techno is te moeilijk voor vrouwen die willen alleen maar simpele muziek loop maar eens een willekeurige skihut in daar zie je groepen vrouwen meebleren met liedjes van gerard joling
Is wel zo ja! maar goed dat maakt het alleen maar beter als ze wel van echte muziek houden
Uitspraak van THA ZORICA !!!! PARTIZAN op donderdag 10 januari 2008 om 19:41:techno mannen zijn
YUM YUM YUM hap hap
is dat zo zoki?
ik hou ook van techno ben ik dan ook yum yum hap hap
laatste aanpassing
Paar jaar terug was het nog erger.. De vrouwtjes beginnen het aardig door te krijgen.. Zie steeds meer dat het percentage mannen/vrouwen redelijk gelijk ligt.
Uitspraak van THA ZORICA !!!! PARTIZAN op donderdag 10 januari 2008 om 15:47:ze kunnen nog dansen ook
als machines?
De vrouwtjes beginnen het aardig door te krijgen.. Zie steeds meer dat het percentage mannen/vrouwen redelijk gelijk ligt.
Gelukkig wel.
Uitspraak van Technomania op donderdag 10 januari 2008 om 16:06:en wat is de toegevoegde waarde hiervan?
diepere intentie van het geheel
Uitspraak van THA ZORICA !!!! PARTIZAN op donderdag 10 januari 2008 om 16:24:ben ik toch een man
DAMN!
nee je bent eerder een voorbeeld voor die simpele vrouwtjes tijdje geleden gingen een paar meiden mee naar awakenings en maar zeuren dat het te eentonig was...totdat die pil insloeg toen waren ze niet van de dansvloer af te slaan
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 januari 2008 om 16:27:maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar vanaaaaaaaaaaaaaaaaaavond.
I rest my case!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 januari 2008 om 15:30:hebt gestemd, jouw keuze was: "Stopt het nog een keer met je waardeloze topics?
nee het stopt niet zolang er mensen die drugs gebruiken op partyflock komen. wat d8 je zelf
Uitspraak van Audionysos op vrijdag 11 januari 2008 om 12:47:idd, iedereen weet toch dat het met -dt op het einde is?!
JUIST
Wat is dit nou weer voor een achterlijk topic.
JUIST
Uitspraak van THA ZORICA !!!! PARTIZAN op vrijdag 11 januari 2008 om 06:36:thanxxx
maar je bent best lekker hoor JUIST
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 januari 2008 om 15:28:waarom waren er op techno feesten meer mannen dan vrouwen
Is volgens mij niet meer zo...
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 januari 2008 om 16:03:weet nie waar jij dan naar technofeesten gaat maar mij hoor je iig nie klagen
om de muziek!!!!
zeker niet voor de vrouwen, want dan kan ik net zo goed naar de hoeren gaan, doe ik niet , ga lekker ''los'' op goeie techno.
vrouwen zat, maar het valt me gewoon op bij techno feesten.
omdat vrouwen niet zo snel van techno houden oOVER HET ALGEMEEN
dus kom nu niet dat ik zeg dat vrouwen afzeik ofiets..
WANT ACHTER ELKE STERKE MAN , STAAT EEN NOG STERKERE VROUW
Er druppelen nu zelfs hardstylers het techno sub-forum binnen
ik hou van muziek en daarbij behoort TECHNO
Uitspraak van Audionysos op vrijdag 11 januari 2008 om 13:20:en ze houdt van ajvar.
Uitspraak van THA ZORICA !!!! PARTIZAN op vrijdag 11 januari 2008 om 14:12:ik hou van muziek en daarbij behoort TECHNO
Ach ik maak toch ook maar een grapje Ik wilde een sneer maken naar die troela die het nodig vond en de moeite nam om te vermelden dat techno zulke saaie muziek is.
laatste aanpassing
Uitspraak van THA ZORICA !!!! PARTIZAN op vrijdag 11 januari 2008 om 14:12:Uitspraak van Audionysos op vrijdag 11 januari 2008 om 13:20:
en ze houdt van ajvar.
dat techno zulke saaie muziek is.
tja....
Uitspraak van Audionysos op vrijdag 11 januari 2008 om 14:25:tja....
Het is ook saaie muziek. Ik doe alleen maar net alsof. Geef mij maar DJ Luna...vette shit gek. Zwaar uit me plaat.
koekenassehhh!
Uitspraak van Audionysos op vrijdag 11 januari 2008 om 14:39:k ook, liever spietkoor en terreur maar ja, techno is EN hip EN het maakt je intelligenter.
Ja toch! Ik word weleens mee gevraagd als introducee bij feesten van hockey-vereniging 'De Blauwe Zwanen'. Toen ik altijd zei dat ik van hardstyle hield werd ik genegeerd en scholden ze me achter mijn rug uit voor aso en tokkie.
Maar sinds ik zeg dat ik van techno houd hoor ik er echt vet bij. Floris-Jan die noemde me vorige keer zelfs "verdomd mieters!". En ze denken nu ook dat ik fucking intelligent ben gna gna!
JWT
Hahahaha wordt het toch nog een leuk topic.
In het studentenhuis moesten ze ook niks hebben van die terror maar techno maakte al snel de filosoof in menig "còrpslid" wakker en weldra zaten we al deinend op de beat te filosoferen en te bekokstoven van Schopenhouer van techno zou hebben gevonden.
IWZ
In het studentenhuis moesten ze ook niks hebben van die terror maar techno maakte al snel de filosoof in menig "còrpslid" wakker en weldra zaten we al deinend op de beat te filosoferen en te bekokstoven van Schopenhouer van techno zou hebben gevonden.
JWT
IWZ
Ja toch! Ik word weleens mee gevraagd als introducee bij feesten van hockey-vereniging 'De Blauwe Zwanen'. Toen ik altijd zei dat ik van hardstyle hield werd ik genegeerd en scholden ze me achter mijn rug uit voor aso en tokkie.
Maar sinds ik zeg dat ik van techno houd hoor ik er echt vet bij. Floris-Jan die noemde me vorige keer zelfs "verdomd mieters!". En ze denken nu ook dat ik fucking intelligent ben gna gna!
JWT
hier Beatrice ben mijn racket kwijt!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 januari 2008 om 14:11:om de muziek!!!!
ik vraag toch niet waarvoor?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 januari 2008 om 14:11:dus kom nu niet dat ik zeg dat vrouwen afzeik ofiets..
dat zeg ik toch ook nie
vind t alleen vaag dat je t zegt want de feessies waar ik heenga lopen vrouwen zat
nee ik ken genoeg leuke,lieve,lekkere, gekke techno chicks hoor!
als je bv op een awakenings festival kom ppfff belachelijk veel vrouwelijk schoon
JUIST
Ik ga niet naar een naar een feest voor de vele vrouwen die er rondlopen. Don't get me wrong, maar dat zou geldverspilling zijn...
JUIST
Uitspraak van Audionysos op vrijdag 11 januari 2008 om 15:11:daarom pleit ik voor hetzelfde weer als in 2006.
JUIST JUIST JUUUUUUIIIIISSSTTT!!!