bovendien vind ik het toch wel iets hoogstaander.. een 10 minuten durend nummer met orkest en alles
hehehe, ik overdreef ook wat met blof
zie de bands die jij noemt het niet heel erg snel naspelen
Radiohead speelt het mss niet na, al zouden ze dat makkelijk kunnen.
Radiohead is briljant in hun stijl muziek.
Ik zeg niet dat het slecht is hoor wat ze maken, maar ik vind het allemaal te schoon en netjes klinken, bovendien vind ik dat Axl Rose een zeer nare stem heeft
Daarom vraag ik me af hoe jij "Briljant" bedoelt?
Check eens de cd reeks van jaja weer Radiohead

Als je na een parel als OK Computer een redelijk experimenteel Kid A durft uit te brengen vind ik je briljant.
En de actie van eigen prijs bepalen voor het downloaden van het nieuwe album is ook weer zoiets.
Die gasten maken muziek met ballen, gedurfd, gewaagd en gevarieerd.
Leg eens alle hits of singles naast elkaar en je zult horen hoe sterk en verschillend het allemaal is.
En dat mis ik met Guns 'n Roses, het klinkt in mijn oren allemaal hetzelfde en ik het nergens bijzonder, meer irritant zelfs.
Net als bijvoorbeeld de Rolling Stones of Led zeppelin of Deep purple,
grondleggers en vaak ook inspiratiebronnen voor de bands die jij noemt
Behalve de 1ste cd van de Stones gaat bij mij voor hun hetzelfde op, aantal sterke platen daarna maar verder allemaal hetzelfde in mijn oren.
Led Zeppelin moet ik me wat in verdiepen en Deep Purple heeft wel weer vette shit uitgebracht vind ik.
Maar goed iedereen zijn eigen mening, maar was ik er vooral mee wil zeggen is dat alleen als op basis van hun populariteit en wat ze vroeger hebben neergezegt ze toch op zijn minst in deze poll horen
Beste rockband: U2...
U2 vind ik ook weer zo'n typische band die keihard aan het uitmelken is, echt jammer.