Partyflock

Forumonderwerp · 988809
Betreft: evenement: In Qontrol, zaterdag 19 april 2008 om 21:30

Onderwerp is dubbel!

Zie "In Qontrol 2008" voor eenzelfde onderwerp.
IN QONTROL 19/04/08 - “THE LAST CITY ON EARTH”

De hoofdstedelijke RAI zal op 19 april opnieuw het decor vormen voor een nieuwe editie van In Qontrol. Q-dance presenteert alweer voor de vijfde keer ’s werelds grootste meerzalen indoor evenement dat zich richt op de ‘Harder Styles In Dance Music’.

Met In Qontrol gaat Q-dance dit jaar jaar weer terug naar de basis. Geen ingewikkelde dubbele zalen waarbij het geluid elkaar overstemt, geen stijlen die eigenlijk te ‘soft’ zijn volgens de Q-dance standaard en een volwaardige, dik aangepakte main!
Terug naar waar het allemaal eigenlijk om draait; stampen in de Rai!

In Qontrol – ‘The Last City On Earth’ telt vier volwaardige zalen en de programmering zal dit jaar een stuk harder en rauwer zijn dan voorgaande edities.

In de grote zaal (Headquarters) wordt er ruimte gemaakt voor een harder styles line up die bestaat uit artiesten die de afgelopen jaren stuk voor stuk hun strepen hebben verdiend. In deze zaal zal opgebouwd worden van stevige hardtrance tot knallende early rave en hardcore. Aangezien ‘vernieuwing’ hoog in het vaandel staat geeft Q-dance in zaal twee (Evolution Sector) de beurt aan de volgende generatie hardstyle dj’s die de toekomst van deze sound aan het publiek zullen presenteren. In zaal drie (Sin City) gaat het dak eraf met een spijkerharde hardcore programmering. Tot slot gaat In Qontrol in de laatste en vierde zaal (The Undergrounds) terug in de tijd met oldschool en early Rave.

Zoals je van Q-dance mag verwachten gaat er natuurlijk weer vol gas geknald worden met het geluid en wordt de DB standaard die je van ons gewend bent gegarandeerd. Ook is er deze editie weer tweerichtingsverkeer mogelijk, zodat je lekker ongestoord heen en weer kan lopen.

Enter, the last city on earth!

De voorverkoop start op zaterdag 19 januari en een kaartje kost 42 euro (ex. fee). Een VIP kaart kost 57 euro (ex. fee). Kaarten zijn wereldwijd verkrijgbaar bij TicketOnline.nl. Verder kun je natuurlijk terecht bij de meer dan 1000 verkooppunten van TicketBox. Hieronder vallen alle filialen van de Free Record Shop, Primera en Zigger.
laatste aanpassing door een beheerder
In Qontrol.... Khoop dit jaar eindelijk nou wél eens te gaan!
Uitspraak van ponx op dinsdag 8 januari 2008 om 02:53:
Khoop dit jaar eindelijk nou wél eens te gaan!

ik hoop dat het volume weer wat omhoog mag in de rai :/
Als ze dit keer maar een fatsoenlijke main hebben :cheer:
Uitspraak van M.arlon (F) op dinsdag 8 januari 2008 om 08:21:
Als ze dit keer maar een fatsoenlijke main hebben

De main vorig jaar was idd wel klein, maar zag dr wel ganz geil uit met die lasers rondom, schijnend op die discobol :)
Zeker weten aanwezig :banana:

jao wil er zeker heen

hebben ze strenge controle,s:rot:

joa..

tenmint evorig jaar wel

Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 januari 2008 om 00:09:
joa..

tenmint evorig jaar wel

was als geintje bedoeld hoor over die controle,s.
ga niet naar dat feest

hah aok :P
Wanneer op de partyflock-agenda?
Uitspraak van KS op vrijdag 11 januari 2008 om 12:17:
Wanneer op de partyflock-agenda?

Als het officieel door Q-Dance op hun eigen site bekend wordt gemaakt ;)
Uitspraak van J Q R D I :banana: op vrijdag 11 januari 2008 om 12:50:
Als het officieel door Q-Dance op hun eigen site bekend wordt gemaakt

Dat zal zo rond XQ Showtek gebeuren waarschijnlijk...?

Vetste feest van het jaar :yes:

Gaat hem zeker worden:D

Aanwezig.. :D
kan me nog wel herrineren dat het 1 groot vaag en geslaagd feest was vorig jaar(Y) :rot: :yes: ben er ook meerdere malen de weg kwijtgeraakt 8)

dit jaar zowiezo weer :D

Hier wil ik weer heen :D
Artiest {SHOWLIST artist 113338, 41059}
Yesssss wat ben ik blij met dit nieuws :-D Ze laten je elk jaar wel langer wachten zeg! Ik hoop ook op dezelfde indeling als 2006, grote main, harde techno en zachte en natuurlijk dikke hardcore :-D (en een gave experimental :-p)
Gaa er zeker weer heen:D Vorig jaar was hard en los!
Als het geluid net zo bagger gaat worden als op Thunderdome hoef ik er niet heen :p
Vorig jaar vond ik de indeling ook wel klote ja. 2006 vond ik wel relaxed, dat was ook mijn eerste keer I-Q
Uitspraak van Dehlak op zondag 13 januari 2008 om 13:57:
Als het geluid net zo bagger gaat worden als op Thunderdome hoef ik er niet heen

Hoop uiteraard ook op een lekker hard geluid ja :yes:

En ik wil die grote Main terug :[ :[
Uitspraak van >> ** Mr.Nice ** << op maandag 7 januari 2008 om 20:14:
Noize Provider aka Ruthless
Manu Kenton
Tek Soldiers

:9 WOEII...zou mooi zijn!!!

Arne L2 & Mirko Milano
Derb
Hennes & Cold

:yes:

Als o.a. deze dj's komen...dan is het kaartje snel in de pocket.. :yes:
Eerst nog even verder dromen, en wachten tot iets definitief is....

Vorig jaar was de JUMP gedeelte ook goed te doen... Geluid was er perfect! :bounce:
tis nie op de 12de maar de 19de van april :yes:

De hoofdstedelijke RAI zal op 19 april opnieuw het decor vormen voor een nieuwe editie van In Qontrol. Q-dance presenteert alweer voor de vijfde keer ’s werelds grootste meerzalen indoor evenement dat zich richt op de ‘Harder Styles In Dance Music’.

Met In Qontrol gaat Q-dance dit jaar jaar weer terug naar de basis. Geen ingewikkelde dubbele zalen waarbij het geluid elkaar overstemt, geen stijlen die eigenlijk te ‘soft’ zijn volgens de Q-dance standaard en een volwaardige, dik aangepakte main!

In Qontrol – ‘The Last City On Earth’ telt vier volwaardige zalen en de programmering zal dit jaar een stuk harder en rauwer zijn dan voorgaande edities.

In de grote zaal (Headquarters) wordt er ruimte gemaakt voor een harder styles line up die bestaat uit artiesten die de afgelopen jaren stuk voor stuk hun strepen hebben verdiend. In deze zaal zal opgebouwd worden van stevige hardtrance tot knallende early rave en hardcore. Aangezien ‘vernieuwing’ hoog in het vaandel staat geeft Q-dance in zaal twee (Evolution Sector) de beurt aan de volgende generatie hardstyle dj’s die de toekomst van deze sound aan het publiek zullen presenteren. In zaal drie (Sin City) gaat het dak eraf met een spijkerharde hardcore programmering. Tot slot gaat In Qontrol in de laatste en vierde zaal (The Undergrounds) terug in de tijd met oldschool en early Rave.

Zoals je van Q-dance mag verwachten gaat er natuurlijk weer vol gas geknald worden met het geluid en wordt de DB standaard die je van ons gewend bent gegarandeerd. Ook is er deze editie weer tweerichtingsverkeer mogelijk, zodat je lekker ongestoord heen en weer kan lopen.

De voorverkoop start op zaterdag 19 januari en een kaartje kost 42 euro (ex. fee). Een VIP kaart kost 57 euro (ex. fee). Kaarten zijn wereldwijd verkrijgbaar bij TicketOnline.nl. Verder kun je natuurlijk terecht bij de meer dan 1000 verkooppunten van TicketBox. Hieronder vallen alle filialen van de Free Record Shop, Primera en Zigger.

Bekijk hier de trailer.

bron: qdance.nl

Uitspraak van J Q R D I :banana: op dinsdag 25 december 2007 om 00:49:
In Qontrol 12-04-08, Amsterdam RAI

:no:

Ik zal er niet zijn, ik ben in 2004 geweest en ik vond het een kutfeest. Teveel opgefokte ajacieden die "hun territorium" wilden verdedigen. Feesten en voetbal hebben wat mij betreft niks met elkaar te maken, maar ik vind feesten in Amsterdam over het algemeen niet gezellig.
Uitspraak van actief op maandag 14 januari 2008 om 19:12:
De voorverkoop start op zaterdag 19 januari en een kaartje kost 42 euro (ex. fee). Een VIP kaart kost 57 euro (ex. fee). Kaarten zijn wereldwijd verkrijgbaar bij TicketOnline.nl.

Weet iemand wat de VIP inhoud bij Inqontrol??

Bah bah, wat een afgang weer. Wel vet van de grote mainhal, maar de zaalindeling :(N):no: Waar is de vernieuwing gebleven?
Zaal 1: Harder styles
Zaal 2: Hardstyle
Zaal 3: Hardcore
Zaal 4: Oldschool / early rave

Liever een hardhouse, tekstylez en early hardstyle area gehad :jaja:

Niet heen :no:
Wel bagger dat je 19 januari al kaartjes kan halen :X Nog een paar feestjes meer waarvoor kaartjes gehaald moeten worden :X
Want in Week na Inqontrol, sensation Black belgie en begin april Ghosttown ...
Dus eventjes afwachten of we hier heen gaan

RAI = kut.
Ik zal er niet zijn, ik ben in 2004 geweest en ik vond het een kutfeest. Teveel opgefokte ajacieden die "hun territorium" wilden verdedigen. Feesten en voetbal hebben wat mij betreft niks met elkaar te maken, maar ik vind feesten in Amsterdam over het algemeen niet gezellig

:aai:
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 januari 2008 om 19:32:
RAI = kut.

Niet als ze weer mogen knallen en als ik het persbericht moet geloven mogen ze iig weer op redelijk niveau knallen.

Uitspraak van >> ** Mr.Nice ** << op maandag 14 januari 2008 om 19:30:
Bah bah, wat een afgang weer. Wel vet van de grote mainhal, maar de zaalindeling : Waar is de vernieuwing gebleven?

De line-up is er nog niet eens man, oordeel dan pas.
Early Hardstyle was wel vet geweest maar miss een volgende keer / een ander feest. Ik ben tevreden met wat we nu krijgen.

De Grote main is terug, qua dansvloer heb je dan een soort van Qlimax maar dan iets smaller. Qua variatie benadert het (op enige afstand) hetgene wat Defqon te bieden heeft.
Wat mij betreft een perfecte mix.

Teveel opgefokte ajacieden die "hun territorium" wilden verdedigen. Feesten en voetbal hebben wat mij betreft niks met elkaar te maken, maar ik vind feesten in Amsterdam over het algemeen niet gezellig.

nog niet meegemaakt op IQ, nog nooit iets gemerkt. maar voetbal en feesten moeten idd gescheiden blijven (Y)
laatste aanpassing

http://events.q-dance.nl/2008-04_19-april-inqontrol/

Ik ga d'r zeker heen!
2006 was krankzinnig vet, 2007 was minder, dus hopen dat 2008 weer (Y) word
laatste aanpassing
Elk jaar vind ik t wel n redelijk feestje, ik hoop dat ik t dit jaar eens n SUPER feest vind :)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 januari 2008 om 19:41:
2006 was krankzinnig vet, 2007 was minder, dus hopen dat 2008 weer

ingelijks :jaja:

mis alleen ut schranz dit jaar erg jammer :(
laatste aanpassing
Egt kut... gewoon 2 grote feesten gelijk... Armin only world tour kick off... en nu in qontrol ook op 19 april... egt zoo gaar...

heb ze ff gevraagd of ze willen verzetten :P

Uitspraak van -> Zoef zoef <- op maandag 14 januari 2008 om 19:52:
Egt kut... gewoon 2 grote feesten gelijk... Armin only world tour kick off... en nu in qontrol ook op 19 april... egt zoo gaar...

Ik zou het wel weten:P
Artiest BeeVee
YES :cheer:
beter dat ze nu gewoon 4 grote zalen hebben :jaja:
en in de main gewoon de 'harder styles' :-D
jammer genoeg geen jump/tek zaal, mja ik heb er iig weer veel zin an!
REFUSE valt ook op die datum :O verkenkt he !!!

tis voor mij nog ff afwachte ...

line up 8) :lol: ?
is gewoon egt kut...er zijn best veel andere egt grote feesten op die datum...hadden ze best ff over na mogen denken...
Nja.. als t geluid zo is als op Thunderdome.. dan zal t wel nix worden :no: vorige 2 edities goed vermaakt (y)

Artiest Storage
Early Hardstyle:
Activator
Melani di Tria
Technoboy
Arne L2 & Mirko Milano
Derb
Hennes & Cold
Dana

zaal komt er niet.... :cry:

Uitspraak van PartyStartert :facepalm: op dinsdag 8 januari 2008 om 12:34: