Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 december 2007 om 21:36:Zal dat wel bullshit zijn Dat het stinkt heb ik gemerkt. Maar er was laatst iemand bij mij die had andere ghb dan mij. Die van mij stonk echt en aan die van hem zat meer een parfum geur
mishcien was dat gbl of er zat naar verhouding teveel gbl in maar als je wil wete of je g goed is kan je et beste de ph meten die moet ze dicht mogelijk tegen de 7 aan zitte dan is de verhouding gbl en NaOH goed. maar anders kun je wel aanhouwe hoe dikker die is hoe beter.
laatste aanpassing
heb ik ergens gezegd dat alcohol niet schadelijk is dan en in mijn jarenlange ervaring met alcohol heb ik nog geen enkele keer in het ziekenhuis gelegen maar heb ik hoopjes lui zien weggedragen worden omdat ze net iets teveel ghb hebben genomen.
gelukkig zie je nooit mense weggedrage worde die teveel alcohol op hebben...
Uitspraak van [GPT] Snobbie op zaterdag 8 december 2007 om 19:01:heb ik ergens gezegd dat alcohol niet schadelijk is dan en in mijn jarenlange ervaring met alcohol heb ik nog geen enkele keer in het ziekenhuis gelegen maar heb ik hoopjes lui zien weggedragen worden omdat ze net iets teveel ghb hebben genomen.
dat heb ik nou nog nooit gezien
ik heb met bier en vrienden even goed naar mijn zin en heb daar geen narcossemiddel voor nodig.
En de volgende dag lekker brak zijn, en geen bier meer kunne zien, terwijl de Gehabeërs onder ons de zondag na een zwaar feestje opnieuw fris opstaan zoals een doodgewone ochtend en 'savonds opnieuw zouden kunnen gebruiken..
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 december 2007 om 21:28:Ik was wel benieuwd wanneer GHB nu eigenlijk goed is.
nooit
Uitspraak van moretti.... op zondag 9 december 2007 om 22:08:nooit
…
jijwil nou dezelfde discussie met crispy ofzo, geloof dat dit kortzichtige antwoord al was gegeven. Het deel wat jou nooit zo slecht onderbouwt maakt is dat jij waarschijnlijk NOOIT wat hebt gebruikt en dus eigenlijk niet kan oordelen...
Uitspraak van Dr. Struggleik ben lekker niet rot als ik een avondje GHB het gezopen en jij wel als je drank heb gezopen tot je je flink aangeschoten/lam voeltop zaterdag 8 december 2007 om 10:57:
En de volgende dag lekker brak zijn, en geen bier meer kunne zien, terwijl de Gehabeërs onder ons de zondag na een zwaar feestje opnieuw fris opstaan zoals een doodgewone ochtend en 'savonds opnieuw zouden kunnen gebruiken..
ik heb mischien 2 tot 3 keer per jaar een kater maar dat houdt mij niet tegen
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 december 2007 om 11:55:van alcohol word je zo moe net als van ghb, neem toch xtc, trek die rare bek
alcohol is ook ranzig
oh ja, is dat zo
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 december 2007 om 13:43:liever alcoholist dus?
dat maak jij ervan, ik ben een gezelligheids drinker en ook af en toe de bob
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 december 2007 om 21:28:wanneer is GHB goed
OOOH, das toch makkelijk... als je niet gebruikt!!!....de troep...
ga beter aan de SPEED/XTC/LSD/PADDO'S/WIET/HASJ/SALVIA ofzeau...
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 december 2007 om 14:19:jah om ff aan te geven dat je niet meteen een junk bent als je drugs gebruikt
ga jij dan ook naar feesten zonder drugs? ken er een hoop die para worden als ze niks kunnen krijgen voor een feestje, en er dan zelfs over zitten te twijfelen of ze dan wel willen gaan. en gaan ze dan zonder drugs dan is het feest waardeloos en willen ze al weer vroeg naar huis.
Uitspraak van Dr. Struggleje bent nog maar 17, toen moest ik ook nog niks van dope hebben komt wel goedop vrijdag 7 december 2007 om 15:52:
Dat ik zeg dat het nooit goed voor je is, betekent niet direct dat ik er tegen ben of er niks van moet hebben. vind het gewoon onzin dat mensen beweren dat het goed voor je is.
Uitspraak van -= Flatliner =- op vrijdag 7 december 2007 om 15:59:en dat geldt dus voor alles.. zelfs voor water..
Maar ik beweer ook niet dat water, alcohol of wat dan ook goed voor je is
dan ken je mij nog niet, ik kan de hele nacht zuipen en gewoon de volgende dag (dus ook na 2 uurtjes slaap) gewoon inzetbaar zijn
ik heb mischien 2 tot 3 keer per jaar een kater maar dat houdt mij niet tegen
oke late we het zo stellen, je gaat van allebei teveel nemen.. Je zuipt te veel.. Je kotst alles uit je lijf.. Je pakt te veel potte en je gaat nock.. 2 u later wordt je weer wakker en 's avonds ga je naar huis en gewoon serieus slapen.. wedde dat je na lekker nokkie gegaan te zijn weer potte kunt pakke, en na het spauwe van bier de eerst komende dag geen bier meer kunt zien??
ga jij dan ook naar feesten zonder drugs?
oke, dus je bent een junk als je drugs gebruikt op elk feestje
(laten we zegge 2 keer per maand)
En je bent een alcoholist als je elke zaterdag wat biertjes drinkt?
nou nou nou, dan zit de wereld vol verslaafde!
oke late we het zo stellen, je gaat van allebei teveel nemen.. Je zuipt te veel.. Je kotst alles uit je lijf.. Je pakt te veel potte en je gaat nock.. 2 u later wordt je weer wakker en 's avonds ga je naar huis en gewoon serieus slapen.. wedde dat je na lekker nokkie gegaan te zijn weer potte kunt pakke, en na het spauwe van bier de eerst komende dag geen bier meer kunt zien??
als je een kater hebt zijn er 2 dingen die helpen: vet vreten en doorzuipen
oke, dus je bent een junk als je drugs gebruikt op elk feestje
(laten we zegge 2 keer per maand)
wanneer je het nooit zonder drugs op een feestje kan leuk hebben ben je naar mijn mening een junk ja
Laten we het er op houden dat >DT< (27 jaar) een beetje ouderwets aan het worden is..
maar als je er heilig van overtuigd bent dat drugs beter voor je is jongen dan moet je dat vooral blijven doen.
Klopt man, ik ga er iedere zondag voor naar de kerk..
Maar ik weet ook wel dat drugs niet goed voor je is maar so what.. Weet je wat niet goed is, van die mensen die in een topic dat andere leuk vinden de sfeer een beetje gaan lopen kutten omdat hij zo anti drugs is.. Je gaat toch ook niet als nazi de moskee in lopen met een hakekruis op je rug?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 december 2007 om 21:28:Ik was wel benieuwd wanneer GHB nu eigenlijk goed is.
als jij een overdosis neemt.
Weet je wat niet goed is, van die mensen die in een topic dat andere leuk vinden de sfeer een beetje gaan lopen kutten omdat hij zo anti drugs is.. Je gaat toch ook niet als nazi de moskee in lopen met een hakekruis op je rug?
je moet maar eerst eens goed lezen voor je een conclussie trekt
ik ben niet anti drugs, ik heb het alleen niet nodig om er een feest van te maken
wat hebben nazi's en moslims nou weer te maken met een discussie voeren in een openbare topic waar een ieder zijn mening mag verkondigen?
Gast? kwou nog ff sympathiek overkomen fzo maar kom je uit een EI fzo?
jijwil nou dezelfde discussie met crispy ofzo, geloof dat dit kortzichtige antwoord al was gegeven. Het deel wat jou nooit zo slecht onderbouwt maakt is dat jij waarschijnlijk NOOIT wat hebt gebruikt en dus eigenlijk niet kan oordelen...
hou je bek toch dicht joh...
k geef mijn mening en zeg nix over die van jullie ja!
k zeg niet dat k nooit wat gebruikt heb maar die troep hoef ik dus echt niet!..
daar heb k weer wat te vaak voor gezien wat die troep kan doen....
Ik ben het er helemaal mee eens dat mensen die gaan lopen zeuren over drugs zich eigenlijk ook niet hoeven te verkondigen in een forum waar mensen gewoon over ervaringen etc. willen gaan praten
maar als je een topic opent met z'n domme vraag kan je natuurlijk
ook een dom antwoord verwachten, waardoor er dus discussies ontstaan..
maar als je een topic opent met z'n domme vraag kan je natuurlijk
ook een dom antwoord verwachten, waardoor er dus discussies ontstaan..
gaat erom, je gaat hier toch niet als 't tegenovergestelde, jou mening proberen te laten gelden?
ik dacht toch echt dat hier gevraagd werd om een mening
waar mensen gewoon over ervaringen etc. willen gaan praten
ok wil je t over ervaringen hebben
n vriendin heeft zich laatst bijna dood gezopen met die troep...
heeft ook op de intensive care gelegen!
n andere vriendin heeft vorig jaar ghb in dr drinken gehad en is toen verkracht door 3 jongens
jaja t is echt geweldig spul hoor
Uitspraak van moretti.... op maandag 10 december 2007 om 22:05:vriendin heeft zich laatst bijna dood gezopen met die troep...
heeft ook op de intensive care gelegen!
klinkt hard, maar daar was ze zelf bewust van..
Uitspraak van moretti.... op maandag 10 december 2007 om 22:05:n andere vriendin heeft vorig jaar ghb in dr drinken gehad en is toen verkracht door 3 jongens
jaja t is echt geweldig spul hoor
dit vindt ik een heel ander verhaal en jammer dat zulke mensen ghb zwart maken...
klinkt hard, maar daar was ze zelf bewust van..
ja tuurlijk dat is zo...
maar dat betekend niet dat ik daardoor ghb gelijk n stuk leuker ga vinden ofzo..
dit vindt ik een heel ander verhaal en jammer dat zulke mensen ghb zwart maken...
tja... maar hoop dat je n ook mijn mening snapt..
ik heb nix tegen de mensen die t gebruiken alleen tegen de troep zelf
Zit er een bepaalde geur aan en hoe ziet het eruit?
Ik heb eens gehoord dat er geen belletjes en mogen komen als je het schud?
alleen als je het wilt gebruiken om een olifant te verdoven...
Dombo bijvoorbeeld
Uitspraak van moretti.... op dinsdag 11 december 2007 om 09:39:ja tuurlijk dat is zo...
maar dat betekend niet dat ik daardoor ghb gelijk n stuk leuker ga vinden ofzo
dat is net hoe je der tegen overstaat, ik ben ook een x nok gegaan en ik wist heel goed waar de fout zat, NIEMAND heeft ooit beweert dat drugs niet gevaarlijk is.. Maar door die ervaring ben ik weer goed wakker geschud en dit zal mij niet meer over komen
dat is net hoe je der tegen overstaat, ik ben ook een x nok gegaan en ik wist heel goed waar de fout zat, NIEMAND heeft ooit beweert dat drugs niet gevaarlijk is.. Maar door die ervaring ben ik weer goed wakker geschud en dit zal mij niet meer over komen
Precies heb ik ook gehad, en daardoor kan ik nu doen en laten wat ik wil met GHB, ken 't goedje van binnen en buiten en weet precies wa ik er wel/niet mee kan doen, dus voor mij is en blijft 't top spul
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 december 2007 om 19:34:ik zei alleen dat het niet schadelijk voor je is
Nou ik kan je door ervaring met vrienden iets heel anders zeggen momenteel. Het maakt je kapot van binnen zonder dat je het doorhebt (inwendige bloedingen).
Er is weinig bekend over de grote verslavening die je door ghb krijgt en wat de risico's zijn.
Nou ik kan je door ervaring met vrienden iets heel anders zeggen momenteel. Het maakt je kapot van binnen zonder dat je het doorhebt (inwendige bloedingen).
Er is weinig bekend over de grote verslavening die je door ghb krijgt en wat de risico's zijn.
verslaving ben ik et wel mee eens maar inwendige bloedingen kan ik me bij gbl wel voorstelle maar hoe kan ghb dan doen??
laatste aanpassing

![[GPT] Snobbie](/images/user/235002_2271967.jpg)