Uitspraak van Lynntjen op zaterdag 2 februari 2008 om 14:53:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "niet nodig..."
Waar de fuck heb jij het dan weer over
ma kpeis wel da et voor de gaste meer deugt doet tijdens pijpen enz
ik heb da hore zegge meer nitoch niets ergs zeker
swat kwil gwn de mening van andere eens weten
en da moe ni de mening zijn over tijdens ...
gewoon in het algemeen
swat
kwil
gwn
moe
ik meen het serieus hoor
zo zijn er al hordes meiden die inmiddels ZONDER tongpiercing rondlopen dankzij mij
ik kan moeilijk zegge dat dat geil is kval ni op meisjes
ja, je bent wel heel onhip als je niet bi bent hoor
wij zijn ook bi he?
das vandaag, het is de 2e
mijn vriend heeft 2 tongpiercings, kan niet zeggen dat het veel toevoegd hoor
Ik ben ook wel geil zonder tongpiercing
Ik ben ook wel geil zonder tongpiercing!
Ik ben ook wel geil zonder tongpiercing!
in een grot
nee mij niet
Die tan2 geile kitty klitty
met tongpiercing word het er iig niet fijner op
idd niet dat geschraap over je snicker
tja...misschien de verkeerde vrouwen getroffen?
ordinair,
is meestal een bepaalde groep die dat hebben
komen in mn sociale omgeving nie voor
Als ik da had, was ik zeker een schande voor de familie,
Als ik da had, was ik zeker een schande voor de familie, haha
dan heb ik met je te doen, als je maar van die bekrompen mensen om je heen hebt die je in hokjes duwen en beoordelen op wat je draagt ipv om wie je bent als persoon
ordinair,
dan heb ik met je te doen, als je maar van die bekrompen mensen om je heen hebt die je in hokjes duwen en beoordelen op wat je draagt ipv om wie je bent als persoon
En door die piercings plaatsen ze zichzelf toch in een bepaalde groep?
vooroordelen of feit: in de hogere kringen kom je dit bijna nie tegen hoor, maar da weet je self ook wel toch?
nooit geleerd van huis uit dat je mensen beoordeelt op hun totaalplaatje ipv een piercing, tattoo of sexulele voorkeur etc??
vooroordelen of feit: in de hogere kringen kom je dit bijna nie tegen hoor, maar da weet je self ook wel toch?
het doet meestal afbreuk aan het mooie
Ja, leert iedereen wel,
Haha Black.. Super avatar
![[img width=419 height=370]http://personal.telefonica.terra.es/web/alexb/fotos/variado/piercings.jpg[/img]](http://personal.telefonica.terra.es/web/alexb/fotos/variado/piercings.jpg)
Wat is 't nou? Een feit of een vooroordeel?
nee, dat doen de mensen er om heen die opeens anders tegen je aan kijken dan zonder je piercing
als ik oorbellen wil laat ik die toch ook zetten, omdat IK dat mooi vindt, of moet ik daar toestemming aan vragen aan de mensen om mij heen?? zou een mooie bedoeling zijn. mooi niet dus.
als jij t zondags naar de kerk gaat bij wijze van, noem ik je toch ook geen huichelaar, omdat ik niet naar de kerk ga ?? dat laat ik je toch ook lekker je ding doen zonder je als persoon te beoordelen??
soms moet je bepaalde stellingen eens op jezelf betrekken om t van een andere kant te kunnen zien, en te begrijpen dat mensen helemaal niet ''anders'' zijn of ordinair, maar je met personen te doen hebt, en niet de sieraden om hun heen
schoonheid zit van binnen, hoe je bent, hoe je doet
de mooiste kop kan t lelijkste karakter hebben, en andersom ook
genoeg mensen die met vooroordelen en verkeerde opvoeding groot gebracht worden hoor, omwat vooroordelen te noemen ( discriminatie ) ras, geloof, uiterlijk etc.
echt geil zeg heb je het vreten van een paar dagen terug erin zitten nou doe maar liever zonder.
Nooit last van gehad.
Altijd die correct antwoorden
Aan tattoo's en piercings zitten nog meer dan genoeg nadelen en kun je daardoor zeker wel in een hokje gestopt worden. Doe nou niet of je dat niet weet...