Partyflock

Forumonderwerp · 991247
6 volgers · 168850x bekeken
Betreft: evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 14 juni 2008 om 11:00

Onderwerp is dubbel!

Zie "Defqon1 2008. Hoe was het??" voor eenzelfde onderwerp.
Waarschuw beheerder
+1
Hoe zit het nou eigenlijk met Defqon???
Komt er nog een Defqon dit jaar?
Waar zou deze dan moeten plaats vinden denken jullie..

Ben benieuwd!!

Nieuwe informatie
Defqon.1

Verkoop start op 19 april, 12.00 uur. Zorg dat je op tijd bent!

Op zaterdag 14 juni organiseert Q-dance op het Almere strand de zesde editie van Defqon.1. Dit jaar presenteert het grootste festival voor de liefhebber van de hardere dance wederom tien area’s, die allemaal een eigen muzikale richting vertegenwoordigen.

Line up
Zoals je van Q-dance mag verwachten, is er weer veel tijd en energie gestoken in een dikke line-up en de creatieve invulling van de area’s. Voor meer info en de line-up presentatie klik je door naar de website van Q-Dance.

Maximum aantal tickets
Voor zowel regular als VIP-tickets geldt een maximum van twee stuks per creditcard of adres. Je kunt ook een combinatie doen, maar het maximum blijft altijd twee. Hier wordt streng op gecontroleerd en dubbele bestellingen worden automatisch geannuleerd.

Zorg dat je op tijd bent!
Wil je er bij zijn, wacht dan vooral niet te lang met het kopen van een ticket, want de editie van vorig jaar was binnen anderhalf uur uitverkocht! We raden je aan om je voor 19 april op deze website te registreren, zodat het bestelproces sneller verloopt.

Meer informatie:
Leeftijd: 18+
Voor dit evenement zijn ook VIP ticket te koop. Dit houdt in dat je een aparte entree hebt. Daarnaast heb je vrij toegang tot het VIP-deck.

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JMG op donderdag 8 mei 2008 om 13:21:
Indianenverhalen!

heb je bij elk groot feest en er gebeurt geen moer!

Uitspraak van JMG op donderdag 8 mei 2008 om 13:21:
Ik maak me liever druk om de vraag of er wel kluisjes te huur zullen zijn

klote man, ik had dus per ongeluk een dubbel kluisje geboekt, hebben ze meteen mn Defqon kaartje geannuleerd!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 mei 2008 om 17:44:
Dit jaar maar voor e-tickets gekozen

e-tickets?

Ik kon alleen maar kiezen tussen Reguliere Post en Reguliere Post Buitenland

Waarschuw beheerder
beter gratis met parachute:lol:
Waarschuw beheerder
wie ohw wie heeft er nog een ticket te koop,
voor een beetje normale prijs??
stuur me even een PB...

thanxxx
Waarschuw beheerder
5000 man politie? dat is ehmmm voor elke agent 6 to 8 partygangers... HOAXX dat ies goedverdoeme bijna een heel politiekorps...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [NL]*LoNs-E op vrijdag 9 mei 2008 om 10:30:
5000 man politie? dat is ehmmm voor elke agent 6 to 8 partygangers... HOAXX dat ies goedverdoeme bijna een heel politiekorps...

Wat dacht je van de kosten om die agenten (en de 1000 honden die erbij horen :lol:) in te zetten :O De gemeente is gek...maar ZÓ gek??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op donderdag 8 mei 2008 om 15:19:
5000 man
Als dat zo kunnen we net zo goed een feestje gaan bouwen in een gevangenis jezus he
Als je je portemonnee uit je broek haalt staan er 3 man over je schouders mee te kijken wat je pakt.
Zal niet best wezen als dit zou gebeuren

ja is een 0 teveel :$

maar goed zo'n broodje aap is dit niet want bij een ander feest in almere heb ik deze acktie nl ook al eens gezien (heb toen nog mazzel gehad)
stond de fuik dus ook gewoon op het parkeer terein tegenover het feest..
en ook met honden e.d.
Waarschuw beheerder
Wanneer worden die kaarten van ticketonline dan is opgestuurd?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ioH op vrijdag 9 mei 2008 om 11:11:
Wanneer worden die kaarten van ticketonline dan is opgestuurd?

Voor 14 juni. Geduld is een schone zaak ;-)
Waarschuw beheerder
Vroeg het me gewoon ff af :P af en toe is het lastig ergens op wachten :D
Waarschuw beheerder
donateur
Hehe ja dat begrijp ik, ik had dat vorig jaar, toen moest ik ook best lang wachten. Dit jaar maak ik me er dus maar niet druk om, zie ze vanzelf wel verschijnen (hoop ik ;-p).

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marklano op donderdag 8 mei 2008 om 22:00:
klote man, ik had dus per ongeluk een dubbel kluisje geboekt,

Huh? Waar kan je die boeken dan? Wel vaag dat dat van tevoren moet zeg... :(
Waarschuw beheerder
nondejuuuu.. had 4 kaarten besteld en betaald.. gaat de bel net, staat er een mannetje van de postbezorgers aan de deur.. of ik even wilde tekenen voor een pakketje.. getekend en wel, trek binnen het pakketje open, zie ik kaartjes voor defqon :).. maar ipv 4 kaartjes zitten er 14 kaartjes in :lol: :respect:..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 mei 2008 om 13:14:
Huh? Waar kan je die boeken dan? Wel vaag dat dat van tevoren moet zeg...

Kan ik me niet voorstellen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van peurple op donderdag 8 mei 2008 om 10:56:
ik heb het over dat ze vlak bij DefQon van te voren mensen willen gaan aanhouden,
er is iets van 5000 man politie ervoor "geboekt" om met speurhonden de partygangers te controleren op drugs, nog voor ze na defqon kunnen,
dit is iets wat ik nu al een paar keer te horen heb gekregen van verschillende mensen..
dus weet niet of het waar is maar...
het is wel iets wat passend is bij het kortzichtige gemeente almere.

hahahahaha :X
Artiest {SHOWLIST artist 78292, 21125}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van peurple op donderdag 8 mei 2008 om 10:56:
ik heb het over dat ze vlak bij DefQon van te voren mensen willen gaan aanhouden,
er is iets van 5000 man politie ervoor "geboekt" om met speurhonden de partygangers te controleren op drugs, nog voor ze na defqon kunnen,
dit is iets wat ik nu al een paar keer te horen heb gekregen van verschillende mensen..
dus weet niet of het waar is maar...
het is wel iets wat passend is bij het kortzichtige gemeente almere

Ja dat klopt wel. Bij voetbal wedstijden "boeken" ze meestal ook 20.000 Agenten. In nederland werken ongeveer 1.000.000 agenten, dus 5000 is niet zo heel veel. Die kan je makkelijk op de toegangsweg kwijt naar Defqon1. er is genoeg ruimte om iedereen daar uit te laten kleden voordat ze naar binnen gaan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van watcherob op vrijdag 9 mei 2008 om 16:10:
Uitspraak van Sneader op vrijdag 9 mei 2008 om 13:14:
Huh? Waar kan je die boeken dan? Wel vaag dat dat van tevoren moet zeg...

Kan ik me niet voorstellen...

:aai:
Uitspraak van <carpe diem> op vrijdag 9 mei 2008 om 14:19:
Uitspraak van Partyhard :banana: op vrijdag 9 mei 2008 om 14:16:
Neem nog een nakkie

zal zeer waarschijnlijk op defqon wel het geval zijn jah

dat meen je niet, ga jij drugs gebruiken??
Is dat leuk?

Er komen trouwens net zoveel agenten als partypeople.
Er zal de hele dag een agent met je meelopen om je in de gaten te houden dat je geen "stoute" dingen doet...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Marklano op vrijdag 9 mei 2008 om 17:49:
Er komen trouwens net zoveel agenten als partypeople.
Er zal de hele dag een agent met je meelopen om je in de gaten te houden dat je geen "stoute" dingen doet

Dat heb ik gehoord van verschillende mensen. Weet alleen niet zeker of het waar is. Maar ze gaan je bij de ingang koppelen aan een agent inderdaad. Om de sfeer niet te bederven hoeven ze niet in uniform. De honden brigade ben je dan al door, die staan bij de auto's. Er zijn circa 2000 honden "geboekt"

Heb ik gehoord he! weet het niet zeker...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van djnickey.nl op vrijdag 9 mei 2008 om 17:52:
De honden brigade ben je dan al door, die staan bij de auto's

Als je een VIPkaart hebt krijg je er een hond bij de hele dag.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Marklano op vrijdag 9 mei 2008 om 18:44:
Als je een VIPkaart hebt krijg je er een hond bij de hele dag.

Ik heb twee VIP kaartjes (vandaag ook via de post aangetekend ontvangen), dus dat wordt wel leuk. Twee herders en twee dienders erbij :banana:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van djnickey.nl op vrijdag 9 mei 2008 om 17:06:
Ja dat klopt wel. Bij voetbal wedstijden "boeken" ze meestal ook 20.000 Agenten. In nederland werken ongeveer 1.000.000 agenten, dus 5000 is niet zo heel veel. Die kan je makkelijk op de toegangsweg kwijt naar Defqon1. er is genoeg ruimte om iedereen daar uit te laten kleden voordat ze naar binnen gaan.

klopt.
agenten mogen gratis doorlopen op defqon
dus misschien een ideetje om als agent verkleed te gaan.
of je trekt een echte agent de bosjes in kleed hem/haar onder dwang uit, knevelt hem en trekt die kleren aan.
lijkt ver gezocht maar is wel te doen
wel een paar tai reepies meenemen altijd handig
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sportfriek op vrijdag 9 mei 2008 om 18:52:
klopt.
agenten mogen gratis doorlopen op defqon
of je trekt een echte agent de bosjes in kleed hem/haar onder dwang uit, knevelt hem en trekt die kleren aan.
lijkt ver gezocht maar is wel te doen
wel een paar tai reepies meenemen altijd handig

Kep gehoord dat je dan opgesloten wordt. Net zoals de mensen die drugs bij zich hebben. Lik op stuk beleid die dag (n)

Artiest Condance
Waarschuw beheerder
Defensie Conditie is de maat van activiteit en de gereedheid van het leger van de Verenigde Staten. DEF CON is de samentrekking van "DEFense [Readiness] CONdition". Deze condities beschrijven toenemende maatregelen in het gebruik tussen de Joint Chiefs of Staff en legercommandanten. DEFCONs worden vergeleken met militaire zwaarte van de omstandigheden. De standaard protocol in vredestijd is DEFCON 5, dat daalt naarmate er ernstigere situaties optreden. DEFCON 1 stelt de verwachting van een onmiddellijke aanval voor, en is nog nooit uitgeroepen.

DEFCON 5 is de normale vredessituatie.
DEFCON 4 verwijst naar verhoogde inlichtingen en de verhoging van veiligheidsmaatregelen. Het grootste deel van de Koude Oorlog was de DEFCON op dit niveau. Grondaanvallen toegestaan
DEFCON 3 verwijst naar gereedheid boven normaal. Radio callsigns veranderen in geheime callsigns. Het leger van de Verenigde Staten (behalve de luchtmacht, die al op 2 zat) ging naar dit niveau in 1962 tijdens de Cubacrisis. Alle legeronderdelen gingen naar DEFCON 3 in 1973 tijdens de Jom Kipoeroorlog toen de Soviet Unie dreigde tussenbeide te komen voor Egypte. De derde keer dat de Verenigde Staten naar DEFCON 3 ging was tijdens de Terroristische aanslagen op 11 september 2001. Marine- en luchtaanvallen toegestaan.
DEFCON 2 duidt een verdere verhoging van de alertheid aan. Het is uitgeroepen bij de Cubacrisis en na de aanslagen van 11 september.
DEFCON 1 geeft maximale paraatheid aan. Dit is nog nooit gebruikt, maar wordt gereserveerd voor een dreigende of bestaande aanval op de strijdkrachten van de Verenigde Staten of op het gebied van de Verenigde Staten door een buitenlandse militaire macht. Gebruik van kernwapens toegestaan.

(bron: Wikipedia)

Tis maar dat je het weet ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 mei 2008 om 19:30:
Defensie Conditie is de maat van activiteit en de gereedheid van het leger van de Verenigde Staten. DEF CON is de samentrekking van "DEFense [Readiness] CONdition". Deze condities beschrijven toenemende maatregelen in het gebruik tussen de Joint Chiefs of Staff en legercommandanten. DEFCONs worden vergeleken met militaire zwaarte van de omstandigheden. De standaard protocol in vredestijd is DEFCON 5, dat daalt naarmate er ernstigere situaties optreden. DEFCON 1 stelt de verwachting van een onmiddellijke aanval voor, en is nog nooit uitgeroepen.

DEFCON 5 is de normale vredessituatie.
DEFCON 4 verwijst naar verhoogde inlichtingen en de verhoging van veiligheidsmaatregelen. Het grootste deel van de Koude Oorlog was de DEFCON op dit niveau. Grondaanvallen toegestaan
DEFCON 3 verwijst naar gereedheid boven normaal. Radio callsigns veranderen in geheime callsigns. Het leger van de Verenigde Staten (behalve de luchtmacht, die al op 2 zat) ging naar dit niveau in 1962 tijdens de Cubacrisis. Alle legeronderdelen gingen naar DEFCON 3 in 1973 tijdens de Jom Kipoeroorlog toen de Soviet Unie dreigde tussenbeide te komen voor Egypte. De derde keer dat de Verenigde Staten naar DEFCON 3 ging was tijdens de Terroristische aanslagen op 11 september 2001. Marine- en luchtaanvallen toegestaan.
DEFCON 2 duidt een verdere verhoging van de alertheid aan. Het is uitgeroepen bij de Cubacrisis en na de aanslagen van 11 september.
DEFCON 1 geeft maximale paraatheid aan. Dit is nog nooit gebruikt, maar wordt gereserveerd voor een dreigende of bestaande aanval op de strijdkrachten van de Verenigde Staten of op het gebied van de Verenigde Staten door een buitenlandse militaire macht. Gebruik van kernwapens toegestaan.

(bron: Wikipedia)

Tis maar dat je het weet

:nocheer::loser: Wie boeit dat nu wat:S Heeft geen fuck te maken met het feest:gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van GabberPinda4Life op vrijdag 9 mei 2008 om 21:57:
Wie boeit dat nu wat Heeft geen fuck te maken met het feest

ik vind het wel boeiend :yes: (wist het al, maar blijft boeiend)
probeer wat te leren hier, ipv iemand anders voor loser uit te maken ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sportfriek op vrijdag 9 mei 2008 om 18:52:

Ik ga voor optie 2 :devil: 8)

Uitspraak van Hark. op zaterdag 10 mei 2008 om 09:01:
probeer wat te leren hier

Ehhmmm, hier op PF bedoel je???? o:)

Waarschuw beheerder
vind t maar niks om zoveel moeite te doen voor n kaartje
zijn genoeg andere feeste dus doei defqon
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 10 mei 2008 om 09:20:
doei

:bye:

Waarschuw beheerder

Hahahaha jij bent al lekker in de feeststemming, zeg!
Slecht geslapen vannacht?
Ik vroeg me af waar de naam defqon vandaan komt en het leek me leuk om te posten dus doe ik dat, en daar heb ik jou niet voor nodig om te weten wat je ervan vind hoor want dat interesseert me geen donder.
Ik zie defqon niet in je agenda staan dus waarom post je eigenlijk in dit topic als je toch niet gaat? Gefrustreerd omdat je geen kaarten heb kunnen krijgen? :roflol:

In ieder geval: Zin in defqon! :cheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 10 mei 2008 om 09:20:
zijn genoeg andere feeste dus doei defqon

als het zo'n mooi weer is als vandaag, dan zie je maar weinig vergelijkbaars met defqon.. naja niks :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 mei 2008 om 12:28:
k vroeg me af waar de naam defqon vandaan komt en het leek me leuk om te posten dus doe ik dat

ik vond het ook wel interssante info eigenlijk.
Waarschuw beheerder

Het heeft alles te maken met het feest :yes:
Waarschuw beheerder

Weer wat geleerd :D

Zijn post is in ieder geval nuttiger dan dat van jou! :loser:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Heeft geen fuck te maken met het feest

Mwah, het is alleen maar het thema van het feest :lol:

Moet je nagaan, bij de Cubacrisis was de wereld nog maar een haartje verwijderd van een totale nucliare vernietiging....
Dan wil ik niet weten wat fase 1 dan wel niet is :lol:

Uitspraak van djnickey.nl op vrijdag 9 mei 2008 om 17:52:
Weet alleen niet zeker of het waar is. Maar ze gaan je bij de ingang koppelen aan een agent inderdaad. Om de sfeer niet te bederven hoeven ze niet in uniform. De honden brigade ben je dan al door, die staan bij de auto's. Er zijn circa 2000 honden "geboekt"

Een maatje van me werkt in een fabriek, en daar zijn door de politie van Almere 200 bodyscanners besteld, en die moesten persé voor 14 juni klaar zijn :o
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 mei 2008 om 23:20:
Een maatje van me werkt in een fabriek, en daar zijn door de politie van Almere 200 bodyscanners besteld, en die moesten persé voor 14 juni klaar zijn

Zozo! Dat moet dan haast wel betekenen dat die fabriek daardoor wat extra omzet maakt. :o

:|

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Mitch APC op donderdag 10 januari 2008 om 18:29:
Komt er nog een Defqon dit jaar?

Zoals je ziet wel :O! En ik maar denken dat het een oud, dood en begraven concept is van q.. :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van djnickey.nl op vrijdag 9 mei 2008 om 17:06:
er is genoeg ruimte om iedereen daar uit te laten kleden voordat ze naar binnen gaan.

ga jij maar proberen om met 5000 agenten ,50000 mensen uit te kleden hahahah :rot: gaat lang dure dan
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Geine1987 op zondag 11 mei 2008 om 09:26:
ga jij maar proberen om met 5000 agenten ,50000 mensen uit te kleden hahahah

Om de arme rakkers een handje te helpen kom ik gewoon in m'n nakie..

..ze hebben het al zwaar genoeg! :X

Artiest Chris tc
Waarschuw beheerder
Uitspraak van peurple op vrijdag 9 mei 2008 om 10:34:
maar goed zo'n broodje aap is dit niet want bij een ander feest in almere heb ik deze acktie nl ook al eens gezien (heb toen nog mazzel gehad)
stond de fuik dus ook gewoon op het parkeer terein tegenover het feest..
en ook met honden e.d.

Dat was mijn feest :o

Maar uuh die controle was al maanden voor mijn feest gepland ;)

Was wel een dippie idd, maar ja 14 juni staan ze bij het strand en waarschijnlijk niet bij mij voor de deur (Y)

Al vind ik het niet erg dat ze dronken bestuurders en mensen met wapens bij me weghouden... ;)
Waarschuw beheerder
Laten we van te voren alvast gaan speculeren over het aantal beveiligers/politie-agenten dat aanwezig zal zijn en controle zal uitvoeren.

Niemand is toch zeker van plan om ook maar een aspirientje mee te nemen?!

:|
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 mei 2008 om 11:59:
Dat was mijn feest

:jaja: klopt :)

Maar uuh die controle was al maanden voor mijn feest gepland

ja maar jouw feest was ook nog wel iets kleiner dan DefQon ;)

Was wel een dippie idd

heb er geen moete mee ;)

maar ja 14 juni staan ze bij het strand en waarschijnlijk niet bij mij voor de deur

denk het ook wel :lol:

Al vind ik het niet erg dat ze dronken bestuurders en mensen met wapens bij me weghouden...

tjah dat vin ik ook niet zo erg heb ook geen moeite met de drugshonden :P
maar jah dat zijn wij ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Defqon 1 Outdoor en indoor (L)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 11 mei 2008 om 19:36:
indoor

?

Mis ik iets?

(heey een naamgenoot!)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik hoooop op het weer van deze week (l)

Waarschuw beheerder
Ik hoooop dat m`n kaartjes er deze week zijn(L)