Al is het maar 1 dag, principieel wil ik gewoon dat mn vriend iets ouder is!
meestal is het wel zo dat meisjes iets volwassener zijn dan jongen van dezelfde leeftijd dus meestal val ik zoieoz op iemand die een stuk ouder is als mij.
sorry maar slaat toch echt nergens op wat je zegt
je zou een jongen dus laten lopen als hij een half jaar jonger is dan jij.....gewoon om die reden? dan ben je in mijn ogen echt stom bezig het zou wel eens de zogenaamde "ware" kunnen zijn, of anders kan je het er iig enorm leuk mee hebben
dat meiden gemiddeld (lees goed het woordje gemiddeld) genomen iets volwassener zijn dan jongens is zo tot het einde van de pubertijd daarna trekt dat gewoon weer gelijk.
jongere meiden gaan vaak met oudere jongens/mannen omdat dat meer veiligheid uitstraalt
oudere dames willen nog wel eens een stuk jong vlees aan de haak slaan omdat het er wat energieker uitziet
mij boeit het geen reet of ze ouder of jonger is. heb ze van legale leeftijd tot 16 jaar ouder gehad en het is allemaal hetzelfde, ze denken allemaal hetzelfde en ze willen allemaal hetzelfde. of het bij je past hangt ook niet af van leeftijd maar van karakter
dus tussen de 18 en de 40 doe ik niet moeilijk hoor.