Partyflock

Forumonderwerp · 983720
Waarschuw beheerder
De tiener was een zesjarige allochtoon meisje te hulp geschoten.
Neonazi's in de Duitse plaats Mittweida hebben een hakenkruis gekerfd in de heup van een 17-jarig meisje. De tiener was een zesjarige allochtoon meisje te hulp geschoten dat werd lastiggevallen door de rechtsextremisten, maakte de Duitse politie vrijdag bekend.

De daders namen de benen nadat de vrouw had teruggevochten toen ze het SS-insigne in haar wang dreigden te kerven. In het appartement van een van de verdachten troffen agenten nazi-spullen aan. Tegen één persoon is een strafrechterlijk onderzoek ingesteld. Een arrestatiebevel ligt er niet. De rechtbank in Chemnitz wees een verzoek daartoe af.

Bron: http://www.dag.nl/Nieuws/Artikelpagina-Nieuws/Nazis-kerven-hakenkruis-in-heup-van-17-jarige.htm
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ZIEK
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 november 2007 om 16:04:
En jij denkt dat als ze een shock heeft dat die ineens verdwijnd als ze in haar heup hebben gekerfd ? lijkt me dat het dan erger word

Ik denk dat je helemaal gelijk hebt. Ze zal er wel om hebben gevraagd :s
Waarschuw beheerder
donateur
jaa ik las t verkeerd.. las t dat ze eerst dr kop wilden kerfen ze vocht en toen de benen namen..als in de zin van dr benen kerfen...

verder vind ik t echt niet raar hoor als ze haar been al hebben verminkt en dan aan dr gezicht willen beginnen kan dr echt wel iets knappen zodat ze totaal door t lint gaat:/ je zal dr maar meelopen zo'n ss teken op je kop:s

maargoed uiteindelijke conclusie het is echt weer te ziek voor woorden dit:/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 november 2007 om 14:58:
Probeer je dit goed te praten?

Als het daadwerkelijk waar is niet.
Maar er zijn ook laffe daden gepleegd door niet nazi's.
Vindt het gewoon een zeer kortzichtige opmerking.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 november 2007 om 18:19:
Maar er zijn ook laffe daden gepleegd door niet nazi's.

Ja maar daar gaat het toch niet over in dit topic? :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fietsketting op zondag 25 november 2007 om 18:49:
Ja maar daar gaat het toch niet over in dit topic?

Als je nou eens leert verder te lezen dan je neus lang is. ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op zondag 25 november 2007 om 18:11:
las t dat ze eerst dr kop wilden kerfen ze vocht en toen de benen namen..

mag ik u feliciteren met de meest smakeloze grap van de dag :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 november 2007 om 19:56:
Ik weet niet hoe ik moet verwoorden wat ik van ze vind.

als ik weet wie het is mep ik ze tot strond...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op zaterdag 24 november 2007 om 19:34:
De stand van het kruis zegt iets over astrologie.

Ik denk niet echt dat die idioten daar een diepgaande voorstudie over hebbuh gedaan. Dus dit wil niks zeggen. Gewoon een hakenkruis punt.

Het oude symbool voor de swastica is de zon. De stand heeft idd met astrologie te maken.
De'r is ook nog een hele symboliek van toepassing of het teken omgekeerd is of niet. Swastica van het 3de rijk is omgekeerd teken tov het teken dat oude beschavingen kenden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 november 2007 om 19:08:
als ik weet wie het is mep ik ze tot strond...

dan moet je ze eerst afmaken en dan opeten en uit kakken...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 november 2007 om 19:01:
Als je nou eens leert verder te lezen dan je neus lang is.

Je kan het leuk brengen maar wat je zegt slaat natuurlijk nergens op, wie anders dan een nazi zou een hakenkruis in iemand been kerven? Een moslim? :lol:

Uitspraak van verwijderd op zondag 25 november 2007 om 18:19:
Als het daadwerkelijk waar is niet.

Aangezien de duitse kranten er vol mee staan lijkt me toch wel dat het waar is...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fietsketting op zondag 25 november 2007 om 19:31:
Aangezien de duitse kranten er vol mee staan lijkt me toch wel dat het waar is...

Kranten staan wel vaker vol met troep wat niet waar is .Net als van die meisjes die zeggen ontvoerd te zijn ofzo door een man die er zo en zo zou uitzien, en dan blijkt later ineens dat ze het verhaal verzonnen heeft omdat ze zelf wat gedaan hadden en het niet durfden te vertellen tegen hun ouders.

Waarschuw beheerder
Je kan het leuk brengen maar wat je zegt slaat natuurlijk nergens op, wie anders dan een nazi zou een hakenkruis in iemand been kerven? Een moslim?

Waarom niet ? hahaha hier in de buurt hebben moslims een hakenkruis op een gebouw gespoten met zwarte verf alleen ze hadden het teken verkeerd om hahahaha
Waarschuw beheerder
ziekelijk weer :/

maar mss kon ze wel niet terugvechten tijdens dat het hakenkruis in haar been werd gekerfd, omdat ze werd vastgehouden ofzo.. weet jij veel.. en je kunt idd zoiets hebben van een shock ofzo, (heet dan anders, maar wat dat weet ik niet meer) en dan ineens tot inkeer komen, en dan trug vechten.. :)

Mjah zo'n verhaal vertelt natuurlijk niet alles wat er gebeurt is he ;)

Vind t wel dapper van dat 17 jarig meisje dat ze te hulp is geschoten.. (Y)
Waarschuw beheerder
hier word je toch echt aggresief van :[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 november 2007 om 19:06:
mag ik u feliciteren met de meest smakeloze grap van de dag

:vaag: hoezo komt dit over als smakelose grap dan?? :vaag:
verkeerde manier van lezen gewoon en ff kort samen gevat!

Uitspraak van :bounce: DaSanniej :bounce: op zondag 25 november 2007 om 21:17:
Vind t wel dapper van dat 17 jarig meisje dat ze te hulp is geschoten..

nouh idd!!(Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
te ziek
Waarschuw beheerder

Dus omdat de Russische kranten schreven dat de Duitsers nooit de grens over waren gekomen in 1941 was dat ook waar? Alleen maar omdat de kranten er vol mee stonden? :D U bent me er eentje. :aai: de BRD-media is 75% Amerikaans en 25% heropgevoed BRD-Schuldgevoelduits. De kranten staan altijd bol van dit soort onzin, alleen maar om het schuldgevoel bij het Duitse volk wakker te houden. Maar goed, mocht t waar zijn - dan doodknuppelen die wannabe-SS-enthousiasten met waarschijnlijk evenveel ideologische kennis als een ui.
Waarschuw beheerder
Verschrikkelijk bericht pfff, echt ziek idd

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 november 2007 om 16:35:
Elke krant in Duitsland staat er vol mee, lijkt me dat het dan geen fabeltje is

was vorige jaar toch ook in NL of Be dat een meisje iet soortgelijks beweerde mee gemaakt te hebben
Beetje hetzelfde verhaal, toen men een onderzoek starte kwam dan uit dat ze het zelf gedaan had een tijd geleden als aandachtskreet.
je moet overigens al als slachtoffer heel stil blijven liggen wil je dat hakenkruis in je heup krijgen.
Om maar te zwijgen over wat voor een vlijmscherp mes dat moet geweest zijn om vrolijk door een broek heen te gaan mooi in een diepe snee en nog wel is in die vorm:/
of heeft ze meegewerkt op haar kleren eerst netjes uit te doen.
Vind het raar klinken...

MAAR indien het natuurlijk echt het werk is van nazis vind ik het een bijzonder zwakke daad, en niet te geloven dat er geen arrestaties zijn verricht.:/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 november 2007 om 19:34:
naties

hahaha
Waarschuw beheerder
extremisten zijn zowiezo stom volk :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 26 november 2007 om 11:16:
was vorige jaar toch ook in NL of Be dat een meisje iet soortgelijks beweerde mee gemaakt te hebben
Beetje hetzelfde verhaal, toen men een onderzoek starte kwam dan uit dat ze het zelf gedaan had een tijd geleden als aandachtskreet

Volgens mij was dat in parijs, een of ander wijffie die zei dat ze verkracht was door negerts en daarna allemaal gelogen hihi
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [s.o.s.] op maandag 26 november 2007 om 10:35:
Dus omdat de Russische kranten schreven dat de Duitsers nooit de grens over waren gekomen in 1941 was dat ook waar?

Dat slaat ook nergens op, hoe kan je een dictatuur als onder Stalin nou vergelijken met de pers in een democratisch en liberaal land als nederland? Appels en peren vergelijken ;)

Uitspraak van [s.o.s.] op maandag 26 november 2007 om 10:35:
de BRD-media is 75% Amerikaans en 25% heropgevoed BRD-Schuldgevoelduits. De kranten staan altijd bol van dit soort onzin, alleen maar om het schuldgevoel bij het Duitse volk wakker te houden

Nou ik weet niet of jij onlangs nog in Oost duitsland bent geweest maar dan zou je eens goed om je heen moeten kijken hoe snel men daar radicaliseerd :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fietsketting op maandag 26 november 2007 om 13:38:
maar dan zou je eens goed om je heen moeten kijken hoe snel men daar radicaliseerd :/

(y) :nee:
Waarschuw beheerder
de duitse kranten

een democratisch en liberaal land als nederland?

kleur de plaatjes en zoek de verschillen :p mijn punt was slechts - dat het uit meerdere drukpersen tegelijk rolt wil niet zeggen dat het ook waar is...
Nou ik weet niet of jij onlangs nog in Oost duitsland bent geweest maar dan zou je eens goed om je heen moeten kijken hoe snel men daar radicaliseerd :/

Oost-Duitsland? Da's Polen... of bedoel je t DDR-gebied? Tja, die mensen waren sinds 1300 alleen meneren gewend die hun vertelden wat te doen - de landheer, de koning, de keizer, de Führer, de communistische blokleider - en dat was wel makkelijk. Nu met democratie moeten ze zelfstandig denken en da's geen pretje. ;)
Waarschuw beheerder
ik snap nog steeds niet wat een hakenkruis met haat tegen donkere mensen te maken heeft.
De nazi's waren toch alleen tegen de Joden?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op maandag 26 november 2007 om 13:44:

Tegen alles wat niet Arisch Germaans is.. ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op zondag 25 november 2007 om 22:26:
hoezo komt dit over als smakelose grap dan??

whahah ik was sarcastisch... ik vind smakeloze grappen juist leuk en een uitdaging om ze te maken... moest er toch ook om lachen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [s.o.s.] op maandag 26 november 2007 om 13:43:
mijn punt was slechts - dat het uit meerdere drukpersen tegelijk rolt wil niet zeggen dat het ook waar is...

Ik zou de laatste zijn om dat te beweren. :loL:

Uitspraak van [s.o.s.] op maandag 26 november 2007 om 13:43:
Oost-Duitsland? Da's Polen... of bedoel je t DDR-gebied? Tja, die mensen waren sinds 1300 alleen meneren gewend die hun vertelden wat te doen - de landheer, de koning, de keizer, de Führer, de communistische blokleider - en dat was wel makkelijk. Nu met democratie moeten ze zelfstandig denken en da's geen pretje.

Tja het is idd net polen maar dan met betere wegen, het gaat enorm slecht daar veel werkeloosheid en dan zie je toch altijd weer mensen die zich als Nazi's gaan profileren. Als het slecht gaat met de bevolking dan trekt dat altijd extreem gedachtengoed aan ;)

Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2007 om 14:25:
Tegen alles wat niet Arisch Germaans is..

En laten we homo's, zigeuners en gehandicapten niet vergeten om over politieke tegenstanders nog maar niet te beginnen :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Swaffelstaaf op zondag 25 november 2007 om 12:40:
Maar als je quote, quote dan goed.

Ik heb heus wel zien staan dat je getypt hebt dat het langer bestaat, ik vermeld alleen waar het zijn oorsprong vind.

Waarschuw beheerder
ik snap nog steeds niet wat een hakenkruis met haat tegen donkere mensen te maken heeft.

Hitler was nou ook niet bepaald gelukkig toen Jesse Owens 4 gouden plakken won tijdens de Olympische spelen van Berlijn.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fietsketting op maandag 26 november 2007 om 15:23:
En laten we homo's, zigeuners en gehandicapten niet vergeten om over politieke tegenstanders nog maar niet te beginnen

dus??? Weet je wel hoeveel landen gehandicapten opsluiten in kleine kamertjes in barre omstandigheden omdat ze die mensen niet menswaardig vinden??;) dat is nu nog steeds zo.

Homo's worden in moslimlanden ook opgehangen etc .

en politieke tegenstanders vermoorden en meer van die dingen gebeurd ook nog steeds . heeft niks met nazi's te maken ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2007 om 18:50:
dus??? Weet je wel hoeveel landen gehandicapten opsluiten in kleine kamertjes in barre omstandigheden omdat ze die mensen niet menswaardig vinden?? dat is nu nog steeds zo.

en politieke tegenstanders vermoorden en meer van die dingen gebeurd ook nog steeds . heeft niks met nazi's te maken

En?

We hebben weer een Valhalla Odin warrior hoor.. :gaap:
Waarschuw beheerder
en politieke tegenstanders vermoorden en meer van die dingen gebeurd ook nog steeds . heeft niks met nazi's te maken

Dus eigenlijk zijn nazi's best cool?

Artiest Braincrash
Waarschuw beheerder
Duitsers zijn gewoon nep,ze gedragen zich allemaal hetzelfde,Nederland heeft tenminste nog een frisse mening.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2007 om 14:25:
Tegen alles wat niet Arisch Germaans is..

Idd... Ze waren tegen alle buitenlanders in hun land omdat die alleen maar met buitenlanders zouden trouwen wat op den duur er voor zorgde dat dit een zwakker ras creeerde.

Wat ze alleen over het hoofd zagen is dat als je alleen maar übermenschen wilt, die op een gegeven moment ook allemaal familie van elkaar worden en dus ook een zwakker ras creeerde...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2007 om 17:24:
Hitler was nou ook niet bepaald gelukkig toen Jesse Owens 4 gouden plakken won tijdens de Olympische spelen van Berlijn.

mythe.
Waarschuw beheerder

Zit jij in het zelfde topic als ik joh? Lees eens waar het over gaat en waar ik op reageer ;) :lol:

Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2007 om 19:21:
We hebben weer een Valhalla Odin warrior hoor..

Dat zei ik nou ook al, hij is nog niet uit de kast denk ik :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [s.o.s.] op maandag 26 november 2007 om 22:13:
mythe.

Nikste mythe Jesse Owens is real!

Waarschuw beheerder
Hitler was een groot fan van joodse schilderskunst.zegt meer dan genoeg over hem.

Hij moest gewoon iets hebben om agressie op af te zetten.
Was een pure machtsverslaafde,die veel te ver ging en alleen maar meer wilde.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2007 om 23:30:
joodse schilderskunst

Joden schilderen niet, die hebben het te druk met geldzaken.. O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 november 2007 om 00:08:
Joden schilderen niet

Bron? (Y)

Waarschuw beheerder
teveel films gekeken "INFILTRATOR" BIJV....???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2007 om 22:49:
Nikste mythe Jesse Owens is real!

Owens wel, maar dat gelul over Hitler niet...
Waarschuw beheerder
Hitler was een groot fan van joodse schilderskunst.zegt meer dan genoeg over hem.

vertel...
Hij moest gewoon iets hebben om agressie op af te zetten.Was een pure machtsverslaafde,die veel te ver ging en alleen maar meer wilde.

Echt geweldig, niemand heeft zich er ook maar 'n beetje meer in verdiept dan de praatjes van TV, maar IEDEREEN weet wel DE verklaring voor Hitler, zijn gedrag en hoe hij aan de macht kwam. Serieus - ga er eerst eens wat over lezen voordat je je smoel opentrekt... :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 november 2007 om 00:41:
Bron?

Me duim..?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [s.o.s.] op dinsdag 27 november 2007 om 09:54:
Serieus - ga er eerst eens wat over lezen voordat je je smoel opentrekt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2007 om 19:21:
We hebben weer een Valhalla Odin warrior

Het Walhalla en Odin hebben hier niks mee te maken.