Partyflock

Forumonderwerp · 990140

Hoi allemaal,

ik ben nu via de dokter aan een codeine kuurtje. Maar ik word er moe en ongeconcentreerd van.
Nu heb ik begin volgende week tentamens op school en ik vroeg me af of een klein lijntje pep zou helpen om wat wakkerder te blijven.

Of is deze combinatie echt not done?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 januari 2008 om 11:52:
Dankjewel voor je serieuse antwoord. Heb zo er wel wat serieuse dingen uit weten te pikken en ik ga de combinatie niet eens proberen.
Is ook veel te belangrijk dat de codeine goed werkt.
En wat die tentamens betreft, achja, als die niet in 1x goed gaan door de codeine kan ik altijd nog een her aanvragen en bij m'n lichaam is dat anders ja.

You're welcome :) Idd, je hebt altijd nog die her! (y)
Codeïne is een afgeleide van van morfine. Een downer dus.

Speed activeert het lichaam. De bloeddruk gaat omhoog, de pupillen worden groter en het hart gaat sneller kloppen.

Codeïne heeft juist het tegenovergestelde effect, het maakt je suf.

Naast mogelijke interacties tussen de twee middelen is het daarom vooral heel onlogisch om beide middelen tegelijkertijd te gebruiken.

En verder: een bijwerking van codeine is hartkloppingen. Amfetamine (speed) heeft deze bijwerking ook. Het is voor te stellen dat door beide middelen te gebruiken, deze bijwerking versterkt kan worden.
laatste aanpassing
Het is zoiezo dom om zoiets te gaan doen als er kans is dat het fout kan gaan..

Ik mag ook geen drugs meer gebruiken omdat in anti depressiva slik en dat doe ik dan ook niet meer, ten eerste is er ook kans dat het fout kan gaan en ten tweede de medicijnen helpen dan ook geen fuck..

(y)