Partyflock

Forumonderwerp · 994549

Ruslands bekendste vrouwelijke bodyguard is vandaag overleden toen zij van haar auto werd beroofd. De 29-jarige Anna Loginova greep de deur van haar Porsche vast, terwijl wegrijdende criminelen haar meesleepten. Ze liep zware verwondingen op en overleed ter plaatse.

Loginova was beroemd om haar uiterlijk en haar zelfverdedigingskunsten. Ze was hoofd van een bedrijf dat vrouwelijke bodyguards levert aan de rijken van Moskou. ''Een normale man wordt moe van mannelijke bodyguards om zich heen. Vrouwelijk gezelschap is een stuk prettiger'', zei Loginova in een interview.

Vorige carjacker neergeslagen

In dat interview praatte ze ook over een eerdere poging tot carjacking in Moskou. ''Ik stapte uit, sloot mijn auto af en op dat moment werd ik aangevallen. Ik reageerde onmiddellijk met een jujutsu-trap. Ik boog zijn hand naar achteren en knalde m'n elleboog in z'n gezicht. Dat had hij zeker niet verwacht. Toen ik vervolgens mijn pistool trok sprong hij in een langsrijdende auto'', zei Loginova.

:respect: heldin was dit en nog een mooie meidje ook :respect:

RIP!!

Uitspraak van ja nee ja nee op donderdag 31 januari 2008 om 20:35:
insgelijks beste bertje!

ah zonde van die mooie meidje :( :cry:

zo beter?

Moet je lekker zelf weten. ik hou niet van domme opmerkingen

En dan ook nog iemand anders een nerd gaan noemen

'In het topic moet een bron staan' hihihi *gaylord*

respekt darfur(y)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 februari 2008 om 14:07:
respekt darfur

:gaap:

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 31 januari 2008 om 11:36:
Anna Loginova

wie :S
Ruslands bekendste vrouwelijke bodyguard

zo goed was ze dus niet aangezien ze nog eens zichzelf kan beschermen :/
RIP!!

Rest In Pieces O:)
. Ik boog zijn hand naar achteren en knalde m'n elleboog in z'n gezicht. Dat had hij zeker niet verwacht. Toen ik vervolgens mijn pistool trok sprong hij in een langsrijdende auto'', zei Loginova.

Dat verwacht je niet idd :D
kej jammer maar dat is normaal in rusland wie de gun niet schiet wordt beschoten.