Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 december 2007 om 14:34:
.... daar moet je bij mij hard voor werken wil je die krijgen .
bij mij ook, maar dat heet niet dat ik anderen niet kan respecteren om wie ze zijn en wat ze doen

ook als ik hun meing niet deel.
Probeer alleen effe uit te leggen hoe mensen zijn
nee je legt uit hoe jij denkt en andere mensen die zo denken als jij, dat heet echter niet zoals ik al zei dat iedereen hetzelfde prefereert in het leven, en dat iedereen zijn eigen keuze's maakt en voldoeningen vindt in zijn/haar leven, en we niet allemaal dezelfde levensstijl er op na willen houden
dat is wat anders als jij doet door mensen over 1 kam te scheren en onbegrip te tonen voor hun keuze in het leven

het nadeel van jouw opvattingen is dat je met jou nooit fatsoenlijk een discussie kunt aan gaan

want je bent altijd bevooroordeelt, en zet andere mensen altijd in bepaalde hokjes als ze niet jouw mening delen.
dat vind ik jammer, aangezien ik hou van goeie, beargumenteerde discussie's waarin ik het niet met je eens hoef te zijn, maar wel bereid bent te luisteren
iedereen hier nog zo'n roze waas voor hun ogen hebben.
Ik knal gewoon effe die illusie van hun harses a hehe
ik hoef niet door een roze bril te kijken, om de keuze te maken voor 1 iemand te kiezen, het leven bestaat uit andere dingen dan alleen overal rond te neuken, ik hecht waarde aan een stabiel leven met 1 partner
en wat jij doet??? dat moet jij helemaal zelf weten, ga ik ook niet zeggen dat je een loser 1ste klas bent.
jouw leven, jouw keuze's