Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 22 augustus 2008 om 18:47:wat een rustig hier
Dat is het hier altijd

ik heb wel gemerkt dat er veel fakers(lees mannen die doen alsof ze vrouw zijn) dit lezen en dan contact met je opnemen..das echt triest
Klopt, maar meestal kan je wel goed merken wie wel of niet fake is

Ik heb ook mooi lang haar mag ik meedoen.
Of zijn mijn lokken niet schoon genoeg?
En het verschil met een Strap-On merk je toch niet.
Greetz Massif.
http://www.lustmust.nl/
Of zijn mijn lokken niet schoon genoeg?
En het verschil met een Strap-On merk je toch niet.
Greetz Massif.
http://www.lustmust.nl/
ik heb wel gemerkt dat er veel fakers(lees mannen die doen alsof ze vrouw zijn) dit lezen en dan contact met je opnemen..das echt triest
ja heb ik ook last van wel zielig maarja daar doe je niks aan mannen blijven geile wezens die maar aan een ding kunnen denken

Ben toch echt een man hoor maar kan wel vrouwelijk goed zoenen en likken.
Slllllllrrrrp.
Greetz Massif
http://www.lusmust.nl/
Slllllllrrrrp.
Greetz Massif
http://www.lusmust.nl/
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 24 augustus 2008 om 19:36:Alleen dames en transgenders; Massif!!!
ik ben trendganger

Uitspraak vanMaar ben gewoon hetero, want kan de vrouwen gewoon weg niet missenPerfect by Nature
op zondag 24 augustus 2008 om 19:47:
Uitspraak vanMaar ben gewoon hetero, want kan de mannen gewoon weg niet missenPerfect by Nature
Kies dan voor een she-male, dan heb je het beste van both worlds.
De zachtheid van een vrouw en het slaghout van een man.
Uitspraak vanEn ik moet zeggen dat is verdomde lekkerPerfect by Nature
Veel zachter

maar een relatie met een vrouw?? geen idee hoor....

Uitspraak vanMaar ben gewoon hetero, want kan de mannen gewoon weg niet missenPerfect by Nature
Daarom zijn de meiden op dit forum ook bi

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 24 augustus 2008 om 20:08:Kies dan voor een she-male, dan heb je het beste van both worlds.
De zachtheid van een vrouw en het slaghout van een man.
Daar zal ze vast naar op zoek zijn ja

Uitspraak van verwijderd op maandag 25 augustus 2008 om 18:20:veel sensueler..
maar een relatie met een vrouw?? geen idee hoor
I show you the way, baby.
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 30 augustus 2008 om 18:44:bi meisjes neuken goed hoor...ze hebben dubbel leven
Ik hou van bi-girls.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 september 2008 om 15:01:t valt me op dat tegenwoordig meisjes vaak zeggen dat ze bi zijn, ik heb een stuk of 6 meiden gekust en dat worden er vast wel meer maar mijn mening:
van alleen kussen weet je toch niet of je echt bi ben.. dan moet je toch echt meer uit proberen,
daarom mijn status: hetero
wat denken jullie...?
jha hoeft towg niej persee of wel dan
marjha jou mening
mijn status :BI
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 september 2008 om 15:01:t valt me op dat tegenwoordig meisjes vaak zeggen dat ze bi zijn, ik heb een stuk of 6 meiden gekust en dat worden er vast wel meer maar mijn mening:
van alleen kussen weet je toch niet of je echt bi ben.. dan moet je toch echt meer uit proberen
Wie zegt dat ik alleen maar zoen met meiden?

laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 september 2008 om 15:27:jha hoeft towg niej persee of wel dan
marjha jou mening
Jezus kind..als je net zo praat als je schrijft,
dan wil nog geen teefje jou beffen....
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 september 2008 om 15:27:jha hoeft towg niej persee of wel dan
marjha jou mening
mijn status :BI
ja maar meisje op zoon leeftijd weet je nog niet wat je wilt

Wie zegt dat ik alleen maar zoen met meiden?
ik niet.. maar tis tog zo

Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 september 2008 om 18:43:Jezus kind..als je net zo praat als je schrijft,
hahahaha

er is iig een onderwerp ontstaan

Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 september 2008 om 18:43:Jezus kind..als je net zo praat als je schrijft,

Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 september 2008 om 19:35:ik niet.. maar tis tog zo
Als je alleen maar zoent met meiden, dan vind ik niet dat je bi bent nee...

Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 september 2008 om 19:35:er is iig een onderwerp ontstaan
Er wordt nu in ieder geval gepraat. Dat is tenminste wat