13303x bekeken
pech hebben voor jou..!
aaah schatje toch
ben niet iemand die dingen ontkent..
maar als je nog eens omhoog kijkt..
dan zie je daar nu een andere tekst..
dus reageer daar eens op!
zielig om achteraf teksten te gaan veranderen....
Schaam je je voor je fout ofzo dat je het effe snel gaat aanpassen voordat andere mensen het zien ?
Maargoed ik denk niet dat jij nog beseft wat ik voor jou betekend heb en wat ik allemaal voor je gedaan heb.
Maargoed hou nu maar op met pf want anders trekt je pa de stekker er weer uit he
Whahahaha vet goed 
Grappig he !!! daar is deze hele discussie mee begonnen 
Omdat ik zei dan HEJ Ik heb het gewoon lekker breed en ik zal nooit zonder geld komen te zitten...
Omdat ik zei dan HEJ Ik heb het gewoon lekker breed en ik zal nooit zonder geld komen te zitten...
Erg laag van je om persoonlijke dingen hier op te zetten
volgens mij, deed het je nogal pijn??
het was alleen maar de waarheid
mag die ook al niet meer gezegd worden.
hier mee wilde ik jou alleen even laten weten
hoe goed lefty zichzelf vind..
dat hij. zoals hij zelf zegt
jou van nerd omgetoverd heb tot binky..
hij vond je dus vroeger een nerd..,
zegt meer over hem dan over mij toch..
ik herhaal alleen zijn woorden
maar goed wouter..
een ding.. ik ken je niet..
maar ben eerlijk
en nee dit is niet om te slijmen..
maar jij bent dankzij zijn o zo goeie hulp toch een binky geworden!!
hij is in zijn droom wereld blijven hangen.. en heeft nog steeds de zelfde kut kop. die die altijd al heeft gehad
laatste aanpassing
maar goed wouter..
een ding.. ik ken je niet..
maar ben eerlijk
en nee dit is niet om te slijmen..
maar jij bent dankzij zijn o zo goeie hulp toch een binky geworden!!
hij is in zijn droom wereld blijven hangen.. en heeft nog steeds de zelfde kut kop. die die altijd al heeft gehadlaatste aanpassing 4 april 2008 00:53
Ow Ow Ow...
In Qontrol 2005 ... wie komt daar in houten met een mooie audi ?
En wie staat daar op lefty te wachten helemaal opgemaakt met der strakke broekje en topje?? Wendy !
En wie wilde zie zoenen??
Dus zo lelijk ben ik niet want als ik na een feest DOORGESNOVEN en door geSLIKT met grote ogen bij je kom en je wilt me graag zoenen, en vind het nog lekker ook achteraf, kun je hier wel uit concluderen dat je dit alleen maar zegt om publiekelijk iets voor mekaar te krijgen... wat weet ik niet want dit kun je niet zien als het echte leven, en hier maak je geen vrienden... cyberbuddies misschien net als die lsdf uit venray die 140 km bij je vandaan woont, maar waar je al die moeite nu voor doet snap ik niet
WHAHAHHA uitkering krijg je niet als je een bepaald saldo op je bank heb staan wendy !
En je bent wegens wangedrag toch ontslagen bij de fortis als koffiehaalster ! of papier versnipperaar wat was het ?
Waarschijnlijk heb je nu zo lang achter je pc gezeten dat je vette ruzie hebt thuis en dat je komende maand huisarrest hebt, net als eerder ...
En je bent wegens wangedrag toch ontslagen bij de fortis als koffiehaalster ! of papier versnipperaar wat was het ?
Waarschijnlijk heb je nu zo lang achter je pc gezeten dat je vette ruzie hebt thuis en dat je komende maand huisarrest hebt, net als eerder ...
laatste aanpassing
2005
zegt genoeg.. Weer die oude koeien he..
laat die nou eens met rust man..
ik zal wel slaap in me ogen hebben gehad
aangezien het om half tien in de ochtend was..
en ag ja
mensen kunnen wel spijt hebben van dingen he.,
dat blijkt wel weeer..
cyberbuddies misschien net als die lsdf uit venray die 140 km
je bent wel erg controlerend
maar goed afstand zegt niets
je kan iemand van vakantie kennen..
je kan iemand op feesten zien..
je kan met iemand afspreken vaak zat.
er bestaat namelijk ook nog zo iets als een auto
ov
enz enz..
dus niet zo bijdehand doen.. want je doet of je veel weet van mij.. maar je weet nog helemaal niets..
En je bent wegens wangedrag toch ontslagen bij de fortis als koffiehaalster
boeiuhhh..!! hahaha..
maar goed afstand zegt niets
helemaal mee eens..!
als het moet ben ik vaker bij haar, dan de beste beste vriend ooit zal zijn..!!
wat?? wil jij ook zoenen Relke??
ikkuh??!!!
eerst moet je nog met mij vechten he
bring it onn
vrouwen willen gewoon zekerheid, dat er goed voor hun gezorgd word
tja wat heb je aan een klaplopert?
laatste aanpassing
WHAHAHHA uitkering krijg je niet als je een bepaald saldo op je bank heb staan wendy !
Waarschijnlijk heb je nu zo lang achter je pc gezeten dat je vette ruzie hebt thuis en dat je komende maand huisarrest hebt, net als eerder ...laatste aanpassing 4 april 2008 01:05
zo he dat gaat weer lekker hierboven he jullie mensen hebben het wel op mekaar voorzien of niet waar ging dit forum ook al weer over????????
aaah maakt niet uit,
je hebt altijd van dat volk er tussen zitten die er zelf eigenlijk niets aan kunnen doen
Daarom ga ik er ook maar niet meer op in....
Beter zoeken ze aandacht bij een ander he...
aaah maakt niet uit,
je hebt altijd van dat volk er tussen zitten die er zelf eigenlijk niets aan kunnen doen
Daarom ga ik er ook maar niet meer op in....
Beter zoeken ze aandacht bij een ander he...
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
je doet nu net of jij oh zo goed bent..
terwijl jij het niet eens sterk met woorden aan kan
en der zielige dingen van zoveel jaar geleden bij moet halen
en verhalen over me werk vedraait..
wie zoekt hier dan negatieve aandacht
i hoop i see ya soon.. IN HELL MUTHERFUCKER!

![[img width=300 height=222]https://album.partyflock.nl/33494509.jpg[/img]](https://album.partyflock.nl/33494509.jpg)