Partyflock

Forumonderwerp · 985838

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Zag net op www.cyndium.com dat er aanstaande dinsdag meer bekend word gemaakt over de nieuwe pandemonium!
Wat zal het worden?

Bericht:

Op dinsdag 11 december zal er meer bekend worden gemaakt over de aankomende Pandemonium.
De kaartverkoop zal op 12 december starten bij ticketbox en op 15 december bij ticketonline.

Houd daarom de site in de gaten.
Uitspraak van actief op woensdag 12 december 2007 om 15:36:
Hetzelfde geld voor de allereerste Pandemonium in de Waakzaamheid... wat een feest! (Y)

(L) zucht... toen kon ik op het fietsje naar pandemonium
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 december 2007 om 17:52:
dit word um

:jaja: helemaal mee eens :D
Uitspraak van actief op woensdag 12 december 2007 om 15:36:
De eerste in de studios was geweldig vond ik! Hetzelfde geld voor de allereerste Pandemonium in de Waakzaamheid... wat een feest!

Denk dat Niels het wat anders bedoelde, maar het wat krom neer heeft gezet hier.. ;) Dat hij de sfeer van de eerste edities ver te zoeken vond 'op de latere edities'
Ik baal als een stekker, maar deze wil en mag ik niet missen!
Als de kaartverkoop snel verloopt dan neem ik het zekere voor het onzekere en koop ik een kaartje!
Uitspraak van Robbie M op dinsdag 11 december 2007 om 17:32:
Dat is niet te regelen via een site ofzo, op hun eigen feesten kan je uit het publiek gehaald worden om cyndium member te worden..

Ik ben het zelf op de laatste paradox geworden, heb nu een vet pasje met je pasfoto erop!

Wat een onzin zeg...........
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 7 december 2007 om 19:26:
check die aktie op de site.
Je kan een vip vrij kaart winnen!!!!!!!!!!!!!!

Waar dan, vind nix op de site.

Uitspraak van Dancelady :sweethug: op donderdag 13 december 2007 om 16:54:

Lekkerzeikenomniks.nl :doetiewoep:

Uitspraak van Dancelady :sweethug: op donderdag 13 december 2007 om 16:58:
Waar dan, vind nix op de site.

Dan kijk je niet goed ;)

Pandemonium actie
Kom met je Pandemonium shirt, Reng Deng Deng shirt of eigen gemaakte Pandemonium shirt naar Thunderdome en win een van de 5 vipkaarten.

Staat op de voorpagina van de Cyndium site notabene :S

(y) :-D (y) :-D

Count me in...ein-de-lijk weer een Pandemonium!!!

:bounce:
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 9727, 6675, 9726}
Uitspraak van Dancelady :sweethug: op donderdag 13 december 2007 om 16:54:

nee heerlijk duidelijk van cyndium.. mooi overal vip, en een memberfeest!

miss word jij op pandemonium ook member en dan praat je net zo :)
Ik heb trouwens iets vernomen dat er een soort van line-up release party komt!! Heeft iemand anders hier iets over gehoord of kan iemand me dit bevestigen?
Lijkt me wel vet namelijk!

:bounce:

Uitspraak van Robbie M op donderdag 13 december 2007 om 23:01:
miss word jij op pandemonium ook member en dan praat je net zo

Mij hoor je ook niet klagen :bounce:

Uitspraak van tamar:bounce: op vrijdag 14 december 2007 om 11:15:
Ik heb trouwens iets vernomen dat er een soort van line-up release party komt!!

Zou in ieder geval wel vet zijn. Hoop dat je gelijk hebt!
.
laatste aanpassing
Hoop dat miss zelda weer eens langs komt. Die heb ik zeker gemist bij de vorige edities!
Artiest Rhuneee
Uitspraak van Bart B op vrijdag 14 december 2007 om 12:42:
Hoop dat miss zelda weer eens langs komt. Die heb ik zeker gemist bij de vorige edities!

Denk het niet, die heeft nu een eigen cafe in blgie toch die 24/7 open is:rot:
Uitspraak van Robbie M op donderdag 13 december 2007 om 23:01:
mooi overal vip

wat heb je dan?

Uitspraak van xantrex op vrijdag 14 december 2007 om 13:44:
wat heb je dan?

een snelle wip
Uitspraak van Bart B op vrijdag 14 december 2007 om 12:42:

Degene die ik wil dat gaat draaien kan niet komen (beide overleden).

Maar er zijn er wel een paar die van mij mogen komen en dat zijn:

Darkraver (wel aan de 93-96 houden)
Pavo
Promo
Dronkz en Akira
Weirdo
Neophyte (of bodylotion)
Euromasters zou ik ook graag een keertje meemaken, Of is dat geen optie met rotterdam-amsterdam gedoe?
Uitspraak van JO-E op vrijdag 14 december 2007 om 15:15:
Euromasters zou ik ook graag een keertje meemake

yeah

Pandemonium, southern edition b)
Uitspraak van xantrex op vrijdag 14 december 2007 om 15:29:
Pandemonium, southern edition

:D
Uitspraak van tamar:bounce: op vrijdag 14 december 2007 om 11:15:
Ik heb trouwens iets vernomen dat er een soort van line-up release party komt!! Heeft iemand anders hier iets over gehoord of kan iemand me dit bevestigen?
Lijkt me wel vet namelijk!

vette shizzle
Uitspraak van JO-E op vrijdag 14 december 2007 om 15:15:
Euromasters zou ik ook graag een keertje meemaken, Of is dat geen optie met rotterdam-amsterdam gedoe?

Nou nee dank je, dat kan je idd beter op een Rotterdam-feessie doen (Nightmare ofzo), plus dat is verder weinig boeiends/muzikaals aan.. alleen (ECHT) leuk als je zelf uit regio Rotterdam komt, denk ik zo.. Ik vond / vind het niet echt boeiend.. dus liever niet op PD.

Miss Zelda idd weinig kans meer op, helaas.. maar laat Dana wederom eens lekker snel oud spul draaien.. heeft altijd wel leuke platenkeus. Net als Pavo.

Maar wat al vaker was besproken, hier of op t andere PD-topic.. regel maar eens een Hellfish, Producer of Simon Underground, die lekker oud UK hardcore spul draaien, of breakbeat/hiphop-invloeden etc.. zou ik zeker niet erg vinden :)
Werkzaam bij Cyndium
Willen jullie een pree party?(gratis dan natuurlijk)
altijd leuk:P
laatste aanpassing
Denk wel ff kijkje nemen, ben vooral benieuwd naar de locatie.
Uitspraak van hitmeister op vrijdag 14 december 2007 om 17:31:

Zou niet verkeerd zijn :d Al is het een kleine kut locatie, puur om de line up bekend te maken, beetje oude bekenden weer eens te zien (zovaak ga ik laatste jaar niet meer uit ;) ) en geile muziek te horen :-9

Misschien waakzaamheid een idee? :d Ff terug leven naar de aller eerste Pandemonium :k (L)
laatste aanpassing
Nou nee, Waakzaamheid is ZAADlocatie :x Beter een locatie meer richting mijn kanten op, moet elke keer al richting regio Amsterdam voor een feessie van Cyndium :( O:)
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 13 december 2007 om 17:23:
Dan kijk je niet goed ;)

Pandemonium actie
Kom met je Pandemonium shirt, Reng Deng Deng shirt of eigen gemaakte Pandemonium shirt naar Thunderdome en win een van de 5 vipkaarten.

Staat op de voorpagina van de Cyndium site notabene :S

Ow dan ben ik echt kippig!

Maja moet je eerst naar een feest toe om iets te winnen, hoe lame..
Eerst prijsvragen zoeken voor Thunderdome dan :D

Willen jullie een pree party?(

Altijd leuk toch
Uitspraak van Dancelady :sweethug: op vrijdag 14 december 2007 om 18:49:
Maja moet je eerst naar een feest toe om iets te winnen, hoe lame..

Nee hoor, vrij slim aangepakt van Patrick als je het mij vraagt. Destijds ook met die gratis shirt.. kost hem lang niet zo veel geld, en toch maken wij reclame voor hem, en krijgen er een gratis (vet) shirt voor.. En door deze actie bijv, trekken weer n zooi mensen speciaal dat shirt aan.. heeft ie weer meer naamsbekendheid.. Zonder er veel voor te hoeven betalen :)
Uitspraak van VR!DZ op vrijdag 14 december 2007 om 17:16:
plus dat is verder weinig boeiends/muzikaals aan.. alleen (ECHT) leuk als je zelf uit regio Rotterdam komt, denk ik zo

Ik vind sommige nummers best vet:O Ik heb het dan ook over een live act van 30 minuten ofzo dus voor de mensen die dat niks aan vinden. Even met je ogen knipperen en het is voorbij :D

uiteraard :D

Wel vette line up :)

Zonder line-up is het al vet!

Uitspraak van Speedy Nick op dinsdag 11 december 2007 om 16:33:
Helaas geen Amsterdam Studio's

Grrrr, is balen..... A'dam studio's is toch wel de beste mah vooral de gezelligste locatie voor pandemonium die ik tot nu toe heb mee gemaakt..
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 december 2007 om 18:49:
tot nu toe

Dat zeg je goed. Eerst maar eens afwachten wat de komende editie gaat worden, voordat je conclusies gaat trekken.
ik ben er

jammer dat het niet in de studio`s is

maar "the sand" schijnt echt vet te zijn, dus we gaan er positief tegen aan, want Cyndium doet altijd hun best om er een VET feest van te maken

ik heb er in ieder geval vertrouwen in dat het een super vet, echt knallend Early-hardcore feest word

Gister poster mee genomen op Thunderdome.
Vette poster weer :bounce:
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op vrijdag 14 december 2007 om 15:21:
:rot:

:o -n... geen bier voor jou :P

Uitspraak van :jaja: Jeffrey :jaja: op zondag 16 december 2007 om 02:49:
ik heb er in ieder geval vertrouwen in dat het een super vet, echt knallend Early-hardcore feest word

Wordt gewoon dikke shit!
jahjah......deze doe ik zeker aan...ken ik niet missen
Uitspraak van VR!DZ op vrijdag 14 december 2007 om 19:10:
Nee hoor, vrij slim aangepakt van Patrick als je het mij vraagt. Destijds ook met die gratis shirt.. kost hem lang niet zo veel geld, en toch maken wij reclame voor hem, en krijgen er een gratis (vet) shirt voor.. En door deze actie bijv, trekken weer n zooi mensen speciaal dat shirt aan.. heeft ie weer meer naamsbekendheid.. Zonder er veel voor te hoeven betalen

Eh ja, maar hoeveel Pandemonium gangers gaan er naar Thunderdome dan?

Ik bedoel, je moet wel een actie bedenken waar iedereen aan kan meedoen. Dat vind ik althans... vooral omdat ik in het buitenland zit en dus geen feestjes kan bezoeken tot februari :cry: ;P
Uitspraak van Erwin_1975 op zondag 16 december 2007 om 19:31:
-n... geen bier voor jou

nog nooit wat van jou gehad :[
Uitspraak van Dancelady :sweethug: op maandag 17 december 2007 om 16:14:
Dat vind ik althans... vooral omdat ik in het buitenland zit en dus geen feestjes kan bezoeken tot februari

egoist 8)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 december 2007 om 18:49:
A'dam studio's is toch wel de beste mah vooral de gezelligste locatie voor pandemonium die ik tot nu toe heb mee gemaakt..

precies:D

nja geef deze locatie ook wel een goeie kans;)