Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 januari 2008 om 20:42:wordt toch eens wakker malloot
Gelukkig ben ik niet zo dom en kortzichtig
Ik heb altijd zo'n gevoel dat het geld niet aankomt waar het hoort aan te komen...
Ik ook! Of dat het toch allemaal geen flikker uitmaakt.
Wij moeten alle energie steken in ons leven, Vind ik eigenlijk ook.
Maar toch vind ik het wel een goede actie, Heb er wel respect voor.
Uitspraak van skoebenakkie op dinsdag 25 december 2007 om 14:29:het is wetenschappelijk bewezen dat als die afrikaanse vrouwtjes niet meer heel de dag voor water hoeven te lopen, dat ze dan vaker geneukt willen worden omdat ze zich vervelen -> meer mensen met aids --> aidsfonds heeft weer meer geld nodig --> mensen met aids blijven langer leven --> die mensen krijgen weer meer kinderen die ook besmet zijn --> er is nog meer geld nodig
Dit is allemaal heel leuk bedacht, Maar ook wel heel erg kort om de bocht
Voor zover ik weet ging vorig jaar het geld naar het Rode Kruis. Heb dit jaar niks gevolgd. Maar het Rode Kruis is een organisatie waarvan je weet wat ze doen en hoe het geld besteed wordt en waarvan ik redelijk zeker ben dat het geld er ook daadwerkelijk aankomt. En stel dat dat niet zo is... Tja, dan zijn we massaal de lul. Maar dat geloof ik niet echt. Goede actie, vind ik 
En ach, deze manier brengt het wel weer onder de mensen, meer dan een reclame op tv verwacht ik. Dit laat mensen misschien weer erover nadenken, dat er problemen buiten hun deur zijn. Dat is opzich al goed. Het besef is misschien beter dan geld storten voor deze actie
En ach, deze manier brengt het wel weer onder de mensen, meer dan een reclame op tv verwacht ik. Dit laat mensen misschien weer erover nadenken, dat er problemen buiten hun deur zijn. Dat is opzich al goed. Het besef is misschien beter dan geld storten voor deze actie
Uitspraak van EchtRelaxed op donderdag 10 januari 2008 om 21:48:Dit is allemaal heel leuk bedacht, Maar ook wel heel erg kort om de bocht
Als het kort door de bocht is, waarom zou het dan niet waar kunnen zijn?