Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 januari 2008 om 09:56:Termen als links, rechts, progressief en conservatief blijken steeds meer achterhaald.
idd. net als termen als goed en kwaad, tis natuurlijk niet lord of the rings of star wars hier in Nederland.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 januari 2008 om 13:14:idd. net als termen als goed en kwaad, tis natuurlijk niet lord of the rings
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 januari 2008 om 13:14:lord of the rings of star wars hier in Nederland
oh nee?
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 24 december 2007 om 17:27:Rechts is voor de frusty's, de zwartgalligen, de haturs
Links is voor de mensen met een hart, een ideaal, de relaxtere, positieve mensen.
Dat is de stelling!
Mee eens? En waarom wel of niet?
zeker niet mee eens,
alsof linkse mensen zo heilig zijn,
zou een erg schijheilig en egoistisch denkbeeld zijn.
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 24 december 2007 om 17:27:Rechts is voor de frusty's, de zwartgalligen, de haturs
rechts is voor de mensen die vinden dat jezelf je broek op moet houden....tuurlijk is het "links denken" opzich een heel goed iets....mar er zal altijd misbruik van gemaakt worden.....
Links denken is opzich heel goed.....alleen alleen zal dr zoals ik al zei misbruik van gemaakt worden.
ik ben beetje er tussenin met een tikkeltje meer rechts
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 december 2007 om 18:44:rechts is voor degene die nooit genoeg hebben en nooit tevreden zijn en altijd maar meer en meer willen hebben
links is voor degene die niet genoeg hebben om rond te komen en dus ook meer willen.
ultra rechts is voor degene die zichzelf als de ideale creatie ziet en geen "minderwaardigen" in zijn buurt wil hebben
ultra links zijn de de gefrustreerden die het niet meer pikken en met grof geweld willen aankomen
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 december 2007 om 18:48:ach ja ik lul ook maar wat....
Dat blijkt kerel...dat blijkt...