Partyflock

Forumonderwerp · 996509
2341x bekeken
Waarschuw beheerder
Na Yuri's Revenge, de uitbreiding voor Command & Conquer: Red Alert 2, is het lange tijd stil geweest rond de sub-franchise van de Command & Conquer-reeks. De stilte wordt binnenkort doorbroken, want de Amerikaanse editie van PC Gamer heeft in het april-nummer van haar blad een uitgebreide preview van de game. Als het zover is zullen we jullie uiteraard op de hoogte houden van wat je kunt verwachten, maar tot die tijd kun je alvast de cover van het blad bekijken

[img width=400 height=525 cacheid=000f01d9002a7b581fc74c7c1a0229b40c]http://games.fok.nl/phpThumb.php?src=1202897434.5162.jpg&w=400[/img]

:cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B@RTJUHHH op woensdag 13 februari 2008 om 13:32:
is het lange tijd stil geweest rond de sub-franchise van de Command & Conquer-reeks

:no:

Generals etc..
alleen bij de Red Alert serie is het stil geweest
:)
Waarschuw beheerder
donateur
fotos bitte
Artiest {SHOWLIST artist 77375, 66834, 69534, 111682}
Waarschuw beheerder
Alleen het Concept is bekend, nog geen engine informatie of iets degelijks bekend.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Brinksie op woensdag 13 februari 2008 om 13:49:
fotos bitte

[img width=550 height=281]http://www.deleukstestickers.nl/shop/images/bitte-ein-bitt.jpg[/img]
meer kan ik er niet van maken

Waarschuw beheerder
donateur
Red Alert is toch al jaren dood? :nocheer:
Waarschuw beheerder
donateur
ben nu maar weer van ellende yuri´s revenge aan t spelen want na t uitspelen van de rest van het decadepack was dat de enige nog enigsinds leuk te spelen versie..

edit: maar wacht RA 3 graag af :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
volgens mij word deze niet gemaakt door westwood wat wel beetje jammer is
Waarschuw beheerder
En toen uitgefaseerd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Aftertoucher :bier: op woensdag 13 februari 2008 om 13:36:
:no:

Generals etc..
alleen bij de Red Alert serie is het stil geweest
:)

er staat toch "bij de sub-franchise van de serie", daar bedoelen ze red alert mee

Waarschuw beheerder
mmmmmmm, me like

Waarschuw beheerder
hij komt ook op de 360 en ps3 das wel beter:D

Waarschuw beheerder
Niet echt dat je zegt "Next-gen graphics" voor de zoveelste keer. Zou nou toch ook eens een keer tijd worden om die brakke RA2/Generals engines weg te flikkeren en met iets nieuws te beginnen...
Ik heb 45 euro uitgegeven aan C&C3 en viel toch wel vies tegen, vooral multiplayer. Uber lag enz. en wat een buggy rotzooi. Je kunt daar gewoon disconnecten als je verliest, leuk is dat. Ik kijk meer uit naar Starcraft 2, Red Alert 1 was echt vet maar dat zal toch nooit meer ge-evenaard worden. Zeker niet als EA het spel uitgeeft. Ik geef de demo wel een kans, mocht die er komen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Die screenshots lijken als 2 druppels water op C&C3 btw...?? Vreemd, zo'n titel verdient wel een wat betere engine dan die van C&C 3, waar je bij wijze van spreken in een 2v2 potje al lagte als de tyfus als er 10 units uit je Warfactory kwamen
Waarschuw beheerder
grappig dat je de c&c3 kane's wrath screenshots erbij zet, alleen screen 1 is van RA3
zie weinig verschil, mis ook de sfeer van RA1 jammer genoeg, 2d > 3d bij deze spellen tbh
Waarschuw beheerder
In Command & Conquer: Red Alert 3, dat voor pc, Xbox 360 en Playstation 3 verschijnt, wordt de derde wereldoorlog uitgevochten tussen Rusland, Japan en de geallieerden. Het spel werd donderdag officieel aangekondigd.

"Het heeft te lang geduurd", vindt Chris Corry, producer van Command & Conquer: Red Alert 3. "Fans wachten al zeven jaar op een nieuw Red Alert-spel en wij hebben hard gewerkt om ervoor te zorgen dat het wachten de moeite waard was." Corry belooft vooral vernieuwing, wat onder andere moet blijken uit de toevoeging van een co-op-modus aan het spel. De volledige singleplay-campagne is ook in co-op te spelen.

Het verhaal in het spel draait om een vreemde sprong in de tijd. Russische wetenschappers weten terug te gaan in de tijd en hopen de toekomst van de eens zo machtige Sovjet-Unie alsnog veilig te stellen. Uiteraard gaat er wat mis, waardoor er een alternatieve tijdlijn ontstaat, waarin ook nieuwe technologie ontwikkeld wordt. In Red Alert 3 komen de twee tijdlijnen samen, wat uitmondt in een derde wereldoorlog. Daar doet niet alleen de Sovjet-Unie aan mee, maar ook het inmiddels in het oosten opgekomen Japanse rijk en een geallieerde krijgsmacht.

Voor de pc-versie van het spel komt er een bètatest waar een gelimiteerd aantal fans aan mee kan doen. Wie de later dit jaar te verschijnen Command & Conquer 3-uitbreiding Kane's Wrath koopt, maakt kans op een plek in het bètaprogramma

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 februari 2008 om 20:02:
Die screenshots lijken als 2 druppels water op C&C3 btw

uiteraard is het dezelfde engine, maar nu met een jasje waar de fans het meest van houden, het had beter een uitbreiding kunnen zijn

ik was red alert fan, maar ik denk dat ik nog liever wacht op de fps Tiberium, maarja dat was ook de bedoeling met Ghost uit de Starcraft reeks

gewoon lekker interactief alla metroid prime, heerlijk
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 februari 2008 om 17:51:
Starcraft

komt ook binnenkort weer een nieuwe van en die is ook wel weer gaaf

Artiest {SHOWLIST artist 25737, 129028, 147750, 41266}
Waarschuw beheerder
vet. had wel mooier verw8 dan op die pics maarja

RA3 :D
Waarschuw beheerder
het is nog niet af he duurt nog wel ff

Waarschuw beheerder
En het is stil... :( ;)

Iemand nog iets te nieuws voorbij zien komen?

Waarschuw beheerder
ik hoop gewoon dat het red alert 2 is maar dan in het jasje van het laatste deel. (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 maart 2008 om 18:50:
ik hoop gewoon dat het red alert 2 is maar dan in het jasje van het laatste deel. (y)

Agreed (Y):yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 maart 2008 om 18:50:
ik hoop gewoon dat het red alert 2 is maar dan in het jasje van het laatste deel.

for real :p

als het om spellen als Red Alert gaat moeten ze op de gameplay focussen inplaats van mooie graphics ... echt kut als de gameplay zo fucking sloom is zoals bij CnC3 en (durf het bijna niet te zeggen zo'n kut spel ik het vond) 'hoest' Generals.

maarja, time will tell

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Funk Apprentice op woensdag 19 maart 2008 om 14:13:
for real

als het om spellen als Red Alert gaat moeten ze op de gameplay focussen inplaats van mooie graphics ... echt kut als de gameplay zo fucking sloom is zoals bij CnC3 en (durf het bijna niet te zeggen zo'n kut spel ik het vond) 'hoest' Generals.

maarja, time will tell

Ja maar pcies de gameplay van deel 2 was zeer goed en welgewaardeerd door miljoenen mensen wereldwijd. kijk bijv. naar onlinegaming toen. kheb me werkelijk kapotgespeeld toendertijd. En toen kwam generals :( en nog wellicht wat andere aanhangels.

Maar vechten waarbij je pakweg kan kiezen tussen 8 landen is gewoon leuker. Rusland, america, korea, irak met hun eigen specialiteiten, maar wel overzichtelijk houden en realistisch.

Graphics daarentegen van bijv tiberium was echter supermooi! Combinatie en viola strategische game van het jaar, maarja...:/

Waarschuw beheerder
ZOlang ik het nog niet heb gespeeld ga ik niet zeiken over de gameplay, hoewel de laatste 2 edities van westwood erg sloom speelde. ik hoop wel dat ze wat gedaan hebben aan de snelheid.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 maart 2008 om 21:55:
ik hoop wel dat ze wat gedaan hebben aan de snelheid.

Ja true, maar bij red alert 2 lag het aan je computer qua snelheid. Had je een beest...dan ging het echter veel te snel voor je. wellicht 5 instellingen mogelijk zou erg fijn kunnen zijn. Net zoiets als ik bij heel veel strategygames vind dat de stap van normal naar level hard veel te groot is.
Artiest {SHOWLIST artist 69437, 22984}
Waarschuw beheerder
Ik hoop in ieder geval dat ze wat aan de network code doen...

Red Alert 2 wordt vaak wreed verstoord door de beruchte 'reconnection error!'...

Al menig veelbelovend potje op die manier zien eindigen...
Waarschuw beheerder
RA2..Iraq For The Win! .... 8 korea eagles doen het em ook wel, hoop ook zeker dat we de Desolators en die prachtige vogeltjes terug zien in RA3

Waarschuw beheerder
pcies vooral gezien dat klonen in RA2 en dan veelal yuri's waarbij je dan wel heel strategies moet denken om niet overgenomen te worden door de vijand.
Waarschuw beheerder
red alert is de game waarmee ik op gegroeit ben, toch had ik liever dat westwood ipv ea het bezit, maar ja, het is niet anders:S
Waarschuw beheerder
Met kerst kunnen we onze lol op !!! Release datum is bekend :D

Waarschuw beheerder
[img width=600 height=450 cacheid=000f35cf002af12947fd9d1c1a02330ae9]http://www.gamert.nl/archives/images/RA3_7.jpg[/img]

(L)

Meer screens.

De zeppelin was toch wel één van de hoogtepunten uit het vorige deel! Enorm krachtig en moeilijk te stoppen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
aah man ... als het echt zo gaat worden, word het opnieuw een CnC 3. Veel te sloom en wat mindere gameplay. Ze moeten de richting op gaan waar blizzard ook voor kiest met de nieuwe starcraft. Die game ziet er mooi uit en ze hebben het alsnog een beetje oldschool gehouden, als je snapt wat ik bedoel... zo niet, kijk dan ff op gametrailers.com ofzo dan snap je wat ik bedoel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 maart 2008 om 15:50:
pcies vooral gezien dat klonen in RA2 en dan veelal yuri's waarbij je dan wel heel strategies moet denken om niet overgenomen te worden door de vijand.

drones of honden ;) hehe ( miner drone FTW )

Waarschuw beheerder
RA3 = GEIL! (Y)
Waarschuw beheerder
Mwa, ra2 was ik niet zo kapot van.. ik had 2 jaar tiberian sun op internet gespeeld en dan kreeg je ineens die "cartoon network" game zoals wij dat noemde ra2 ...

dat hele gelikte hoeft van mij ook niet zo.... juist de simpelheid van red alert / command and conquer / tiberian sun maakte de games zo goed....

pas toen het gelikt werd was de gameplay minder..
Waarschuw beheerder
mischien moet westwood gewoon weer zelf verder gaan met zoals het was. soms vind ik het jammer dat het nu allemaal te futuristisch is geworden heb liever zoals het bij C&C 1 was alleen kogels enzo ja verder die lasers van obelisk en bij RA de tesla maar nu is het allemaal zo futuristisch geworden niet dat het slecht is maar het oude vond ik leuker.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wat loopt iedereen te zeuren over irak? het is RED ALERT! dus alleen die russen (iig communisten) tegen de geallieerden. En elke echte C&C liefhebber zal het waarderen dat er een 3e red alert komt! :o bij C&C ging het nooit om de graphics maar juist om de gameplay!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SteeZ op zondag 30 maart 2008 om 15:13:
bij C&C ging het nooit om de graphics maar juist om de gameplay!

ja maar wrm zou je de graphics niet verbeteren als dat kan. mooie graphics dragen bij aan de sfeer, de ervaring en dus aan de gameplay vind ik..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 maart 2008 om 20:01:
ja maar wrm zou je de graphics niet verbeteren als dat kan

oldskool

C&C is gewoon zo :D graphics niet echt bijzonder maar gameplay geweldig, zo moet het blijven! b)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van dr.dark op maandag 31 maart 2008 om 12:19:
Kirov reporting

Little C4 knockin at ya door :D

Artiest Funktion 1
Waarschuw beheerder
Snipers, Aegis Cruisers, Prism Towers, Mirage Tanks, Seals (L)

Waarschuw beheerder
screens zijn tof!

red alert 2 in een geil jasje! Pcies zoals ik het wilde!
Dat word kopen...ehhhhh downloaden hihi

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SteeZ op zondag 30 maart 2008 om 15:13:
wat loopt iedereen te zeuren over irak? het is RED ALERT! dus alleen die russen (iig communisten) tegen de geallieerden.

Anders doe ff je huiswerk over Red Alert 2 :loser:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 februari 2008 om 19:56:
Niet echt dat je zegt "Next-gen graphics" voor de zoveelste keer.

nergens voor nodig!
Uitspraak van PasMaNNi op zaterdag 29 maart 2008 om 17:23:
dat hele gelikte hoeft van mij ook niet zo.... juist de simpelheid van red alert / command and conquer / tiberian sun maakte de games zo goed....

pas toen het gelikt werd was de gameplay minder..

klopt!

als het aan mij ligt blijft het bij een 2D game, gewoon niet te veel veranderen aan RA2!

Waarschuw beheerder
next gen? ziet er gelikt uit en bij next gen graphics schiet steeds vaker de gameplay te kort. eerst het belangrijke, dan het andere graag. beetje geile graphics kan idd ook geen kwaad...

Waarschuw beheerder
Ja ik ook meteen gestuurd..... heb je al mail terug gehat?
ik heb op dag 1 me code ingevoerd.
Waarschuw beheerder
hoe gaat het met de Beta testers van RA3

Waarschuw beheerder
Niemand is nog uitgenodigt, start pas later dit jaar zover ik begrepen heb, ze moeten eerst die cc3 expension ff uitmelken he die eigenlijk zwaar tegenviel het Generals concept van meer teams.

Waarschuw beheerder
:no: liever red alert 1
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B@RTJUHHH op donderdag 1 mei 2008 om 14:13:
hoe gaat het met de Beta testers van RA3

Tot op heden heb ik nog niets van EA vernomen, even afwachten nog maar... :)

15 minute gameplay video demo: http://www.ea.com/redalert/news-detail.jsp?id=6

The Soviet Sickle unit profile: http://www.ea.com/redalert/news-detail.jsp?id=7

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 maart 2008 om 13:36:
De zeppelin was toch wel één van de hoogtepunten uit het vorige deel! Enorm krachtig en moeilijk te stoppen!

Vindt het wel meevallen althans.

Maar toch tegen de CPU was het toch wel krachtig.
Waarschuw beheerder
EA stopt ontwikkeling Red Alert 3

EA is gestopt met de ontwikkeling van de Playstation 3-versie van Red Alert 3.
Het gerucht dat al een paar dagen de ronde deed over diverse fora is gisteren door EA tegenover Eurogamer bevestigd. Een reden voor dit plotselinge besluit is niet gegeven.
Het ontwikkelen van de Xbox 360- en de PCversies gaat gewoon door, en deze zullen hier waarschijnlijk zelfs profijt van hebben. De release van de game staat nog steeds gepland voor komende herfst.

Waarschuw beheerder
een rts lijkt mij ook geen ruk aan op een ps3
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 maart 2008 om 20:01:
ja maar wrm zou je de graphics niet verbeteren als dat kan. mooie graphics dragen bij aan de sfeer, de ervaring en dus aan de gameplay vind ik..

C&C , Red alert en tiberian Sun waren ooit de beste games op online game gebied voor clans.

waarom?

1) veel tactieken
2) veel clans
3) veel spelers
4) veel (war) mappen
5) goede ladders / ranking system
6) goede chatrooms

vooral puntjes 1,5,6 heeft EA flink verneukt door het allemaal te pimpen waardoor de clancommunity na ra2 helemaal dood was....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PasMaNNi op vrijdag 6 juni 2008 om 19:48:
1) veel tactieken
2) veel clans
3) veel spelers
4) veel (war) mappen
5) goede ladders / ranking system
6) goede chatrooms

2 dingen die jij daar noemt hebben werkelijk van doen met het spel.. de rest is iets wat je zelf ook kunt roggelen
Waarschuw beheerder
ff tijdje niet gevolgd dit maar is die uit :O:O:O:O:O:O:O
Waarschuw beheerder
torrent zeker.
Waarschuw beheerder
Nope de beta versie. Helaas zitten er nog wel wat bugs in...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Meagashira [Bertram] op donderdag 7 augustus 2008 om 08:58:

Zoals??? Ik speel hem ook, eergister gepatched, voor zover geen bug opgemerkt

Waarschuw beheerder
Ik heb hem vandaag gedownload, betakey aangevraagd. Ik ga hem straks installeren. ;)
Waarschuw beheerder
Een aantal bugs lijken opgelost sinds de patch... helaas verliest hij momenteel regelmatig de verbinding met het internet wanneer je in de lobby zit (dus niet in game).

Het spel is wel erg gaaf! :respect:

Waarschuw beheerder
ziet er vet uit :D

Artiest System
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Het eerste level van RA2 kon me al niet eens boeien. O.o

Waarschuw beheerder
en is het wat ? (de mensen die al hebben gespeeld evt)
Waarschuw beheerder
mwa ach, units zijn niet echt denderend

Waarschuw beheerder
jammer dat de units zo nep zijn :/

Waarschuw beheerder
schiet op :P
Waarschuw beheerder
Ga 'm zeker wel spelen :D

Waarschuw beheerder
dat wel ja :P heb me prima vermaakt met deel 1 en 2
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Warjan de Viking op woensdag 1 oktober 2008 om 14:03:
zal ie ook voor de ps3 uitkomen

Sorry beste vrind, zal je teleur moeten stellen..
Consoles are new territory for real-time strategy titles, but they are in the process of making the transition. Well, except for one, evidently.

Hopefully, we'll be able to clarify the status of the game within the next couple of days. But for now, we strongly suggest you not hold your breath...this particular PS3 title could be dead and gone

Waarschuw beheerder
Red Alert 1 moet gewoon weer komen maar dan uitgebreider en mooier maar het moet wel realistisch blijven :S zonder te veel lasers en weet ik wat voor onzin.... :[ :S

Waarschuw beheerder
ben aan het aftellen :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Meagashira [Bertram] op donderdag 7 augustus 2008 om 08:58:

daarom is het ook een beta :rolleyes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M0L op woensdag 1 oktober 2008 om 14:36:
Red Alert 1 moet gewoon weer komen

speel ik nog best vaak haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell b) op vrijdag 3 oktober 2008 om 12:38:
speel ik nog best vaak haha

Waarom maken ze dat niet gewoon opnieuw maar dan met meer verschillende type tanks vliegtuigen enz. gewoon van deze tijd :S bestaat zo'n spel uberhaubt?!
Waarschuw beheerder
idd al die nieuwe c&c vond ik niet veel aan met die laser shit enzo

Waarschuw beheerder
mja dat lijkt me ook wel wat idd, met midden oosten conflict enzo
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Meagashira [Bertram] op maandag 13 oktober 2008 om 20:05:
30 oktober 2008 komt hij eindelijk uit! :D

beter B)
eindelijk weer eens een titel waar ik voor naar de winkel wil :P
hoop alleen wel dat de multiplayer a la ra1 of ts is

Waarschuw beheerder
Denk dat ik deze game maar eens ga kopen en dat is zeldzaam bij mij :P
Waarschuw beheerder
hehe aftellen is begonnen ja:D
Waarschuw beheerder
http://www.fdnl.nl

Wij gaan waarschijnlijk RA3 sectie oprichten zie recruiters forum, aantal mensen hebben zich al gemeld dat ze het gaan spelen...

verder nieuwe HELL MARCH tune roelt wel weer alles :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
After seven years, the wait is almost over. The return to the over-the-top, time-altered universe of Red Alert – where parachuting armored bears, George Takei, war dolphins and psionic Japanese school girls can co-exist without question – is almost here! EA Los Angeles is announcing today that Command & Conquer Red Alert 3 has gone gold for the PC and will ship to retail stores on October 28th, 2008
:respect: :D:D:D:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik wil hem zo graag spelen.. maar een week daarvoor komt de uitbreiding van WoW uit... en aangezien ik een raider ben... :O

Maaaaar ik zal hem zeker nog wel spelen.. weet alleen niet of ik hem ga kopen, aangezien dat soort spellen online altijd gedomineerd worden door koreanen

Maar de singleplayer en skirmish was ook altijd enorm bruut (Y) Dus zoiets zal er wel weer zijn toch :D

Waarschuw beheerder
up
Waarschuw beheerder
stond op piratebay de 1ste torrent maar is een fake.

Waarschuw beheerder
minder :( wil hem wel ff downloaden voordat ik hem evt koop...
Waarschuw beheerder
denk dat ie morgen of overmorgen er wel op staat

Waarschuw beheerder
aaaight
Waarschuw beheerder
release date stond eigelijk voor morgen, maar vanmiddag werd ik blij verrast toen hij op de mat knalde :D
(ja dit spel koop ik gewoon orgineel :P)
net ff paar levels met de sovjets gespeeld, t blijft een top scenario :D
en als bij t opstarte die tune begint: :respect: :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PasMaNNi op dinsdag 21 oktober 2008 om 13:48:
verder nieuwe HELL MARCH tune roelt wel weer alles

Die tune is oldskool :P
Verder was C&C3 toch wel wat teleurstellend. Dus ik twijfel toch nog wel, misschien koop ik 'm wel over een tijd.
Ook die DRM beveiliging is nogal belachelijk, mag maar 5 keer geinstalleerd worden oid.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 oktober 2008 om 20:50:
Verder was C&C3 toch wel wat teleurstellend.

idd.. daarom eerst downloaden O:) hehe

Waarschuw beheerder
ga hem ook maar eens downloaden straks :P
Waarschuw beheerder
hij is idd uit, maar ik heb nu teveel games :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
was gisteravond binnen..
alleen nog geen tijd gehad om te spelen :o

vanavond maar ff doen B)
Waarschuw beheerder
haal hem nu binnen

nog 30 minuten :D
Waarschuw beheerder
idem
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dex op donderdag 30 oktober 2008 om 14:05:
alleen nog geen tijd gehad om te spelen

schaam je :d

Waarschuw beheerder
ben hem aan het binnenhalen,
ga hem neit kopen, want ga volgende week tog volop GoW2
Waarschuw beheerder
wat een crap game :/

had niet echt van die futuristische shit verwacht
en vind het ook te cartoony uit zien

en wtf is dat met die wannabe coop???? wil helemaal niet 'verplicht' met ze 2e spelen, cpu controlled of niet

+ puntje is wel de klassieke besturing :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:respect:Aftermath:respect: blijft de beste:cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell b) op donderdag 30 oktober 2008 om 18:50:
alleen nog geen tijd gehad om te spelen

me too
eerst far cry2, dan die nieuwe bond shit checken en dan pas op me gemakkie deze uitpluizen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul collector op vrijdag 31 oktober 2008 om 11:45:
had niet echt van die futuristische shit verwacht

had je de trailer moeten bekijken...
Waarschuw beheerder
idd ja wel tof spel.. jammer dat je maar 3 "partijen" kan kiezen wel een beetje weinig..
Waarschuw beheerder
gisteravond op mn pc gegooid en de beschrijving is in 1 woord:

WOWWWWWW:kwijl:

Waarschuw beheerder
wel tof spel opzich,
dat op het water bouwen enzo bevalt me wel goed
alleen ze hadden het niet zo cartoon-achtig moeten maken :(
Waarschuw beheerder
das nou juist de charme van RA3

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 november 2008 om 12:24:
alleen ze hadden het niet zo cartoon-achtig moeten maken

en dat is de reden waarom ik het eraf heb gegooid, wat een schijnvertoning van RA3
Je groepselectie krijgt geen selectie aan de onderkant nee een mooie border om het poppetje heen (n)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van B@RTJUHHH op zondag 2 november 2008 om 13:49:
das nou juist de charme van RA3

charmant hoor :|
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van B@RTJUHHH op zondag 2 november 2008 om 10:56:
gisteravond op mn pc gegooid en de beschrijving is in 1 woord:

WOWWWWWW:kwijl:

gisteravond VAN mn pc gegooid en de beschrijving is in 1 woord:

gaarrrrrrrrrrrrr :dood:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell b) op zaterdag 1 november 2008 om 00:01:
idd ja wel tof spel.. jammer dat je maar 3 "partijen" kan kiezen wel een beetje weinig..

Een beetje heel erg weinig en dan hier 5 jaar op hebben zitten wachten!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 oktober 2008 om 15:03:
Denk dat ik deze game maar eens ga kopen en dat is zeldzaam bij mij :P

Dan zal je meteen weer genezen worden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 november 2008 om 15:36:
Een beetje heel erg weinig en dan hier 5 jaar op hebben zitten wachten!

idd.. ze hadden wel wat meer hun best mogen doen vind ik..
die maps zijn ook niet echt alles..

Waarschuw beheerder
hij is binnen, nu nog even zin krijgen m te installeren.
Artiest {SHOWLIST artist 7148, 75201}
Waarschuw beheerder
ik vind het geheel eigenlijk behoorlijk tegenvallen.... weinig echt er bovenuitspringende units, verplichte coop, eigenlijk de hele feeling van het spel... jammer jammer jammer
Waarschuw beheerder
+puntje klassieke besturing geen rommel onderaan dus....

verder alleen single player nog gedaan... ik ben oud Tiberian Sun fan... en red alert 2 enzo trokken met niet online... maar de single player is wel verslavend als je eenmaal aan de units gewend bent....

let wel heb japan nog niet gedaan.. en daar zie ik wel ff tegen op!
Waarschuw beheerder
Ik ben verliefd op Dasha :$

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PKP op maandag 3 november 2008 om 20:23:
Ik ben verliefd op Dasha :$

tieteng kijkert :P

Waarschuw beheerder
mm, de game viel me heel erg tegen:( jammer weer!
Waarschuw beheerder
:respect: Hell March :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 november 2008 om 20:41:
tieteng kijkert

Shit, val ik door de mand zeg :(

Meteen de eerste missie al, geen idee wat ze zei, maar het zal vast boeiend zijn geweest :$
Waarschuw beheerder
hehe die van de allied mag er ook wezen hoor... in dat blauwe pakje :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PasMaNNi op dinsdag 4 november 2008 om 00:00:
hehe die van de allied mag er ook wezen hoor... in dat blauwe pakje

Eva? :$

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PKP op maandag 3 november 2008 om 21:57:
Meteen de eerste missie al, geen idee wat ze zei, maar het zal vast boeiend zijn geweest :$

haha, trok mijn aandacht ook al :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Mijn eerste indruk is wel aardig. "Nuclear weapons" :lol:

Hmmm en die dame op dat scherm ziet er inderdaad errug leuk uit. Hoort er ook bij, bij Red Alert.

De engine ziet er prima uit en het is lekker kleurrijk allemaal. Straks maar eens een paar missions spelen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vind hem tegenvallen...erg kinderlijk ziet het er uit :/
Waarschuw beheerder
Ik speel momenteel Single Player, maar wie van jullie speeld RA3 al online?? En zoja is het wat???
Waarschuw beheerder
C4 knocking at your door :P

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het jammer dat de looks beetje veranderd zijn, beetje cartoon achtig :/

Maar verder; net russische campaign uit gespeeld, vet :D

Als dit 1/3 van het spel is vermaak ik me nog wel even :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PasMaNNi op woensdag 5 november 2008 om 16:58:
Ik speel momenteel Single Player, maar wie van jullie speeld RA3 al online?? En zoja is het wat???

Ik heb hem gedownload en ff wat potjes tegen vrienden gespeeld via hamachi. Echt een geweldig spel.
Waarschuw beheerder
a ja, hamachi dat is er ook nog.... helemala weer vergeten :P

maar momenteel toch geen tijd voor :(

Maareh zijn er geen mensen die dit in clanverband online spelen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PasMaNNi op dinsdag 2 december 2008 om 01:20:
a ja, hamachi dat is er ook nog.... helemala weer vergeten :P

hamachi is de ideale uitweg om gedownloade spellen te spelen via internet. Als mensen zin hebben in een pot red alert 3 1.0 dan moeten ze een pm sturen.
Waarschuw beheerder
Had er hele hoge verwachtingen van...Beetje domper..

Nu maar wachten op starcraft 2:D