Ken anders ook genoeg mannen die dat zijn
Nog maar niet te spreken over audio
Audio
Ik ben materialistisch ik hou wel va neen leuke auto mooie tv mooie kleding goeie vakanties enzo.
Maar alles wat ik heb betaal ik wel van me eigen geld NIKS is van de bank of van een ander.
mensen die zeggen die dat niet zijn, zijn OF leugenaars of ultra groen links
iedereen wil toch een leuke auto hebben of mooie kleding enzo.
niks vreemds aan.
mensen die zeggen dat ze het niet zijn hebben ook de gedachte dat lengte onbelangrijk is
mensen die zeggen dat ze het niet zijn hebben ook de gedachte dat lengte onbelangrijk is
Ik ben materialistisch ik hou wel va neen leuke auto mooie tv mooie kleding
Ik ben voor materialisme!
Ik ben materialistisch ik hou wel va neen leuke auto mooie tv mooie kleding goeie vakanties enzo.
Maar alles wat ik heb betaal ik wel van me eigen geld NIKS is van de bank of van een ander.
vrouwen schreeuwen hard om emancipatie
behalve als het om inkomen gaat
dan zijn ze ineens zo afhankelijk als de pluris
k verdien netto meer dan 2 keer zoveel als mijn vriend en dat boeit me verder echt niet (al wacht ik wel met smart de dag af dat we gelijkmatig verdienen Dan ga ik me toch uitleven in menig winke
Maar WAAROM wil je die dingen hebben dan? Zit er bij die auto niet de gedachte achter dat het toch wel opvalt bij de vrouwen?
Mannen zijn al vanaf hun geboorte bezig om een zo mooi en duur mogelijke (ogende) auto te krijgen... Nog maar niet te spreken over audio-zaken e.d.
Als ie een mooie auto heeft, leuk, maar ik let er persoonlijk echt niet op, tenzij een vent in een eend komt aanrijden
Type vrouwen die gevoelig zijn voor een mooie auto, zijn oppervlakkige wijven
mooie kleding; tsja dat is dan wel voor de dames denk ik....
Dus jij bent ook van mening dat vrouwen materialistisch zijn ingesteld in die mate dat ze eerder een jongen met mooie kleding verkiezen boven een jongen met minder mooie kleding?
gaat toch om de persoon niet om zijn geld.
Zodra ze aan komen zetten met overdreven veel merkkleding en zonnebrillen van 500 pleuro op hun hoofd is weer patsergedrag en dus een afknapper (voor mij).
jij stelt het gelukkig niet zo ontzettend zwart/wit
Een jongen moet er verzorgd uitzien. Maar ook weer niet te verzorgd... Zodra ze aan komen zetten met overdreven veel merkkleding en zonnebrillen van 500 pleuro op hun hoofd is weer patsergedrag en dus een afknapper (voor mij).
Maar WAAROM wil je die dingen hebben dan? Zit er bij die auto niet de gedachte achter dat het toch wel opvalt bij de vrouwen
En daar is geld toch voor?
Waarom zou je werken voor je geld om er vervolgens niets mee te doen?
Ik verdien netto meer dan 2 keer zoveel als mijn vriend en dat boeit me verder echt niet (al wacht ik wel met smart de dag af dat we gelijkmatig verdienen Dan ga ik me toch uitleven in menig winkel
mooie kleding; tsja dat is dan wel voor de dames denk ik....
iets wat eeuwenlang de normale gang van zaken was, sloop je er niet even overnacht uit nee.
Wij moeten het hebben van onze hersenen. Mannen van hun "status"
Ik vind het belangrijk dat ik goed gekleed ben vooral met me werk.
En als er geen RL op de overhemden staan dan koop ik het niet.
is een tik denk ik of toch stiekem met status te maken kweet niet.
boeit me ook niet.
me too alleen met me vriendin en niet met jou vriend