Partyflock

Forumonderwerp · 987595

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Eyz mensen, had dus echt een mooie verhaal. was laatst bij een sollicitatie en was flink de weg kwijt die dag, was een nachtej doorgegaan en dat was maandag en had die dag dus een sollicitatie voor magazijnmedewerker bij een transportbedrijf, was dus helemaal high daarheen gegaan en moest wachten in de wachtkamer daar maar ging vrij hard van de pep, ik had ook nog wat keta's bij me dus ik dacht mischien wordt ik daar wat rustiger van. dus ik had een paar flinke bergen keta's gesnoept.

de gevolgen ken je wel raden he, was dus flink parra geworden en eruitgezet van de beveiliging en had de baan niet gekregen, had die sollicitatie wel gewoon bij die andere 4 op me maandbriefje van de CWI gezet :lol:

iemand anders nog gekke avonturen meegemaakt de laatste tijd?

Waarschuw beheerder
alsof j van keta rustig wordt:S

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 17 december 2007 om 16:34:
Eyz mensen, had dus echt een mooie verhaal. was laatst bij een sollicitatie en was flink de weg kwijt die dag, was een nachtej doorgegaan en dat was maandag en had die dag dus een sollicitatie voor magazijnmedewerker bij een transportbedrijf, was dus helemaal high daarheen gegaan en moest wachten in de wachtkamer daar maar ging vrij hard van de pep, ik had ook nog wat keta's bij me dus ik dacht mischien wordt ik daar wat rustiger van. dus ik had een paar flinke bergen keta's gesnoept.

de gevolgen ken je wel raden he, was dus flink parra geworden en eruitgezet van de beveiliging en had de baan niet gekregen, had die sollicitatie wel gewoon bij die andere 4 op me maandbriefje van de CWI gezet

iemand anders nog gekke avonturen meegemaakt de laatste tijd?

:lol: echt typisch wang dit :D

respect
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zaterdag 29 december 2007 om 00:02:
alsof j van keta rustig wordt

inderdaad!!:s nou ja misschien word hij er rustig van :rot:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
eyz niks mis met wat ketamine, ik word er zelf ook vrij rustig van

Waarschuw beheerder
Heel die uitkering stop zetten. Koop maar drugs van je eigen geld. Donder op naar China, profiteur.
Waarschuw beheerder
moet zeggen heb veel gekke fake topics meegemaakt hier, maar deze slaat toch echt alles

Geweldig :lol:
Waarschuw beheerder
ligt eraan wat voor werk