Partyflock

Forumonderwerp · 981999
2285x bekeken

Onderwerp is dubbel!

Zie "Goeiemoggel!" voor eenzelfde onderwerp.

Waarschuw beheerder
donateur
een bijzondere goeiemoggel flockers :bye:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cataclysm op woensdag 14 november 2007 om 07:15:
JWT

:no:
heb ik gemist, kut man, succes ermee ;)
Waarschuw beheerder
goeie moggel! :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
:woop:

Waarschuw beheerder
:cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
moggel :gaap:
Waarschuw beheerder
morge.. die gast heeft de verkeerde rekening nummer erin gezet dus dat geld is gewoon weer mijn rekening ingestuiterd :lol: wat een sukkel, neemt al de moeite om mijn paswoord te hacken en doet ie het nog verkeerd :roflol: ik heb een brief gekregen waar zijn naam erop staat dus morgen heb ik zijn adres ook wel 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cataclysm op donderdag 15 november 2007 om 07:08:
morge

wat?

Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 november 2007 om 07:01:
moggel

o:)

die gast heeft de verkeerde rekening nummer erin gezet dus dat geld is gewoon weer mijn rekening ingestuiterd :lol: wat een sukkel, neemt al de moeite om mijn paswoord te hacken en doet ie het nog verkeerd :roflol: ik heb een brief gekregen waar zijn naam erop staat dus morgen heb ik zijn adres ook wel 8)

hoezo verkeerde rekening nr neergezet. wat is er precies gebeurd dan?

ik heb een brief gekregen waar zijn naam erop staat dus morgen heb ik zijn adres ook wel 8)

8) flockmeeting :honger:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 november 2007 om 07:15:
hoezo verkeerde rekening nr neergezet. wat is er precies gebeurd dan?

bij mijn net bank ingelogd en een ding ingevuld van 'betaal dit rekening' en een balkje geklikt voor 'dagelijks', mensen gebruiken dit bvb om hun huur op dezelfde dag van de maand te betalen oid, maar die stakker heeft dagelijks geklikt, en het maximum aantal, duizend dollar dus (rond 600 euro). Maar dan moet je ook je rekening nummer inzetten waar het geld heen moet, krijg ik een brief thuis waar er opstaat dat die transacties niet voltooid kunnen worden omdat het rekening nummer niet bestaat :lol: dus het geld is er weer, en ook de naam van zijn rekening (hem dus) staat in dat brief :D:D:D:D

Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 november 2007 om 07:15:
wat?

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cataclysm op donderdag 15 november 2007 om 07:24:
bij mijn net bank ingelogd en een ding ingevuld van 'betaal dit rekening' en een balkje geklikt voor 'dagelijks', mensen gebruiken dit bvb om hun huur op dezelfde dag van de maand te betalen oid, maar die stakker heeft dagelijks geklikt, en het maximum aantal, duizend dollar dus (rond 600 euro). Maar dan moet je ook je rekening nummer inzetten waar het geld heen moet, krijg ik een brief thuis waar er opstaat dat die transacties niet voltooid kunnen worden omdat het rekening nummer niet bestaat dus het geld is er weer, en ook de naam van zijn rekening (hem dus) staat in dat brief

noob :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 november 2007 om 10:06:
noob

werk pc mang, zat een trojan op :nocheer:
Waarschuw beheerder
moggol, :nocheeer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cataclysm op donderdag 15 november 2007 om 10:44:
werk pc mang, zat een trojan op

die gast is een noob :d

Waarschuw beheerder
ik heb een brief gekregen waar zijn naam erop staat dus morgen heb ik zijn adres ook wel

dan zou ik hem persoonlijk gaan bedanken;)