Bericht afgekeurd
Het eerste bericht van dit onderwerp is verwijderd door de auteur zelf.
Het eerste bericht van dit onderwerp is verwijderd door de auteur zelf.
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Doe ik liever bij iemand die dat verdiend
Maar de vraag was of dit mocht, en dat wil ik gewoon ff uitproberen...try before u die
Tuurlijk mag dat
Ik denk dat het persoonlijk is geworden
heb dezeng mysterieuze x file al n paar weken niet meer gezien hier
moet ik het weer ontgelden
waarom heb jij dan ook een puntje?
waarom heb jij dan ook een puntje?
Hou je in, hou je in
Hou je in, hou je in
trust me , geen eens zin om het in me neus te stoppen nu teveel gezien dit weekend.
maar het ligt er bij alsof het wil zeggen , aaah kom op mang, doe nie zo moeiijk.
gooi het maar terug in het sealtje, beter, nog ff vers houdeng b
ee sorry, ik vind hem nu echt een
schat, JWZ alleen als ik n feestje heb is er aanwezig,zoals afgelopen zaterdag. als het op is is het op. dan geen nieuwe. was voorheen wel anders alleen er is nog over van het weekend, dus zegt toch wel weer wat over de mate met wat er naar binnen is gegaan toch? en ik heb er nu geen eens behoefte aan verslaving en zonder kunnen zijn 2 andere dingen
wees gerust iig.
Dacht dat je er helemaal klaar mee was
daar ga ik hier niet op verder,maar hebben we het nog wel ff over tijdens tel of msn. maar in die zin klaar met zowat elke dag te gebruiken ja, dat zeer zeker, heb veel gehad van me behandeling
je had me vorig jaar mee moeten makeng, toen was het 7 dagen p week aan de shit. die tijd is voorbij.je zal me iig nooit meer elk weekend er aan zien
ik kon ook tegen je zeggen ben er mee genokt helemaal maar dan lieg ik weer, wil ik ook niet .
Moet je ook niet doen schatThis jouw lichaam
Alleen hoop ik dat je niet weer dezelfde fout begaat