Partyflock

Forumonderwerp · 996358

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Een van de volgende Partyflock-interviews waar ik aan werk is met Evil Activities. Ook jij als Flocker mag hiervoor vragen bedenken die ik dan in het interview zal stellen. Uiteraard wordt je met naam genoemd in het interview!

Let op! Dit is een serieuze vraag aan jullie Flockers en daarmee een serieus topic. Ik verwacht dan ook nuttige en serieuze dingen. Net als in ieder ander topic wordt je bestraft als je je niet aan het beleid houdt en/ of irritant aanwezig bent in het topic.

Uiteindelijk zal ik een aantal vragen selecteren en die aan Evil Activities voorleggen. Kom met wat leuks! :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van YOURI*teaser* op donderdag 13 maart 2008 om 09:35:
wanneer komt het interview

zsm :) werk eraan!
Waarschuw beheerder
* wat zou je voor werk gedaan hebben als je niet was doorgebroken

Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
ik denk nog steeds achter de kassa bij Appie Heijn :D

Artiest Maddox
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 maart 2008 om 14:55:
[img width=678 height=452 cacheid=001421fd0001bf553ae9883c1a0230a703]https://photo.partyflock.nl/images/106510/main/394929.jpg[/img]­

Wat doet die duim daar???

Die vraag zou ik wel gesteld willen zien...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van YOURI*teaser* op donderdag 13 maart 2008 om 18:12:
wat zou die gozer links onder allemaal denken

ws wat die duim daar doet :P
Artiest Reload
Waarschuw beheerder
Uitspraak van YOURI*teaser* op donderdag 13 maart 2008 om 18:12:
wat zou die gozer links onder allemaal denken

gezien z'n gezichtsuitdrukking vrij weinig :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 maart 2008 om 16:07:
Uitspraak van Revolting Against op donderdag 6 maart 2008 om 14:35:
-Stel, er word je gevraagd om voor 2 ton een commerciele top 40 plaat te maken, zou jij je hier voor lenen?

Met Alles Kapot kwamen ze iig aardig in de buurt

korsakoff remix erbij dan moet dat zeker lukken!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 maart 2008 om 20:12:
Ik vraag me af wat zijn ambities waren voor dat hij professioneel aan de slag ging als dj/producer? Wat wat zijn werk / opleiding en op welk moment dacht hij :'ja ik kan hier van leven en dit is mijn ding'

Ik geloof dat ik in een interview van neophyte ooit is had gelezen dat hij gelijk na de middelbare school is gaan werken in de supermarkt om zijn muziek carriere te bekostigen en niet weet dat er nog andere dingen bestaan dan muziek en vakkenvullen;)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb genoeg input tnx allemaal! Jullie zien het zsm verschijnen :)
  → als beheerder
Waarschuw beheerder
Er is genoeg input verzameld mensen.

Bedankt voor het meedenken namens verwijderd, en wie weet zie je je vraag terug in het interview :)