Partyflock

Forumonderwerp · 992202
Dag PF'ertjes! :)

Omdat er in het Hardstyle Dag Top 5 topic best vaak commentaar komt als de boel niet ontopic gaat dacht ik, misschien is het handig om een apart topic aan te maken. Zodat iedereen zich daar gewoon op Top 5'jes kan focussen en hier bijv. nieuwe releases kunnen worden besproken of discussies kunnen worden gevoerd over zaken die te maken hebben met de scene (zoals bijv. dat promo leaking gedoe). Tevens zit niet iedereen in de Hardstyle Flock, dus al met al leek me dit wel een goed idee.

Mocht het zijn dat dit topic op termijn te groot en te onoverzichtelijk wordt wil ik wel de mogelijkheid bekijken om een aparte Flock aan te maken en daarin per release een topic te opnenen. Maar vooralsnog moet dit maar voldoen, is toch iets makkelijker toegankelijk :)

Ik wil ook wel de taak op me nemen om de releases tot nu in de openingspost bij te houden, weet niet of daar behoefte aan is maar if so, laat dat dan even weten :)

Laten we hier geen nu-style bashing topic van maken of een topic vol met negatief jaloers gelul. Tenslotte gaat het om de love for the music en dus om de Hardstyle. Zopals gezegd, laat er ruimte zijn voor discussie maar a.u.b. wel op een respectvolle en volwassen manier.

Brand maar los!

(k)
Uitspraak van HEIKster™ op woensdag 16 januari 2008 om 22:04:
Ik verwacht em dus atlijd op de eerste pagina van actieve topics terug te zien ander stop ik met posten

:roflol: Juist B) Ik blijf actief B)
*announcement*

Ik weiger verdere toelichting te geven op alle commentaar en opmerkingen die ik eerder hierboven heb gepost.

*/announcement*

Uitspraak van HEIKster™ op woensdag 16 januari 2008 om 22:02:
Dit is voor mij als ouwe slak

Dat zijn termen die je moet verdienen he ;P!
laatste aanpassing

Artiest Josh & Wesz
Uitspraak van Iteq op woensdag 16 januari 2008 om 22:10:

:roflol: slak!
Wat vinden de mensen er hier van dat early hardstyle (de vetste area vorig jaar als het aan mij ligt) niet meer aanwezig is op In Qontrol

jammer.. Maar aan de andere kant, zo'n area is wel leuk maar het is toch minder dan een Qlubtempo ofzo.. Zo'n Early HS-zaaltje is dan toch niet superdruk, minder prioriteit vanuit de organisatie enzovoort.. Ik heb er altijd een net-nietgevoel bij.
Nee, doe mij maar lekker Qlubtempo terug :lief: (nee die hoop hebi k nog steeds niet opgegeven aangezien ik geen enkele goede reden kan bedenken daarmee te stoppen)

Artiest Scope DJ
Uitspraak van Stefanovic b) op woensdag 16 januari 2008 om 22:15:
(nee die hoop hebi k nog steeds niet opgegeven aangezien ik geen enkele goede reden kan bedenken daarmee te stoppen)

Euh, Q gaf het zelf aan toch? Wel erg jammer tho :yes:
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 16 januari 2008 om 22:06:
dus jij gaat niet eens voor de sfeer of de mensen naar een feestje

Uitspraak van Xerenetox op woensdag 16 januari 2008 om 19:44:
jah snap ik maar dan nog

Zie opmerking hierboven... Nergens op gebasseerd, moedwillig proberen iemand onderuit te halen!
Dat soort idioten zitten er nou eenmaal op PF en als je een flock prive houdt en alleen op basis van uitnodiging en verzoek iemand toe laat weer je dit soort mensen :)!
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 16 januari 2008 om 22:06:
dus jij gaat niet eens voor de sfeer of de mensen naar een feestje

Oh zeker wel, maar die vind ik helaas niet meer tussen mensen met ringen in hun oren :9

Uitspraak van Iteq op woensdag 16 januari 2008 om 22:10:

Ja klein slakkie, ik weet dat je jaloers bent en de term oud nog niet kan gebruiken :lol:

Uitspraak van Stefanovic b) op woensdag 16 januari 2008 om 22:15:
(nee die hoop hebi k nog steeds niet opgegeven aangezien ik geen enkele goede reden kan bedenken daarmee te stoppen)

En daarom is het 15-2 genieten in Chez Be Be in Utrecht. Check www.earlyhardstyle.nl :D
laatste aanpassing

Uitspraak van Iteq op woensdag 16 januari 2008 om 22:24:
Dat soort idioten zitten er nou eenmaal op PF

:jank:
Uitspraak van HEIKster™ op woensdag 16 januari 2008 om 22:26:
En daarom is het 15-2 genieten in Chez Be Be in Utrecht. Check www.earlyhardstyle.nl

Ja dat feestje had ik zien staan, leek me idd erg vet! Vooral omdat ik tot 2002 dus wel naar die muziek heb geluisterd, al weriger ik dat tot op de dag van vandaag 'hardstyle' te noemen, dat was gewoon 'hardtrance' voor mij.

Vond het persbericht wel heel goed trouwens! https://partyflock.nl/news/10297:Return_To_Forever

Moet alleen effe zien want de dag erna is Scantraxx in de Effenaar en wil wel een beetje fris zijn dan.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 januari 2008 om 22:19:
Euh, Q gaf het zelf aan toch? Wel erg jammer tho

riepen ze al eerder toch.. daarom, ik hoop nog O:)
Dit is trouwens nog altijd een van m'n favo albums. Ik vond die muziekstijl echt te gek. Sommige platen zullen nu wel als hardcore gezien worden, andere als hardstyle, weer andere als trance of techno.

http://www.discogs.com/release/217381
Ik heb trouwens gevraagd of de titel effe kan worden aangepast en er dus 'hardstyle tracks' staat ipv 'nieuwe hardstyle tracks'. Want er is natuurlijk ook nog de early hehe. (l)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 9727, 6675, 9726}
Uitspraak van Wackiejacky op woensdag 16 januari 2008 om 22:51:
Ik heb trouwens gevraagd of de titel effe kan worden aangepast en er dus 'hardstyle tracks' staat ipv 'nieuwe hardstyle tracks'. Want er is natuurlijk ook nog de early hehe.

Maak er et algemene Hardstyle topic van!
Uitspraak van Wackiejacky op woensdag 16 januari 2008 om 20:02:
Ow ruk! :D

Kunnen we noet gewoon "het grote Wackiejacky, Stefanovic b), DJ HMS, Dj Iteq, ENROC, Scope DJ, JANINE., Kesse, :devil: Noisecontroller Fanatic :devil:, Yells _0_, Stan.ley, en nog kei veel meer ouwehoer topic" van maken? b)

Of toch het het top 5 topic vol blijven lullen, geen admin die er aan denk het bij te houden met zoveel berichten per dag.
laatste aanpassing
Uitspraak van Robbie M op woensdag 16 januari 2008 om 23:22:
Maak er et algemene Hardstyle topic van!

Da's misschien nog wel een betere :D
Uitspraak van Wackiejacky op woensdag 16 januari 2008 om 23:26:
Da's misschien nog wel een betere

mijn stem heb je!
Leuk idee zeg dit! (y)

Nu hebben we naast een hardstyle flock ook weer een actief hardstyle topic waarin ook alleen maar de mensen reageren van het hardstyle flock :vaag: :D
Het idee is leuk hoor Jacq ben benieuwd wat er van gaat komen....
Uitspraak van Chris Energy op woensdag 16 januari 2008 om 23:30:

Haha ja misschien iets te impuslief gestart :D Laten we maar effe zien wat het opbrengt en ik ga vd week eens effe kijken of ik wellicht een ander idee heb (en er dan WEL eerst effe over na te denken ipv gelijk wat neer te kwakken :D )

Als jullie maar weten dat 't altijd vanuit een goed hart komt. De uitvoering is alleen soms wat minder geslaagd %) :D
Uitspraak van Chris Energy op woensdag 16 januari 2008 om 23:29:
Nu hebben we naast een hardstyle flock ook weer een actief hardstyle topic waarin ook alleen maar de mensen reageren van het hardstyle flock :vaag: :D

Ik zat ook al te denken ja, haha. Apart :D

Maarehm lieve mede hs flockertjes. Respecteer nu dus ook de mening van een niet-hs-flocker he. :D
Werkzaam bij Nul4Elf
In Trouble :respect: dikke plaat en goed topic WJ
Uitspraak van ENROC op woensdag 16 januari 2008 om 23:26:
Of toch het het top 5 topic vol blijven lullen

Ja dat lijkt mij handiger want nu heb ik weer twee topics die ik moet gaan volgen:P
Uitspraak van Seth! op donderdag 17 januari 2008 om 08:41:
In Trouble :respect: dikke plaat

cker heerlijke plaat :jaja:
zoiezo als a-lusion draait gaat het los!! :D

Uitspraak van Wackiejacky op woensdag 16 januari 2008 om 22:45:
Dit is trouwens nog altijd een van m'n favo albums. Ik vond die muziekstijl echt te gek. Sommige platen zullen nu wel als hardcore gezien worden, andere als hardstyle, weer andere als trance of techno.

Dat heb ik met dit album: http://www.discogs.com/release/166858

Dat zou je nu als nu-style hardstyle kunnen bestempelen, maar toen was het hardcore

Uitspraak van Wackiejacky op woensdag 16 januari 2008 om 22:45:

zit inderdaad van alles in haha
alleen de naam van de cd al.. electric mindfuck :P
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 17 januari 2008 om 10:18:
Dat zou je nu als nu-style hardstyle kunnen bestempelen, maar toen was het hardcore

Early HC heeft veel raakvlakken met de HS van nu inderdaad, al steekt het huidige werk melodischer wel complexer in elkaar, maar dat heeft ook met de middelen te maken.

Vind het ook niet raar, aangezien veel hardcore DJ's van toen (en ook de DJ's van die CD die jij aangeeft, nu ook hardstyle maken of op zijn minst een poging gewaagd hebben (Prophet, Isaac, Rob & McJoe, BuzzFuzz).
laatste aanpassing
Nu hebben we naast een hardstyle flock ook weer een actief hardstyle topic waarin ook alleen maar de mensen reageren van het hardstyle flock

Ik zie hier zat mensen reageren die er niet inzitten. Daarnaast is dit denk ik een goede aanvulling op de Hardstyle Dag Top 5, omdat daar eigenlijk Top 5'jes gecombineerd werden met het gebabbel over nieuwe tracks :) Nu kun je het mooi scheiden. Niet dat ik het irritant vond in de Hardstyle Dag Top 5. Integendeel. Dat maakte het juist ook wel weer levendig. Maar blijkbaar dacht niet iedereen daar zo over. Ik snap het van beide kanten wel :)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 januari 2008 om 11:33:
Early HS heeft veel raakvlakken met de HS van nu inderdaad, al steekt het huidige werk melodischer wel complexer in elkaar, maar dat heeft ook met de middelen te maken.

Neem aan dat je Early HC bedoel, wat op die cd staat?

Uitspraak van Robbie M op donderdag 17 januari 2008 om 11:48:
Neem aan dat je Early HC bedoel, wat op die cd staat?

Jep, tikvautje.
laatste aanpassing

Artiest {SHOWLIST artist 27802, 64059, 42366}
Leuk idee zeg dit!

Nu hebben we naast een hardstyle flock ook weer een actief hardstyle topic waarin ook alleen maar de mensen reageren van het hardstyle flock

haha
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 17 januari 2008 om 10:18:
Dat heb ik met dit album: http://www.discogs.com/release/166858

Lol :lol:

Toen was het inderdaad hardcore, maar zou je dat nu kunnen bestemplen als nu-style hardstyle??? :nee:
Artiest {SHOWLIST artist 60688, 49131}
ik zie al waar de gezelligheid naar is verplaatst:)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 januari 2008 om 11:33:
Prophet, Isaac, Rob & McJoe, BuzzFuzz

Charly Lownoise (Deepack), DJ Pila, Marc Acardipane (Pilldriver), the Viper (Mike Heart), Neophyte (Beholder), DJ Panic (ballistic), Lady Dana, etc.
Wat vinden de mensen er hier van dat early hardstyle (de vetste area vorig jaar als het aan mij ligt) niet meer aanwezig is op In Qontrol
Dit is voor mij als ouwe slak binnen de hardstyle een reden om niet te gaan

ben vorig jaar niet geweest, maar zou wel weer eens early hardstyle feestje mee willen maken, toch veel goeie herinneringen aan plaatjes als Julian DJ & Davide Sonar - Go Go Go

Uitspraak van Timmie_Z op donderdag 17 januari 2008 om 12:34:
ik zie al waar de gezelligheid naar is verplaatst

dan maar even als volgen aanvinken (Y)

Uitspraak van Wackiejacky op woensdag 16 januari 2008 om 23:44:
impuslief

poeslief van je dat je dit gedaan hebt ;)
Uitspraak van Chris Energy op woensdag 16 januari 2008 om 23:30:

Nu loopt het nog aardig hopen dat het zo blijft:9

Uitspraak van Sjappie_ op donderdag 17 januari 2008 om 21:28:
nieuwe zappaman

als dat die rude talk is dan istie zeker lekker, k vind lawn mower toch vele malen beter:)

Technoboy - rage ook lekker, net zoals die nieuwe titanic remix collection:D
laatste aanpassing
nieuwe zappaman

Niet echt heel boeiend of zie ik dat verkeerd?

Uitspraak van ENROC op donderdag 17 januari 2008 om 21:46:
Niet echt heel boeiend of zie ik dat verkeerd?

een track hoeft ook niet altijd bijzonder te zijn vind ik:P maar ik snap je wel ja;)

Uitspraak van Wackiejacky op woensdag 16 januari 2008 om 18:59:
Laten we hier een nu-style bashing topic van maken en een topic vol met negatief jaloers gelul. Tenslotte gaat het om de hate for the music en dus om tokyo hotel Zopals gezegd, laat er ruimte zijn voor ruzie maar a.u.b. wel op een onbeleefde en kinderachtige manier.

reported
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 januari 2008 om 21:45:
nieuwe titanic remix collection:D

:kwijl: De remix van Straight On...
nieuwe zappaman

Klinkt wel lekker:)

Die nieuwe A-Lusion vind ik wat minder eerlijk gezegd. Had er meer van verwacht. Die kick is wel dik, maar verder vind ik het niet zo...
Woeiiii het topic leeft nog :D Nou laten we gewoon maar effe aankijken hoe 't loopt.

Uitspraak van HEIKster™ op donderdag 17 januari 2008 om 22:03:
De remix van Straight On...

Die is WACKIE! :D Potdimme wat een raggertje is dat! :bounce:

Ik heb zin in een feestje nondeju! Nog een weekje geduld en dan helemaal los in de HMH! (l)
nieuwe zappaman

int begin vind ik hem wel lekker klinken

melo is wel lekker, beetje simpel maar wel lekker vind ik
laatste aanpassing
Uitspraak van Antoine:9 op donderdag 17 januari 2008 om 17:11:
Nu loopt het nog aardig hopen dat het zo blijft

Uiteraard, ik heb twee geheimen wapens die ik altijd zonder moeite in de strijd gooi als de aandacht wat verslapt. Dus dat komt wel goed.

o:)

:P
Uitspraak van Tom-Mk2Vr6 op donderdag 17 januari 2008 om 22:06:
Die nieuwe A-Lusion vind ik wat minder eerlijk gezegd. Had er meer van verwacht. Die kick is wel dik, maar verder vind ik het niet zo...

Welke? Voodoo of In Trouble?