Partyflock

Forumonderwerp · 987543

Ik lees steeds vaker dat mensen die single zijn, ook ongelukkig zijn. Waarom is dat?

Ben jij happy single? Of ben je juist wanhopig op zoek naar iemand om je leven mee te delen?

En waarom dan? Kun je het niet leuk hebben in je 'eentje'? Moet er perse iemand zijn waar je dingen mee wilt delen? Het is toch heerlijk om dingen voor jezelf te hebben, te doen waar je zelf zin in hebt zonder dat je verantwoording aan iemand hoeft af te leggen, of te overleggen of whatever?

Wees gewoon lekker blij met jezelf, denk ik dan.

Hoe zit dit?

Uitspraak van **chrissie22 op dinsdag 18 december 2007 om 15:11:
a indd...
btjen jong weet het...
maar ben nu gescheidde en een stuk gelukkiger als toen ik getrouwd was

hoelang was je getrouwd dan?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 december 2007 om 15:12:
hoelang was je getrouwd dan?

bijna 3 jaar getrouwd enin totaalbijna 5 jaar bij elkaar
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 december 2007 om 15:08:
dus bij deze zeg ik meteen even hallo tegen iedereen

:bye: halloootjes :D

aha

Doordeweeks zou ik wel een vriend willen..maar ik in het weekend ? echt niet haha

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 december 2007 om 15:28:
Doordeweeks zou ik wel een vriend willen..maar ik in het weekend ? echt niet haha

:loser:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 december 2007 om 15:28:

ja zo denk ik er ook ong. over.. maar dan vriendin ipv vriend.

Zie teveel gasten in het weekend onder de plak zitten, zijn maar weinig die zo gek kunnen blijven doen in het weekend als dat ze voor hun relatie deden.
Ik heb het zelf ook wel gemerkt eigenlijk, toen me ex 'leuke' dingen wilde gaan doen in het weekend, bios, strandwandeling, enz.... jeuj. :no: Dat ken heel je leven nog, als je jong bent moet je gek doen :rot: !

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 december 2007 om 15:31:
:loser:

Wat? ik ben nog jong ik wil de dingen doen die ik wil doen..lekker met vriendinnen stappen geen zin als me vent dan alleen thuis zit en me de hele tijd loopt te bellen van wat ik aan het doen ben en zowiezo het is toch niks aan als jij je vermaakt en weet dat je mannentje zich verveelt ofso

Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op dinsdag 18 december 2007 om 15:34:
Dat ken heel je leven nog, als je jong bent moet je gek doen

Precies ;)

Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op dinsdag 18 december 2007 om 15:34:
Ik heb het zelf ook wel gemerkt eigenlijk, toen me ex 'leuke' dingen wilde gaan doen in het weekend, bios, strandwandeling, enz.... jeuj. Dat ken heel je leven nog, als je jong bent moet je gek doen !

Ik heb juist dat mijn vriend en steeds wilder worden, ik ga nu meer uit enzo dan toen ik hem niet kende. We zijn elkaars beste slechte vrienden als je begrijpt wat ik bedoel. :rot:
zijn maar weinig die zo gek kunnen blijven doen in het weekend als dat ze voor hun relatie deden.

Beetje onzin, niet iedereen wil dat en dat ligt niet altijd aan de partner hoor. Als je in een relatie denkt als single te kunnen blijven leven moet je je ook eens af gaan vragen of dit is wat je wilt.
Dat ken heel je leven nog, als je jong bent moet je gek doen !

Ik doe liever alles gedoseerd :lol: Alles op zijn tijd zeg maar.

Ik wil liever nog gewoon feesten en de dingen doen die ik wil..en je moet ook geen kerel gaan zoeken gewoon tegen komen ;)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 december 2007 om 15:51:
Ik wil liever nog gewoon feesten en de dingen doen die ik wil..en je moet ook geen kerel gaan zoeken gewoon tegen komen

indd als je ga zoeken vind je tog nooit... gewoon lekker leven en feesten en vanzelf wel zien wat er gaat komen

Uitspraak van **chrissie22 op dinsdag 18 december 2007 om 16:03:
gewoon lekker leven en feesten en vanzelf wel zien wat er gaat komen

feesten met twee koters lijkt me ook niet makkelijk
Uitspraak van bonaparte op dinsdag 18 december 2007 om 15:44:
Beetje onzin, niet iedereen wil dat en dat ligt niet altijd aan de partner hoor.

Weet ik, maar zie het wel veel om me heen gebeuren ;)
Uitspraak van bonaparte op dinsdag 18 december 2007 om 15:44:
Als je in een relatie denkt als single te kunnen blijven leven moet je je ook eens af gaan vragen of dit is wat je wilt.

Dat denk ik niet, daarom nu geen relatie.. nog een jaar ofzo, dan ga ik ook wat burgelijker worden O:)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 december 2007 om 16:06:

waarom niet??
doordeweeks heb ik me 2 lieve kids en om het weekend zijn ze bij hun vader en hun opa en oma... dus kan ik in dat weekend als kids weg zijn feesten
als je kids heb betekent niet dat je saai leven heb..

Uitspraak van **chrissie22 op dinsdag 18 december 2007 om 16:12:
waarom niet??
doordeweeks heb ik me 2 lieve kids en om het weekend zijn ze bij hun vader en hun opa en oma... dus kan ik in dat weekend als kids weg zijn feesten
als je kids heb betekent niet dat je saai leven heb..

aha.. blijkbaar niet nee :D
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 december 2007 om 16:06:

Je feest vaker op een andere manier, thuis kan het ook gezellig zijn met vrienden :yes:
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op dinsdag 18 december 2007 om 16:08:
Weet ik, maar zie het wel veel om me heen gebeuren

Doen die mensen toch echt allemaal zelf. Je kan wel zeggen hij zit onder de duim bij haar maar ik vind nog altijd dat je zelf een sukkel bent als je dat laat gebeuren :yes:
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op dinsdag 18 december 2007 om 16:08:
nog een jaar ofzo, dan ga ik ook wat burgelijker worden

Liefde is niet te dwingen of te plannen :lol:
Uitspraak van **chrissie22 op dinsdag 18 december 2007 om 16:12:
als je kids heb betekent niet dat je saai leven heb

zeer zeker niet.
Uitspraak van bonaparte op dinsdag 18 december 2007 om 16:22:
Doen die mensen toch echt allemaal zelf. Je kan wel zeggen hij zit onder de duim bij haar maar ik vind nog altijd dat je zelf een sukkel bent als je dat laat gebeuren

jup, veel sukkels op deze aardbol
Uitspraak van bonaparte op dinsdag 18 december 2007 om 16:22:
Liefde is niet te dwingen of te plannen

heb het toch ook niet over liefde?
ik ben happy single!:)

ik heb nu de tijd van me leven, kan doen en laten wat ik wil zonder enig gezeur aan me hoofd!

maar ik denk naarmate je ouder word toch een beetje vastigheid gaat zoeken.. aangezien het uitgaan dan meestal ook minder word..
Nou ben echt niet ongelukkig, integendeel zelfs ! het enigste wat ik soms mis is om tegen iemand aan te kunnen kruipen en lekker vast te pakken, voor de rest red ik me wel hoor.

Uitspraak van gingerale op dinsdag 18 december 2007 om 23:43:
het enigste wat ik soms mis is om tegen iemand aan te kunnen kruipen en lekker vast te pakken, voor de rest red ik me wel hoor

Uitspraak van verwijderd op maandag 17 december 2007 om 11:39:
Ik lees steeds vaker dat mensen die single zijn, ook ongelukkig zijn. Waarom is dat?

Ben bijna 2 jaar vrijgezel en het bevalt me primaaaaa :D

Elke gozer die op mn pad gekomen is in deze 2 jaar viel gigantisch tegen, ben dus een extra happy single :D

single zijn is geweldig, altijd doen en laten wat je zelf wilt, niet bang zijn dat er een ander is die ook vreemd kan gaan.. of whatever, neuken wie je wil zonder gezeik enz. enz.
waarom ik nu een vriend heb? tja, kleinigheid hou je he :P
happy single

Momenteel happy single, en ben zeker niet wanhopig op zoek naar en relatie, vind het best ff lekker zo, lekker elke week met vrienden op stap en dergelijke...love it (l)

Of ben je juist wanhopig op zoek naar iemand om je leven mee te delen?

Ja :Lief:

:roflol: Bullshit,ben in me eentje stukken gelukkiger
gewoon geen gezeik aan me kop, niet steeds rekening hoeven houden met.
Gewoon ik, in mijn huis, met mijn kinderen, met mijn rare tikken, mijn manier, mijn leven :lief: I fakking love this shit !!

je bent nl single

Ben jij happy single? Of ben je juist wanhopig op zoek naar iemand om je leven mee te delen?

te wanhopig wa... happyness zit alleen op oppervlakte.

En waarom dan? Kun je het niet leuk hebben in je 'eentje'? Moet er perse iemand zijn waar je dingen mee wilt delen? Het is toch heerlijk om dingen voor jezelf te hebben, te doen waar je zelf zin in hebt zonder dat je verantwoording aan iemand hoeft af te leggen, of te overleggen of whatever?

alleen zijn is vaak zat relax, maar op gegeven moment word je het ook zat, en dan verlang je naar iemand in je leven waar je mee kan delen en samenzijn.

heb je me al es gezien??:P

Hoe zit dit?

alles hierboven :)
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 december 2007 om 15:51:
Ik wil liever nog gewoon feesten en de dingen doen die ik wil..en je moet ook geen kerel gaan zoeken gewoon tegen komen

dat kan toch ook als je een vriend hebt:frusty:

Hoe zit dit?

Hm.

Op het moment dat ik single was, en mij lekker voelde en ontzettend blij was met mijzelf kwam ik JUIST de leukste mijnheer van de wereld tegen.

Uiteraard was ik ontzettend blij met mijn paleis helemaal voor mijzelf, mijn te plunderen bankrekening die ik volledig aan kleding kon opmaken zonder commentaar, het feit dat ik mijn hond gezellig in bed kon laten slapen, kon flirten met wie ik maar wilde, kon stappen tot in de late uurtjes.

Maar toch.

Ondanks het feit dat ik een ontzettend gelukkig mens was, vind ik het nu toch leuker met relatie. Ik kan nog steeds leuke kleren kopen, de honden slapen op bed als mijnheer niet thuis is, hij houdt zich niet bezig met huisinrichting dus kan ik dat ook zelf bepalen. Sterker nog, de relatie is een zalige aanvulling op mijn leven wat toch al leuk was.

Heel 'gewoontjes' allemaal. Huisje, boompje, 2 beestjes en zelfs een kindje op komst. Heb van mijn leven nog niet zo sterk het gevoel gehad dat het niet beter kan.

In een fijne relatie heb je geen vrijheid nodig om je een gelukkig mens te voelen, daarin is gewoon de ruimte om te zijn wie je bent en te doen wat je leuk vind.
vind t single zijn wel relax, maar relatie kan ook leuk zijn.. heeft allebei voor- en nadelen.

Maar op n dag als vandaag erger ik me wel aan al die gelukkige stelletjes die hand in hand knuffelend over straat lopen :@ PFFF

Uitspraak van ©laudiaaaaa AKA ©-LoUd :cheer: op woensdag 19 december 2007 om 18:22:
Maar op n dag als vandaag erger ik me wel aan al die gelukkige stelletjes die hand in hand knuffelend over straat lopen PFFF

Nee joh, dat is juist schattig om te zien:D

Geeft me altijd wel een fijn gevoel
Dat het toch nog bestaat en het slechts misstappen waren in plaats van illusies ;)
Uitspraak van ©laudiaaaaa AKA ©-LoUd :cheer: op woensdag 19 december 2007 om 18:22:
Maar op n dag als vandaag erger ik me wel aan al die gelukkige stelletjes die hand in hand knuffelend over straat lopen

Doe ik ook hoor en ik ben niet eens single :lol: Ik ben niet zo'n klefbek :lol:
Vind wel fijn om single te zijn lekker doen en laten wat ik wil maar als ik vriendin krijg vind ik het helemaal niet erg fijn om iemand lekker vast te houden en leuke dingen mee te doen:)

Verder moet ik dan wel vriendin hebben waar je wat vrijheid van krijgt en niet dat je daar iedere dag moet zijn ofzo:)
dubbel post :P
laatste aanpassing
Soms denk ik van waar moet ik de tijd vandaan halen voor een vriendin, maar dat komt gewoon omdat je een tijd vrijgezel bent en je nu nergens rekening mee hoeft te houden.
Maar ik heb toch liever een leuke vriendin hoor bij me :d dus....als je nog eens iemand weet whahaha:p

Heeft z'n voor en z'n nadelen!;)
Ik heb geen gezeik aan mijn hoofd. Kan doen en laten wat ik wil met wie ik wil;)...
Daarentegen mis ik soms toch wel die tederheid en/of de genegenheid van een lekkere, lieve meid waar ik op zondagmorgen mee wakker wordt en lekker de hele dag verliefd mee kan gaan chillen...

(F)
Uitspraak van actief op woensdag 19 december 2007 om 20:30:
Heeft z'n voor en z'n nadelen

Zoals mijn pa zegt "getrouwd is wat en niet getrouwd is ook wat" :lol:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 december 2007 om 15:08:
hallo

hallo :bye:
Uitspraak van JUVE LCN :hyper: op woensdag 19 december 2007 om 21:58:
Maah nog erger dat je dr mot houwe

Hoeft niet meer in deze tijd hoor :lol:
Uitspraak van JUVE LCN :hyper: op woensdag 19 december 2007 om 22:12:
Nee zegt idd nix meer