerste verliefd te worden op een meisje... Altijd vriendje sgehad, en dan ineens slaat de vlam hoger in de pan dan ooit voor een meisje.. Ik wist niet wat me overkwam!!! En dan... je ouders, je vrienden, familie, exvriendjes... Ga t ze maar eens vertellen!!!
Ben je eindelijk zover dat je je er niet meer voor schaamt en dat je er gewoon voor uit durft te komen, zijn er ineens van die kortzichtige mensen die gelijk een oordeel over je hebben zonder dat ze je kennen.. lekker dan!!!!!

ten tweede... hoe je ermee omgaat beslis je zelf!! Als je je ergert aan fotoos met zoenende dames/sexy geposeerde dames, KIJK ER DAN NIET NAAR!!! Mij boeit t allemaal niet, maar dat gezeur en gezever moet maar eens afgelopen zijn!!!! Laat mensen in hun waarde aljeblieft! We zijn hier om te feesten en lol te hebben met elkaar, en niet om je druk te maken om wie met welk geslacht zoent en waarom!
 
amen
 
Ben het met Fairy eens!!

Waarom alles moeten uitpluizen en ontleden zodat we het in hokjes kunnen plaatsen?
Kijk alleen maar eens naar de reacties die zo lekker fel zijn op een vrij onschuldige vraag%)

maar het lijkt wel lieve Angel of jezelf met het probleem worstelt?

Neem een voorbeeld aan wat Fairy schrijft.

We zijn allemaal mensen en als je meer gaat voelen voor een bepaald persoon?
ach wat, wat doe je dan verkeerd?
Ik zie niets slechts in van een ander houden/om een ander geven.

En er zijn nu eenmaal fases in een leven dat je experimenteert,en er zijn er ook die spelen,gewoon uit provocerend gedrag of om welke andere reden dan ook zich zo profileren.

Ach,om dan gelijk uit je slof te schieten..laat ieder toch in zijn waarde en als een ander dat niet doet,kijk effe een andere kant op.
Ben het met Fairy en gabber mamma eens,

Vooral dat uitpluizen en ontleden zodat we het in hokjes kunnen plaatsen.
Laat de meiden is lekker expirimenteren met hun gevoelens,
expirimenteren is gezond.
 
Ag BI zijn is in de mode lijkt t wel.......Gelukkig bennik geen mode poppje :P:P
Kijk, dat bedoel ik dus... Zulke mensen als KISSIONE zijn dus precies de mensen waar ik het over heb!!!! Sjonge jonge jonge... wat een intelligente post weer... Hou dan gewoon je mond... Jij bent dus precies iemand waar ik het over had in mijn eerdere post... Heel naar vind ik dat.... Jammer ook... Voor mij niet meer, maar voor mensen die door jou nog langer zichzelf niet helemaal kunnen blootgeven!! Erg onvolwassen reactie, totaal in stijl van je profielpic... Grow up en bemoei je met je eigen, ongetwijfeld bijster interessante leven!!!
 
Artiest William Tech
*zucht* @ KISSIONE :@

Fairytale en gabber mama -> jullie zijn topwijven, jullie snappen het helemaal! Precies ook mijn mening
Kan dit topic alsjeblieft gesloten worden??

En TB: je bent ook een zeikerd! Je pakt elke kans aan om weer ff iemand af te zeiken hier! Je hebt je mening nu gegeven, dankjewel, let it go!!!
Damn
ik ben geen bi, maar af en toe sex met een meisje zeg ik geen nee tegen. Een relatie met een meisje voel ik niks voor, daarom noem ik mezelf ook geen bi.

(K)
oh ik zie dat het topic van onderwerp veranderd is?? :P
2 Rachel: waarin dan????

2Willempie: Dank u Dank u!!!!
 
Gewoon doen waar je zelf zin in hebt.
nou ja, 't ging er niet echt vriendelijk meer aan toe :S
 
Ik val ook op vrouwen...........
 
Als iedereen nou gewoon iedereen in zijn of haar waarde laat. Als ze nou voor de gein hier weghalen wat je sexuele geaardheid is. Ik weet ook wel dat mensen in hokjes plaatsen in de mens zelf zit.

Maar ja, ik ben op zoek naar Utopia, een iets wat mooi lijkt, maar nooit zal bestaan. :/
Respect 2 all !
 
to bi or not to bi..
2rachel... Neej, soms is dat ja... sommige mensen denken een btje zwart/wit en ongenuanceerd.... of kunnen niet normaal discussieren..... Dan heb je dat soms... :-(