Partyflock

Forumonderwerp · 981521
Poll, geopend op zaterdag 10 november 2007, looptijd van 6601.7 dag.
Iedereen · Mannen · Vrouwen

Paddo's of LSD?

15251%
Paddo's
14549%
Acid

Wat prefereer jij, en motiveer je keuze. Ben weleens nieuwsgierig. :)
Van de week eerste paddo ervaring gehad, zeker geniaal, ben blij dat ik geen half portie heb gedaan zoals dat vrouwtje van de smartshop zei :p heel portie was leuk, maar kan beter :)
LSD wil ik nog zeker wel eens proberen, niet teveel in 1 x ;)

Artiest Bladezzz
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 oktober 2008 om 17:10:
Geloof mij, acid kun je beter controleren en je blijft een stuk helderder dan met paddo's

(Y)

ik zou gewoon 2 zegeltjes halen voor de zekerheid
Heb geen duidelijke voorkeur. Ik laat het er persoonlijk vooral vanaf hangen hoe lang ik wil trippen. Ik heb van LSD echt nog een behoorlijke tijd erna na-effecten, dus als ik het bvb overdag doe en ik wil 's avonds nog wat doen waarbij ik geen na-effecten van mijn trip wil neem ik paddo's.
Uitspraak van Matthijs op donderdag 23 oktober 2008 om 18:13:
Ik heb van LSD echt nog een behoorlijke tijd erna na-effecten

zou je die naeffecten kunnen beschrijven? uit nieuwsgierigheid.. of bedoel je gewoon dat LSD langer werkt dan paddo's? dat is gewoon algemene kennis dacht ik..
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 oktober 2008 om 14:28:
Wat je beschrijft over 2cb dat je meer controle hebt in tegenstelling tot paddo's gaat ook op voor acid. Ik zou het lekker proberen!

2cb is meesterlijk, ik krijg geen apart gevoel van paddos (1 keer gedaan, bijna 2 porties hawaiaanse en op lagkick na geen ander gevoel!)
ben heel nieuwsgierig na LSD nog nooit gedaan en weet het ook echt niet uit te halen!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 oktober 2008 om 17:10:
Geloof mij, acid kun je beter controleren en je blijft een stuk helderder dan met paddo's (hangt ook af van de dosis)

Dosering is altijd cruciaal. Maar lsd is indd beter te controleren. Ook beter om mee te beginnen. Je voelt je toch een stuk "logischer" oid. Alles is stukken minder vaag (Y)
Uitspraak van NovaStyle op donderdag 23 oktober 2008 om 18:32:
zou je die naeffecten kunnen beschrijven? uit nieuwsgierigheid.. of bedoel je gewoon dat LSD langer werkt dan paddo's? dat is gewoon algemene kennis dacht ik..

Ik had met 1 zegeltje (niet getest dus weet de exacte dosis niet) nog na een uurtje of 10 vrij regelmatig visuals, en een uurtje of 12 later ook nog heel af en toe, terwijl het met paddo's als het eenmaal stopt ook bijna meteen wel helemaal afgelopen is qua visuals. Ik ben later naar een feestje gegaan en heb daar wat MDMA (+/- 3 mg/kg over de hele nacht) genomen en dit werd ook veel meer trippy dan normaal, met flink wat CEV's terwijl ik dat normaal niet/nauwelijks heb met deze dosis MDMA. Dit was ongeveer 16 uur na inname.

Ik ervaar dus dat het niet alleen langer werkt, maar dat er ook na de plateaufase relatief gezien nog langer na-effecten zijn.

Teveel mdma ga je zwz van trippen. Zeker met die hoge dosering. Verder kan lsd gewoon vrij lang werken, ik heb ook wel eens 10/12 uur later nog visuals gehad. Is niet erg. Ook de dag erop, bij het roken van een joint of het gebruiken van andere middelen kan je nog dingen gaan zien.

Is niet bij iedereen overigens, maar ik moet toch toegeven dat ik daar ook gevoelig voor ben, wat ik overigens totaal geen probleem vind.
Ik vind het ook totaal geen probleem :) En van MDMA kan je idd sowieso CEV's krijgen, maar ik had toch duidelijk veel meer CEV's dan ik normaal zou hebben met die dosering.
Nog nooit LSD gehad, en verscheidene keren paddo's. Voor mij dus Paddo's :)

Alhoewel ik LSD wel eens wil proberen :)

Wat is een goede beginners dosering?
wat is een aanrader als je LSD op hebt?
Paddo's!!!
ik heb net een kweekje geoogst :P
normaal kocht ik t altijd!
maar volgende week maar eens kijken of ze bevallen :P

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 oktober 2008 om 13:50:
gedroogd is sterker

ook dat zullen we gaan onderzoeken :P

ik zet meestal thee van verse dan ga je ook harder vind ik!
Gedroogd is alleen sterker omdat het gewicht afneemt, en de werkzame stof (bijna) gelijk blijft. Een portie paddo's wordt dus niet sterker als je het droogt. Je houdt alleen minder paddo over, waardoor er per gewicht meer werkzame stof in zit.
Paddo's zijn voor mij altijd veel intenser dan LSD. 1,5 portie hawaiaanse en ik ben boven tijd en ruimte maar met LSD kan ik met 3 postzegels op naar het strand gaan :P
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Acid"

Goedkoper, smaakt beter, langer en intenser trippen!

Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Acid"

vind ik de beste drug, behalve dan dat ik met paddo's/truffels meer moet lachen bij lsd ben ik veel lammer

LSD soieso, beter te sturen, minder last van bodyload en niet van die extreme mindfucks (Y)
ik ben sinds zaterdag helemaal verkocht:P

Zo mensen, het tijdperk paddo`s is zogenaamd over dus nu gaan we massaal over op LSD ;d

:roflol:

ps. doe mij maar paddo`s :lol:
laatste aanpassing

2cb ook vet:D