Partyflock

Forumonderwerp · 984355
3 volgers · 54668x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Poll, geopend op woensdag 28 november 2007, gesloten op woensdag 5 november 2008, looptijd van 343.3 dag.
Iedereen · Mannen · Vrouwen

Wat vind jij er van?

38666%
Super!
9416%
lelijk
6912%
Pijnlijk
326%
Hou niet van piercings

[img width=321 height=230 cacheid=00050576000cd7276671177d1a0216e4b8]http://www.tattooshop-marillion.nl/Dermal%20Anchor%20Piercing/Dermal02.JPG[/img]

Jessy wil ook :cheer:

mensen die al z'n piercing hebben?

foto's!!

*en hoe was je ervaring*

(K) !!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 12:01:
Da's dus onzin :S Het is zo weinig metaal dat een detectiepoortje daar niet van af gaat (beter nog, die dingen zijn nog NOOIT afgegaan als ik er door ging en ik heb meerdere piercings). En ik ben nog steeds niet blijven haken en heb er nu al een maand eentje tussen m'n borsten.

Nu mag jij me vertellen waar je het op baseert Miss Leeuwtjah :P

't zetten was trouwens met 1 minuut gebeurd, veel sneller dan elke andere piercing die ik heb laten zetten. En genezing gaat net zo rap, helemaal geen last van :)

Amen 0:)

Pijn valt super mee, het is ff een gemeen prikje als ze met de naald in je huid gaan en wat ruimte maken, maar dat is zo gebeurd. Bij mij zat ie er binnen 30 sec in!!

Het leek eigenlijk al of ie na 3 dagen genezen was. Geen last meer van, t zag er allemaal supergoed uit!! Heb m nu bijna 6 weken, en ga morgen naar de piercingshop om er een ander plaatje op te zetten.
Heb m overigens op mijn pols ;)

Niks is idd origineel meer, ALLES maar dan ook ALLES is al een keer gezet. Je moet het doen omdat je het zelf mooi vind.
Maar toch is hetleuk om je een beetje van de massa te kunnen onderscheiden, ik zou het ook minder vinden als iedereen er opeens mee loopt!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van HARDSTYLECHICK #1 op donderdag 20 december 2007 om 18:54:
Het leek eigenlijk al of ie na 3 dagen genezen was. Geen last meer van, t zag er allemaal supergoed uit!! Heb m nu bijna 6 weken, en ga morgen naar de piercingshop om er een ander plaatje op te zetten.

ja hij geneest super snel!
maar ik mag er wel pas na 3 mnd wat anders op zeiden ze :O bij jou niet gezegt? omdat hij er anders nog uit kan gaan.

Waarschuw beheerder
Niks is idd origineel meer, ALLES maar dan ook ALLES is al een keer gezet. Je moet het doen omdat je het zelf mooi vind.
Maar toch is hetleuk om je een beetje van de massa te kunnen onderscheiden, ik zou het ook minder vinden als iedereen er opeens mee loopt!

Helemaal mee eens :)
Waarschuw beheerder
Wat mij op valt is dat er 2 verschillende dermals zijn. 1 met een gebogen stukje wat in je lichaam gaat en de andere is een plaatje met 3 gaatjes. Ben wel benieuwd wat eigenlijk nou het verschil is!

Waarschuw beheerder
Tsja.. er zijn meer wegen die naar rome leiden..
Net zoals je met piercings gebogen en rechte staafjes hebt.

Gok ik?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op donderdag 20 december 2007 om 23:41:
Tsja.. er zijn meer wegen die naar rome leiden..
Net zoals je met piercings gebogen en rechte staafjes hebt.

ja idd dat denk ik ook..

Ik heb alleen ervaring met dat plaatje met 3 gaatjes, dus geen idee hoe het met die andere gaat :nee:

misschien dat die dan ook op een andere manier worden gezet? want er zijn ook 2 manieren :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sheryl op donderdag 20 december 2007 om 22:35:
Wat mij op valt is dat er 2 verschillende dermals zijn. 1 met een gebogen stukje wat in je lichaam gaat en de andere is een plaatje met 3 gaatjes. Ben wel benieuwd wat eigenlijk nou het verschil is!

Die met een gebogen stukje heten Dermal Anchors, de voorloper van de microdermals.

Dat plaatje met die drie gaatjes is dus een microdermal!

Een dermal anchor is volgens mij lastiger om te zetten, en hij is natuurlijk stukken groter dan een micro. Ook kan je er geen ander discje op zetten!!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 20:11:
ja hij geneest super snel!
maar ik mag er wel pas na 3 mnd wat anders op zeiden ze bij jou niet gezegt? omdat hij er anders nog uit kan gaan.

Wat raar?! Ik heb wel meer verschillende dingen gelezen overal maar ik hou het advies van mijn piercer aan. Die zei dat het na 6 weken kon! Andere shops zetten direct een diamantje of wat je ook wil op de micro, ik heb eerst een glad plaatje erop gekregen, hij zei dat dat beter was voor de genezing.
Maja we zullen het merken straks. Als het niet gaat, gaat het niet, en wacht ik wel weer :(
Waarschuw beheerder
donateur
Nu nog iemand vinden hier in de buurt die zoiets doet.

Mag voor me werk geen wondjes hebben maar nu ik 2 weken vrij ben ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van HARDSTYLECHICK #1 op vrijdag 21 december 2007 om 10:09:
Een dermal anchor is volgens mij lastiger om te zetten, en hij is natuurlijk stukken groter dan een micro. Ook kan je er geen ander discje op zetten!!

Volgens mij kan er wel een ander disk geval op. Ik ben er denk ik al achter. De ene is ontworpen door de kerel van BME en dat ontwerp is weer veranderd door iemand anders..

De DA heeft 1 weerhaakje en de MD het er 2.
Waarschuw beheerder
Ik vind het ook wel wat hebben, zeker in de lies vind ik ze wel leuk. Had er alleen nog nooit van gehoord totdat ik dit topic las.
Waarschuw beheerder
heb er 1 op mijn buik:D

Komen zoiezo nog 2 bij.
Maar eerst ff kijken hoe deze bevalt!
heb hem nu ruim een week en het gaat super:D
Nergens last van!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Haha en daar ben ik het dan weer mee eens :P Alle piercings zijn al eens gezet, als je je druk moet maken of je piercing al veel gedaan is of niet dan blijft er niets over. Je neemt 't voor jezelf waar je 't mooi vind en niet op een andere plek omdat de plek die je misschien wilt al eens gedaan is :S

Waarschuw beheerder
ik hou niet van dingen die onder de huid worden gezet dmv zulke dingen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 december 2007 om 19:28:
Haha en daar ben ik het dan weer mee eens :P Alle piercings zijn al eens gezet, als je je druk moet maken of je piercing al veel gedaan is of niet dan blijft er niets over. Je neemt 't voor jezelf waar je 't mooi vind en niet op een andere plek omdat de plek die je misschien wilt al eens gedaan is :S

Inderdaad....Of mensen die piercings nemen om te shockeren, zo kansloos !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 20 december 2007 om 18:29:
Heb hetzelfde gehad met m'n christina. Mensen hadden em al wel..
Toen heb ik em 2 jaar geleden laten zetten en nu lopen
er steeds meer mee

Gelukkig is het geen piercing waar je mee geconfronteerd wordt ;)
Je moet het dus weten van de persoon..

Waarschuw beheerder
heb die van mij vrijdag laten zetten .. de pijn viel wel mee heb er eerst 1 laten zetten had niet genoeg geld voor 3 binnenkort laat ik er 2 tegelijk zetten :d

https://partyflock.nl/albumelement/28721960
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 18 december 2007 om 17:59:
Ligt aan je pijngrens.. maar dat je het zal voelen kan
niemand ontkennen.. tenzij je het laat verdoven

Pijnlijk viel mee voelt beetje branderig.. Maar verdoven mag volgens mij niet toch?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Shizlle My Nizlle neeeds Summer op maandag 31 december 2007 om 10:51:
Pijnlijk viel mee voelt beetje branderig.. Maar verdoven mag volgens mij niet toch?

Verdoven is inderdaad verboden. Daarvoor moet je echt medisch onderlegd zijn.

BTW is verdoven ook nutteloos. Je kan beter meteen piercen, je voelt praktisch hetzelfde, en zonder verdovingstroep geneest je piercing ook nog eens veel beter.

Ik vind mensen die een verdoving willen ook echt mietjes...Dan wil je je piercing ook niet echt vind ik!!
Als je echt graag een piercing wil, is het die 2 seconden pijn wel waard. Je weet, no pain, no gain. Als je een piercing wil moet je niet gaan klagen over de pijn!!

Waarschuw beheerder
Kheb er 3: 2 op mn pols en 1 in mn nek.

Dermals zijn veel minder pijnlijk met zetten en de genezing gaat veel sneller dan piercings of tattoos. Van die op mijn polswas na 2 dagen niet meer te zien dat ze nieuw waren. 8 weken later kon ik het opzetstuk laten wisselen.
2 weken geleden heb ik die in mn nek laten zetten. Het zetten was gevoelig, maar ik heb er totaal geen last meer van. Het kan wel gaan bloeden maar dat is, omdat ze met een vrij grote naald een gat in de huid moeten maken. Als je naar de website www.dermalanchor.nl gaat, kun je zien hoe ze zoiets zetten. Het lijkt eng, maar dat is het niet. Verdoving is onzin, zo pijnlijk is het nou ook weer niet en bovendien duurt het hele proces misschien 10 minuten.

Eén waarschuwing: het is verslavend ;o)!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 december 2007 om 14:40:

Whahah daar ben ikal achter.. HEb er eergister een gezet en wil er nog zooo fucking veel :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Shizlle My Nizlle neeeds Summer op maandag 31 december 2007 om 10:51:
Maar verdoven mag volgens mij niet toch?

Er bestaat ook verdovende gel.
Had ik altijd op me werk voor de patienten.

Maar ik heb mijn piercing ook zonder laten zetten.
Je zou een hap gel kunnen nemen want het is niet schadelijk om door te slikken of zo.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur

Ik merk het jah, net me eerst. Iets meer dan een week. En zit nu al te bedenken waar de volgende komt.
Waarschuw beheerder
Weer is wat anders als de ribbeltjes condoom
Waarschuw beheerder
zooo het eerste ook weer geleerd in '08 :)
heb het wel ooit gezien en toen vroeg ik me al af hoe ze die piercing dan gezet hadden :D

het zit er een stuk vetter uit als een piercing imo, stuk minder het 'botje door de neus effect' dat ik altijd heb bij staafjes of ringetjes.
alleen moet waarschijnlijk nog ff wennen aan het zetten, 'n plaatje dat door littekenweefsel op z'n plek gehouden word klinkt nou niet echt aantrekkelijk

Waarschuw beheerder
Vind het een mooi gezicht.
Maar lijkt me super pijnlijk!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 januari 2008 om 18:14:
Vind het een mooi gezicht.
Maar lijkt me super pijnlijk!!!

Dat valt dus hartstikke mee.

To pierce betekent: doorboren.
Bij de microdermals wordt je huid niet doorboord. Er word slechts een gaatje in je huid geprikt en onder je huid een beetje ruimte gemaakt. Alleen dat ene prikje voel je even. Bij een normale piercing voel je m 2x door je huid gaan. Ook is bij een gewone piercing de pijn erna veel groter. Een micro voel je eigenlijk meteen al niet meer!! Het enige jammere is dat de huid om je micro wat blauw kan worden, omdat de piercer je huid een beetje los moet kneden. Maar dat is binnen een weekje of 2 ook weer weg. :)
Waarschuw beheerder
donateur
het deed dus absoluut niet zeer, ik heb um al ruim 1,5 jaar ofzo

ik laat hem er binnenkort uithalen.. want dat ding blijft enorm in de weg zitten

en helemaal nu het een rage wordt.. de lol is er zo ook wel een beetje van af :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mary Cherry :[ op donderdag 3 januari 2008 om 10:50:
en helemaal nu het een rage wordt.. de lol is er zo ook wel een beetje van af :(

Ja maar dat hou je toch lijkt me.

Uitspraak van actief op donderdag 20 december 2007 om 18:29:
Als 1 schaap over de dam is, volgen meer.. das met alles zo,
dus ook met dermals.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mary Cherry :[ op donderdag 3 januari 2008 om 10:50:
ik laat hem er binnenkort uithalen.. want dat ding blijft enorm in de weg zitten

Je neemt m toch voor jezelf, en met een reden??
Vind het vrij kansloos om m er dan uit te halen omdat er meerdere mensen mee gaan lopen...
Of had je m soms alleen maar om te shockeren? Jammer he, als dat shock-effect weg is :P

En een rage als bv de tongpiercings zie ik het niet echt worden. Omdat de procedure duurder is, en ingrijpender, en permanent. Veel mensen vinden het een eng idee, tenminste enger dan normale piercings.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van HARDSTYLECHICK #1 op donderdag 3 januari 2008 om 17:56:

:yes: ben ik met je eens!

Dan kan je net zo goed geen piercings nemen,
want vaak heeft iedereen toch hetzelfde.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het ook supergaaf! Ik zit er al een poosje over te twijfelen om het te combineren met mijn tattoo maar ik ben er nog niet uit :) dus wie weet.. :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 december 2007 om 18:56:
Gelukkig is het geen piercing waar je mee geconfronteerd wordt
Je moet het dus weten van de persoon..

Haha is maar goed ook :D

Maar verdoven mag volgens mij niet toch?

Jawel hoor :)

Uitspraak van HARDSTYLECHICK #1 op maandag 31 december 2007 om 13:32:
Verdoven is inderdaad verboden. Daarvoor moet je echt medisch onderlegd zijn.

Is niet waar. Overigens heb ik het over verdoven met een zalfje,
niet met een prik ;). Als je medische papieren hebt, mag je
wel met een naald verdoven. Maar heb je dat niet maar ben je wel
piercer, kun je op doktorsverzoek EMLA zalf verkrijgen, en
verdoofd ook heel goed :)

en zonder verdovingstroep geneest je piercing ook nog eens veel beter.

Das dikke onzin.

Ik vind mensen die een verdoving willen ook echt mietjes...Dan wil je je piercing ook niet echt vind ik!!
Als je echt graag een piercing wil, is het die 2 seconden pijn wel waard. Je weet, no pain, no gain. Als je een piercing wil moet je niet gaan klagen over de pijn!!

Dat is echt de grootste bullshit die mensen kunnen zeggen
over piercings :lol: ! En bovendien, dan maar een mietje, ik heb
iig een mooie piercing zonder pijn b)
Wat kan mij het verotten dat ik een verdoving neem. Als ik geen
pijn wil, is dat toch lekker mijn keus :). En ik ben niet bang
voor de pijn, want ik heb ook piercings gezet zonder verdoving.
Maar als het zonder kan, waarom niet? Ik doe het niet voor de
kick of de pijn :no: Maar voor de piercing :d

Je mening mag je hebben, begrijp me niet verkeerd, vind het
alleen zo stom als mensen dit zeggen. (F)

Als je naar de website www.dermalanchor.nl

Oh lachuh.. hebben ze een website :d
Ik zie een foto van een meid, die er 3 bij d'r doos heeft,
dat is wel onwijs gaaf :D

Alleen zie ik ook op deze website dat je als naverzorging je dermal
moet aandrukken aantal keer per dag, maar dat is zo fout :o Als je
wilt dat het fout gaat, moet je dat vooral doen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
www.dermalanchor.nl super foto's (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op donderdag 3 januari 2008 om 21:25:
Ik zie een foto van een meid, die er 3 bij d'r doos heeft,
dat is wel onwijs gaaf

handig ook met scheren :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 januari 2008 om 21:39:
handig ook met scheren

haha idd.. lastig er omheen scheren en je kan ze er ook niet
ff uithalen 8)
Waarschuw beheerder
Ziet er super leuk uit! :D
Waarschuw beheerder
beetje lastig neuken, kan je niet meer daar vasthouden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boomertje op vrijdag 4 januari 2008 om 01:12:
beetje lastig neuken, kan je niet meer daar vasthouden.

Hij kan op allerlei plaatsen hoor
Waarschuw beheerder
ik vind het opvallend dat er bijna alleen maar vrouwen het er over hebben, ik wil er snel een laten zetten....of achter in me nek of tussen mn duim en wijvinger dat stukje, weet niet hoe je dat noemt

Waarschuw beheerder
Op die plek waar dat meisje er 3 heeft kun je niet scheren daar moet je met een pincet plukken :lol:

Deja-V mannen hebben er vaak een op het midden van de onderarm

Tussen je duim en wijsvinger raad ik je af. Dit is een plek waar je onwetend vaak tegenaan stoot. Dat meisje op de foto die er een op de vinger had, heeft de dermal om die reden er ook uit laten halen. Bovendien is deze plek zeer gevoelig voor bacterieën (denk bijvoorbeeld aan naar de wc gaan, tuinieren, koken, etc). Het risico is erg groot op die plek. De nek daarentegen is een goede plek. Hier stoot je bijna niet tegen, alleen kleding blijft wel eens haken of haren draaien er omheen.

Aandrukken helpt juist wel goed, daardoor zijn die van mij in zeer korte tijd aan de huid gehecht. Het enige waar ik tegenop zie, is om ze er ooit uit te laten halen. Dan komen ze weer met die enorme naald :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 januari 2008 om 12:47:
Aandrukken helpt juist wel goed, daardoor zijn die van mij in zeer korte tijd aan de huid gehecht.

Je piercing geneest het beste als je er helemaal NIET aanzit :)
Als je het aandrukt, druk je het steeds weer los en kapot. Het is
bovendien ook niet bevoordelijk voor de genezing.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 januari 2008 om 12:47:
Het enige waar ik tegenop zie, is om ze er ooit uit te laten halen. Dan komen ze weer met die enorme naald

Ja daar zou ik ook echt tegenop kijken.. :O
1 groot nadeel van die krengen :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Jij weet ook wel veel van het piercing gebeuren he Elo?? Werk je zelf ook in een piercingshop?
MBT verdoving met een zalfje heb je inderdaad helemaal gelijk. Ik vraag me alleen af in hoeverre dat zin heeft... En in hoeverre dat zalfje hygienisch is, en of er toch niet iets van in de wond terecht kan komen, en dat het daardoor minder goed heelt?!

Over sommige dingetjes hebben we een wat andere mening, tja, dat zij zo ;)

Had je zelf nou ook microdermals? Foto's in je album doen het btw niet!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van HARDSTYLECHICK #1 op vrijdag 4 januari 2008 om 13:25:
Foto's in je album doen het btw niet!!

ligt denk vandaag aan pf zelf, hij doet raar!

Maar hoe halen ze het nou eigenlijk eruit?
De een zegt snijden, en de ander zegt met zo'n zelfde dikke naald..

Waarschuw beheerder
Jij weet ook wel veel van het piercing gebeuren he Elo?? Werk je zelf ook in een piercingshop?

Mowah.. valt wel mee.. ;)
Ik zit in de metaal bewerking, dus ik weet veel van
materialen af. Ik maak soms zelf ook piercings :lol:
En heb me de laatste tijd er in verdiept. Zou het ook wel
willen leren namelijk. (nu nog een proefpersoon 8))
En ik leer zo af en toe wat van mijn piercer. Hoe je een
piercing moet zetten, hoe je hem het beste kan zetten e.d
Mijn moeder is tandarts assistente, zo weet ik ook een beetje
wat af van verdoven :)

Ik vraag me alleen af in hoeverre dat zin heeft...

Heel erg veel zin haha! EMLA zalf moet je dik een uur tot 1,5 uur
in laten werken wil je verschil merken. Het ontrekt het bloed
uit je haarvaatjes, dus ook uit je zenuwen waardoor je geen gevoel
meer hebt in je huid. Je huid is ook iets witter als je eenmaal
de zalf eraf haalt.

Sommige piercers smeren het er maar een kwartiertje op, maar dan
helpt het helaas niet. Moet goed in je huid trekken. Heb nu al
een aantal piercings met emla zalf gezet en moet zeggen, heb er
geen drol van gevoelt haha :d

Je hebt ook nog Xylocaine, die kun je in je mond gebruiken.
Word wel eens bij tandartsen gebruikt als voorverdoving of
in het ziekenhuis als voor verdoving bij een ruggeprik. Werkt
heel heftig, maar ook heel kort (15 min).

En dan kun je nog verdoven met een prik (heb ik nog nooit gehad).
Maar de piercer moet daarvoor medische papieren hebben.

En in hoeverre dat zalfje hygienisch is, en of er toch niet iets van in de wond terecht kan komen, en dat het daardoor minder goed heelt?!

Kleine beetje zalf wat nog op je huid zit, haal je er af
en daarna ontsmet je huid. De zalf die in je huid is getrokken
word na een paar uur opgenomen in je bloed, dus staat helemaal
los van het helen.

Als jij je huid insmeert met bodylotion en een paar uur later
laat je een piercing zetten, is er ook niks aan de hand.
De naald en je sieraad is steriel, dat is wat belangrijk is :)

Over sommige dingetjes hebben we een wat andere mening, tja, dat zij zo

Een mening is er om te hebben haha.. ;)

Had je zelf nou ook microdermals? Foto's in je album doen het btw niet!!

Nee album ligt er uit bij iedereen geloof ik :s Maar heb zelf
geen microdermals. Vind ze wel leuk, maar de prijs achterlijk
duur! Me piercing heeft waarschijnlijk een andere manier gevonden
hoe je hetzelfde kan zetten op een andere manier. Gaat ie een keer
op me uit proberen :d

En anders maak ik zelf een micro dermal en laat ik me piercer
hem piercen ;)

Zo, nou ben ik klaar :[ haha
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Vind het vrij kansloos om m er dan uit te halen omdat er meerdere mensen mee gaan lopen...
Of had je m soms alleen maar om te shockeren? Jammer he, als dat shock-effect weg is

dit is bullshit :X :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Omdat de procedure duurder is, en ingrijpender, en permanent

kost net zo weinig
doet minder zeer als een piercing (bij mij tenminste)
en je kunt um er zo uit laten halen