39720x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
(permanent verbannen)
Een beetje bi is nie bah
echt wel ieuwww
whee jaa das waar.. zo van.. ohh kijk mij gaan dan..
(permanent verbannen)
en toch blijft t een rage
bi feesten vind ik persoonlijk nergens op slaan. t gaat maar om 1 ding en dat is stoer met elkaar bekken en laten zien hoe mooi je bent.
aandachtsgeilheid toch? tis echt niet om de hele avond met elkaar te praten over biseksualiteit. tis een feest met alleen maar vrouwen die seks met elkaar willen
bi feesten vind ik persoonlijk nergens op slaan. t gaat maar om 1 ding en dat is stoer met elkaar bekken en laten zien hoe mooi je bent.
aandachtsgeilheid toch? tis echt niet om de hele avond met elkaar te praten over biseksualiteit. tis een feest met alleen maar vrouwen die seks met elkaar willen
(permanent verbannen)
BS
die feesten zijn er omdat er ook genoeg meiden zijn die wel ECHT op vrouwen vallen
en op die manier leer je meer bi of les kennen
als je in een "normale" club staat weet je niet of een meisje bi/les of hetero is en is het op een WOparty gewoon wat makkelijker
en houd nu je bek en ga voetbal kijken want je wilt gewoon dat mensen happen
die feesten zijn er omdat er ook genoeg meiden zijn die wel ECHT op vrouwen vallen
en op die manier leer je meer bi of les kennen
als je in een "normale" club staat weet je niet of een meisje bi/les of hetero is en is het op een WOparty gewoon wat makkelijker
helemaal waar.
mensen hebben geen bordje omhangen waar op staat : hallo, ik ben bi
en idd die meiden vind je niet zo 1 2 3.
je bent pas Bi als je poesjes likt..
je heb meiden die zeggen dat ze Bi zijn..maar verder dan zoenen komen ze niet..en dan wel tijdens het uitgaan in bijzijn van heren...
wie word daar ook zo lijp van?
ik!
heb echt een hekel aan dat soort volk..
En waar ik me ook aan irriteer..wat ik vaak heb meegemaakt met mannen is dat als ik ervoor uitkom dak bi ben..ze het absoluut niet erg vinden want dan is een TRIO uiteraard een goede optie...
Natuurlijk een ander leuke dame is nie erg..maar sommige van ons BI-MEIDEN willen ook eens een man erbij!
Ja dan gaan ze opeens moeilijk doen hoor...
Natuurlijk een ander leuke dame is nie erg..maar sommige van ons BI-MEIDEN willen ook eens een man erbij!
Wanneer kwamen jullie uit 'de kast' dan?
op me 16e..
me ma schrok er wel van toen ik met mijn vriendin thuiskwam..
helemaal correct..