Partyflock

Forumonderwerp · 983430
2 volgers · 60676x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
ARNHEM - Joran van der Sloot is woensdag in Arnhem aangehouden als verdachte in de verdwijningszaak van Natalee Holloway. Het Landelijk Parket heeft dat laten weten.

De arrestatie volgde op een verzoek van het Openbaar Ministerie op Aruba.

Bewijs:
Van der Sloot (20) werd in 2005 ook al een keer aangehouden. Bij gebrek aan bewijs werd hij vrijgelaten.

Hij wordt nu verdacht van betrokkenheid bij doodslag op het Amerikaanse meisje dat eind mei 2005 op Aruba verdween. Aruba heeft om uitlevering gevraagd.

Het 18-jarige Amerikaanse meisje verdween na een avondje stappen op 30 mei 2005 met drie jongens de nacht in. Ze werd daarna nooit meer teruggevonden. Van der Sloot zou haar naar eigen zeggen op het strand alleen hebben achtergelaten. In eerste instantie loog hij daarover tegenover de politie.

Boek:
De politie arresteerde sinds de verdwijning in totaal tien mensen, maar inmiddels waren die allemaal weer vrijgelaten. Eerder dit jaar verscheen een boek waarin Joran van der Sloot zijn versie van het verhaal uit de doeken doet. Hij biedt daarin zijn excuses aan tegenover de familie van Holloway.

Ook de vader van Joran, Paul, zat in 2005 enkele dagen vast in verband met de verdwijning.

Bron: Nu.nl..
----------------------------------

Ze is nog steeds niet gevonden en dan nog wordt hij beschuldigd door haar verdwijning...:/ :\

Ze hebben haar nog steeds niet gevonden, dan wilt toch niet zeggen dat hij schuldig is?? :o

Waarschuw beheerder
vind het zielig dat hiero porko's zitten die de morto toewensen aan mensen en dan stoer via internet whaha

Nee, natuurlijk heeft iedereen hier een mening over.
Iedereen denkt hét te weten, maar laten we allemaal maar afwachten wat er in de toekomst gaat gebeuren :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Goudenkimmetje op maandag 4 februari 2008 om 18:40:
Ik geloof eigenlijk nog steeds niet dat hij onschuldig is. Dat van die schoenen vind ik nog steeds erg raar... De enige reden om die dingen te verstoppen lijkt me als ze onder het bloed ofzo zitten.

of voetafdrukken op een strand...
Werkzaam bij Relive Events
Artiest Arno
Waarschuw beheerder
Hoe schuldig die Joran ook is... Ik denk zelf dat hij er mee weg komt!

Het is absoluut waar dat hij gearresteerd gaat worden als hij naar Aruba komt, maar in Nederland wordt hier gewoon anders op gereageerd. Van de Sloot is voor zijn leven getekend en door de media door het slijk heen gehaald. Dat weegt mee in een maatschappij als de onze.:yes: Hij zal alles opnieuw ontkennen en ja... zie het dan maar eens als bewijsmateriaal. En wat zou de mediawet hiervan vinden. Er zijn beelden uitgezonden van Joran zonder zijn toestemming. Dit is ook niet zomaar toelaatbaar. Wordt nog een lastige zaak! :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op maandag 4 februari 2008 om 18:49:
Eindelijk iemand waarmee ik kan praten (Y) :D

Ja hoi :cheer:

Uitspraak van Rob. op maandag 4 februari 2008 om 18:51:
[img width=94 height=111]http://www.luchtpostkantoor.nl/images/ballonnetje.gif[/img]­

(y)

:')

Waar zijn de stickervelletjes? 8)

Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 18:49:
ik bemoei me er niet mee k heb andere dingen te doen maar is tog met alle dingen zo die hier gebeuren verkrachting moord etcc zijn altijd mensen die dan achter de dader aanzitten

Waait wel over :nosmile:

Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 18:51:
wat is nu je punt dan wil je nu dat ik zeg sry ik stuur hem drekt een bosje bloemen ..
F*** you als iemand zo praat dan is i geestelijk erg ziek en moet i gewoon gepakt worden justitie of amateur boeit me niet

Laat ook maar als je het niet snapt dan heb ik geen zin om het nog een keer te zeggen.

Ga maar verder met je blabla praatjes.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Arno op maandag 4 februari 2008 om 18:52:
Dit is ook niet zomaar toelaatbaar. Wordt nog een lastige zaak!

indd maar in ieder geval goed dat aruba dit wel meld :d
Waarschuw beheerder
donateur
Zoals hij zelf al zei, dikke skadeverkoeding, daar helpt z'n dubieuze pa wel even mee.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op maandag 4 februari 2008 om 18:53:
Waar zijn de stickervelletjes?

[img width=275 height=383]http://www.crafterstoybox.com/store/media/7101-13.jpg[/img]

:$

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op maandag 4 februari 2008 om 18:53:
Laat ook maar als je het niet snapt dan heb ik geen zin om het nog een keer te zeggen.

Ga maar verder met je blabla praatjes.

blabla whahaha leer jij eerst eens zaken door te lezen k weet als meer dan 5 pagina's zijn zal het moeilijk worden maar tsjaa je moet er wat voor over hebben
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rob. op maandag 4 februari 2008 om 18:54:
dikke skadeverkoeding,

Denk je dat nou echt? :s Als hij echt schuldig wordt bevonden is dat helemaal niet zo zeker!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Arno op maandag 4 februari 2008 om 18:55:
Als hij echt schuldig wordt bevonden is dat helemaal niet zo zeker!

das sowieso duidelijk als hij schuldig word bevonden
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 18:54:
[img width=275 height=383]http://www.crafterstoybox.com/store/media/7101-13.jpg[/img]­

:$

Die zijn wel heel hip alleen ik zoek iets met roze.. het liefst met glitters, barbie's of ponys.

Maar troetelbeertjes mogen ook :jaja:

Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 18:54:
blabla whahaha leer jij eerst eens zaken door te lezen k weet als meer dan 5 pagina's zijn zal het moeilijk worden maar tsjaa je moet er wat voor over hebben

Moet jij niet iemand hacken? :') Of vermoorden je bent toch zo'n stoere boi?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op maandag 4 februari 2008 om 18:56:
Moet jij niet iemand hacken? :') Of vermoorden je bent toch zo'n stoere boi?

vermoorden waar haal je die wijsheid weg snap effe niet waar je nu over lult
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op maandag 4 februari 2008 om 18:35:
En btw, erg aso om over de rug van een meisje een dikke vette schadevergoeding te gaan eisen, als je medeweten hebt over wat er met haar gebeurt is..

tuurlijk schadevergoeding , heel nederland ken hem net alsof hij dat wou .
maja nu zal hij wel minder krijgen :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op maandag 4 februari 2008 om 18:56:
je bent toch zo'n stoere boi

nee dank je ben normaal hoor
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ Arno op maandag 4 februari 2008 om 18:55:
Denk je dat nou echt? :s Als hij echt schuldig wordt bevonden is dat helemaal niet zo zeker!

Als ie schuldig wordt bevonden niet nee :lol:

Maar zie het nu niet meer snel gebeuren na dat fiascootje van gister.

Waarschuw beheerder
Toch als het klopt wat hij zegt heeft hij haar niet vermoord.
Iemand die in coma ligt word ook niet heel wit enzo.
En die 'vriend' had het over een epaleptische aanval en vroeg of ze ook schuimbekkte waarop hij zij nee. als hij het had verzonnen had hij echt wel ja gezegd om het mooier te laten klinken.
plus we kunnen allemaal wel zeggen ik had dit gedaan met het lijkt of dat gedaan het lijk. Als je in zoon sitautie komt reageer je heel anders dan dat je nuchter zou reageren.

Waarschuw beheerder
Vraag me wel af waarom ze vandaag in de huizen van hem en zijn oma huiszoekingen hebben gedaan. Moet wel naar aanleiding van de uitzending zijn, maar waar zouden ze dan naar gezocht hebben?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 18:59:
maar waar zouden ze dan naar gezocht hebben?

papier werk missch waar in hij duidelijk wil maken dat hij schade vergoeding wil of iets dergelijk alles waar ze wat aan kunnen hebben :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 18:57:
vermoorden waar haal je die wijsheid weg snap effe niet waar je nu over lult

Oh wacht jij was van het geld he.

Succes met zoeken (Y)

Uitspraak van Kneder-verseder op maandag 4 februari 2008 om 18:57:
tuurlijk schadevergoeding , heel nederland ken hem net alsof hij dat wou .
maja nu zal hij wel minder krijgen :s

We leven nog steeds niet in Amerika! THANK GOD.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 4 februari 2008 om 18:59:
. Als je in zoon sitautie komt reageer je heel anders dan dat je nuchter zou reageren.

Tuuuuurlijk

maar dan ga je niet dit 2 jaar verzwijgen en dan zeggen dat het je geen fuck kan uitmaken en dan lekker doorgaan met je leventje ;)
Waarschuw beheerder
Ik vind het altijd zo mooi he mensen die uit pure woede handelen, en dan bijv dat soort stoere praat op internet gaat zetten. Wat een hoop dappere mensen hebben we hier toch in Nederland... Allemaal zouden we zo iemand vermoorden en afmaken...Nu zit Joran huilend achter zn pc zn hyves te kijken en vreest hij voor zn leven omdat Harry Komkommer uit lutjebroek hem wel even komt opzoeken.

Voor dat soort mensen heb ik een tip: Ga het leger in en ga lekker wat al quaida terroristen omleggen...kijken of ze dan wel de ballen hebben om iemand om te leggen.

Kom op zeg ik zou niet eens de ballen hebben om iemand te doden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op maandag 4 februari 2008 om 19:01:
Oh wacht jij was van het geld he.

Succes met zoeken

nee maar kijk wel veel en zoek wel veel op
Uitspraak van M. :') op maandag 4 februari 2008 om 19:01:
We leven nog steeds niet in Amerika! THANK GOD.

stop dan met dom praten

Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 4 februari 2008 om 18:22:
ook al had die dat niet gedaan, een bewusteloze meid in de zee gooien is ook moord en ziek

dus zouden ze Daury moeten oppakken voor moord

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 4 februari 2008 om 19:02:
dus zouden ze Daury moeten oppakken voor moord

als zijn verhaal klopt is hij medeplichtig maar goed hij bleek niet eens op het eiland te wezen :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 18:59:
maar waar zouden ze dan naar gezocht hebben?

Z/n schoenen en die boot. Die boot had ie echter goed verstopt naar het schijnt.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Digital Manipulation op maandag 4 februari 2008 om 19:01:
.Nu zit Joran huilend achter zn pc zn hyves te kijken en vreest hij voor zn leven omdat Harry Komkommer uit lutjebroek hem wel even komt opzoeken.

WHAHAHAHAHHAHAHAH :roflol:

Daar moest ik even hard op om lachen :$

Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 19:02:
stop dan met dom praten

Beter hou jij je waffel.
Waarschuw beheerder
ach ik wacht maar justitie van aruba af! a.d.h.v dit verhaal kan je niemand op laten pakken. tis maar een verhaal en geen waarheid

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op maandag 4 februari 2008 om 19:04:
Beter hou jij je waffel.

nee thkx
dus je vind het wel goed zoals hij over haar praate
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rob. op maandag 4 februari 2008 om 19:04:
Z/n schoenen en die boot. Die boot had ie echter goed verstopt naar het schijnt.

Nathalee had zn schoenen aan hebben jullie dat niet gehoord?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Digital Manipulation op maandag 4 februari 2008 om 19:01:
Kom op zeg ik zou niet eens de ballen hebben om iemand te doden.

komt omdat je naar de lama's kijkt faggy

Waarschuw beheerder
OM verdenkt Joran van moord op Natalee
Uitgegeven: 4 februari 2008 17:47
Laatst gewijzigd: 4 februari 2008 18:54

ORANJESTAD - Het Openbaar Ministerie (OM) op Aruba verdenkt Joran van der Sloot nu formeel van moord op de verdwenen Amerikaanse Natalee Holloway. Dat liet justitie maandag weten.

Rechercheurs van het Korps landelijke politiediensten (KLPD) hebben in het onderzoek naar de verdwijning van Holloway op twee adressen in Arnhem doorzoekingen gedaan. Dat gebeurde maandag op verzoek van het Arubaanse OM.

In een persconferentie op Aruba meldde justitie dat het gaat om woningen waar Joran heeft gewoond of verbleef.

Gearresteerd

Het OM kondigde maandag ook aan dat Joran zal worden gearresteerd als hij voet op Arubaanse bodem zet. Justitie verwacht deze week nog een uitspraak over het hoger beroep dat is ingesteld tegen de beslissing van de onderzoeksrechter dat Joran van de Sloot niet in voorarrest mag worden genomen.

Het OM benadrukte maandag verder dat het politieonderzoek naar de verdwijning van Natalee nooit is stopgezet, ook al werd de vervolging van Joran geseponeerd.

Duikers

Zo hebben in de tussentijd duikers in de zee gespeurd naar sporen van het Amerikaanse meisje en andere aanwijzingen die met de zaak te maken hebben.

De Arubaanse justitie liet verder weten dat 80 procent van de informatie die naar voren kwam in de geheim opgenomen gesprekken met Joran van der Sloot, overeenkomt met de resultaten uit het onderzoek van het OM naar de verdwijning van Natalee Holloway.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Lennart! op maandag 4 februari 2008 om 19:05:
justitie van aruba

die vind het best zo
Waarschuw beheerder
Kijk een typisch voorbeeld van zo iemand...heerlijk dit....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van melodiii. op maandag 4 februari 2008 om 18:42:
maar jouw werknemers betaal je toch gewoon of nie? (of je hebt ze niet, is ook nog een eenmanszaak natuurlijk

voor een eenmanszaak kun je nog wel werknemers hebben hoor amico.

ik geloof joran nog steeds niet hoor brother, als hij 2,5 jaar kan liegen en precies weet wat wel en niet kan, de ene dag in die auto de naam van zijn goede vriend zijn graf in zou nemen, de volgende dag gewoon met een naam komen, dan geloof ik joran meteen als hij zegt dat hij gewoon zei wat die patrick wilde horen. stoer praten of gewoon voor de wiet, want hij "heeft longo armen vriend en kent mensen op aruba swa".

je moet em ook niet gaan oppakken swa, geen bewijzen en hij komt er 100% mee weg swa. laat die hele shit toch gewoon zitten je weet toch brother. trouwens die peter r de vries is een fucking mafkees man, met als zijn aannames.

vooral over die telefoon in de cel van joran, de vader wist dat in het boek het stukje over de telefoon niet waar was...peter r de vries zegt: DUS weet de vader dat de rest van het boek ook GELOGEN is. Wie zegt wat de vader over de waarheid van het boek weet, en wie zegt dat de rest van het boek gelogen is swa?:D kut peter, leuk dat je het gefilmd heb, maar iedereen liegt en er wordt wel meer gemoord. ga toch lekker echt werk zoeken.

en jullie weten het: de oceaan is groot he swa.

Uitspraak van DJ Arno op maandag 4 februari 2008 om 18:52:
Er zijn beelden uitgezonden van Joran zonder zijn toestemming

haha brother
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 19:05:
nee thkx
dus je vind het wel goed zoals hij over haar praate

Kerel praat geen poep.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 19:07:
OM verdenkt Joran van moord op Natalee
Uitgegeven: 4 februari 2008 17:47
Laatst gewijzigd: 4 februari 2008 18:54

ORANJESTAD - Het Openbaar Ministerie (OM) op Aruba verdenkt Joran van der Sloot nu formeel van moord op de verdwenen Amerikaanse Natalee Holloway. Dat liet justitie maandag weten.

Rechercheurs van het Korps landelijke politiediensten (KLPD) hebben in het onderzoek naar de verdwijning van Holloway op twee adressen in Arnhem doorzoekingen gedaan. Dat gebeurde maandag op verzoek van het Arubaanse OM.

In een persconferentie op Aruba meldde justitie dat het gaat om woningen waar Joran heeft gewoond of verbleef.

Gearresteerd

Het OM kondigde maandag ook aan dat Joran zal worden gearresteerd als hij voet op Arubaanse bodem zet. Justitie verwacht deze week nog een uitspraak over het hoger beroep dat is ingesteld tegen de beslissing van de onderzoeksrechter dat Joran van de Sloot niet in voorarrest mag worden genomen.

Het OM benadrukte maandag verder dat het politieonderzoek naar de verdwijning van Natalee nooit is stopgezet, ook al werd de vervolging van Joran geseponeerd.

Duikers

Zo hebben in de tussentijd duikers in de zee gespeurd naar sporen van het Amerikaanse meisje en andere aanwijzingen die met de zaak te maken hebben.

De Arubaanse justitie liet verder weten dat 80 procent van de informatie die naar voren kwam in de geheim opgenomen gesprekken met Joran van der Sloot, overeenkomt met de resultaten uit het onderzoek van het OM naar de verdwijning van Natalee Holloway.

stemmingmakerij :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 4 februari 2008 om 19:06:
komt omdat je naar de lama's kijkt faggy

Jij ook zo'n stoere krabbel op zn hyves gezet?

Waarschuw beheerder
donateur
vieze auto man, echt monster
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M. :') op maandag 4 februari 2008 om 19:06:
Nathalee had zn schoenen aan hebben jullie dat niet gehoord?

Idd, ik zag het net op internet!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op maandag 4 februari 2008 om 19:09:
Kerel praat geen poep.

Uitspraak van M. :') op maandag 4 februari 2008 om 19:09:
cokekick is hot

jajaaah :$
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 19:07:
hebben in de tussentijd duikers in de zee gespeurd naar sporen van het Amerikaanse meisje

Dat gaat er vast nog zijn ja :vaag:.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 19:03:
als zijn verhaal klopt is hij medeplichtig maar goed hij bleek niet eens op het eiland te wezen

Pfff ik zei toch dat het een kutaflevering was:lol:
Sensatie tv en $ voor prdv
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rob. op maandag 4 februari 2008 om 19:11:
Idd, ik zag het net op internet!

Wat een kreng he volgens mij heeft ze het express gedaan :@

Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 19:11:
jajaaah :$

:@

Waarschuw beheerder
Uitspraak van David Connolly op maandag 4 februari 2008 om 19:12:
Pfff ik zei toch dat het een kutaflevering was
Sensatie tv en $ voor prdv

nou ik vind dat stukje van joran tog wel indrukwekkend

Waarschuw beheerder
donateur
je weet toch, vieze auto man!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TLN op maandag 4 februari 2008 om 19:12:
Dat gaat er vast nog zijn ja :vaag:.

Ja alleen dr voeten aan een blok beton. Met de schoenen van Joran uiteraard.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op maandag 4 februari 2008 om 19:15:
Ja alleen dr voeten aan een blok beton. Met de schoenen van Joran uiteraard

moet jij nog geen kado kopen voor joran
Waarschuw beheerder
I was walking down the street with my k-swiss on- Joran vd Sloot remix
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Had Joran trouwens gisteren nog tandpasta in zijn vieze moslim snorretje?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 19:14:
je weet toch, vieze auto man!

ohh cono! die kerel heb ech gouwe hart swa dikke waggi we gaan hem er financieel bovenop helpen brother

je heb ech geluk gehad joran zeker zeker maar je weet toch...de oceaan is groot brother! :D

ik genoot serieus van dat taaltje