als je echt goede pep hebt ken je van een bommetje normaal gesproken niet slapen.. trouwens als je pep gebruikt, gebruik je het toch ook voor wakker te blijven en niet om te gaan slapen..
whahaha alsk dat doe sta ik 3 dagen wakker, van 1 lijntje ga ik al heel de nacht door
mwah na n dag of 6 val je vaneigens van je stoel
mij ook 3x gebeurt
gewoon ineens afgelope, voelde me gewoon goed enzo, weet er ook niks meer van, ben er toch ff anders tegenaan gaan kijke
gewoon ineens afgelope, voelde me gewoon goed enzo, weet er ook niks meer van, ben er toch ff anders tegenaan gaan kijke
Blijkbaar weet niet iedereen dat je bij dex een veel lagere dosis nodig vergeleken met normale pep.. bommetjes werken ook beter dan snuiven, 30-50mg is eigenlijk al genoeg.
laatste aanpassing
en geen verrotte neus
en geen verrotte neus
mja het verdoofd meer idd je heb er vrijwel geen last van
maar ken mensen die er dagelijks aan zitten en dan wen je er ook wel snel aan hoor maja dat is logish = met alles zo!
Ik blij dat ik niet meer gebruik
Het jammere van het verhaal is dat ze het niet kunnen testen, je moet echt weten wat je heb, gelukkig ken ik de geur duidelijk herkennen va normale pep en dex-pep!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 januari 2008 om 14:24:Leven en laten Leven !
Ieder voor zich !
en dat zegt een internetoplichter?!?!
zie hier:
http://www.internetoplichting.nl/index.php?PHPSESSID=eb49e9db6701da3791d980c8bb6028dd&topic=7990.msg168454#msg168454