jsloersheid heerst en als al een forum open was wist niet ga niet eerst heel pf agzoeken
ik ben blij voor je dat je lelijk vind zijn toch nog mensen die lelijk vinden
als zelf maar mooi vind daar gaat omen vraag je niet wat je van mijn auto vind ik vrij in welke bmw je rijd slimme
kijk kenus ik vind echte m5 niet mooi klaar ik heb me auto verboud hoe ik wil hebben hoe ik mooi vind
en gaat om als ik me iegen auto mooi vind
en is idd een diesel 530d en geen m5 maar hoor mij ook niet zeggen
jij ken beter wat meer in deze site verdiepen snap je het
http://images.google.nl/imgres?imgurl=http://www.wheelexperts.com/images/aero/hamann/bmwe39/m508.jpg&imgrefurl=http://www.wheelexperts.com/aero/hamann/line_e39.html&w=375&sz=17&start=8&um=1&tbnid=oVC7cGXFMHFMtM:&tbnh=80&tbnw=122&prev=/images%3Fq%3Dm5%2Bbumper%26svnum%3D10%26um%3D1%26hl%3Dn
Ben ik nu hipmocht je over dromen als je deze velgen voor 1500 euro kreeg whahalach me dood hier
verspil er nou maar niet teveel geld aan, want je zal er spijt van krijgen als je je bmw weg doet..
zo te zien niet veel verstand van ik heb al laten taxeren bij verzekering
duss ik ben zeker van me geld
maare hoe ik niet over in te zitten ik heb meer geld dan wat jij gaag zou willen hebben
shit,you got that right.!
maare hoe ik niet over in te zitten ik heb meer geld dan wat jij gaag zou willen hebben
Jezus wat een zielig gedoe hier hee als je wat te zeiken hebt ga dan iemand anders lastig vallen!
triest wijf
moet me huis van me pa hier plaatse en me pa zijn auto nog laten zien en die auto van me moeder ofzo om te laten bewijsen ik ken eerder zeggen ken iedereen alleen maar van dromen man whahahah
maar laat maar zitten lach me dood hier
Dus iedereen in de familie heeft geld, alleen jij bent een goothoer geworden?? Knul, wat zal jouw familie trots zijn op je
poesje whahhaha nou ken eerder zeggen vet klep doe jij nou maar wat aan afvallen ofzo
want jou poesje ken je niet eens zien dikke domme doosss
ik lach me dood hier om ziekelijk gedrach
Haha heb je het nou niet toevallig over jezelf? Hij kan meer krijgen op 1 dag dan jij in je hele leve!!!
en jij kan beter je geld uit geven aan liposuctie,
ik ga naar bed beetje te veel simpele zieltjes hier
daaaagg
Wat ben jij dom zeg
en jij dik doe wat aan afvallen ofzo want ken je poesje weer zien
wrom ben ik nou weer dom, JIJ komt met je domme conclussies
shit man..
man,je hebt een gare turke bmw joh.
het is een bmw kamper bak en zijn allemaal zo jaloers whahahha
duss hoef geen diploma.s
mag ik dat nie zeggen
ga op bed man ga je rijbewijs maar hallen laat zien hoe mooie fiets je hebt op pf kneusje
ga op bed man ga je rijbewijs maar hallen laat zien hoe mooie fiets je hebt op pf kneusje
als ik zelf maar mooi vind daar gaat om en wat ander van vind boei me niet heb hier niet gevraagt wat ze van me auto vinden
maar ja uit jaloezie ken wel merken dat je dan dit krijgt boei me allemaal niet vind wel mooizo lach me dood man
dit topic wordt met de minuut beter
nou inderdaad , het lijkt jerry springer wel
nou inderdaad , het lijkt jerry springer wel
ik ben wel heel blij mee en ik vind heeeeel moooi
n als je ziet hoeveel lui omkijken en zeggen jezus wat mooie auto dan weet wel genoeg hoor elke dag
weet je ik vind die an jou lelijk
weet je ik vind die an jou lelijk
Een 'fart'
Ik nijg zwaar naar de fiets.
Die zal het wel wat jaren langer uithouden
haha open een topic met je nieuwe fiets zou ik zeggen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 november 2007 om 00:35:n als je ziet hoeveel lui omkijken en zeggen jezus wat mooie auto dan weet wel genoeg hoor elke dag
Lijk jij dan op Jezus?
kanker mongool moet nog ff door gaan hea
d=wat denk je nou dat stoer bent met die foto,s van je m5 whahha
al zou van jou zijn dikke lenning of met toeval werk je zeker bij de bmw
in ieder geval mooi dom zoon bak nieuw te kopen in 1 jaar schrijft zoon kut ding 20 a 25 duizen euro af whahahhaa
duss slim ben je al niet
Zijn er nog meer uitgescholden voor kanker mongool?
Kreeg een fan pb-tje.
Uitspraak van ®•´¯`•»™!.....R-E-P-L-A-Y.....!™«•´¯`•® op donderdag 15 november 2007 om 00:35:
n als je ziet hoeveel lui omkijken en zeggen jezus wat mooie auto dan weet wel genoeg hoor elke dag
Lijk jij dan op Jezus?
kanker mongool moet nog ff door gaan hea
d=wat denk je nou dat stoer bent met die foto,s van je m5 whahha
al zou van jou zijn dikke lenning of met toeval werk je zeker bij de bmw
in ieder geval mooi dom zoon bak nieuw te kopen in 1 jaar schrijft zoon kut ding 20 a 25 duizen euro af whahahhaa
duss slim ben je al niet
nou nee? als je een beetje verstand hebt Spot niet met een ziekte !!!!