Partyflock
 
Forumonderwerp · 993928
­ Nederland
yes eindelijk een primeur :)

Wat vonden jullie ervan? Ik vond het een te gek feestje! Westergas heeft misschien net iets meer underground sfeertje maar ook Klokgebouw is een superlocatie!

Drank halen ging soepel evenals toiletbezoek. Zalen van het complex zijn niet te groot en niet te klein. DJ's waren briljant: misstress barbara, miss djaxx en sven wittekind als toppers!
Ik was er niet maar ik hoorde dat de sfeer erg agressief was??? What's up with that??


Uitspraak van Meisje. op zondag 27 januari 2008 om 15:16:
maar om dan te bepalen dat het inspiratieloos gepruttel was omdat jij het niet leuk vond... beetje jammer

Uhhh misschien is dat wel zijn eigen mening die afwijkt van die van jou??? Heb je daar al aan gedacht??
Uitspraak van janner. op zondag 27 januari 2008 om 15:25:
ach ja...waarschijnlijk heeft dit te maken met zijn plotselinge liefde voor detroit en gezien het feit dat techno ineens hipper is dan minimal

hoezo voorliefde voor detroit? Woon in Nijmegen en er was een detroit special waar ik niet heen ben gegaan.

Je hebt jezelf genomineerd voor Oelewappersopmerking van de maand :P
Uitspraak van Meisje. op zondag 27 januari 2008 om 15:16:
om dan te bepalen dat het inspiratieloos gepruttel was omdat jij het niet leuk vond... beetje jammer

je hebt gelijk. anders gezegd... ik VOND het.... :flower:
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 januari 2008 om 16:43:
het was weer dik

ben je nog in zaal 1 geweest dan? Heb je helemaal niet gezien...
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 januari 2008 om 16:45:
maar heb je Alex Under niet gehoord dan?? die vond ik toch erg dik en was zeker geen inspiratieloos gepruttel

maar heldin van de avond was Misstress Barbara, geweldig!!

niet gezien en daar baalde ik idd heel erg van, vorig jaar in Barca vette set in een club daar. En met dat laatste ben ik het helemaal eens... wat een monsterset
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 januari 2008 om 16:45:
maar heldin van de avond was Misstress Barbara, geweldig!!

Eens! Hoewel ze er even een paar keer een beetje naast mixte was ze qua opbouw en platenkeuze zeker de beste gister, naar mijn smaak! Beyer rockte ook hard natuurlijk. Karotte vond ik vet, al had ik zijn set iets gekker/lijper verwacht.
 
zaal 2 oei wat lekker raggen was dat :D
ja was een vet feestje! tot krocher in zaal 2 geweest, was goed te doen :yes: daarna beetje overal en nergens geweest! vond de locatie wel relakst opzich, maar wel groot! al met al geslaagde editie :)
 
Uitspraak van UltraVibe! op zondag 27 januari 2008 om 17:02:
al had ik zijn set iets gekker/lijper verwacht.

ja dat ontbrak eraan ja, dat heeft tie "normaal" gesproken wel vind ik
 
Uitspraak van yasdnil op zondag 27 januari 2008 om 14:16:
Uitspraak van Realistic op zondag 27 januari 2008 om 11:03:
Hoe draaide me grote vriend sanchez?
Heb achteraf wel een beetje spijt dat ik niet ben gegaan!

het was fucking vet! zaal 3 rockttttttelaatste aanpassing 27 januari 2008 14:26

mooizo..
nog ouwe disco platen erdoorheen geramd? hehe
Artiest {SHOWLIST artist 62250, 37391}
Gayle San, Felix Kröcher, en de sfeer was de held van de avond (y)
Uitspraak van Vette Vingers op zondag 27 januari 2008 om 16:55:
Uhhh misschien is dat wel zijn eigen mening die afwijkt van die van jou??? Heb je daar al aan gedacht??

:rot:
deh


Uitspraak van chiquito op zondag 27 januari 2008 om 16:57:
je hebt gelijk. anders gezegd... ik VOND het.... :flower:

dankje! 8)
laatste aanpassing
 
Awake was helemaal top. kwam binnen en heb vervolgens niet meer stil gestaan. Wat een lekker deuntjes zeg. Het geluid was dik en dik in orde, hard en zuiver vooral de middentonen. Man van de avond... Alex Under. Wat een dikke set, dikke bassen vlogen door de zaal. Zaal 3 was zo en zo DIK. Lekker ranzig groot gebouw ook, echt supertechno gewoon.
Karotte is een DJ die altijd de hemel in wordt geprezen, dan is kritiek dus blijkbaar niet gewenst. Het vreemde met die kerel is dat hij soms geweldig is (AWFS 06?, Welcome 2 the future, FYM 3 jaar terug) maar soms in mijn ogen inspiratieloos staat te draaien alsof hij het voor het geld doet ipv dat het voor hem zelf ook vet is. Vorig jaar in Doornroosje ook, 4 uur set en de eerste 2 uur waren zo ongelooflijk slaapverwekkend... En bij een DJ als hij mag het verwachtingspatroon ook hoog liggen vind ik.

Beyer gisteren, door 3/4e van partyflock afgezeken, helemaal als hij op Awake staat, zette gewoon weer een superdikke set neer...Alleen als afsluiter op AWFS is hij mij ooit tegengevallen...
laatste aanpassing
Gayle San, Mistress Barbara, Alex Under de helden!!! En wat een goede sfeer. Erg gezellig!
Wij gingen om de nieuwe lokatie te checken, en omdat de gas elke x ook gaatr vervelen. Maar dikke locatie dat hoor!
oei...Gayle San ook al gemist...net als Boss en Radial wat er vet schijnt te zijn.... Dat zijn dan weer de nadelen van 3 zalen :(
 
Werkzaam bij Vier
Mistress Barbare en Alex Under helden van de avond!!:respect:

Karotte was ook niet slecht,maar ze hadden hem toch voor Under moeten programmeren

Verder vond ik idd dat de toilet,drank etc..erg goed geregeld was..ging snel allemaal..

Lichtgevend plafond in area 3 was ook top

Awakenings mag vaker terug komen in Eindhoven.. :jaja:
Muzikaal gezien erg sterk editie. Dj Boss draaide erg gooed. Zeker nog eens willen zien in de Gas of op het festival.
mooie locatie hoor. uitstekend vermaakt, snel en vriendelijk personeel en genoeg ruimte om los te gaan. geluid (in zaal 2 dan) had wel wat harder gemogen. Dikke vette lasers ook in die zaal!!!!

toch zal ik niet nog een keer gaan, enkel en alleen vanwege de terugreis. Wat een hel was dat, al was de afterparty in de juggle juice bar op schiphol wel weer prachtig
Uitspraak van Meisje. op zondag 27 januari 2008 om 15:16:
Uitspraak van chiquito op zondag 27 januari 2008 om 15:09:
maar vond het HEEELLEMAAAL niks

dat kan natuurlijk, ik vond het wel geweldig ;)
maar om dan te bepalen dat het inspiratieloos gepruttel was omdat jij het niet leuk vond... beetje jammer

Me 2! Vond het ECHT goede shit :) Zeker na 7 uur toen karotte nog ff terug kwam om te rocken met sanchez en kabale!


Uitspraak van Fcukmme op zondag 27 januari 2008 om 15:47:
Dat had ik nou ook 2/3 maanden geleden op de stubnitz.. vind hem niet meer zo vet als 1 jaar geleden met time warp of in doornroosje..

Pfff karotte in Stubnitz; ook geen seconde stilgestaan (behalve toen het geluid uitviel dan ;))

Maar vond Misstress Barbara toch wel heeeeel vet in area 1 :)


Uitspraak van Klen op zondag 27 januari 2008 om 16:53:
Rest mij alleen een vraagje. Kon je elkaar beter terug vinden in het Klokgebouw dan in de Gashouder? Ik raak altijd zo desorientated in die ronde ton dat ik mijn vrienden soms wel even kwijt ben. En volgens mij ben ik niet de enige die daar last van heeft. Getuige de spoorzoekers die ik altijd tegenkom in de Gas ;)

Heel makkelijk om elkaar terug te vinden.. De chill is niet zo druk en overvol als in de gas (en koel met redelijk frisse lucht!), afspreken op punten in de zaal verliep bij mij de hele nacht vlekkeloos :) haha dit was echt een leuk feesie :)
Héérlijk feestje!!
Miss Djax was weer knallen :bounce:
En Felix kon d'r ook wat van. Rest heb ik niet zo meegekregen...

M'n oren piepen nog, en ook de schranz zit nog in m'n kop (y)
Lekkerrrrrr.
Uitspraak van Gallus op zondag 27 januari 2008 om 18:56:
mooie locatie hoor. uitstekend vermaakt, snel en vriendelijk personeel en genoeg ruimte om los te gaan. geluid (in zaal 2 dan) had wel wat harder gemogen. Dikke vette lasers ook in die zaal!!!!

toch zal ik niet nog een keer gaan, enkel en alleen vanwege de terugreis. Wat een hel was dat, al was de afterparty in de juggle juice bar op schiphol wel weer prachtig

Viel wel mee toch? Terugweg lekker gemaft in de trein. Heenweg was ook goed te doen :) Volgend jaar ckr weer aanwezig
Uitspraak van chiquito op zondag 27 januari 2008 om 16:57:
Je hebt jezelf genomineerd voor Oelewappersopmerking van de maand

ojee.. Ik heb jou al 100 keer genomineerd voor grootste oelewapper van pf :P
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 januari 2008 om 18:25:
Awakenings mag vaker terug komen in Eindhoven..

(Y) en ik las in de nieuwsbrief dat het gewoon bij 1x per jaar blijft, ook mooi, dat houdt het tenminste speciaal
Het was echt een fijn feestje!! Heerlijke techno en super sfeer :D
De moeite waard om hiervoor uit Leeuwarden te komen rijden (y)
explosief momentje met Adam Beyer (2 min)

http://www.megaupload.com/?d=CLC12NPW
 
Gayle San toppertje :D

Felix Krocher z'n set was met name in 't begin erg goed,
maar zwakte later toch flink af.

en ASOCIAAL,

hoeveel mooie vrouwen er gister rondliepen goeiendag :)
Geweldig feestje! heb een heerlijke avond gehad.
In westgast is het altijd al super, maar klokgebouw is een zeker ook een goede lokatie. En lekker een slaapplek op loopafstand ipv 1,5 uur naar huis rijden :)
Dus ze mogen awakenings vaker in klokgebouw houden.
Alleen mogen ze dan wel de zalen beter aangeven, beetje een doolhof haha.
Uitspraak van Lizzz (k) op zondag 27 januari 2008 om 20:13:
Alleen mogen ze dan wel de zalen beter aangeven, beetje een doolhof haha.

Pardon? 4 zalen in een vierkantje. Zo moeilijk was dat toch niet?
 
Begonnen bij Alexi Delano, lekker om op te warmen! Daarna even wezen kijken bij Boss en die ging me erop, heerlijk!! Daarna naar Adam Beyer, maar daar was het zo druk en echt bijzonder vond ik het allemaal niet wat ik daar hoorde dus ben toen (godzijdank!) naar Alex Under gegaan. En hij was de absolute eindbaas!!! Wat ging dat diep, het klapte erop en die drive in zijn set sleurde je gewoon mee tot de laatste beat :D Er was geen ontkomen meer aan!! Heerlijk! (L)
Toen weer naar Secret Cinema gegaan en ook dat was een hoogtepunt! (Y)
Karotte daarna viel me zwaar tegen, maar ja, wat wil je met die sets van Alex Under en Secret Cinema nog vers in het geheugen...
daarna was het plan om te gaan schranzen...maar Miss Djax deed me helemaal niets!
Kijkje gaan nemen bij Bailey & Karahuppeldepup, viel me niet tegen :)
Afschranzen bij Sven Wittekind was echt drama...wat een voorspelbare meuk liet hij horen zeg...dat was bij Awake festival wel anders, toen klapte dat schransch geweld erin op momenten dat je het totaal niet verwachtte, gister kon je gewoon aftellen en ja hoor, daar ging ie weer :gaap: Niks aan dus.
Gauw gevlucht naar Keane & Miller en die draaiden lekker door, stonden zelf ook te genieten zag ik! :)
Nog ff wat extra minimal plaatjes door Beyer & Karotte erop gegooid in zaal 3 en toen was het sprookje weer uit! :)
Top nacht gehad (Y)
laatste aanpassing
Ik had er ook moeite mee: zag ook nergens aangegeven in welke area je je bevond...
Uitspraak van janner. op zondag 27 januari 2008 om 19:30:
ojee.. Ik heb jou al 100 keer genomineerd voor grootste oelewapper van pf

zo...heb jij even een leuke grap verzonnen (Y)
Uitspraak van Vette Vingers op zondag 27 januari 2008 om 16:55:
Ik was er niet maar ik hoorde dat de sfeer erg agressief was??? What's up with that??

weet niet waar dat spook verhaal vandaan komt, was juist super relaxt..juist veel blije gezichten gezien..ik vond het echt een super avondje....wou heel graag adam beijer zien,maar vond die aal te druk en te warm, dus heb er maar een deel van gehorrd, wat trouwens (y) was. ben in alle zalen geweest en overal prima vermaakt.
Uitspraak van Vette Vingers op zondag 27 januari 2008 om 16:55:
Ik was er niet maar ik hoorde dat de sfeer erg agressief was??? What's up with that??

weet niet waar dat spook verhaal vandaan komt, was juist super relaxt..juist veel blije gezichten gezien..ik vond het echt een super avondje....wou heel graag adam beijer zien,maar vond die aal te druk en te warm, dus heb er maar een deel van gehorrd, wat trouwens (y) was. ben in alle zalen geweest en overal prima vermaakt.
 
Uitspraak van chiquito op zondag 27 januari 2008 om 18:22:
Dat zijn dan weer de nadelen van 3 zalen

Haha jij zat vastgeroest aan het hek vooraan in zaal 1 of niet? :D Was leuk je daar ontmoet te hebben en vooraaaan losgaaaan!!!
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 januari 2008 om 20:50:
Haha jij zat vastgeroest aan het hek vooraan in zaal 1 of niet?

yep... die hardtechno is aan mij niet besteed, en Alex Under gemist. Karotte was zoals eerder gezegd ook niet mijn ding gisteren...dus Zaal 1 :D
laatste aanpassing
 
heb u niet gezien!
Uitspraak van chiquito op zondag 27 januari 2008 om 20:41:
zo...heb jij even een leuke grap verzonnen

dank je! (Y)
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 januari 2008 om 20:55:
heb u niet gezien!

dat zei ik ook al...;)
 
ik was voornamelijk in de rag zaal en afgesloten vooraan in zaal 1 :)
Uitspraak van chiquito op zondag 27 januari 2008 om 14:42:
zaal 3 was kut. inspiratieloos gepruttel, ook van Karotte.

Uitspraak van chiquito op zondag 27 januari 2008 om 20:53:
Karotte was zoals eerder gezegd ook mijn ding gisteren...

Uhm.... klopt niet helemaal toch..mister van het grote nerderlandse dictee?!?!

Je denk idereen overal te moeten verbeteren terwijl je er zelf weer een chaos van maakt! :)
een spelfout isiets heel anders dan een woord vergeten...

klaargekomen?
 
Wat een briljant vet feest!
Organisatie was allemaal toppie geregeld, genoeg wc's en bonnentoko's. Ook de aankleding dik in orde in 1 en 2 met de lasers en in 3 met het plafond wat de zaal kleiner en intiemer maakte, heel erg netjes gedaan!

Bij binnenkomst eerst even rondgeneusd om daarna bij de Mistress er lekker in te komen, Beyer daarna kom me niet zo heel lang boeien dus fijn verder gewandeld. Terecht gekomen bij Alex Under die voormij de held van de avond was. Zo'n vibe in de set en iedereen ging goed los. Een hoop blije gezichten. Hulde ook voor het mooie vrouwenvolk!Maximaal mnml. Daarna Karotte, en er moet me toch iets van het hart. Openingsplaat was supervet en de plaat erna ook, maar je merkt gewoon dat omdat die kerel net weer een cd'tje heeft uitgebracht het sjappie-publiek toeneemt. Ik stoor me daar over het algemeen niet zo aan, maar nu was het zo erg, dat ik maar doorgelopen ben.
Door naar Kröcher, en tja als Travel Pussy dan voorbij komt, dan gaan alle remmen los! Na een uurtje even relaxed gechilled, even weer in 1 gekeken bij de Griek en de Belg en heel raar, maar op dat moment was er zoveel hoog in de muziek dat ik het heel erg slecht trok, dus snel terug naar 2 om bij Wittekind hersenloos het laatste eruit te rammen!
Tot half 8 nog in 3 gechilled, op een gegeven moment was daar een nummer met alleen maar basslijn, zo laag, alles trilde. (L)
Ohhhw dus dat is niet erg..en spelfouten wel :loser:

denk dat dingen die niet kloppen nog irritanter zijn dan spelfouten maar goed...

Je praat echt teveel in je eigen straatje gast...je bent echt een mega sukkeltje!! :Cheer:
Uitspraak van Vette Vingers op zondag 27 januari 2008 om 16:55:
Ik was er niet maar ik hoorde dat de sfeer erg agressief was

nee, dat klopt niet. tenminste, niet waar ik was. hele gemoedelijke sfeer.

1 groot min punt; die fucking halve muntjes. IK HAAT ZE
 
Uitspraak van Gallus op zondag 27 januari 2008 om 21:17:
1 groot min punt; die fucking halve muntjes.

Kun je fruit van halen = gezond (Y)
ijsjes ook 1/2 muntje
 
Uitspraak van chiquito op zondag 27 januari 2008 om 21:23:
ijsjes

*bah* Smerige halfgesmolten kutraketjes *bah* Nare bijsmaak in combinatie met...
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 januari 2008 om 21:21:
Kun je fruit van halen = gezond

wist ik niet, die zal ik onthouden (Y)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 januari 2008 om 21:25:
Nare bijsmaak in combinatie met...
vind dat nog het enige dat zijn smaak behoudt. Cola en zelfs water smaakt echt zo weird
 
Uitspraak van chiquito op zondag 27 januari 2008 om 21:27:
vind dat nog het enige dat zijn smaak behoudt. Cola en zelfs water smaakt echt zo weird

:bier: