Partyflock

Forumonderwerp · 991497

Onderwerp is gesloten!

Het oorspronkelijke bericht is dus niet meer recent.
Waarschijnlijk is het aangebodene inmiddels verkocht of het gevraagde reeds bemachtigd.

Wegens omstandigheden kunnen we niet heen, vandaar dat we de kaarten hier aanbieden. :)

30 p/s :)
Aankoopsbewijs zegt niet altijd wat hoor. Als je een kaartje bij de Primera/FRS koopt krijg je een bon waar niet eens de naam van het evenement op staat. Ook staat er geen bonnummer op wat overeenkomt met het kaartje. Het wil dus niet zeggen dat die bon van dat kaartje is. Kijk er dus mee uit en laat je niet gekmaken door iemand met een bonnetje. ;)
haha ja maar wij zijn ook niet achterlijk...en als je mensen bij jou thuis laat komen neem ik aan dat je geen onzin doorverkoopt..want reken maar dat ze terug komen!

Uitspraak van Miss-Snoepie op maandag 14 januari 2008 om 14:01:
Iemand hier al reactie op?!?

nopes :S
ik wil ook nog wel een kaartje maar ook onder de voorwaarden wat hier staat ... aankoopbewijs ?!?!?!
laatste aanpassing
is er nog een kaartje over voor mij///

graag spoedig reageren!!

thnx!!!!!
ik moet een kaaryje voor x-clusive!!!!!!!!!

please mail mij op mijn partflock!!

xxxx

Uitspraak van ***Linda23*** op maandag 14 januari 2008 om 18:09:
ik wil ook nog wel een kaartje maar ook onder de voorwaarden wat hier staat ... aankoopbewijs ?!?!?!laatste aanpassing 14 januari 2008 18:14

ik ook haha
die sukkel reageert ni een terug op zijn prive berichten, aandacht tekort volgens mij:S:S:S

slotje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 januari 2008 om 21:51:
ik ook haha

nog geen reactie gehad hoor .. niemand dus ??
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 9727, 6675, 9726}
die gaat niet reageren hoor..

wel weer een puntje voor je, co!
serieus bianca jij ben van pf, jij snap toch ook wel dat dit pure oplichterij is en dit allemaal geen toeval kan zijn niet dan?
Ja maar hij overtreed het beleid niet. Hij mag niet meer dan 15% boven de normale vvk's prijs vragen en daar houd hij zich keurig aan. Zolang wij geen melding krijgen dat hij via PB meer vraagt kan ik niets. ;)
Uitspraak van B-Flock :bounce: op woensdag 16 januari 2008 om 20:39:
Wie zegt dat het zijn huis is?

jah dat moet niet uitmaken...als je daarheen rijd en hij doet de deur los en je koopt dan kaarten en ze blijken vals...

sjah dan is die zondag erop elke ruit van dat huis kapot(althans als je geen geld terugkrijgt lijkt dit me een logische reactie toch (Y) of ben ik dan zo asociaal :/ en denk dat die mensen'vrienden' dat ook niet echt kunne waarderen dan:/ dus aangezien jij zelf spoorloos bent dan zullen ze t wel op m verhalen...

dus hij zal m vast wel wat voelen 8)
i.i.g degene als ik ooit word genaaid met n kaartje :lol:
Uitspraak van Miss-Snoepie op maandag 14 januari 2008 om 14:01:
Iemand hier al reactie op?!?

Heb ik er nog wel voor over!!

Tis stil aan de overkant..

Nog geen reactie gekregen immers :/
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op donderdag 17 januari 2008 om 01:55:
dus hij zal m vast wel wat voelen
i.i.g degene als ik ooit word genaaid met n kaartje

precies en zo denk ik er ook over... als je dit vanuit het huis van je vrienden doet ben je maar een sukkel (als ze vals zijn!)

maare ik geef het op..heb de kaartjes al via marktplaats gekocht..ga hier niet op zitten wachten!
Uitspraak van B-Flock :bounce: op woensdag 16 januari 2008 om 22:01:
Ja maar hij overtreed het beleid niet. Hij mag niet meer dan 15% boven de normale vvk's prijs vragen en daar houd hij zich keurig aan. Zolang wij geen melding krijgen dat hij via PB meer vraagt kan ik niets.

naja je moet ook wel een enorme lul zijn al trap je erin natuurlijk maar het is duidelijk een oplichter
Uitspraak van MAQ op donderdag 17 januari 2008 om 17:12:
naja je moet ook wel een enorme lul zijn al trap je erin natuurlijk maar het is duidelijk een oplichter

tis geen oplichter, hij stookt de boel gewoon op.. hij vind et leuk om mensen voor de gek te houden..

kijk ff naar zijn forumberichtenverleden..

hij zal ook echt geen kaart verkopen, hij lacht zich nu alleen kapot aan alle aandacht die hij krijgt!

ik ken em persoonlijk, en als ik em tegenkom en hem er mee confronteer lacht ie z'n onderbroek van z'n reet af..
haha.
Uitspraak van MAQ op donderdag 17 januari 2008 om 23:22:
haha.

snap dat mensen er de lol niet van inzien, krijg je net zo'n gevoel in je maag van IK HEB BEET.. en dan is et dit

praat et ook niet goed ofzo, maar een beetje research achter de verkoper had je een hoop irritatie voorkomen ;)
in hoeverre is dit betrouwbaar?

btw een aankoopsbewijs zegt geen ene malle moer iets!

ik wil kaarten dus hoe gaan we dat doen?
laatste aanpassing
ik moet gvd ook een kaart hebben
majah zal wel weer kan en klaare onzin zijn die 10 kaarten om mensen bezig te houden ofzo:P?
he johnny-b sluit je ff achteraan in de rij?
Uitspraak van .Onbekend op zondag 20 januari 2008 om 15:55:
he johnny-b sluit je ff achteraan in de rij?

hahahaha
wie was de laatste sluit ik ook maaar is aan!

Hey jongens ik kan nog kaarten regelen voor 35 per stuk. :)

vet dat iedereen er gewoon intrapt *hap hap* goed visweer (Y)
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 januari 2008 om 17:28:
Hey jongens ik kan nog kaarten regelen voor 35 per stuk.

kom dan op met die kaarten! btw 30 euro p.s. niet zomaar van prijs gaan veranderen....
Mensen NIET INTRAPPEN!!!!! :@:@:@:@

Hij heeft het ook een x-tje aangeboden voor Thunderdome. Had ie zogenaamd een gastenlijstplek over :S:S

Nadat iemand betaald had heeft ie het volgende op het forum gepost:
Whehehe vers, ben toch maar zelf heen geweest net naar Thunderdome, Zag Jip nog bij de VIP entree staan maar hij stond niet op de gastenlijst jwt hehe, wel lekker geld van em gehad haha.

Zie de volgende link als je het niet gelooft:

https://partyflock.nl/topic/987313:Thunderdome_gastenlijst_plaatsje

DUS LAAT M LEKKER LULLEN EN KOOP GEEN KAARTJE BIJ HEM!!!!!
de mensen die hier in trappen, verdienen et :P

Hoe dom kan je wezen