| Betreft: | evenement: X-Qlusive, zaterdag 26 januari 2008 om 21:30 |
Onderwerp is gesloten!
Het oorspronkelijke bericht is dus niet meer recent.
Waarschijnlijk is het aangebodene inmiddels verkocht of het gevraagde reeds bemachtigd.
Waarschijnlijk is het aangebodene inmiddels verkocht of het gevraagde reeds bemachtigd.
Aankoopsbewijs zegt niet altijd wat hoor. Als je een kaartje bij de Primera/FRS koopt krijg je een bon waar niet eens de naam van het evenement op staat. Ook staat er geen bonnummer op wat overeenkomt met het kaartje. Het wil dus niet zeggen dat die bon van dat kaartje is. Kijk er dus mee uit en laat je niet gekmaken door iemand met een bonnetje. 
haha ja maar wij zijn ook niet achterlijk...en als je mensen bij jou thuis laat komen neem ik aan dat je geen onzin doorverkoopt..want reken maar dat ze terug komen!
nopes
Uitspraak van Miss-Snoepie op maandag 14 januari 2008 om 14:01:Iemand hier al reactie op?!?
nopes
Uitspraak van ***Linda23*** op maandag 14 januari 2008 om 18:09:ik wil ook nog wel een kaartje maar ook onder de voorwaarden wat hier staat ... aankoopbewijs ?!?!?!laatste aanpassing 14 januari 2008 18:14
ik ook haha
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 januari 2008 om 21:51:ik ook haha
nog geen reactie gehad hoor .. niemand dus ??
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 januari 2008 om 14:40:Wegens omstandigheden kunnen we niet heen, vandaar dat we de kaarten hier aanbieden.
30 p/s
Daar lijk je vaker last van te hebben
Je lijd wel veel verlies op deze manier.. =(
Maar je bent wel een gulle gever!
laatste aanpassing
Uitspraak van *!DaFFie!* op maandag 14 januari 2008 om 15:09:en als je mensen bij jou thuis laat komen
Wie zegt dat het zijn huis is?
Wie zegt dat het zijn huis is?
jah dat moet niet uitmaken...als je daarheen rijd en hij doet de deur los en je koopt dan kaarten en ze blijken vals...
sjah dan is die zondag erop elke ruit van dat huis kapot(althans als je geen geld terugkrijgt lijkt dit me een logische reactie toch
dus hij zal m vast wel wat voelen
i.i.g degene als ik ooit word genaaid met n kaartje
Uitspraak van Miss-Snoepie op maandag 14 januari 2008 om 14:01:Iemand hier al reactie op?!?
Heb ik er nog wel voor over!!
Tis stil aan de overkant..
Nog geen reactie gekregen immers
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op donderdag 17 januari 2008 om 01:55:dus hij zal m vast wel wat voelen
i.i.g degene als ik ooit word genaaid met n kaartje
precies en zo denk ik er ook over... als je dit vanuit het huis van je vrienden doet ben je maar een sukkel (als ze vals zijn!)
maare ik geef het op..heb de kaartjes al via marktplaats gekocht..ga hier niet op zitten wachten!
Ja maar hij overtreed het beleid niet. Hij mag niet meer dan 15% boven de normale vvk's prijs vragen en daar houd hij zich keurig aan. Zolang wij geen melding krijgen dat hij via PB meer vraagt kan ik niets.
naja je moet ook wel een enorme lul zijn al trap je erin natuurlijk maar het is duidelijk een oplichter
naja je moet ook wel een enorme lul zijn al trap je erin natuurlijk maar het is duidelijk een oplichter
tis geen oplichter, hij stookt de boel gewoon op.. hij vind et leuk om mensen voor de gek te houden..
kijk ff naar zijn forumberichtenverleden..
hij zal ook echt geen kaart verkopen, hij lacht zich nu alleen kapot aan alle aandacht die hij krijgt!
ik ken em persoonlijk, en als ik em tegenkom en hem er mee confronteer lacht ie z'n onderbroek van z'n reet af..
he johnny-b sluit je ff achteraan in de rij?
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 januari 2008 om 17:28:Hey jongens ik kan nog kaarten regelen voor 35 per stuk.
kom dan op met die kaarten! btw 30 euro p.s. niet zomaar van prijs gaan veranderen....
Uitspraak van JoHnnY-B™ :cammy (ik FB alleen nog maar) op zondag 20 januari 2008 om 21:26:kom dan op met die kaarten! btw 30 euro p.s. niet zomaar van prijs gaan veranderen....
ben je nou echt zo dom ?
Mensen NIET INTRAPPEN!!!!! 

Hij heeft het ook een x-tje aangeboden voor Thunderdome. Had ie zogenaamd een gastenlijstplek over

Nadat iemand betaald had heeft ie het volgende op het forum gepost:
Whehehe vers, ben toch maar zelf heen geweest net naar Thunderdome, Zag Jip nog bij de VIP entree staan maar hij stond niet op de gastenlijst jwt hehe, wel lekker geld van em gehad haha.
Zie de volgende link als je het niet gelooft:
https://partyflock.nl/topic/987313:Thunderdome_gastenlijst_plaatsje
DUS LAAT M LEKKER LULLEN EN KOOP GEEN KAARTJE BIJ HEM!!!!!
Hij heeft het ook een x-tje aangeboden voor Thunderdome. Had ie zogenaamd een gastenlijstplek over
Nadat iemand betaald had heeft ie het volgende op het forum gepost:
Whehehe vers, ben toch maar zelf heen geweest net naar Thunderdome, Zag Jip nog bij de VIP entree staan maar hij stond niet op de gastenlijst jwt hehe, wel lekker geld van em gehad haha.
Zie de volgende link als je het niet gelooft:
https://partyflock.nl/topic/987313:Thunderdome_gastenlijst_plaatsje
DUS LAAT M LEKKER LULLEN EN KOOP GEEN KAARTJE BIJ HEM!!!!!