Partyflock
 
Forumonderwerp · 983316
Artiest {SHOWLIST artist 43244, 47526}
Zondag 23 december 2007 (kerstvakantie) van 21:00 tot 05:00 komt Minimize kei hard terug met een geweldige line-up!! Na een succesvolle eerste editie met o.a. Bart Skils en Rene Amesz hebben we dit keer een super locatie gevonden voor de tweede editie en daarom gaan we gelijk dik uitpakken. Van Buren (Area 1 Minimal/Techno) en Boogie Wonderland (Area 2 Deephouse/Funky Minimal) in het centrum van NIJMEGEN zullen het decor zijn van deze spetterende editie....
De artiesten liegen er ook niet om...we hebben een zeer uitgebreide top line-up voor jullie om de kerstvakantie knallend te beginnen:

Area 1 (Minimal/Techno)

PETTER (border community/Zweden)
WARREN FELLOW (Extrema/Synergie)
ARON FRIEDMAN & BRENT ROOZENDAAL (Mesjokke/Crackhouse)
DIMZEN (Ruis/Cocoon)
YARON COHEN & EL MUNDO (Planet Rose/Minimize)

Area 2 (Deephouse/Funky Minimal)

LEROY STYLES (Subliminal Sessions/Looks)
SUNNERY JAMES & RYAN MARCIANO (Subliminal Sessions/Related)
MICHAEL MENDOZA (Rush/Escape Amsterdam)
EL MUNDO (Exxelent/Matrixx)
Q-N (Feestje aan de gracht/Rare)
TIM HERFST & EMOTE (Minimize/Planet Rose/Vier)

Deephouse area hosted by: MC SPYDER 🇬🇧

Entree Minimize zondag 23 december 2007
Deur: 10 Euro
Deur: 8 Euro (Alleen bij aantonen studenten pas)
VVK: 10 Euro
*Cafe Van Buren Nijmegen www.cafevanburen.nl
*Orbit computers Nijmegen www.orbit.nl/
*Anil's eethuis Varkensstraat 1 Arnhem
*Restaurant Colori Grave www.restaurantcolori.nl (alleen tussen 15:00 en 17:30 van dinsdag t/m zondag)
VVK vanaf 28 november...

# De eerste 300 bezoekers krijgen cocktail bij binnenkomst!

Check de Minimize hyve voor meer info en wordt lid...Als je een leuke krabbel neerzet dan maak je kans op 3X2 gastenlijst plaatsen!!

HYVES: www.minimize.hyves.nl
laatste aanpassing
Uitspraak van ReyZaMa op dinsdag 4 december 2007 om 15:38:
Hahaha ik heb de puzzel weten op te lossen

Goh echt waar ;-)...Jorn succes in 11 de dag ervoor...Dat ziet er helemaal niet verkeerd uit...Kan je James niet even vastHolden voor een dagje en hem bij mij droppen ;-)
laatste aanpassing
Uitspraak van Tim Herfst op woensdag 21 november 2007 om 13:03:
o.a. Boxmeer, Cuijck en Grave..

Het is Cuijk;) maar regel de bussen maar:)
 
Uitspraak van Pimm0 op donderdag 22 november 2007 om 14:01:
de locatie is ruk dat is gewoon jammer

inderdaad pim. Vind het een beetje jammer dat je Petter in een kroeg zet!! en nix frontlinie of what ever. Je krijgt altijd mensen die geen ruk van de muziek afweten of geen eens een idee hebben wie petter en de rest zijn. Naar mijn mening is de aanwezigheid van een groot deel van dat soort mensen een domper voor de sfeer. Dat kan je de beste man toch niet aandoen!?!
het blijkt nog maar eens dat techno, minimal of welke bijbehorende muziekstroming dan ook te mainstream aan het worden is. Tijd voor iets nieuw luitjes.

Voor de mensen die er toch nog het beste van willen maken: viel spass en zorg ervoor dat ik ongelijk heb.
We gaan er zeker voor zorgen dat je ongelijk hebt ja...:-)
Voor persbericht check: http://www.extrema.nl/?module=news&id=893
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 16:52:
Dat kan je de beste man toch niet aandoen!?!
het blijkt nog maar eens dat techno, minimal of welke bijbehorende muziekstroming dan ook te mainstream aan het worden is. Tijd voor iets nieuw luitjes.

Aha... :/
Lijkt me best leuk, had er best nog eens serieus over na kunnen denken, maar denk dat ik door de verhalen over de lokatie het maar laat afweten..
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 16:52:
Vind het een beetje jammer dat je Petter in een kroeg zet!! en nix frontlinie of what ever. Je krijgt altijd mensen die geen ruk van de muziek afweten of geen eens een idee hebben wie petter en de rest zijn. Naar mijn mening is de aanwezigheid van een groot deel van dat soort mensen een domper voor de sfeer. Dat kan je de beste man toch niet aandoen!?!
het blijkt nog maar eens dat techno, minimal of welke bijbehorende muziekstroming dan ook te mainstream aan het worden is. Tijd voor iets nieuw luitjes.

Dit bericht slaat helemaal nergens op....

Ruk dat petter in een kroeg staat? Wat een bullshit, ik neem aan dat hij gewoon in de zaal achter van buren staat? dat is niet echt een kroeg idee hoor, zeker niet als de organisatie ervoor zorgt dat er goede decoratie is waardoor het andere sferen krijgt..Zeker met VJ SLof erbij moet dit goed komen...

En mensen die er geen verstand van hebben zullen in de Boogie rond lopen bij Leroy Styles(Die ze vast wel kennen) of in het kroeggedeelte van van Buren zitten...

Die Tim wil gewoon een goed feest geven, en geef hem ook een kans, naderand,als je er geweest bent, dan kan je zeggen het was kut of het was goed..dit soort argumentloze opmerkingen slaan nergens op:no:

Ik ben er iig bij zondag, ben benieuwd!!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 december 2007 om 12:07:
argumentloze opmerkingen

:-)
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Pleun op vrijdag 21 december 2007 om 12:07:
maar denk dat ik door de verhalen over de lokatie het maar laat afweten..

Neem je dit soort verhalen serieus? Gewoon housen pleuntje!
Wat een gezeik weer :no: , tis een leuk feesie wat maakt het uit of je ondergronds of bovengronds bent. Dt is nou het leuke aan kerst iedereen komt tot elkaar. Dus dat gaat zondag ook gebeuren, want er mag gehoused worden :yes: . Pleun gwn komen met leuke mensen om je heen is het wel gezellig :yes:
op zondag wordt er niet gehoused...
nondeju wat draaide petter een wereldset gister in club 11...
Als je twijfelt, ik zou zeggen GA!