Partyflock

Forumonderwerp · 991134

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Bericht afgekeurd
Het eerste bericht van dit onderwerp is verwijderd door de auteur zelf.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wunderbare Jahre op donderdag 10 januari 2008 om 10:13:
Hij brengt alleen nieuws. 15 jaar .. hmm misschien is die slimmer als jou, blijkbaar wel. ik geef toe niet al zijn uitspraken zijn over na gedacht maar je moet niet de persoon kijken maar naar deze stuk tekst.

NNE , :P Ik zeg niks :)

de daders, goed gedaan, toch weer het nieuws bereikt.

:cheer:

Weer zo'n jongetje die niet zelf na kan denken :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 januari 2008 om 23:24:
wel jammer die aktie schieten ze niet echt veel mee op.

Waarschuw beheerder
Wij zijn germanen , dus gedraag je ernaar, geen rassenvermening. Hou ons ras zuiver.

En ik maar denken dat we mensen waren :nocheer:
Waarschuw beheerder
Hij brengt alleen nieuws. 15 jaar .. hmm misschien is die slimmer als jou, blijkbaar wel. ik geef toe niet al zijn uitspraken zijn over na gedacht maar je moet niet de persoon kijken maar naar deze stuk tekst.

NNE , Ik zeg niks

de daders, goed gedaan, toch weer het nieuws bereikt.

Zegt het puberkneusje met z'n WP vlaggetje op zijn kamer.... (die hij alleen even snel ophangt om een foto'tje te maken, anders worden pappie en mammie boos)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 januari 2008 om 10:21:
En ik maar denken dat we mensen waren :nocheer:

:lol: beetje maar
Waarschuw beheerder
Quote van Beppo zijn profiel:

En ik ken een fatsige troll! JA EEN HELE DIKKE VIEZE FATSIGE TROLL! EN IK KEN EEN FATSIGE TROLL... IK KEN EEN FATSIGE TROLL! IK KEN EEN FATISGE TROLL EN DAT IS *****!

{*Sanne*}

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trizztan op donderdag 10 januari 2008 om 08:23:
tering nazi kneuzen op PF

Uitspraak van M. :') op donderdag 10 januari 2008 om 08:13:
Ik stem voor nekschot

:yes:
Waarschuw beheerder
Gewoon de daders hun eigen graffiti laten verwijderen. Ze zullen de schande van het uitvegen van pro-nazi leuzen toch niet kunnen verdragen :roflol:

Waarschuw beheerder
al zijn uitspraken zijn over na gedacht

:lol: PF kan toveren :cheer:
Er wordt weer een nazi-kleuter verbannen en voila, er staat weer de volgende.....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 januari 2008 om 23:39:
af en toe moet ik toch zo lachen om sommige mensen die lid zijn hardcore-holland, achterlijke volk daar 15 jaar en gaat zijn grote leider stefan h al achterna, hier heb je grote leider van de al zo machtige site
https://partyflock.nl/photo/3676/USERID/11
zie hem nog zo in de ehbo vliegen met ze vriendjes en de bewaking erbij roepen met de tranen in zijn ogen, doe je hem de groeten...ooh hij ging vroeger ook vrolijk met niet nederlanders om ,if you can catch my drift :lol : :roflol: :bye:

Tja, als je graag iemand wil zijn...maar 1 meter 60 en 60 kilo bent..wordt dat lastig

Gelukkig kun je het dan nog altijd op sites als www.hardcore-holland.nl proberen ja..

Hij is echt gek