Nee drink geen alcohol nee ben altijd de bob als we naar een cafe ofzo gaan.En btw pillen is wel wat erger als bier.
Nee hoor niet nieuwsgierig eerder lachwekkend hoe trieste figuren er wel niet soms een topic openen over drugs
ik neem 1x in de maand op een feest een aantal pillen inplaats van dat ik elke dag 1 of biertjes drink
O ja nog steeds erger ?
Geef mij 1 topic waar dat zo is en nee geen fakert maar een echt topic!
moet je me toch eens uitleggen waarom er dan meer alcohol verslaafden zijn en dat er door alcohol gebruik meer doden vallen dan door drugs gebruik
of ben jij zo iemand die alcohol niet als drugs ziet omdat het al eeuwen word geaccepteerd
partyflock is house site, house muziek is onderandere groot geworden door drugs wat er gebruikt word,. gelukkig is er een verschil tussen gebruiken en gebruiken
Hoe je het ook wend of keert drugs is slecht voor je en alcohol ook alleen bij alcohol weet je wat er in zit en pak je zomaar van jan en alleman pillen dan weet je nooit wat er precies in zit en loop je een grotere kans dat je schade oploopt
daarom late slimme mense hun pille ook teste DUH.
daarom hebben ze speciale pakken aan als ze een xtc lab in gaanomdat het niet schadelijk is.
Als het slimme mensen waren gebruikte ze het niet.
echt he werkelijk denk eens na! Ze weten toch niet van tevoren wat ze allemaal voor stoffen aan gaan treffen in een lab ! daarom moeten ze die pakken dragen. Bel maar eens naar kentron of dergelijke en vraag hoeveel % van de pillen die ze binnen krijgen ook daadwerkelijk schadelijke stoffen bevatten. Voordat je hier een potje komt lopen janken.
Nou jij gebruikt zo te horen niet maar je verkondigt grotendeels onzin dus veel slimmer ben jij niet
Jammer he dat je toch nog afgeblaft word door een "16 jarige"
Drugs sucks!! en mensen die er stoer mee lopen doen zijn gewoon diep triest.
Nee drink geen alcohol nee ben altijd de bob als we naar een cafe ofzo gaan.En btw pillen is wel wat erger als bier.
Nee hoor niet nieuwsgierig eerder lachwekkend hoe trieste figuren er wel niet soms een topic openen over drugs en daar ook o zo trots over zijn dat ze hun leven naar de klote helpen.
Misschien omdat drank in elke supermarkt verkrijgbaar is voor het publiek en op straat enzo en xtc niet Drank is zo makkelijk verkrijgbaar dat het niet zo vreemd is dat er zoveel mensen verslaafd aan zijn.
Als het slimme mensen waren gebruikte ze het niet.
Drugs is gewoon slecht, drank is slecht en medicijnen zijn ook slecht mits het op natuurlijke basis is.
Afgeblaft? ben je een schoothondje dan? hahaha ga een bot zoeken zou ik zeggen dan.
Het feit alleen al dat je ontkent dat dat er in pillen geen schadelijke stoffen zit geeft alleen al aan hoe 1. dom je bent of 2. hoe ver de troep je hersens al aangetast hebben.
Maare onderwerp word ook weer saai dus ben weer verder
Uitspraak van Ybbihs op dinsdag 29 januari 2008 om 23:13:
Ja hé, vond ik nou ook al
--
dude wrm zeg je t dan
we wille t hier nie hebbe over da soort dinge!
da zow tog wel duidelijk moe te zijn..
dus hou op over deze onzin!!
danku!
pillen is wel wat erger als bier.
ik verkoop blauwe mitsubishis.. ECHTE!!
Chick dan nog eerder alsjeblieft.
Daarbij ja, ik vond het eigenlijk wel boeiend om mijn mening te geven over iets wat in een topic voorbij komt.
Als jij het daar niet over wilt hebben, lees je er toch overheen en reageer je er niet op? Dat jij iets onzin vindt, wil niet zeggen dat het ook onzin is.
Dankje
waar t mij om gaat is da we t hier over pille hebbe..
en dan ga jij dr over de zooi die dr in zit lule.
da interesert ons gwn niet.