Een DJ zal het ook niet zo snel lukken
en als we dan ook een clap en snare en dikke sound voor je maken, de hele handel in perfect arragement zetten, de afmix en mastering doen, kan je de handel opsturen
waar blijft de hulp? XD
Nog kick samples? En waar blijft de hulp?
Ehm neej, jij wel?
doen we idd.. fok onze eigen carrières..
Nog kick samples? En waar blijft de hulp? Geen onzin aub thanks XD...
als ie helemaal perfect is..
Maar je heb dus geen tutorial achtig iets wat me helpt om zo'n kick te maken?
ga eens dood
Ja daar heb ik dus niks aan,, ik heb een soort van tutorial nodig of iemand die kan uitleggen met welke tools dat kan..
Fuck zelf kicks maken, gewoon samplen die hap. Zo doen de echte profi's het meestal ook
eventueel achter de draaitafels te eindigen op een feest om daar peppie lopen te doen met je gejatte muziek
Een kick is maar een geluid dat dient om de plaat dansbaar te maken. Bij hardstyle draait het toch om de melodie en om de basslines en geklooi met vocaltjes. De kick is niet meer dan een ingredient dat goed moet zijn, maar dat niet de originaliteit of de herkenbaarheid van de plaat bepaalt.
Nog kick samples? En waar blijft de hulp? Geen onzin aub thanks XD..
Ja laat maar hoor, als je er te krentiger voor bent om iemand wa te leren...
Ik vind de kick het belangrijkste aspect in de muziek, zonder kick geen leuke muziek
als je er te krentiger voor bent om iemand wa te leren...
Ja laat maar hoor, als je er te krentiger voor bent om iemand wa te leren...
En btw als ik snel typ (wat ik niet kan maar probeer) Staat er soms iets wat ik niet wil en dan heb ik alweer op toevoegen gedrukt...
ik denk dat je jezelf wat vaker af moet masteren
Het spijt ons ten zeersten dat wij niet direct met een HD DVD tutorial aankwamen zetten toen je het vroeg. Hopelijk is je booming carrieere nu niet beschadigd door ons toedoen.
Nou sorry hoor marr deze topic kan wat mij betreft gesloten worden, want ik ben verder gekomen zonder iemands hulp en hep eigenlijk ook geen hulp nodig..
Ik heb alles wat ik nodig heb mijzelf en de pc lol is echt waar hoor..
Maarja boeiend deze topic was wel geinig,, dat sommige mensen denken dat ik ongeduldig ben hebben het mis daar kan ik ook niks aan doen en dat sommige mensen zo'n instelling hebben van dat ik er geen moeite insteek hebben het ook mis..
Tegen sommige zeg ik dank je voor de informatie maar het lukt me alleen ook wel ik wou gewoon de reacties van andere mensen peilen en zo krijg je ook een indruk over de mensen die er zijn
Lui ben ik niet ik werk me te pleuris voor dat ene beetje geld, dat kan ik niet van iedereen zeggen, die maar gewoon thuis met een uitkering zitten.. maja ben er weg van ik lees jullie nog wel een keer. LaterzZ
Lui ben ik niet ik werk me te pleuris voor dat ene beetje geld, dat kan ik niet van iedereen zeggen, die maar gewoon thuis met een uitkering zitten..
Krijg koperen hartkleppen...
Kan je lekker poetsen de hele dag
Ik zet de compressor vaak op Blower zodat ie hard komt en een fast dist of een Blood overdrive erbij
Oow das een goeie vraag denk ik nu bij mezelf,, er zitten 13 preset gates in fruity loops maar waarin moet je die gebruiken,, want ik probeer ze erbij te doen maar dat gaat niet... Weet iemand hoe je die kan gebruiken??? Ik heb echt geen idee, dus ik gebruik de love philter maar,, Maar kan iemand...
Je weet waar een gate voor dient?
ik niet tbh
lol dat is ook waar maare ik weet niet in welk tijdperk jij leefd
maare het gebeurt ook op grote schaal in hardstyle
in de Hardstyle hebben ze niet van die grove woorden. Past ook niet bij de blije sfeer
van elkaar
Fuck al die hardcore achtige teringkicks die tegenwoordig 'in zijn' in hardstyle
Geef mij maar een teringharde kick die tegenwoordig "in zijn" in de hardCORE van tegenwoordig
Daar hoort het in thuis, das heel wat anders.
Jemoet zowiezo nooit een Sample als kick gebruiken.. dat klinkt altijd kut als je toonhoogte verschille gaat maken (wat wel in Hardstyle hoort) dus je moet met een vst een kick maken!
Jemoet zowiezo nooit een Sample als kick gebruiken.. dat klinkt altijd kut als je toonhoogte verschille gaat maken(wat wel in Hardstyle hoort) dus je moet met een vst een kick maken!
wat wel in Hardstyle hoort