Had net iets meer verwacht van dit feest, maar heb me uitermate vermaakt!
*GELUID
Sportpaleis: Zeer afwisselend, over het algemeen te zacht.
Lotto Arena: Zalig
*DECOR/VERLICHTING
Sportpaleis: Bass Events' maximum! Echt top!
Lotto Arena: Vrij mooi, wel zeer fel.
*DJs/SETS
Jump/Tek: Heb ik me niet zo mee bezig gehouden, Lethal MG was wl lekker, wat klassiekers!
Hardstyle: Zalige sets, Veel nieuwe nummers! Noisecontrollers, Headhunterz, D-block & S-Te-Fan, Deepack, Donkey Rollers, Tatanka!
Hardcore: Niet gezien.
*DOORGANG
Eén groot doolhof, en slecht geregeld met Lotto Arena, te veel kaartjes verkocht? Ze hadden de mindere/onbekendere DJs misschien daar moeten zetten, alhoewel het geluid er wel 10x beter was! Volgend jaar nieuwe locatei? Ethias Arena/Grenslandhallen Hasselt? Flanders Expo?
*DRANK
Spijtig dat de bonnetjes zijn opgeslagen, wel snelle service!
*WC
50 cent, ok, maar waarom geen 'heel de avond lang'-bandje/stempel? Vrij behoorlijk proper, maar was wel blij dat ik de hokjes niet in moest!
*BEVEILIGING
Was er die? Drugs en dergelijke waren zo binnen te krijgen denk ik... En er werd ook wel veel gevochten, maar dan zijn we gewoon op Bass Events' events!
*INGANG
Goed dat er verschillende ingangen waren, maar het mocht toch nog wat sneller gaan...
*LOCKERS
Zootje...
Volgend jaar kom ik wel pas tegen dat de HS begint... Ben die jump wel beu, wel goed dat het al meer achterwege werd gehouden dan vorig jaar! Nog postertje meegeplukt en naar huis...

I'm a hardstyle lover
I do what I do
I got my hand on the trigger
When it's pointing at you
So be a part of the hard
You got to pay the price
This is what I do
This is my life !
Enneuhmm... Vlaamse Defqon.1 op komst fwat?

(Bass Magazine 08)
Nu w8en op tracklists en setjes? Of komen die er niet?
Overall.. Was een leuk feesje!

For Bass Events & HardStyleee.....