Partyflock

Forumonderwerp · 983430
2 volgers · 57651x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
ARNHEM - Joran van der Sloot is woensdag in Arnhem aangehouden als verdachte in de verdwijningszaak van Natalee Holloway. Het Landelijk Parket heeft dat laten weten.

De arrestatie volgde op een verzoek van het Openbaar Ministerie op Aruba.

Bewijs:
Van der Sloot (20) werd in 2005 ook al een keer aangehouden. Bij gebrek aan bewijs werd hij vrijgelaten.

Hij wordt nu verdacht van betrokkenheid bij doodslag op het Amerikaanse meisje dat eind mei 2005 op Aruba verdween. Aruba heeft om uitlevering gevraagd.

Het 18-jarige Amerikaanse meisje verdween na een avondje stappen op 30 mei 2005 met drie jongens de nacht in. Ze werd daarna nooit meer teruggevonden. Van der Sloot zou haar naar eigen zeggen op het strand alleen hebben achtergelaten. In eerste instantie loog hij daarover tegenover de politie.

Boek:
De politie arresteerde sinds de verdwijning in totaal tien mensen, maar inmiddels waren die allemaal weer vrijgelaten. Eerder dit jaar verscheen een boek waarin Joran van der Sloot zijn versie van het verhaal uit de doeken doet. Hij biedt daarin zijn excuses aan tegenover de familie van Holloway.

Ook de vader van Joran, Paul, zat in 2005 enkele dagen vast in verband met de verdwijning.

Bron: Nu.nl..
----------------------------------

Ze is nog steeds niet gevonden en dan nog wordt hij beschuldigd door haar verdwijning...:/ :\

Ze hebben haar nog steeds niet gevonden, dan wilt toch niet zeggen dat hij schuldig is?? :o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 december 2007 om 13:46:
weet je wat naief is? een oordeel vellen op basis van informatie uit de media
daarbij hebben we hier godzijdank de regel dat iemand onschuldig is tenzij schuld bewezen is. Hij zal er ongetwijfeld iets mee te maken hebben ja, maar zolang er geen hard bewijs is kan je em nix maken

:repect: Zo is het... En niet anders. Fuck al die hypocrieten die alleen maar geloven wat ze willen geloven :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 december 2007 om 14:31:
dat doen we allemaal wel eens.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VS* op woensdag 5 december 2007 om 14:34:
zou in ieder geval met een grote boog om hem heen lopen als ik een medestudent van hem was!

zegt meer over jou dan over hem
Mensen zijn pas schuldig als dat bewezen is. Er is gewoon in de media een beeld over hem geschetst waardoor iedereen nu zegt hij heeft het gedaan maar zolang dat niet bewezen is, is hij onschuldig

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zou juist extra veel met hem omgaan
Waarschuw beheerder
Ik zou in ieder geval met een grote boog om hem heen lopen als ik een medestudent van hem was!

zoals iedereen altijd bij joudeed omdat je altijd hoofdluis had enzo?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 5 december 2007 om 14:40:
zou juist extra veel met hem omgaan

indd, hijs nu onming bekend, en dat trekt toch altijd meidjes aan die dat spannend vinden. vaak beetje labiele meidjes, daar val ik wel op
Ik zou in ieder geval met een grote boog om hem heen lopen als ik een medestudent van hem was

tfoe, hij zat bij mij. heb paar doners met m gegetene. hij is een chille gozer. je lult echt bli
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knaller :bier: op woensdag 5 december 2007 om 14:37:
zegt meer over jou dan over hem
Mensen zijn pas schuldig als dat bewezen is. Er is gewoon in de media een beeld over hem geschetst waardoor iedereen nu zegt hij heeft het gedaan maar zolang dat niet bewezen is, is hij onschuldig

Kan wel zijn, maar dat is nou eenmaal zo. Als blijkt dat hij er inderdaad niks mee te maken heeft dan is dit natuurlijk verschrikkelijk, iemands leven is voor altijd getekend. Maar ik als vrouw, zou er toch een bepaalde angst voor hebben, terecht of niet terecht!

Uitspraak van Johan says: op woensdag 5 december 2007 om 14:42:
zoals iedereen altijd bij joudeed omdat je altijd hoofdluis had enzo?

Jij praat onzin :loser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VS* op woensdag 5 december 2007 om 14:45:
Kan wel zijn, maar dat is nou eenmaal zo. Als blijkt dat hij er inderdaad niks mee te maken heeft dan is dit natuurlijk verschrikkelijk, iemands leven is voor altijd getekend. Maar ik als vrouw, zou er toch een bepaalde angst voor hebben, terecht of niet terecht!

ik heb echt hekel aan zulk gedrag, mag hopen dat jij of een van je kinderen zoiets overkomt dat ze ergens van beschuldigd worden, en dat al hun vriendjes je dan in de steek laten. kan je eens voelen hoe dat is!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
lekkere bisex
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Johan says: op woensdag 5 december 2007 om 14:50:
hun vriendjes

Ik heb het toch niet over vrienden die hem in de steek (zouden moeten) laten??? Ik ken hem helemaal niet, laat ook niks in de steek dus!

En mag je een hekel aan hebben, maar zo werkt het nou eenmaal, het is de schuld van de media, kan allemaal waar zijn, en als jij (of de rest hier) een vriend of bekende van hem bent snap ik heel goed dat jij hem verdedigd. Maar er spelen wel verdachte zaken, zo simpel is het.

Hopelijk wordt het nog een keer opgelost! Voor Joran als hij onschuldig blijkt, voor de ouders van het meisje dat ze eindelijk weten wat er met haar gebeurd is!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vind het wel beter dat het die amerikanen is overkomen, denken altijd dat ze overal de baas zijn. En omdat ze niet op hun kinderen willen passen en die liever weg hebben sturen ze die op hun 18e met een zak geld naar aruba om daar lekker los te gaan. en dan gebeuren die dingen ja. slechte ouders.

Waarschuw beheerder
Johan van der Sloot
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Johan says: op woensdag 5 december 2007 om 14:57:
vind het wel beter dat het die amerikanen is overkomen, denken altijd dat ze overal de baas zijn. En omdat ze niet op hun kinderen willen passen en die liever weg hebben sturen ze die op hun 18e met een zak geld naar aruba om daar lekker los te gaan. en dan gebeuren die dingen ja. slechte ouders.

inderdaad laat ze het maar eens voelen jwt Free jorang!!

Waarschuw beheerder
Free Jorang!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op dinsdag 4 december 2007 om 21:40:
Er zijn volgende voldoende aanwijzingen om te denken dat Joram iets van deze zaak afweet?

- Waar zijn schoenen gebleven? Hij zegt dat hij ze op het strand heeft achter gelaten op het moment dat hij samen was met Nathalie. Maar waarom zijn die schoenen nooit terug gevonden terwijl het een klein strandje is? Is dat soms het bewijs materiaal?
- Waarom zegt hij eerst dat hij opgehaald is door Deepack op het strand maar stuurt hij wel via msn een bericht dat hij veilig thuis is aangekomen? Erg opvallend als diezelfde persoon jou net voor het huis heeft afgezet? Maar wat raar is is dat hij tijdens de uitzending van Nova opeens weer zegt dat Sati hem heeft opgehaald?
- Waarom zegt hij eerst dat zij is afgezet bij het hotel en komt hij vervolgens met een ander verhaal?
- Waarom hebben vissers niemand op het strandje gezien die nacht? Terwijl ze amper 100 meter uit de kust varen? Maar niemand die een stelletje gezien heeft. Dan kan je maar 1 conclusie trekken en dat is dat Nathalie en Joram daar nooit geweest zijn!

Oja terug in Nederland was het eerste dat Joran deed zijn computer naar een pc-winkel speciaalzaak brengen om de harde schijf te wissen:S
De vraag van de verkoper of er een back-up van zijn harde schijf gemaakt moest worden, anwoordde Joran uitdrukkelijk dat alles wat op zijn computer stond ervan af gehaald moest worden:S

Waarschuw beheerder
zei die kerel dat tegen jou?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 5 december 2007 om 15:04:
Waarom hebben vissers niemand op het strandje gezien die nacht? Terwijl ze amper 100 meter uit de kust varen? Maar niemand die een stelletje gezien heeft. Dan kan je maar 1 conclusie trekken en dat is dat Nathalie en Joram daar nooit geweest zijn!

dat is idd de enige conclusie :s
alsof die vissers daar geconcentreerd naar het strand gaan kijken. die hebben wel wat beters te doen. je zou daar gewoon onopgemerkt kunnen lopen hoor.

Waarschuw beheerder
Oja terug in Nederland was het eerste dat Joran deed zijn computer naar een pc-winkel speciaalzaak brengen om de harde schijf te wissen

Als ik wort beschuldigd van dit soort leipe shit laat ik ook gelijk mijn harde schijf wissen. Zometeen komp de politie hem halen en dan zien ze al die naaktfoto's van de meiden in de douches enzo. Gaan ze daar ook nog over zeiken ensow.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
free jorang
Waarschuw beheerder
Oja terug in Nederland was het eerste dat Joran deed zijn computer naar een pc-winkel speciaalzaak brengen om de harde schijf te wissen
De vraag van de verkoper of er een back-up van zijn harde schijf gemaakt moest worden, anwoordde Joran uitdrukkelijk dat alles wat op zijn computer stond ervan af gehaald moest worden

Doe ik ook vaak hoor, jwt cops leest alles mee. ook mijn prive conversaties op flock.
Waarschuw beheerder
De vraag van de verkoper of er een back-up van zijn harde schijf gemaakt moest worden, anwoordde Joran uitdrukkelijk dat alles wat op zijn computer stond ervan af gehaald moest worden

bewijs puilt uit in deze zaak. meteen naar een werkkamp in siberie sturen deze verkachter
Uitspraak van Johan says: op woensdag 5 december 2007 om 14:50:
kan hij eens voelen hoe dat is!

Waarschuw beheerder
ze is gewoon ondergedoken omdat haar vader haar misbruikte. dat klinkt ook veel logischer

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Ramirez Blanco op woensdag 5 december 2007 om 15:20:
bewijs puilt uit in deze zaak. meteen naar een werkkamp in siberie sturen deze verkachter

En nog mensen die twijfelen aan Joran zijn onschuld:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 5 december 2007 om 15:32:
En nog mensen die twijfelen aan Joran zijn onschuld

ben jij een bask?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op woensdag 5 december 2007 om 15:29:
ze is gewoon ondergedoken omdat haar vader haar misbruikte. dat klinkt ook veel logischer

whee indd, en joran helpt haar gewoon.

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 5 december 2007 om 15:32:
En nog mensen die twijfelen aan Joran zijn onschuld

indd we twijfelen niet, maar weten zeker dat hij onschuldig is :jaja:

Waarschuw beheerder
Jorang is onze gap.

Niet te breken ensow.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Johan says: op woensdag 5 december 2007 om 15:38:
en joran helpt haar gewoon.

volgens mij ben jij medeplichtig aan deze moord johan de v.
Waarschuw beheerder
wie zegt dat er een moord gepleegd is dan? is alleen iemand vermist...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Johan says: op woensdag 5 december 2007 om 15:42:
wie zegt dat er een moord gepleegd is dan? is alleen iemand vermist...

jij zult het lijk wel in een leegstaand pand hebben ingemetseld
Waarschuw beheerder
hehe nee, dat heb ik met die andere gasten gedaan jwt :D

Waarschuw beheerder
Schuldig maken me die jorang ping pang wel.

Hij gaat echt bekennen als je zijn teennagels langzaam eruit trekt.

Hij heeft echt gewoon een kop waar je zin krijgt om hem in zijn bek te schijten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 december 2007 om 15:40:
Jorang is onze gap.

meen je niet :O haalt je imago alleen maar omlaag zulke wannabees.

gelijk dumpen zo'n gast, kan nog geeneens echt een meid playen zonder haar te vermoorden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 december 2007 om 15:50:
zo'n gast, kan nog geeneens echt een meid playen zonder haar te vermoorden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 december 2007 om 15:48:
Hij gaat echt bekennen als je zijn teennagels langzaam eruit trekt.

Haha, als ik dat bij jou doe ga jij ook bekennen :D
Waarschuw beheerder
Eindelijk kunnen we een beetje tegengas geven tegen al die bevooroordeelde haters hier :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
free joran

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Johan says: op woensdag 5 december 2007 om 16:43:
Haha, als ik dat bij jou doe ga jij ook bekennen

Ja maar ik heb het niet gedaan, Joran Jambek wel dat valt van zijn schijtkop af te lezen.

(oh als ik die rotkop van hem zie)

Waarschuw beheerder
donateur
Jorang wij zijn ntb.