Partyflock

Forumonderwerp · 988191
2923x bekeken

Waarschuw beheerder
Een jongen die ik ken, is onder de trein gesprongen.
Zijn vriendin wilde het uitmaken, als hij niet zou stoppen met zijn drugs gebruik.
hij heeft toen gezegd van als je het uitmaakt maak ik mezelf van kant.

En dat heeft die dus ook echt gedaan. Deze week om 20:00uur 's avonds is hij onder de trein gesprongen :( :'(

Pfff. Ik weet niet of het door de drugs komt, of door gewoon het idee om zijn vriendin kwijt te raken.

Ik ben er zo van geschrokken. Omdat hij heel vaak met onze groep op stap ging. Dus hij hoorde wel bij onze groep eigenlijk.

iig hij is er nu niet meer.
en vind het heel raar... :(

Maurice R.I.P vergeten doen we je niet!
Hoe moeilijk je het oook had, het was jou beslissing en die heb je genomen :(.

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Succes
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van AppZ op donderdag 20 december 2007 om 23:40:
Weet je zelf al dat jij echt ontzettende heet bent ?

Respectloos figuur.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 23:38:
Pfff. Ik weet niet of het door de drugs komt, of door gewoon het idee om zijn vriendin kwijt te raken

drugs en emoties gaan vaak niet zo goed samen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AppZ op donderdag 20 december 2007 om 23:40:
Weet je zelf al dat jij echt ontzettende heet bent ?

Het gaat te ver hehe

Maareh drugs maakt meestal meer kapot dan je lief is ja
Waarschuw beheerder
donateur
Het heeft denk wel met de drugs temaken..

Uitspraak van CHAOSZ op donderdag 20 december 2007 om 23:44:

Waarschuw beheerder
nja ik denk het zelf ook.
ze gaan het nu ook onderzoeken.
of hij onder invloed was of niet :(
Waarschuw beheerder
donateur
sterkte (F)
Waarschuw beheerder
donateur
het hoeft geen eens dat die op dat moment onder invloed was, mensen die vaak aan de drugs zitten zijn zoiezo vaak erg despressief enso en als ze dan ook nog eens met zulke dingen temaken krijgen...

Waarschuw beheerder
Ja misschien was het wel een ongeluk :-S
Maar dat zijn erg vervelende dingen idd.
Heb het zelf ook al 2x meegemaakt alleen dan op andere manieren. Niet dat dat veel uitmaakt maar goed.
Sterkte met de hele situatie. :-/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 december 2007 om 00:11:
Ja misschien was het wel een ongeluk

nee het was geen ongeluk :x
weet ik eigenlijk wel zeker.
ik ken hem daar wel voor :(.

ja is echt vervelend..
tvoelt gek heel raar :S

dankje iig.
Waarschuw beheerder
donateur
Heel veel sterkte!! :flower:

Heb 1,5 jaar terug ook zoiets meegemaakt.. Jongen die ik al bijna m'n hele leven kende en in dezelfde straat woonde was voor de trein gesprongen... Terwijl ik die nacht nog gezellig naast hem in de kroeg had gezeten..gelachen en kaarten enzo. En paar uur later was hij er niet meer :cry:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 december 2007 om 00:15:
ja is echt vervelend..
tvoelt gek heel raar

Ja echt zo onwerkelijk he :(
Waarschuw beheerder
donateur
En dat heeft die dus ook echt gedaan. Deze week om 20:00uur 's avonds is hij onder de trein gesprongen

dat is minder :nocheer:

Zijn vriendin wilde het uitmaken, als hij niet zou stoppen met zijn drugs gebruik.

ik hoop dat die vriendin nu niet gaat verdrinken in een schuldgevoel, want het was toch zijn keuze wat hij deed.

wel sterkte (f)

een kameraad van mij heeft lang geleden zelfmoord gepleegt na een slecht rapport :/ soms kan je niet geloven hoe sommige aan bepaalde dingen heavy belang hechten in het leven. het is jammer
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
is dat ongeveer 1 jaartje geleden?
van die zelfmoord.
of 1 jaartje ik denk al 2?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bounz™ op vrijdag 21 december 2007 om 00:47:
ik hoop dat die vriendin nu niet gaat verdrinken in een schuldgevoel

Nee precies, zij had dit natuurlijk ook never nooit niet verwacht :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 december 2007 om 00:51:
is dat ongeveer 1 jaartje geleden?

nee, toch alweer ruim 18 jaar geleden 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van R!etje :D op vrijdag 21 december 2007 om 00:55:
zij had dit natuurlijk ook never nooit niet verwacht

maar die dreigenmenten komen steeds vaker net voor :/
en als ze dan niet de hand aan zichzelf leggen, gebeurt het ook al soms, dat ze hun vriendin te lijf gaan ( in het kader van, als ik ze niet kan hebben dan niemand .... :nocheer: )

het leven is veel te belangrijk om serieus genomen te worden (y)

Waarschuw beheerder
ja vind ik ook :x
je moet dingen toch wel serieus nemen, en niet denken dat iets niet waar is.
want voor je het weet is het te laat :x

Waarschuw beheerder
Ik weet niet of het door de drugs komt, of door gewoon het idee om zijn vriendin kwijt te raken.

Combinatie waarschijnlijk... en nog waarschijnlijker is dat daarachter ook weer een oorzaak lag. Want drugs gebruiken buiten het recreatieve aspect ervan om, doe je ook niet zomaar. En als drugs je dan zoveel waard is dat je jezelf van kant wil maken als je emotioneel gedwongen wordt ermee te stoppen, is wel een teken dat je dus drugs gebruikte om de realiteit te ontvluchten. Dus een combinatie van veel dingen denk ik.

Verschrikkelijk om mee te maken denk ik. Gecondoleerd allemaal :(

Waarschuw beheerder
ach veel kun je er niet aan doen.
als iemand het toch wil doen, dan willen ze het toch denk ik zo maar :x
maar ik ga proberen te slapen.

(K)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 december 2007 om 01:10:
ja vind ik ook
je moet dingen toch wel serieus nemen, en niet denken dat iets niet waar is.
want voor je het weet is het te laat

Ja is ook zo, maar zelfs dan blijft het lastig.. Tot hoe ver ga je daarmee?! Je kan niet altijd weten wat er in iemand anders omgaat..

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 december 2007 om 01:11:
Want drugs gebruiken buiten het recreatieve aspect ervan om, doe je ook niet zomaar.

Nee, vaak toch wel een teken dat er meer aan de hand is en idd de realiteit willen ontvluchten..

Verschrikkelijk om mee te maken denk ik.

Is het ook... :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 december 2007 om 01:19:
ach veel kun je er niet aan doen.
als iemand het toch wil doen, dan willen ze het toch denk ik zo maar
maar ik ga proberen te slapen.

Hmmm, dat klinkt alsof je er ineens weer overheen bent %)

Waarschuw beheerder
nou uhm neej dat ben ik niet.
maar wat moet ik dan wakker blijven :$? :x
ik moet toch ook proberen te slapen :x, ik kan zowiezo al moeilijk slapen nu :(
Ik bedoel er mee dat als mensen onder de trein willen springen dat je er toch nie tveel aan kunt doen, tegenhouden gaat heel moeilijk.
Als ze het willen doen dan willen ze het toch :x.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ga maar lekker slapen... ;)

Trusten :)

Waarschuw beheerder
donateur

Idd, een hele linke combi.. R.I.P. kerel..

Waarschuw beheerder
zondag heb ik de begrafenis :( jammer genoeg dan al afscheid nemen.
ik zal het gebedsprintje dan wel scannen, ik denk niet op zondag zelf, maar ik zal het wel doen. ik denk dat ik dan even bij moet komen nog.
Daar staat ook vanalles op er over :)

liefs. (K)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 december 2007 om 01:27:

Idd, is het niet op het moment dat het genomen wordt, dan is het wel wanneer het uitgewerkt is... Is vaak het versterken van de negatieve emoties.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van R!etje :D op vrijdag 21 december 2007 om 01:34:
Is vaak het versterken van de negatieve emoties.

Zeker weten.

Waarschuw beheerder
heb ik geen medelijden mee sorry!
Anti-zelfmoord mensen, deze mensen zijn egoistisch en denken niet na!
En snap dat ze soms niet na kunnen denken, maar om gelijk je vriendin/vriend/kind/wie dan ook achter te laten nee! :loser:

Drugs zal wel niet de enige oorzaak zijn geweest!Er licht heus wel een psygish probleem achter :yes:!
Hoewel drugs het wel voed, en als je dan al niet lekker in elkaar steekt moet je zulke dingen dus helemaal niet gaan doen!
Het is allemaal nog altijd een keuze, geen dwang!

Maar goed sterkte ermee :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 december 2007 om 06:35:
Drugs zal wel niet de enige oorzaak zijn geweest!Er licht heus wel een psygish probleem achter !
Hoewel drugs het wel voed, en als je dan al niet lekker in elkaar steekt moet je zulke dingen dus helemaal niet gaan doen!

:jaja: zo denk k er ook over

maar sterkte

:flower:

Waarschuw beheerder
donateur
:beer: is je beste vriend :)

Veel sterkte (F)
Waarschuw beheerder
Het is ziekelijk dat mensen dat anderen aan kunnen doen...
Ik vind het egoïstisch tegenover de nabestaanden!

Veel sterkte met dit verlies :flower:
Waarschuw beheerder

En dat heeft die dus ook echt gedaan.

wat een mongool, beetje gaan lopen chanteren.

het enige wat in zijn voordeel spreekt is dat het een man van zijn woord is.
Waarschuw beheerder
eb ik geen medelijden mee sorry!
En snap dat ze soms niet na kunnen denken, maar om gelijk je vriendin/vriend/kind/wie dan ook achter te laten nee! :loser:

wat je zelf ook al zegt... die mensen die zover komen dat ze geen andere uitweg meer zien dan zelfmoord, die kunnen niet meer nadenken. en dan al helemaal niet over de gevolgen ervan. die mensen zien geen enkel lichtpuntje meer :(
ik vindt dat je daar als buitenstaander niet over mag oordelen, maar goed dat is mijn mening maar.

hoop dat die jongen nu de rust vindt waar hij naar op zoek was (F)
Waarschuw beheerder
ik bleef het vreemd vinden zelfmoord, ik durf nu te zeggen dat ik dat nooit van me leven zou doen :no:

iig sterkte :bier: :flower:
Waarschuw beheerder

Beetje simpel gedacht. Als je van dichtbij een zelfmoord meemaakt praat je wel anders. Ja, het is een keuze maar nee, die keuze is niet met gezond verstand gemaakt.
Ben wel van mening dat je mensen vaak niet tegen kan houden, houd je ze vandaag tegen doen ze het morgen.
Combinatie waarschijnlijk... en nog waarschijnlijker is dat daarachter ook weer een oorzaak lag. Want drugs gebruiken buiten het recreatieve aspect ervan om, doe je ook niet zomaar. En als drugs je dan zoveel waard is dat je jezelf van kant wil maken als je emotioneel gedwongen wordt ermee te stoppen, is wel een teken dat je dus drugs gebruikte om de realiteit te ontvluchten. Dus een combinatie van veel dingen denk ik.

Het meest waarschijnlijke in dit geval zegt mijn gevoel
Waarschuw beheerder
Een jongen die ik ken, is onder de trein gesprongen.

En dat heeft die dus ook echt gedaan. Deze week om 20:00uur 's avonds is hij onder de trein gesprongen

Pfff. Ik weet niet of het door de drugs komt, of door gewoon het idee om zijn vriendin kwijt te raken.

Ik ben er zo van geschrokken. Omdat hij heel vaak met onze groep op stap ging. Dus hij hoorde wel bij onze groep eigenlijk.

iig hij is er nu niet meer.
en vind het heel raar...

sterkte ermee :aai:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van CENSORED op vrijdag 21 december 2007 om 07:30:
Het is ziekelijk dat mensen dat anderen aan kunnen doen...
Ik vind het egoïstisch tegenover de nabestaanden!

heb ik geen medelijden mee sorry!
En snap dat ze soms niet na kunnen denken, maar om gelijk je vriendin/vriend/kind/wie dan ook achter te laten nee!

ongelovelijk dat er nog mensen zijn die zulke dingen uitkrmaen, mede door jullie bekrompenheid blijft zelfmoorgedachtes zo'n taboe en raken mensen nóg meer met zichzelf in de knoop omdat ze er niet over durven te spreken

Voor zelfmoord hoef je niet gek te zijn. ieder mens wordt geboren met een emmertje die gaandeweg steeds voller wordt, als er teveel gebeurd in een te korte tijd of je draagkracht is even wat slechter dan loopt dat emmertje over.

Misschien goed om te weten dat depressie volksziekte nummer 1 wordt en dat 1 op de 4 mensen te maken krijgt met psychische problemen. Dus zo ver-van-je-bed is het niet.

Roepen "ik zal dat nooit doen" dat kan je niet, omdat niemand een glazen bol heeft waarmee hij in de toekomst kan kijke. ieder mens heeft een breekpunt, ook jij. En ik mag hopen dat als jij op het punt staat om te breken, dat de mensen die om je heen staan minder oordelend zijn dan jullie nu doen.

bvergelijk jezelf nooit met een ander. het feit dat JIJ nu niet kan begrijpen dat iemand zo in de knoop zit, maakt niet dat het voor de ander onbegrijpelijk is geweest. En natuurlijk is het onbegrijpelijk, want jij voelt je niet zo. De manier waarop JIJ je problemen verwerkt, ermee dealt, is niet altijd de manier waarop anderen dat doen. Vind het bovendien nogal arrogant om jezelf als vergelijking of misschien zelfs de juiste of de goede de stellen.

Ik kom hier dagelijks mensen tegen die er een einde aan hebben willen maken, gewoon moeders, vaders, zakenmannen, directeuren, jonge mensen, oude mensen, allemaal mensen die toto voor kort gewoon in het leven stonden maar bij wie door wat voor reden dan ook (ziekte, overbelasting, etc) de boel kantelde.

vergeet niet dat mensen die daadwerkelijk zelfmoord plegen vaak geen perspectief meer zien, geen lichtje aan het einde van de tunnel, en mensen, als we die kwijtraken is het einde inderdaad zoek.
daarnaast is het vaak zo dat die mensen er écht in geloven dat de wereld soms beter af is zonder hen, dat ze niet alleen zichzelf, maar ook anderen ongelukkig maken.

Misschien moeten we eens stoppen met het veroordelen van andere mensen en proberen eens wat vaker naar elkaar te luisteren om erachter te komen wat er nou echt in iemand omgaat.
Waarschuw beheerder
donateur
:respect: Geen woord meer aan toe te voegen (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Curl~ op vrijdag 21 december 2007 om 09:59:
Roepen "ik zal dat nooit doen" dat kan je niet, omdat niemand een glazen bol heeft waarmee hij in de toekomst kan kijke. ieder mens heeft een breekpunt, ook jij. En ik mag hopen dat als jij op het punt staat om te breken, dat de mensen die om je heen staan minder oordelend zijn dan jullie nu doen.

:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van R!etje :D op vrijdag 21 december 2007 om 10:11:
Geen woord meer aan toe te voegen

Ik zeg ook amen :respect:

Waarschuw beheerder
ik spring dikwijls onder een trein als ik high ben..

is wel kicken(y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van De prins op het dikke paard op vrijdag 21 december 2007 om 07:44:
het enige wat in zijn voordeel spreekt is dat het een man van zijn woord is.

WAS he ;)

Uitspraak van M0L op vrijdag 21 december 2007 om 08:31:
ik bleef het vreemd vinden zelfmoord, ik durf nu te zeggen dat ik dat nooit van me leven zou doen :no:

Heb eens in een hele depresieve tijd hier ook over nagedacht, maar die gedachte was na 2minuteng al weg, ik bedoel: ben je nu echt niet sterker dan je gevoelens? Snap dat het wel enorm hard aan kan komen, maar je moet je er gewoon overheen zetten, hoe moeilijk het ook is.. kan een week duren, een maand of langer, maar je voelt je daarna wel weer super als het je is gelukt, en daarna vnd je altijd wel iets waardoor je leven weer echt op en top word (Y) Zoals voorheen..

Verder kies je als mens er zelf voor als je zelfmoord wilt plegen, je bent niet verplicht hier te zijn, dus als je er een einde aan maakt, is het je eigen keuze, alleen vind dat je vrienden/familie of gewoon goede bekende en liefhebbende er veel pijn mee doet..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 december 2007 om 12:04:
ik bedoel: ben je nu echt niet sterker dan je gevoelens? Snap dat het wel enorm hard aan kan komen, maar je moet je er gewoon overheen zetten, hoe moeilijk het ook is..

En denk je dat dit voor iedereen zo makkelijk is om te doen :/ Sommige mensen komen er nou eenmaal zelf niet uit.. Wees blij dat dit bij jou wel zo was, maar geldt dan echt niet voor iedereen :no:

kan een week duren, een maand of langer

En voor sommige mensen komt het nooit..

en daarna vnd je altijd wel iets waardoor je leven weer echt op en top word Zoals voorheen..

Als jij denkt dat het allemaal zo makkelijk in elkaar zit had je beter psychiater kunnen worden :/
Waarschuw beheerder
ongelovelijk dat er nog mensen zijn die zulke dingen uitkrmaen, mede door jullie bekrompenheid blijft zelfmoorgedachtes zo'n taboe en raken mensen nóg meer met zichzelf in de knoop omdat ze er niet over durven te spreken

Voor zelfmoord hoef je niet gek te zijn. ieder mens wordt geboren met een emmertje die gaandeweg steeds voller wordt, als er teveel gebeurd in een te korte tijd of je draagkracht is even wat slechter dan loopt dat emmertje over.

Misschien goed om te weten dat depressie volksziekte nummer 1 wordt en dat 1 op de 4 mensen te maken krijgt met psychische problemen. Dus zo ver-van-je-bed is het niet.

bvergelijk jezelf nooit met een ander. het feit dat JIJ nu niet kan begrijpen dat iemand zo in de knoop zit, maakt niet dat het voor de ander onbegrijpelijk is geweest. En natuurlijk is het onbegrijpelijk, want jij voelt je niet zo. De manier waarop JIJ je problemen verwerkt, ermee dealt, is niet altijd de manier waarop anderen dat doen. Vind het bovendien nogal arrogant om jezelf als vergelijking of misschien zelfs de juiste of de goede de stellen.

Ik kom hier dagelijks mensen tegen die er een einde aan hebben willen maken, gewoon moeders, vaders, zakenmannen, directeuren, jonge mensen, oude mensen, allemaal mensen die toto voor kort gewoon in het leven stonden maar bij wie door wat voor reden dan ook (ziekte, overbelasting, etc) de boel kantelde.

vergeet niet dat mensen die daadwerkelijk zelfmoord plegen vaak geen perspectief meer zien, geen lichtje aan het einde van de tunnel, en mensen, als we die kwijtraken is het einde inderdaad zoek.
daarnaast is het vaak zo dat die mensen er écht in geloven dat de wereld soms beter af is zonder hen, dat ze niet alleen zichzelf, maar ook anderen ongelukkig maken.

Misschien moeten we eens stoppen met het veroordelen van andere mensen en proberen eens wat vaker naar elkaar te luisteren om erachter te komen wat er nou echt in iemand omgaat.

:respect:

Waarschuw beheerder
Tjah.. Zelfonzekerheid? blabla.. Je gebruikt drugs om beetje van reliteit te onsnappen. Relatie bied je soort van zekerheid en beschermin. Als hij zou stoppen met drugs. Zou hij de wereld niet aan kunnen. Als het uitging. Zou hij op niemand, emotioneel, terug kunnen vallen.

Plus. Je hoeft niet gek te zijn. Maar, ja, beetje weinig wil om te leven. Sommige mensen hebben het gevoel dat ze hier niet horen :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 december 2007 om 14:51:
Je gebruikt drugs om beetje van reliteit te onsnappen

Dit hoeft niet zo te wezen hoor...

Bugs, goed gezecht (Y)

*Angelique! succes ermee (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Heel erg goed verwoord! :respect:

Waarschuw beheerder
:'( pfff moeilijk moeilijk.
Bedankt allemaal.
Zondag is de begrafenis.
Zo snel al :(

ik snap het niet, hij was 18 en om dan al weg te zijn :( dat kan gewoon niet.

ik denk nu heel vaak kon ik hem maar wakker maken en gewoon dat die er gewoon weer was :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 december 2007 om 14:56:
Dit hoeft niet zo te wezen hoor...

Waarom doe je het dan? Als je niet uit reliteit wilt onsnappen/realiteit anders aanvoelen, hoef je toch geen drugs te nemen?

En leven in NL draaid ook nog practisch om stress. Het nog geen Jappan of China. Maar alles moet snel. Je het tonnen papierwerk. Dat kut verkeer. Zus zo..

Wil zelf ook personelijk ergens ECHT op mijn eigen wonen. Boerderijtje.. klein wit teeltje. Eigen kippen vakrens en zo..
Chill :smoke:

Inplaats van die spug lelijke flats!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 december 2007 om 14:57:
Zondag is de begrafenis.

Sterkte! Vet kut voor de ouders :/ en shit :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 december 2007 om 15:02:
Waarom doe je het dan? Als je niet uit reliteit wilt onsnappen/realiteit anders aanvoelen, hoef je toch geen drugs te nemen?

Mgoed, lsd/ibogaine bvb kan je juist helpen inzichten te krijgen over bepaalde dingen in het leven. Daarnaast vind ik het ontsnappen aan de realiteit ook maar een vaag begrip. Net alsof de realiteit verandert met drugs op. Mgoed, niet iedereen heeft helaas dat besef.

Zondag is de begrafenis.
Zo snel al :(

ik snap het niet, hij was 18 en om dan al weg te zijn :( dat kan gewoon niet.

ik denk nu heel vaak kon ik hem maar wakker maken en gewoon dat die er gewoon weer was :(

Allemaal heel logisch, sterkte joh :o
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 december 2007 om 15:09:
Mgoed, lsd/ibogaine bvb kan je juist helpen inzichten te krijgen over bepaalde dingen in het leven

Ibogaïne kun je sowieso geen drug noemen vind ik. Is eerder een medicijn... gewoon een kruid uit Afrika dat toevallig een invloed heeft op het bewustzijn. Wordt ook eerder gebruikt om van drugsverslaving af te komen...
Verder vind ik sowieso psychedelics een beetje een gebied apart van de rest dat op de opiumlijst staat...

Maar drugs als alcohol, xtc, speed, coke, etc. zijn wel degelijk om de realiteit te ontvluchten. Zware emoties en problemen die er zijn ervaar je namelijk niet meer, ze maken plaats voor genot.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 december 2007 om 15:13:
Maar drugs als alcohol, xtc, speed, coke, etc. zijn wel degelijk om de realiteit te ontvluchten. Zware emoties en problemen die er zijn ervaar je namelijk niet meer, ze maken plaats voor genot.

Ik vergeet het nooit ofzo, weetniet, ben heel nuchter in die dingen denk ik.

Ik ontvlucht niet zozeer, ik ga het liever aan (Y)

En als ibogaine een medicijn is, dan is lsd dat ook zeker (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mgoed, lsd/ibogaine bvb kan je juist helpen inzichten te krijgen over bepaalde dingen in het leven.

Je krijgt het dit, door onstappen uit reliteit ;)
Daarnaast vind ik het ontsnappen aan de realiteit ook maar een vaag begrip. Net alsof de realiteit verandert met drugs op. Mgoed, niet iedereen heeft helaas dat besef.

Je conseptie van reliteit verandert wel. Je fysic persoon blijft. Maar je geestelijk persoon gaat anders naartoe.

Maar goed. Dit is Topic niet over.

Waarschuw beheerder
Inderdaad, ik ga er verder ook niet op in :)

Komt wel een keer ergens anders (Y)

Waarschuw beheerder

Sorry dat ik het moet zeggen maar dit is echt heel erg egoistisch van je overleden stapmaat.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 december 2007 om 15:33:
Sorry dat ik het moet zeggen maar dit is echt heel erg egoistisch van je overleden stapmaat.

Lijkt zo,
vergeet niet dat mensen die daadwerkelijk zelfmoord plegen vaak geen perspectief meer zien

Is wel lomp, snap dat je het zo ziet...

Artiest Condance
Waarschuw beheerder
Zondag is de begrafenis.

Heel veel sterkte, meid!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van R!etje :D op vrijdag 21 december 2007 om 12:17:
Als jij denkt dat het allemaal zo makkelijk in elkaar zit had je beter psychiater kunnen worden :/

3 keer raden wat ik aan het studeren ben O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 december 2007 om 18:04:
3 keer raden wat ik aan het studeren ben

Neem aan geen psychiater, want dan doe je toch je huiswerk niet goed, of die opleiding gaat nergens over :/

Als dit de dingen zijn die jij leert komt dat toch niet echt overeen met de werkelijkheid :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Zattejan:bier: op vrijdag 21 december 2007 om 00:00:
Het heeft denk wel met de drugs temaken..

Wilde precies het zelfde zeggen

Maar sterkte :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
Heb zlf ook een zelfmoord meegemaakt, ook voor de trein.
Mag je later de kist tillen de kerk in.
Wetende dat er alleen maar een zak botjes in legt, is niet tof en gun je niemand :no:

Waarschuw beheerder
@ topicopenster, sterkte (y)
heb t ook in mijn omgeving div. keren meegemaakt (ophanging, trein, overdosis) en weet dat het geen pretje is, mede door de onbeantwoorde vragen (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 december 2007 om 15:14:
dan is lsd dat ook zeker

Nee lsd is slecht voor je en daarvan kun je in een trip blijven hangen :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 december 2007 om 23:35:
Nee lsd is slecht voor je en daarvan kun je in een trip blijven hangen

Elke drugs is emotieversterkend.
Zelfs van wiet ken je in een slechte bui hele rare dingen gaan doen.
Het is hoe je er mee om ga.

Maar sommige (trip) middelen zijn wel heftiger

Waarschuw beheerder
gekke huis
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 december 2007 om 00:10:
gekke huis

Ja soms is het beter om je mond te houden :X

Waarschuw beheerder
.......

gekkehuis

Waarschuw beheerder
Uitspraak van brainless op zaterdag 22 december 2007 om 00:02:

Ik weet er alles van mijn kind. :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 december 2007 om 00:21:
Ik weet er alles van mijn kind

Ik ook ;p;p

een dak lijkt in eens veel minder hoog en je problemen een stuk minder ver weg, of juist heel dicht bij :yes:

Para??!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van brainless op zaterdag 22 december 2007 om 00:25:
Para??!!

Noïde!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 december 2007 om 00:29:
Noïde!!

ja das dan weer een stap verder ;p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van R!etje :D op vrijdag 21 december 2007 om 22:58:
Neem aan geen psychiater, want dan doe je toch je huiswerk niet goed, of die opleiding gaat nergens over

Als dit de dingen zijn die jij leert komt dat toch niet echt overeen met de werkelijkheid

Inderdaad, denk dat één van de dingen die mensen vaak nóg somberder maken is, is om te zeggen

"joh, kijk toch wat je hebt, een lieve man, 2 schatten van kinderen, een huis, etc"

Dat weten mensen zelf vaak ook wel, en hoe meer je zulke gedachten bevestigd in een uitspraak, hoe goed bedoeld vaak ook, het drukt ze alleen maar weer met hun neus op de feiten hoe waardeloos ze zijn.

Of uitspraken als "na regen komt zonneschijn" dat gelóóft men gewoon niet meer en het zal dan ook alleen maar weerstand oproepen. Zeg ook nooit dat je begrijpt hoe zwaar het is, want dat weet je niet.

Als je echt voor psychiater studeert, of althans als dat je uiteindelijke doel is, dan is het misschien een mooi begin om gewoon eerst je oren te gebruiken.

Kreeg deze ooit van een ciënte van mij.

Luisteren
Wanneer ik je vraag naar mij te luisteren
En je geeft me goede raad, doe je niet wat ik je vraag
en je denkt van alles te moeten doen
om mijn problemen op te lossen,
doe je niet wat ik je vraag
Als ik je vraag naar mij te luisteren
en je zegt dat ik mij niet moet voelen zoals ik mij voel
Laat je mij in de steek, hoe gek dat ook klinkt

Luister,
alles wat ik van je vraag is dat je naar me luisterd
en wanneer jij simpel aanvaard dat ik voel
wat ik voel, ongeacht wat dat gevoel ook mag zijn
Dan kan ik beginnen te achterhalen,
wat er achter dat gevoel schuilgaat

Psychiaters, psychologen, etc dat is geen kwestie van dé gouden tip of de gouden pil geven :nee: Bovendien moet je mensen de kans geven door gewoon te luisteren, samen te vatten, te prikkelen, samen onderzoeken, confronteren etc, de ander de gelegenheid te geven door dingen hardop te denken zijn eigen gedachten te reconstrueren
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 22 december 2007 om 08:39:
Luisteren
En je geeft me goede raad, doe je niet wat ik je vraag
en je denkt van alles te moeten doen
om mijn problemen op te lossen,
doe je niet wat ik je vraag
Als ik je vraag naar mij te luisteren
en je zegt dat ik mij niet moet voelen zoals ik mij voel
Laat je mij in de steek, hoe gek dat ook klinkt

Luister,
alles wat ik van je vraag is dat je naar me luisterd
en wanneer jij simpel aanvaard dat ik voel
wat ik voel, ongeacht wat dat gevoel ook mag zijn
Dan kan ik beginnen te achterhalen,
wat er achter dat gevoel schuilgaat

hier heb ik ook weer wat aan (y) :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van partystoeipoes op vrijdag 21 december 2007 om 10:13:
Uitspraak van Bugs:[ op vrijdag 21 december 2007 om 09:59:

Echte bullshit
Iedereen heeft inderdaad een breekpunt , maar sommige mensen kunnen op hun breekpunt de rede van het verstand nog boven de totale woede en gekheid onderscheiden,
Zat mensen die het leven te veel respecteren en begrijpen dat ze de mensen die achter blijven zoiets niet mogen aan doen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 december 2007 om 23:35:
Nee lsd is slecht voor je en daarvan kun je in een trip blijven hangen :jaja:

Onzin...

Uitspraak van brainless op zaterdag 22 december 2007 om 00:02:

Weer onzin :P

Hallucinerende middellen zijn de enige wie emoties versterken, anderre drugs leggen je gewoon een emotie op. Weed is in feite een mild tripmiddel, je raakt ervan in een anderre vorm van bewustzijn.

Mgoed,
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 22 december 2007 om 08:39:
Psychiaters, psychologen, etc dat is geen kwestie van dé gouden tip of de gouden pil geven

Dit gebeurt helaas wel veelte vaak.
Waarschuw beheerder
Sergius snapt er dus duidelijk niks van!
*Angelique! veel sterkte met alles.
Waarschuw beheerder
3 maand geleden een maatje zichzelf door zijn hoofd geschoten uit het niets hij had er geen zin meer in.........
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 december 2007 om 18:31:
Hallucinerende middellen zijn de enige wie emoties versterken, anderre drugs

Zoals??

Volgens mij is elke drugs emotieversterkend, maar vertel anders ff hoe het echt zit :flower:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van AppZ op zaterdag 22 december 2007 om 18:24:
Echte bullshit
Iedereen heeft inderdaad een breekpunt , maar sommige mensen kunnen op hun breekpunt de rede van het verstand nog boven de totale woede en gekheid onderscheiden,
Zat mensen die het leven te veel respecteren en begrijpen dat ze de mensen die achter blijven zoiets niet mogen aan doen

bullshit? ik maak het dagelijks mee, ja natuurlijk zijn er mensen die n'og wel voor rode vatbaar zijn, maar die ondernemen uiteindelijk niet zo'n poging, en daar hebben we het toch over
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 23 december 2007 om 00:20:
natuurlijk zijn er mensen die n'og wel voor rode vatbaar zijn, maar die ondernemen uiteindelijk niet zo'n poging, en daar hebben we het toch over

Hangt volgens mij heel erg van de persoon af idd.
Sommige redden het wel, andere zijn (geestelijk) zwakker en komen er niet meer uit.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van brainless op zondag 23 december 2007 om 00:15:
Volgens mij is elke drugs emotieversterkend, maar vertel anders ff hoe het echt zit :flower:

Anderren versterken 1 emotie, nja eerder afgifte van bepaalde stoffen.

Hallucinerende drugs versterken geen afgiftes van stoffen, het verandert een patroon in je denkwijze.

Eik zei ik het dus precies verkeerd om, realiceer ik me nu.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 december 2007 om 00:27:
Hallucinerende drugs versterken geen afgiftes van stoffen, het verandert een patroon in je denkwijze.

Maar is dat dan niet vaak emotieversterkend dan??
Je ken het natuurlijk op verschillende manieren uitleggen.
Maar ik heb wel geleerd dat als je je niet tof voel drugs je niet helpt om wel tof te voelen.
Ja sos helpt je tijdelijk uit je dip, maar brengt je wel naar de afgrond, afhankelijkheiddrugs heet dat toch?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van brainless op zondag 23 december 2007 om 00:57:
Maar is dat dan niet vaak emotieversterkend dan??
Je ken het natuurlijk op verschillende manieren uitleggen.
Maar ik heb wel geleerd dat als je je niet tof voel drugs je niet helpt om wel tof te voelen.
Ja sos helpt je tijdelijk uit je dip, maar brengt je wel naar de afgrond, afhankelijkheiddrugs heet dat toch?

Sos helpt je niet uit een dip, er worden enkel meer stoffen afgegeven. Logisch dat je er erna weer kut voelt :P

Emoties worden ruimer met bvb lsd, ze worden naar mijn inziens duidelijker. Je onbewuste begint ook duidelijker te worden/een groterre rol te spelen. Het versterkt mn emoties niet echt, maar het geeft er een draai aan waardoor je het op een totaal anderre manier bekijkt.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 december 2007 om 01:10:
Sos helpt je niet uit een dip, er worden enkel meer stoffen afgegeven. Logisch dat je er erna weer kut voelt

Ja ken dat gevoel ;p

Uitspraak van verwijderd op zondag 23 december 2007 om 01:10:
Emoties worden ruimer met bvb lsd, ze worden naar mijn inziens duidelijker. Je onbewuste begint ook duidelijker te worden/een groterre rol te spelen. Het versterkt mn emoties niet echt,

Jij heb het nu over lsd (nooit gehad)

Maar heb wel het idee als je pillen gebruik, als je happy ben wordt je meer happy.
Voel je je een beetje down wordt dat ook versterkt.

Drugs is een geweldig iets maar je moet er wel mee om kunnen gaan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van brainless op zondag 23 december 2007 om 01:16:
Maar heb wel het idee als je pillen gebruik, als je happy ben wordt je meer happy.
Voel je je een beetje down wordt dat ook versterkt.

Pillen horen je wel vrijwel altijd goed te laten voelen.

Mij liggen die dingen gewoon niet, coke speed en pillen ook niet. Ik heb het gehad met die rommel. Niet reeel, en vaak alleen een uitvlucht. Ik zoek geen uitvlucht, ik ben niet bang voor mezelf, geef mij maar confrontaties/lessen/inzichten ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 december 2007 om 01:25:
Pillen horen je wel vrijwel altijd goed te laten voelen.

Das waar, maar heb andere dingen om me heen gezien.

Uitspraak van verwijderd op zondag 23 december 2007 om 01:25:
geef mij maar confrontaties/lessen/inzichten

Niets anders als mee eens en :respect:
Waarschuw beheerder
ej achterlijk kut wijf

maurice zat helemaal niet aan de drugs ik weet niet hoe je het verzonnen krijgt maar het is allemaal gelul ik hoop dat ik je een keer tegen kom en dan zal ik het je is allemaal haar fijn uitleggen ik vind het eg schandalig dat jij dit zo op internet kan zetten de ouders hebben het al moeilijk genoeg. vind het eg zo stom van jou dat je dit hebt verzonnen MAURICE GEBRUIKTE GEEN DRUGS ik weet heel zeker dat jij er nog een achter komt anders kom ik wel ff aan je deur kut wijf.

de groeten
cliff driessen
Waarschuw beheerder
en als je een echte vriendin was dan wis je dat wel allemaal

stomwijf

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van [NL] Driesse [NL] op zondag 23 december 2007 om 14:21:
ik vind het eg schandalig dat jij dit zo op internet kan zetten de ouders hebben het al moeilijk genoeg.

inderdaad een kansloze openingspost.. Alleen een berichtje over zijn dood en medeleven tonen ok. Maar gelijk suggereren dat het misschien door de drugs komt etc. is vrij respectloos en kan onwetende mensen die hem vaag kennen bevooroordelen. En misschien gebruikte hij het wel stiekem voor thuis zoals velen en komen z'n ouders er zo achter, erg fijn (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een pest streek, kut hoer
Waarschuw beheerder
MAURICE GEBRUIKTE GEEN DRUGS

:S dat is dan een lekker vreemd topic :S Niet echt slim van haar dan

Waarschuw beheerder
Even voor de duidelijk.
Ik ben zelf 4 dagen niet op mijn pf geweest.

Ik ben niet eens naar zijn begrafenis geweest, zoals hier ook staat op pf.
Die berichten zijn verstuurd met mijn acount.
Er zijn zo ook berichten verstuurd naar andere mensen met mijn acount, dus als iemand iets lulligs of wat dan ook heeft gekregen, het komt niet van mij.
Ik ken hem alleen vanuit melderslo, en dat is alles.
Ik zit zelf ook niet eens bij de Melderslo'se groep :S
We hadden wel een groep maar die is al WEET ik veel HOE lang uit elkaar :S
omdat iedereen een vriendin/vriend kreeg.

Ik ga hier verder ook niet op in, omdat ik zelf ook nog niet precies weet hoe en wat allemaal er nog meer is verstuurd.

in mijn weblog heb ik het even goed uitgelegd.

iig veel sterkte voor de mensen die hem wel heel goed kende

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat iemand je profiel voor zoiets jat is echt heeeel laag bij de grond, die persoon moet maar eens goed aangepakt worden :[

Waarschuw beheerder
maurice zat helemaal niet aan de drugs

Ik zat al op zoiets te wachten... Oh oh oh...
Sterkte in ieder geval allemaal...
Waarschuw beheerder
geloof ik niet eg

maja je hebt een probleem heel melderslo weet het al dat jij deze onzin op internet hebt gezet.
niet erg slim kom je nog wel achter

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [NL] Driesse [NL] op maandag 24 december 2007 om 11:35:
kom je nog wel achter

Vrede op aarde (f)

Maurice heeft hier allemaal niks aan mensen...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kom je nog wel achter

als je je zo hekelt aan zulke acties, waarom verlaag jij jezelf dan ook tot dat niveau? beter ga je er boven staan en steek je je enrgie in het proces rondom je overleden maat
Waarschuw beheerder
tja, die jongen kan zichzelf niet meer verdedigen. toch fijn dat iemand het voor 'm opneemt. ik kan me voorstellen dat je duidelijk wilt maken dat hij niet "fout" bezig was.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van meidje86 op maandag 24 december 2007 om 12:30:
ik kan me voorstellen dat je duidelijk wilt maken dat hij niet "fout" bezig was.

Dan heeft hij dat bij deze gedaan, dus is het nu genoeg lijkt mij..

geloof ik niet eg

Dat is jouw probleem, niet die van haar.. Ze heeft het toch duidelijk uitgelegd :) Kan ze ook niks aan doen..

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 24 december 2007 om 12:14:
als je je zo hekelt aan zulke acties, waarom verlaag jij jezelf dan ook tot dat niveau? beter ga je er boven staan en steek je je enrgie in het proces rondom je overleden maat

Idd :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 24 december 2007 om 12:14:

Inderdaad,

Driesse ik snap wel dat je het er niet mee eens is dat het is geplaatst, maar daar moet je ver boven staan.
Jullie gedenken die jongen zoals jullie hem kende, en als iemand hier dan een dom lul verhaal over verteld, zou ik me er verder niet druk over maken.

Sterkte in deze periode aan de mensen die hem kende !!
Waarschuw beheerder
donateur
Beetje twijfelachtig of ze echt geen 4 dagen achter pf heb gezeten, maar voordeel van de twijfel.
Slotje dan maar
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ken hem ook..
geloof niet dat het om de drugs ging..
er waren meer dingen aan de hand..
volgens mij is dit gewoon een gerucht allemaal!
Waarschuw beheerder
SLOTJEEE
word kwaad van dit topic..

topic opener: als ik er achter kom wie je bent.. krijg je meppen!
Waarschuw beheerder
donateur
doe niet zo triest zeg :gaap:
Waarschuw beheerder
Ik weet niet of het door de drugs komt, of door gewoon het idee om zijn vriendin kwijt te raken.

zo ken ik ook een paar gevallen moeilijk om daar achter te komen t zal er misschien allebij wel mee te maken hebben mensen doen rare dingen voor liefde & drugs
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Curl~ op donderdag 3 januari 2008 om 19:36:
doe niet zo triest zeg

man triest??
dit topic is pas triest..!!!
ik ken die jongen redelijk goed.. en dit is gewoon echt kut om te lezen hoor..
maar ja snap jij natuurlijk niet zo;n gevoelloze lege kut
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [077] Reneetjuhh op donderdag 3 januari 2008 om 19:52:
maar ja snap jij natuurlijk niet zo;n gevoelloze lege kut

dat bedoel ik, doe niet zo triest

als je die jongen kent en je wilt dat hij met respect behandeld wordt, begin dan eens zelf met normaal reageren i.p.v. je zo te kakken te zetten op internet
lachertje
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [077] Reneetjuhh op donderdag 3 januari 2008 om 19:52:
dit topic is pas triest..!!!

Laat ieder op zn eigen manier zijn/haar "verdriet" verwerken, of zn verhaal vertellen..

Okeej, tis miss kut voor je dat jij hem ook kende. Maar miss kende jij hem heel anders dan "twee2"
Heb het zelfde soort verhaal ook meegemaakt, en wilde eerst ook niet geloven dat er andere dingen int spel waren dan dat ik dacht.
Totdat de harde waarheid bovenkwam, dan schrik je pas !

En als je het echt beter weet, (en miss ook zo is)
Sta dan boven dit topic en zeik er niet over.. :[

R.I.P. (f)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
verdriet verwerken door een onzin verhaal te verzinnen?
en zo aandacht te krijgen???

die jongen zat niet aan de drugs..
ik kom regelmatig daar thuis en weet hoe zijn ouders er aan zijn..
leuk om straks via via ook nog zoiets te horen.. wat helemaal niet waar is..
respectloos!!!