Partyflock

Forumonderwerp · 984774
1 volger · 3023x bekeken

Waarschuw beheerder
Poll, geopend op zaterdag 1 december 2007, looptijd van 6648.1 dag.
Iedereen · Mannen · Vrouwen

Zijn tienermoeders slechter in het opvoeden van kinderen, dan iemand van 40 met een carriere?

12343%
Nee, iemand van 40 kan ook niks te bieden hebben.
9633%
Lekker belangrijk, ze moeten het zelf weten als ze een kind willen, is niet mijn probleem.
8228%
Ja, een tienermoeder heeft niets te bieden
248%
Geenmening
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 december 2007 om 12:44:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Nee, iemand van 40 kan ook niks te bieden hebben."

Wat dat betreft valt er geen leeftijd aan te hangen. Er zullen meiden van 16 zijn die 't er prima vanaf brengen en er zijn ongetwijfeld ook vrouwen van 40 die geen idee hebben wat ze aan 't doen zijn.
Maar over het algemeen (uitzonderingen daar gelaten) denk ik toch dat je zo tussen de 20 en 34 het beste uit de verf komt als moeder van een baby. Een perfecte leeftijd is er mijns inziens niet, als ik naar mezelf kijk zou ik 't nu geen ramp meer vinden zwanger te raken al wacht ik als ik 't voor het zeggen heb echt nog wel een paar jaar, maar op m'n 22e was ik absoluut niet klaar om moeder te zijn. Ik heb nu al iets meer rust in mezelf, hoef niet meer zonodig naar elk feest, heb wat meer geduld etc. Toen ik 22 was leefde ik voor feesten, mooie kleding, lang leve de vrijheid vooral.
En als ik dan in m'n omgeving kijk heb ik een nicht die 1 jaar ouder is dan ik, zij is 6 jaar getrouwd nu en mama van 3 kids. En dat was héél bewust en het is ook gewoon iets wat bij d'r past. Zij is gewoon een moeder van nature om 't maar zo te zeggen, wat dat betreft weet ik van haar zeker dat als ze op d'r 17e een kind gekregen had, dat ook prima was geweest.
Moraal van dit gezwets 8): geen mens is hetzelfde en ontwikkeling gaat niet op leeftijd ;).

Het levenservaring verhaal vind ik niet helemaal op z'n plaats, iemand van 18 kan meer hebben meegemaakt dan iemand van 40. Toch denk ik wel dat er een stukje geestelijke ontwikkeling bij komt kijken. Als je 16 bent hoor je gewoon nog redelijk onbezorgd door het leven te gaan wbt de volwassen zaken (werk/school, uitgaan, rekeningen betalen, bij je ouders wonen, etc.). En ik denk nog steeds dat als je dat misloopt, dat gaat wringen ooit.

Verder is tiener ook heel breed. Ken een meisje dat in groep 8 zwanger raakte en in de brugklas beviel van d'r kind. Zij was net 12 toen ze beviel van haar dochter. En dan kan je lang en breed lullen tegen me maar ik geloof serieus niet dat jij dan in je eentje dat kind fatsoenlijk op kan voeden :). In haar geval heeft 'oma' dat dus ook overgenomen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Nee, iemand van 40 kan ook niks te bieden hebben."

Ik ben 2 jaar Au-pair geweest van een ventje van 5 jaar. Papa en mama gingen om 7.00 uur weg en kwamen pas om 19.00 uur weer thuis, altijd aan het werk en zagen dat ventje alleen maar in het weekend (als ze dan ook niet aan het werk waren)
Carriere mensen met een eigen zaak. En beide ongeveer 40 jaar oud

Dus volgens mij heeft het gewoon met je eigen instelling te maken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Curl~ op woensdag 9 juli 2008 om 18:36:
Da's waar....maar hoevaak kom je diezelfde mensen niet 20 jaar later tegen om hun jeugd in te halen?

Ik vind het dom

Geen idee.. Ik zal je over 20 jaar antwoord geven.. Ik ken verder namelijk geen tienermoeders..
Alhoewel.. Nog 1tje.. Maar die combineert het perfect.. En die zit echt niet achter de geraniums ofzo:)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 juli 2008 om 20:41:
Dus volgens mij heeft het gewoon met je eigen instelling te maken.

financieel meestal wel...
net of de meeste meiden van een jaar of 16 geld hebben voor een kind....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TLN op woensdag 9 juli 2008 om 20:38:
Verder is tiener ook heel breed. Ken een meisje dat in groep 8 zwanger raakte en in de brugklas beviel van d'r kind. Zij was net 12 toen ze beviel van haar dochter. En dan kan je lang en breed lullen tegen me maar ik geloof serieus niet dat jij dan in je eentje dat kind fatsoenlijk op kan voeden :). In haar geval heeft 'oma' dat dus ook overgenomen.

jezus, dat is extreem! :O

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 juli 2008 om 09:13:
jezus, dat is extreem!

Toen speelde ik nog met barbies:P

Waarschuw beheerder
"Nee, iemand van 40 kan ook niks te bieden hebben."

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 juli 2008 om 09:19:
Toen speelde ik nog met barbies

Had dat kind niet gewoon een barbie in dr fluit gedrukt en is die er uit gekomen :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 juli 2008 om 09:19:
Toen speelde ik nog met barbies:P

Ja, idd... toen giechelde ik met handje vasthouden :bloos:
Waarschuw beheerder
En ontkende je als ze zeiden dat je verliefd was op een meisje :rot: Meisjes zijn jakkie :kwijl:

Waarschuw beheerder
Haha:lol: