Partyflock

Forumonderwerp · 992494

Waarschuw beheerder
Ik heb het gelukkig nooit meegemaakt maar het lijkt me erg als je schoonouders je niet accepteren om wie je bent. Een goede vriend van me heeft geen afgeronde beroepsopleiding maar wel een baan. Nu is de situatie dat zijn vriendin bijna afgestudeerd is en dat haar beide ouders ook nog eens hoogopgeleid zijn tja... Haar ouders hebben veel te hoge verwachtingen van mensen en dus ook van hun schoonzoon (die vriend van mij) Beter heb je dus arbeiders of middenklassers als schoonouders want dat zijn in de regel gezellige mensen, accepteren mensen sneller en doen tenminste normaal.

Wie herkent zich hierin of heeft het zelf meegemaakt?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hebt wel es meegemaakt ja:jaja:
gelukkig alweer aantal jaar geleden:lol:
en ben dr ook wel achter gekomen dat er ook lieve schoonouders bestaan:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L) Inge (L) op zondag 20 januari 2008 om 14:59:
heb ik nooit problemen mee gehad!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 januari 2008 om 16:47:
heb ik nooit problemen mee gehad!

ik ook niet:D
Waarschuw beheerder
k hou van hem en hij van mij ik ga neit met de ouders van me vriend om en trouwen ik ga met me sgat trouwen en samen met hem leven wat baalt het als iemand je geen leuk stel vind als je maaar van me kaar houd en je neit zo laat dwingen van uit maken
Waarschuw beheerder
ik heb het een keer mee gemaakt,
maarja als ze je niet accepteren hebben ze toch lekker pech.
je hebt iets met hun zoon/dochter en niks met hun.
dat je ook goed overweg ken met je schoonouders/familie is altijd wel mooi meegenomen

Waarschuw beheerder
ik heb het ook wel eens mee gemaakt, al laten mijn ouders altijd de keuze aan mijzelf wat ik doe (y) mening geven mag best.
aangezien ik een kind heb denk ik zowiezo 10x na wie ik in huis haal.
en kan me voorstellen dat mijn ouders niet blij zouden zijn met een criminele schoonzoon, dan kan hij thuis nog zo ok zijn.

niet alleen voor jezelf wens je een goeie vent, maar al helemaal voor je kind (y)
Waarschuw beheerder
ja sorry was nu eenmaal geen ideaale schoondochter voor haar

Ik praat niet over dingen wat me niets interesseert dus ckers niet over borduren:rot: