Partyflock
 
Forumonderwerp · 984880
helaas kan er niet bij zijn, maar krijg net het 1e smsje binnen, dat Technoboy al draait, en de jump al geweest is..

Hoe was het.

Qlimax belgië 2007,

heeft het de Nederlandse editie overtroffen??

Ik denk het niet!

Barst los
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 2 december 2007 om 20:54:
Zelfs nog een ietswat handtastelijke belg die me aanvloog om te vertellen hoe geweldig hij het allemaal vond
heeft corne ook ervaring mee :D

Uitspraak van ENROC op zondag 2 december 2007 om 21:01:
Steven staat altijd vooraan en maakt alles mee zoals het hoort dan klopt een verslag.
dankje :D Ik doe mn best :jaja:

Mja idd, reporters hebben helemaal geen vip nodig om hun werk te kunnen doen. En al helemaal geen backstage als je geen filmbeelden schiet :)
Het enige waar ik mn vip voor gebruik is snel drinken halen, pissen of mooie foto's / filmpjes maken omdat je meestal in het midden achteraan een verhoogd podium hebt, biedt goede mogelijkheden.
maargoed, ook met argument kwam ik er niet op gister. :/
kwam overigens met mn backstage het podium ook niet op hoor maargoed. Dat kan ik me nog wel voorstellen met al die show-elementen, niet handig als er dan de hele tijd mensen tussendoor lopen ;)
Uitspraak van Stefanovic b) op zondag 2 december 2007 om 21:24:
kwam overigens met mn backstage het podium ook niet op hoor maargoed. Dat kan ik me nog wel voorstellen met al die show-elementen, niet handig als er dan de hele tijd mensen tussendoor lopen

Mwah nee, de stage-manager was niet super blij op dat moment volgens mij, wuifde me snel weg, ben ook maar weer z.s.m. terug gegaan. die mensen zijn al druk genoeg.
Uitspraak van Temmy op zondag 2 december 2007 om 18:25:
was met passport scans dus 16+

Ohja? Niks gezien..
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 2 december 2007 om 21:27:
die mensen zijn al druk genoeg.
pcies.. en prima ook dat de show, Q-fotografen en Dirk met zn camera meer prioriteit krijgen :)
Ik kan ook wel leuke filmpjes maken als k 5 minuten aan 1 stuk op iemands nek zit :lol:
Nog iemand die 2 jumpers gezien die (tijdens Vince éh!) plotseling vanvoor op het podium kwamen jumpen?

Liepen ze zo naast al die vuurwerkknaldingen die gelukkig toen niet afgingen.. maar gekken! :S
Was een vet feesie :D
Ik geef deze ook een Zeer Goed terwijl ik em iets beter vond als in NL. Ik heb er gewoon een beter gevoel bij :P
Uitspraak van ENROC op zondag 2 december 2007 om 20:13:
Niet te druk, goed geluid, iedereen leek het gewoon meer naar z'n zin te hebben.

:yes:

Heldensetjes wat mij betreft van HeadHunterz en Zany vs Prophet.
En natuurlijk Deepack. Echt genoten van die Marcel :respect: Heerlijk! :)
Balen van het geluid (kon beter/harder) maar het was wel gewoon goed dus we mogen opzich niet klagen :P

Jammer dat mn bob om 6 uur weg wou maargoed.. opzich ook nie zo erg :P

Uitspraak van actief op zondag 2 december 2007 om 13:20:
Vond het superr!

Barbara... :bye: Niet gezien helaas :P
(K)

Uitspraak van 'sensual op zondag 2 december 2007 om 20:14:
Enne die Jordii ofzo?

:yes: Dé Jordi O:) :lol: :P

Uitspraak van Stefanovic b) op zondag 2 december 2007 om 21:24:
kwam overigens met mn backstage het podium ook niet op hoor maargoed. Dat kan ik me nog wel voorstellen met al die show-elementen, niet handig als er dan de hele tijd mensen tussendoor lopen

Ja daarom vind ik het ook super vaag dat mensen een backstage bandjes kregen want dat is levensgevaarlijk joh. Alleen fotografen/Dirkie, DJ's, MC's en medewerkers hebben daar wat te zoeken. En misschien nog 1 of 2 gasten/aanhangsels per DJ maar voor de rest echt niemand :S
Uitspraak van Prinz Daff op zondag 2 december 2007 om 21:49:
Nog iemand die 2 jumpers gezien die (tijdens Vince éh!) plotseling vanvoor op het podium kwamen jumpen?

Liepen ze zo naast al die vuurwerkknaldingen die gelukkig toen niet afgingen.. maar gekken!

ja zot, helemaal op einde he
Uitspraak van Stefanovic b) op zondag 2 december 2007 om 21:33:
pcies.. en prima ook dat de show, Q-fotografen en Dirk met zn camera meer prioriteit krijgen

idd (Y)

Uitspraak van Stefanovic b) op zondag 2 december 2007 om 21:33:
Ik kan ook wel leuke filmpjes maken als k 5 minuten aan 1 stuk op iemands nek zit

Oef :dood:
K werd helemaal licht in mijn kop toen je er weer af was, wel gaaf trouwens, nuchter en toch nog zweven :lol: het duurde me veels te kort :( :p
Ik heb me prima vermaakt in het verre België.

Bij de ingang werd ik wel als misdadiger aangekeken. Mijn tas is dus compleet niet open geweest en m'n flesje water en broodjes mochten dus gewoon mee naar binnen.....

Maar dat ene steekwapen werd in beslag genomen! MIJN BALPEN!!! Oei, een 2e balpenmoord is zo geboren.

Verder was het wat rustig maar het was super gezellig!!
:lol:
t werd ook wel wat spannender ja toen je wat begon te wankelen en alles :lol: maar filmpje is wel vet geworden (Y) zal ze binnenkort (als k tijd heb) uploaden
Uitspraak van MvB op zondag 2 december 2007 om 22:11:
Bij de ingang werd ik wel als misdadiger aangekeken.

En j was nog wel zo vriendelijk, rare gasten die Belgen. :p
Uitspraak van MvB op zondag 2 december 2007 om 22:11:
Bij de ingang werd ik wel als misdadiger aangekeken. Mijn tas is dus compleet niet open geweest en m'n flesje water en broodjes mochten dus gewoon mee naar binnen.....

K vbond het idd al zo vreemd dat je met een extra gewoon in de zal liep, ik nog met mijn naieve kop vragen: Ken je die hioer kopen :o ???
Uitspraak van Stefanovic b) op zondag 2 december 2007 om 22:12:
t werd ook wel wat spannender ja toen je wat begon te wankelen en alles maar filmpje is wel vet geworden zal ze binnenkort (als k tijd heb) uploaden

:lol: t was idd wel randje randje eff, maar toen het anthem los ging had ik genoeg energie (om te blijven staan)
Was echt baggermuziek en saai aan het begin van de avond maar toen Dana ging draaien werd het pas echt vet :respect: Niet te druk, wel fucking warm, geluid beetje zachtjes maar toch was het echt wreed feestje :D
ik snap echt niet wat iedereen hier loopt te lullen over het geluid?
Voor de neit zo snuggeren: achteraan hingen er geen boxen. Dan is het dichter naar van voor UITERAARD luider. Maar op sommige momenten kon jij bijna doof worden; stond ECHT niet te stil; ik stond vanachter en ben wel wat gewoon van hard geluid hoor dus ik kan vergelijken ;-)

Geluid stond goed luid en zuiver; niet te stil en niet te luid. Blijkbaar gaan jullie Nederlanders graag buiten met een suizend oor :lol: leuk voor jullie heb ik ook soms maar voor mij is het wel de bedoeling dat ik binnen tien jaar nog iets hoor :lol:
Uitspraak van pimpieboy op zondag 2 december 2007 om 22:53:
Geluid stond goed luid en zuiver; niet te stil en niet te luid.

Te hard is gewoon niet nodig, heb het genoeg mee gemaakt dat je op soms niet eens normaal kan praten en ze de boel opblazen om dat het onnodig hard stond.
Uitspraak van pimpieboy op zondag 2 december 2007 om 22:53:
Blijkbaar gaan jullie Nederlanders graag buiten met een suizend oor leuk voor jullie heb ik ook soms maar voor mij is het wel de bedoeling dat ik binnen tien jaar nog iets hoor

Geluid voelen met oordoppen in ideaal hoor :d
K heb toch wel de hele avond met mijn oordoppen in gelopen dus het geluid stond vooraan dusdanig hard dat ik dat blijkbaar nodig vond, maar ik heb gewoon wel eens beter gehoord.
Ik vond bijv dat de bass in Arnhem veel dieper was.
Uitspraak van ENROC op zondag 2 december 2007 om 22:56:
Te hard is gewoon niet nodig, heb het genoeg mee gemaakt dat je op soms niet eens normaal kan praten en ze de boel opblazen om dat het onnodig hard stond.

idd jij snapt mij ;-)
een voorbeeld van te luid was toch wel Decibel. Was gewoon echt te hard op vele momenten e
Uitspraak van pimpieboy op zondag 2 december 2007 om 22:53:
en ben wel wat gewoon van hard geluid hoor dus ik kan vergelijken
wij ook wel hoor..
ik had beter geluid verwacht dan in Arnhem, maar t verschilde weinig vond ik. Beide feesten was stukken goed te doen met maar 1 of helemaal geen oordop in. Beter voor je gehoor dus, maar aan de andere kant mis je dan toch dat volle en intense wat je wel hebt als de boel wat harder staat (of je in de HMH staat).
Zuiverheid was wel prima volgens mij, daar is me niets ana opgevallen.. Subs waren te weinig aanwezig, maar dat verhaal is bekend :)

Achjaa.. over 4 weekjes weer lekker naar de HMH :lief:
Uitspraak van pimpieboy op zondag 2 december 2007 om 22:59:
een voorbeeld van te luid was toch wel Decibel. Was gewoon echt te hard op vele momenten e

Dat was ook het eerste waar ik aan dacht.
Daar was aan het einde van het geluid in de hardstyletent niks over.
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 2 december 2007 om 22:18:
K vbond het idd al zo vreemd dat je met een extra gewoon in de zal liep, ik nog met mijn naieve kop vragen: Ken je die hioer kopen :o ???

Je had ook wel een verbaasde (of verdwaasde) blik in je ogen toen ik dat flesje in mijn hand had :lol:

Uitspraak van piesmuis op zondag 2 december 2007 om 22:24:
maar toen Dana ging draaien werd het pas echt vet

ze draaide idd wel behoorlijk stevig, prachtig. Wat voor pruik had ze trouwens op zeg.

Uitspraak van pimpieboy op zondag 2 december 2007 om 22:53:
Voor de neit zo snuggeren: achteraan hingen er geen boxen

Wie is hier nou niet snugger, er hingen wel degelijk boxen achteraan. Maar die waren vooral voor de VIP.


Waar stond dat VIP deck voor de winnaar van die actie eigenlijk?? Die heb ik eigenlijk niet in de zaal gezien.
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 2 december 2007 om 22:59:
Ik vond bijv dat de bass in Arnhem veel dieper was.

Lag écht wel aan waar je stond hoor. Wij werden af en toe echt weg gedreund gewoon.
Uitspraak van MvB op zondag 2 december 2007 om 23:03:
Wie is hier nou niet snugger, er hingen wel degelijk boxen achteraan. Maar die waren vooral voor de VIP.

die heb ik niet zien hangen hoor. Ik stond net voor de VIP en je hoorde echt wel duidelijk dat daar achteraan geen boxen hingen.
Of het moet zijn dat ze mss achter het doek hingen bij of boven de VIP ofzo maar daar merkte je dan niks van qua geluid op de begane vloer
Uitspraak van MvB op zondag 2 december 2007 om 23:03:
Waar stond dat VIP deck voor de winnaar van die actie eigenlijk?? Die heb ik eigenlijk niet in de zaal gezien.

Dat was het tafeltje op het VIP deck met de flessen champagene.. :p

Uitspraak van MvB op zondag 2 december 2007 om 23:03:
er hingen wel degelijk boxen achteraan. Maar die waren vooral voor de VIP.

Zou goed kunnen opeengegevenmomentstonokdaar enwashet geluid echt achterlijk (q-base) hard.
Uitspraak van MvB op zondag 2 december 2007 om 23:03:
Je had ook wel een verbaasde (of verdwaasde) blik in je ogen toen ik dat flesje in mijn hand had

Tja ik dacht echt van "huh":| :p

Uitspraak van 'sensual op zondag 2 december 2007 om 23:05:
Lag écht wel aan waar je stond hoor. Wij werden af en toe echt weg gedreund gewoon.

Midden voor en rechts voor.
Ongeveer hetzeflde als in Arnhem en daar ging het voor me gevoel toch iets harder. Komt denk ik omdat de subs hier uit stonden.
Uitspraak van Vliegje op zondag 2 december 2007 om 15:42:
Niemand ging echt continu los had ik het idee,

dat gevoel had ik ook wel een beetje, de dj's wisten het publiek niet continu op gang te houden.. toch anders dan Qlimax nederland.

verders zijn die belgen wel vet relaxed ( en nog niet veel gewoon :x ) ikzelf heb geen last van franstaligen gehad in negatieve zin b)


Uitspraak van Framboos op zondag 2 december 2007 om 16:38:
Het jump duurde tot 1 uur, maar ze gingen gewoon door met 'het dansje'.

daarvoor ben je ook in België jwt b)


Uitspraak van Framboos op zondag 2 december 2007 om 16:38:
Het geluid stond heel erg zacht.. had daar wel meer van verwacht.

ik ook eigenlijk :bloos: later op de avond/nacht ging het toch iets harder meen ik :bloos:

verders heerlijk feestje, lekker dichtbij, en gezellige mensen in de directe omgeving, heb me prima vermaakt :cheer: :cheer:

Uitspraak van Thijs-BK op zondag 2 december 2007 om 17:36:
maar NL is toch echt wel vetter

er waren weinig ongeregelheden ( zei een secutiry gast me, toen ik met me duffe kop dat parkingticket niet uit die automaat meer kreeg :[ )
controles stelden niet veel voor, maar als er na het feest geen ongevallen zijn gebeurt is dat ook niet nodig toch ;) :cheer:

ik denk dat Q-dance volgend jaar wel meer volk zal trekken in België door de goede verloop dit jaar dus volgend jaar = groter = meer show = net zo goed als nederland :9

ps: wie was die leuke meid die me zei dat ik maar één thunderdome flyer mocht pakken :o :lol:
laatste aanpassing
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 2 december 2007 om 23:15:
Midden voor en rechts voor.

Ik links voor. :P
Uitspraak van 'sensual op zondag 2 december 2007 om 23:18:
Ik links voor.

:o wij normaal ook wel maar het wil soms nog wel eens verschillen.

Uitspraak van bounz™ op zondag 2 december 2007 om 23:16:
verders heerlijk feestje, lekker dichtbij, en gezellige mensen in de directe omgeving, heb me prima vermaakt

Was weer een topper he danny, nu heb ik eens een keer bij jou in Belgie een vet feest meegemaakt :d

Uitspraak van bounz™ op zondag 2 december 2007 om 23:16:
er waren weinig ongeregelheden

zoals meestal op feesten waar harde dancemuziek wordt gedraaid.

Uitspraak van bounz™ op zondag 2 december 2007 om 23:16:
ik denk dat Q-dance volgend jaar wel meer volk zal trekken in België = groter = meer show = net zo goed als nederland

De belgen die ik heb gesproken waren laaien enthousiast "beter dan bassleader of Reverse" heb ik al een paar keer gehoord. Taj Q dreunt natuurlijk ook wel gelijk met Kwaliteit het land van de zuiderburen binnen. en de meeste belgen zijn nog helemaal niet met dit soort feesten dus alles is dan nog prachtig :d
Uitspraak van ENROC op zondag 2 december 2007 om 23:09:
at was het tafeltje op het VIP deck met de flessen champagene..

Er waren meerdere tafels en aan het begin van de avond stonden er op meerdere tafel champagne.

Las ik nou goed dat een fles champagne 50 muntjes kostte?
 
Uitspraak van hardcoholic op zondag 2 december 2007 om 16:59:
jezusss wat waren die waalse/franse gasten IRRITANT

weet je ook meteen waarom wij vlamingen zo zagen over een onafhankelijk vlaanderen.

on topic:
vond de vorige belgische editie veel beter: meer show, véél betere intro's e.d.

desondanks heb ik me toch nog goed geamuseerd, en tijdens zany vs the prophet nog ff met ruthless gepraat die tussen het volk liep:)
laatste aanpassing
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 2 december 2007 om 23:30:
nu heb ik eens een keer bij jou in Belgie een vet feest meegemaakt

ik ook :lol:

alhoewel thunderdome 97 in antwerpen was ook wel vet :9


Uitspraak van Thijs-BK op zondag 2 december 2007 om 23:30:
beter dan bassleader of Reverse

Bassleader ben ik ook wel benieuwd naar :bloos:
Uitspraak van pimpieboy op zondag 2 december 2007 om 22:53:
ik snap echt niet wat iedereen hier loopt te lullen over het geluid?
Subwoofers mochten niet aan op last van de gemeente. :( (overlast vorig jaar). Dus gewoon geen laag aanwezig. Voor mij een diepe domper aangezien het vorig jaar bekant harder en zuiverder was dan de HMH.
De bass werd deze editie dus afgespeeld via de V-DOSC line-arrays.. en dat was te horen en (helaas niet) te voelen :P
Maarja.. gemeentebeleid he..

Verder goed feest.. moet t nog ff laten bezinken.. maar veel gezelligheid en goede setjes! En veel bier. Alleen dat Maes moet je niet teveel drinken zeg :O Echt een ramp..
laatste aanpassing
 
Uitspraak van chrizzle op maandag 3 december 2007 om 00:49:
Alleen dat Maes moet je niet teveel drinken zeg

ik weet het, we hebben hier zoveel goede bieren en dan pakken ze 1 dat niet te drinken is:vaag:
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 december 2007 om 01:12:
ik weet het, we hebben hier zoveel goede bieren en dan pakken ze 1 dat niet te drinken is

Goedkoop he ;)

Achteraf na dit lezen was mijn beeld al weer bevestigt..

Belgen zijn geen feestlui..
Zei Jumpeng Moar een Crime Rond.

En zoals ik op foto's heb gezien, Allemaal met Q-dance Stickers op hun kleding plakken:/


Blij dat ik niet geweest ben als jump pas om 01:00 afliep..

Gebouw is kleiner dat wist ik al, en de stage werd ook kleiner wist ik ook al, daarnaast weinig goed geluid schijnbaar..
en eetbonnetjes is zo en zo achterlijk..

Veel kut fransen daar, was ik ook al mee bekend (toevallig geen Undercovers gezien??
Geen hondjes gezien???

En aaien is daar normaal ;)
En controle met paspoort voor belgen ook..
Uitspraak van GizmoNL op maandag 3 december 2007 om 02:37:
Achteraf na dit lezen was mijn beeld al weer bevestigt..

Fout, hier staan alleen de negatieve berichten.


Uitspraak van GizmoNL op maandag 3 december 2007 om 02:37:
Blij dat ik niet geweest ben als jump pas om 01:00 afliep..

Snap ook niet wat hier mis mee is, deze DJ's draaide heel erg breed en niet alleen jump en voor al niet de jump die de meeste kennen.
Uitspraak van GizmoNL op maandag 3 december 2007 om 02:37:
Achteraf na dit lezen was mijn beeld al weer bevestigt..

Volgens mij wil je alleen maar dit beeld bevestigd krijgen zodat je voor jezelf niet het gevoel hoeft te krijgen dat het zonde is dat je niet geweest bent :P

Als je graag maar die gedachte wilt zitten dan wil ik wel zeggen dat ik een k*t avond gehad heb.....


Maar in alle andere gevallen heb ik wel een top avond gehad ;)
laatste aanpassing
Uitspraak van GizmoNL op maandag 3 december 2007 om 02:37:
Goedkoop he ;)

Achteraf na dit lezen was mijn beeld al weer bevestigt..

Belgen zijn geen feestlui..
Zei Jumpeng Moar een Crime Rond.

En zoals ik op foto's heb gezien, Allemaal met Q-dance Stickers op hun kleding plakken:/


Blij dat ik niet geweest ben als jump pas om 01:00 afliep..

Gebouw is kleiner dat wist ik al, en de stage werd ook kleiner wist ik ook al, daarnaast weinig goed geluid schijnbaar..
en eetbonnetjes is zo en zo achterlijk..

Veel kut fransen daar, was ik ook al mee bekend (toevallig geen Undercovers gezien??
Geen hondjes gezien???

En aaien is daar normaal ;)
En controle met paspoort voor belgen ook..

haha, lekker bevooroordeedld, was beter als Nederlandse Qlimax hoor; evenals het geluid wat ook 10x beter was op de Nederlandse Qlimax!! Die jump die ze draaide was nog best aan te horen. en undercovers/hondjes:?? nee, dat is deze Qlimax allemaal mooi bespaard gebleven :) btw show was ook veel intenser als op de Nederlandse opp de 1 of andere manier.
laatste aanpassing
Uitspraak van ...TomTom op maandag 3 december 2007 om 09:10:
show was ook veel intenser als op de Nederlandse opp de 1 of andere manier.

Precies hetzelfde als in NL! en die stickers inderdaad....
 
Uitspraak van J Q R D I :banana: op zondag 2 december 2007 om 22:05:
Barbara...:bye: Niet gezien helaas :P

:bye: Idd...:( en dat terwijl je elkaar in Hasselt toch makkelijker tegen zou moeten komen dan in Arnhem :P
Uitspraak van bounz™ op zondag 2 december 2007 om 23:49:
alhoewel thunderdome 97 in antwerpen was ook wel vet

Man ik was toen nog maar fucking 13 dus toen ging ik nog niet naar de feesten :nocheer: :p

Uitspraak van bounz™ op maandag 3 december 2007 om 00:11:
ik ken daar wel een leuk plekje voor ergens in.........................................................................................brussel

:roflol:

Uitspraak van chrizzle op maandag 3 december 2007 om 00:49:
Verder goed feest.. moet t nog ff laten bezinken.. maar veel gezelligheid en goede setjes! En veel bier. Alleen dat Maes moet je niet teveel drinken zeg Echt een ramp..

zoals besproken lijkt het idd gewoon direct uit de maas te komen :lol:
Uitspraak van chrizzle op maandag 3 december 2007 om 00:49:
aangezien het vorig jaar bekant harder en zuiverder was dan de HMH

De hal zelf heeft volgens mij idd een dijk van een akoestiek en het straalt op de 1 of andere manier sfeer uit. Alleen jammer dat gemeentes etc niet de toegevoegde waarde zien van dikke dancefeesten in hun stad...


Uitspraak van GizmoNL op maandag 3 december 2007 om 02:37:
Geen hondjes gezien???

Je werd niet eens doorzocht bij de ingang...

Uitspraak van ...TomTom op maandag 3 december 2007 om 09:10:
evenals het geluid wat ook 10x beter was op de Nederlandse Qlimax!!

totaal niet mee eens, de nederlandse qlimax had toch echt wel vettere bass daar stodnen de subs teminste nog aan (Y)

Uitspraak van ...TomTom op maandag 3 december 2007 om 09:10:
show was ook veel intenser als op de Nederlandse opp de 1 of andere manier.

Bepaalde laser( s ) die bij de NL-se editie kapot waren deden het nu wel.

Uitspraak van GizmoNL op maandag 3 december 2007 om 02:37:
Belgen zijn geen feestlui..

Ook niet mee eens.
Belgie Heeft echt wel potentie, sfeer was echt goed, Hardstyle bevalt de belgen toch goed heb ik het idee (Y)
laatste aanpassing
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 3 december 2007 om 09:57:
Ook niet mee eens.
Belgie Heeft echt wel potentie, sfeer was echt goed, Hardstyle bevalt de belgen toch goed heb ik het idee

Ja maar had het idee dat bij Hardcore de belgen toch ver te zoeken waren. Tijdens Vince was de helft van de zaal leeg naar mijn idee.

Ik heb mij zeer vermaakt. Geluid was goed, lasers waren vet en de sfeer was goed. Weinig verder op aan te merken.

Iets dat ik wel vaag vond was toen ik binnen kwam, rond een uurtje of 12 kon ik gewoon doorlopen, ff kaartje laten zien en richting de lockers, geen foulliering of iets niets. Dat had ik nog nooit meegemaakt op een groot feest.
Uitspraak van Beut op maandag 3 december 2007 om 10:12:
Ja maar had het idee dat bij Hardcore de belgen toch ver te zoeken waren. Tijdens Vince was de helft van de zaal leeg naar mijn idee.

Het was zowiezo niet vol.
Daarbij Is het een gewenningsproces. Zelf ging ik ook niet vanuit het niets naar hardcore feestenm, ben bij trance en hardstyle begonnen en geleidelijk verder gegroeid.
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 3 december 2007 om 10:37:
Daarbij Is het een gewenningsproces. Zelf ging ik ook niet vanuit het niets naar hardcore feestenm, ben bij trance en hardstyle begonnen en geleidelijk verder gegroeid.

dat klopt maar vond het alsnog humor
 
Ik vond het geweldig:D

Leuke sfeer, best geluid, goeie muziek, gezellig gezelschap:D
mij hoor je niet :D

Voor alle diehards: er is een verslag :D