Partyflock

Forumonderwerp · 981604

Kan je met een herpus ook door de keuring komen van de landmacht . want een maat van me heeft een herpus opgelopen via zijn ex vriendin en is er achter gekomen bij de dokter door eiwitten in zijn urine . nu is die al door de po heen maar nu moet die nog geneeskundig onder zoek hebben en daar gaan ze wel op testen , Maar hoe ver dat een rol speelt weet die niet .

Misschien iemand ervaring mee _
laatste aanpassing
Hell, i`m not a player, i just fuck a lot..... :D

uppa
:P indd beetje dooie boel.

Nog mensen over mijn bruggetje gemarst met nijmegese 4-daagse?
Wel gepland, maar ga toch niet in een detachement lopen, dus volgend jaar individueel..

Jaja, zelfs nog praatje met je gemaakt :)

Vierdaagse was weer een gezellige boel :bier: Jammer dat er overdag 40km gelopen moet worden :[
wehehe 6 uur eruit was het enige, voor de rest kon ik wel een beetje herstellen

Uitspraak van Sonny B. Good op vrijdag 30 juli 2010 om 09:05:
beetje herstellen

Zat er voor mij niet in :9
Wat een aanfluiting dat hele defensie, maatje van me wordt om 12 uur snachts terug geroepen van ze geplande vakantie (morgen tot maandag) omdat hij niet vervangbaar is iv.m. prinsjesdag:S
Wat zet je jezelf dan voor lul als eenhed zijnde
laatste aanpassing door een beheerder

Wat moeten jullie doen dan tijdens prinsjesdag?
sonny,als je maatje er niet tegen kan moet hij zijn ontslag indienen,de zeikerd.
Uitspraak van Sonny B. Good op woensdag 8 september 2010 om 00:04:
Wat een aanfluiting dat hele kankerdefensie, maatje van me wordt om 12 uur snachts terug geroepen van ze geplande vakantie (morgen tot maandag) omdat hij niet vervangbaar is iv.m. prinsjesdag
Wat zet je jezelf dan voor lul als eenhed zijnde

De enige die zichzelf voor lul zetten is je maatje en jij.

Welkom bij Defensie, ik zeg... Uitvoeren.

Enne.. Die "Vakantie" kan hij declareren.

Loop niet te janken rare pax!
Uitspraak van Ronny P op donderdag 9 september 2010 om 17:05:
Welkom bij Defensie, ik zeg... Uitvoeren

pff zegt weer zo'n officier ken dat soort types, uitvoeren tegen de mannen roepen en zelf vrijpakken....
Uitspraak van SLEVIN op donderdag 9 september 2010 om 23:10:
pff zegt weer zo'n officier ken dat soort types, uitvoeren tegen de mannen roepen en zelf vrijpakken....

Gelukkig ben jij niet zo kortzichtig dat je alles over een kam scheert!
En denk dat je met je oordelen ff moet wachten, ik ben degene met de minste vrije uren opgenomen in mijn Peloton dit jaar vriend.
Een korporaal niet kunnen missen voor 4 dagen omdat er lesjes exercitie geven moeten worden??.
Je kunt niet eeuwig die opleidings instelling houden van niks kunnen missen

Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 september 2010 om 12:30:
Wat moeten jullie doen dan tijdens prinsjesdag?

ik heb een schitterende tijd gehad met prinsjesdag 2001... op een kazerne tegen Scheveningen aan stallen opbouwen, uitmesten wanneer de ruiters gingen rijden, daarna maximaaal vrije tijd. Overdags beetje darten in het barretje, beetje slapen op bed, s'avonds naar Scheveningen bier drinken... uitstapjes naar paleis Nooreinde enz... beetje gouden koets bekijken...

prima tijd, een vakantie opzich...
Niet dan ;-)

Zo de KMA ff bezoeken, morgen oefening dus nog ff wat printen enzooooo :D
Enne.. Die "Vakantie" kan hij declareren.

ja droom verder
Uitspraak van Sonny B. Good op dinsdag 21 september 2010 om 17:02:
ja droom verder

Jij weet duidelijk niet waar je over praat, maar dat zegt wel genoeg over je kortzichtige manier van denken :)
Welkom bij Defensie, ik zeg... Uitvoeren.

ik zeg iets met kma en spijkerbroek

nuff said b)
Uitspraak van Soul collector op woensdag 22 september 2010 om 11:03:
ik zeg iets met kma en spijkerbroek

Heb je het over mij of over Sonny?

In Sonny's geval.. Damn Right, nog niks gezien van de militaire wereld buiten de KMA, die wel ontzettend verschilt van dit instituut.

In mijn geval.. 3 Jaar Onderofficier Pantserinfanterie, dus zeker geen Spijkerbroek :)
Volgens mij zit Sonny niet op KMA?
Uitspraak van Soul collector op woensdag 22 september 2010 om 11:03:
nuff said

Ja zo ken ik er nog wel eentje
laatste aanpassing
Ik heb de KMA nog nooit gezien.

Maar een broodje kaas van een pompstation omdat je onderweg ben declaren is al 2 weken werk, laat staan je vakantie.

Btw eerst iemand bijna op non-actief zetten vanwege een menings verschil, daarna als goedmaakertje een tb geven :lol:
laatste aanpassing
Het zijn wel eenzijdige verhalen die je vertelt, en blijkbaar weet je niet dat er ook andere officieren zijn.
Dat vind ik jammer, vind het een beetje kortzichtig om te zeggen dat officieren kut zijn, want ik draag voor een groot deel dezelfde mening, maar er zijn ook zeker goeie gasten bij.
jawel hoor, ik heb zat toffe offiecieren meegemaakt(y) mijn huidige luit is ook een chille gozer.
Dat wou ik zeggen.
Uitspraak van Ronny P op zaterdag 25 september 2010 om 17:22:
vind het een beetje kortzichtig om te zeggen dat officieren kut zijn

dat klopt

alleen de meeste spijkerbroeken wel
Dat is zeker waar.
Ik zeg iedereen moet eerst ervaring opdoen zodat mensen weten hoe het werkt op de werkvloer, voordat je op de juiste manier leiding kan geven. Zo kunnen ze ook eerder een schifting maken.

Uitspraak van Ronny P op maandag 27 september 2010 om 19:58:
Ik zeg iedereen moet eerst ervaring opdoen zodat mensen weten hoe het werkt op de werkvloer

Ben ik het niet mee eens. Het ligt volgens mij gewoon aan de persoon en aan het karakter wat je hebt. Ik ken genoeg officieren die als spijkerbroek zijn opgekomen en prima hun (start)functies hebben vervuld.

Waar ik het wel mee eens ben is dat het korte opleidingstraject alleen voor dienstervaren lui toegankelijk moet zijn. Te vaak vallen er teveel 'spijkerbroeken' uit in de VTO, omdat hun beeld over luitenant/officier zijn onvolledig is.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 september 2010 om 18:01:
Waar ik het wel mee eens ben is dat het korte opleidingstraject alleen voor dienstervaren lui toegankelijk moet zijn.

Dus iedereen moet eerst wat ervaring opdoen..

Uiteraard zijn er een hoop gasten die het wel fiksen, maar van wat ik met eigen ogen op de KMA heb gezien is dat er erg veel mensen rond liepen die naar mijn mening niet bekwaam waren om op een bekwame, militaire manier leiding te geven.

Ik heb de ervaring dat mensen die bij ons kwamen, en geen ervaring hadden, wel erg sterk in hun schoenen moesten staan, heb ook mensen huilend weg zien lopen na 2 weken.

Ik zou het idd zeker een goede zaak vinden wanneer het korte traject voor de dienstervaren mensen moet zijn.
Mensen die het lange traject op de KMA doorlopen zonder ooit een voet in de burgermaatschappij te hebben gezet en vervolgens denken dat het internaatleven met al het reil en zeilen een afspiegeling is voor de KL/Defensie zien vanzelf wel eens het licht, bijv. op hun eerste functie. Zo denk ik erover.
laatste aanpassing
Ik weet uit ervaring dat ze vaak door de mand vallen op functies waar leiding geven erg belangrijk is. Op een S1 t/m S6 is dat minder van toepassing, in een Peloton zeker meer, vooral bij de Infanterie. Je moet je eigen wijze van leiding geven ontwikkelen, en de ene heeft een relaxtere maar toch effectieve manier van doen, de andere heeft het gewoon niet.
Je kunt dat ontwikkelen, maar je moet er wel aanleg voor hebben.
Ja, daar heb je een punt
meeste officiers die net van de kma komen willen zichzelf graag laten zien,in novi travnik had ik in 3 maanden tijd 11 rapporten te pakken.
Ook dat is alleen bij sommigen, ik heb altijd gehoord dat je carriere-technisch beter naar boven kunt likken en naar beneden kunt schoppen, ik doe het precies andersom.

En ja.. Shit valt altijd naar beneden!

Uitspraak van jelken op woensdag 29 september 2010 om 18:42:
meeste officiers die net van de kma komen willen zichzelf graag laten zien,in novi travnik had ik in 3 maanden tijd 11 rapporten te pakken.

als dank dat jij je lichaam verhuurd aan de baas...

bij mij hadden ze er ook een handje van...
Nog mensen hierzo die eruit vliegen ivm bbt?
Gelukkig geen last van bij ons.

Denk voornamelijk dat er gaten gaan vallen bij de burgers en de hogere staffuncties.
Ik schat vooral in op de rangen van majoor hoger.
bij ons gewoon iedereen met bbt, cntract wordt gewoon niet verlengd
Klopt, maar heb je bij jullie nog BBT'ers dan?
Of bedoel je mensen met FPS die mogen blijven?

Bij ons zitten een hoop gasten met FPS 1 of 2, die zitten nu ook op hete kolen.

Ik zit gelukkig nog goed.. Maar er zijn er een hoop die wel na einde contract weg zullen moeten denk ik, staat tegenover dat ze gelukkig voor de meesten nog wat tijd hebben om cursussen te doen..

als je 3 lullen in je reet kan nemen ben je geschikt voor de landmacht. weet iedereen toch?
Knap dat je dat al weet als je 15 bent.

Broekschijtert.

Aantal logistiekelingen, kort model, die in februari naar VTO zouden gaan hebben geen startfunctie. Moeten of lang model doen of weg. Cavverk moeten allemaal tanker worden, als je daar geen zin in hebt kan je ook weg. Verder horen we er weinig over.

Grootste voordeel van de bezuinigingen op de KMA is dat er eindelijk weer iets van selectie plaatsvindt. Strengere eisen en betere naleving hiervan. Geen vierde kansen meer voor tentamens en zo.
Uit de VTO gaan met als smoes "het lijkt me toch niets" is direct vertrekken en terugbetalen. Wisselen van wapen/dienstvak kan ook niet meer zo makkelijk.

En door de komst van nieuwe C-opln en C-KMA komt er als het goed is weer een gevechtscursus!! :)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 december 2010 om 12:14:
Aantal logistiekelingen, kort model, die in februari naar VTO zouden gaan hebben geen startfunctie. Moeten of lang model doen of weg.

Geldt dat dat ook voor KM' ers? Zou wel heel raar zijn..

Cavverk moeten allemaal tanker worden, als je daar geen zin in hebt kan je ook weg. Verder horen we er weinig over.

Ik vraag me af of dat in de praktijk zo makkelijk gaat...

Grootste voordeel van de bezuinigingen op de KMA is dat er eindelijk weer iets van selectie plaatsvindt. Strengere eisen en betere naleving hiervan. Geen vierde kansen meer voor tentamens en zo.

Goeie zaak. Eindelijk weer eens de kutlui buiten schoppen daaro! Ergerder me er kapot aan in mijn tijd...

Uitspraak van Ronny P op vrijdag 10 december 2010 om 11:50:
Knap dat je dat al weet als je 15 bent.

Broekschijtert.

24 mei 1995 boertje
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 december 2010 om 16:16:
24 mei 1995 boertje

Boertje? Hahaha sul, ga ff je onderbroekje laten verschonen en kom nog eens terug als je bekwaam bent om zonder valse ID in de kroeg te komen (Y)

Pannekoek!
Uitspraak van Ronny P op vrijdag 10 december 2010 om 19:31:
Pannekoek!

allemaal pannekoeken haha stoer gepraat... LOSERSSSSSSSSSSSSS!

Uitspraak van Ronny P op vrijdag 10 december 2010 om 19:31:
Boertje? Hahaha sul, ga ff je onderbroekje laten verschonen en kom nog eens terug als je bekwaam bent om zonder valse ID in de kroeg te komen (Y)

Pannekoek!

Je bent gewoon een brabantse nicht m'n waarde... leer er maar mee leven. En neem een seizoenskaart voor psv ofzo man :lol:

PS. 24 mei 1995 zegt je niets? 8)
laatste aanpassing

Uitspraak van SLEVIN op vrijdag 10 december 2010 om 20:00:
allemaal pannekoeken haha stoer gepraat... LOSERSSSSSSSSSSSSS!

zegt de man met de sexy flikkerfoto's in zn album :')
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 december 2010 om 00:22:
PS. 24 mei 1995 zegt je niets?

Het zegt me wel iets maar dat heeft met jou 0% te maken.

Ik vind je een grote kneus en dat blijf je.